Pagina 50 van 253 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1226

    Standaard

    Shit zeg, da's inderdaad even schrikken! The English Patient blijf ik z'n mooiste film vinden.

    R.I.V.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #1227

    Standaard

    R.I.P.

    Wat erg zeg, ga je 'even' naar het ziekenhuis....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #1228

    Standaard

    Routine operatie nog wel ..
    R.I.P.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1229

    Standaard

    Misschien een beetje ironisch is dat Minghella imo een van de beste films ooit over de dood heeft gemaakt: Truly Madly Deeply.

    Ik denk dat ik die vanavond maar eens opzet.

  5. #1230

    Standaard

    Hoorde het vanmiddag van m`n moeder. Ontzettend schrikken
    Zelfde leeftijd als m`n vader, veels te jong....

    R.I.P.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1231

    Standaard

    Jammer, RIP Minghella. Vooral The Talented Mr. Ripley vond ik een zeer mooie film van hem.

  7. #1232

  8. #1233
    Laatst aangepast door Antonio 'Tony' Montana : 18-03-2008 om 22:35
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  9. #1234

  10. #1235

    Standaard

    Trieste dag vandaag

    Eerst Minghella, nu Arthur C. Clarke. Zeker één van de belangrijkste sci-fi auteurs ooit!

    Hopelijk schiet David Fincher een beetje op met de verfilming van Rendezvous With Rama.

    R.I.V.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  11. #1236

    Standaard

    RIP Arthur, ik hou van je.


    snif

  12. #1237

    Standaard

    Wat een treurige dag. 2001 is een van mijn favoriete films allertijden en Clarke is een van de reuzen van het scifi-genre.

  13. #1238

    Standaard

    De dood van Minghella lijkt toch wat genuanceerder te liggen. De operatie die hij onderging was namelijk niet zo "routine" als eerder werd gemeld, want hij bleek aan kanker te lijden. Z'n dood werd veroorzaakt door een complicatie en niet door een fout van artsen.

    Oscar-winner Minghella dies after cancer op

    Oscar-winning film director Anthony Minghella died today at the age of 54. He suffered complications following surgery last week for cancer of the tonsils and neck, his agent said.

    "The surgery had gone well and they were very optimistic," said Leslee Dart . "But he developed a haemorrhage last night and they were not able to stop it."
    Zie http://www.independent.co.uk/arts-en...op-797403.html
    Laatst aangepast door Richard B. : 19-03-2008 om 00:48

  14. #1239

    Standaard

    Arthur C. Clarke, auteur van ondermeer 2001: A Space Oddysey is overleden op 90-jarige leeftijd.

    R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #1240

    Standaard

    VLAAMS LITERAIR MONUMENT HUGO CLAUS OVERLEDEN
    Hugo Claus, de meest bekroonde auteur uit het Nederlandse taalgebied, is vanmiddag op 78-jarige leeftijd overleden in het Antwerpse Middelheim-ziekenhuis. Hij leed al jaren aan Alzheimer en vroeg zelf om euthanasie.



    Hugo Claus was actief in verschillende artistieke disciplines. Hij schilderde, dichtte, maakte films, maar bovenal was hij dichter en auteur.

    Zijn werk is zeer divers van karakter. Claus hield ervan om het banale en het burleske met het tragische en het verhevene te combineren.

    Vaak keren ook de klassieke thema's terug: de liefde voor de moeder, vaderhaat, het katholieke geloof, Vlaanderen in en na de oorlog.

    In 1983 publiceerde hij zijn omvangrijkste en bekendste werk, "Het verdriet van België".

    Claus overleed vanmiddag in het Antwerpse Middelheimziekenhuis. Hij leed aan de ziekte van Alzheimer en heeft zelf het moment van zijn dood bepaald door om euthanasie te vragen.
    Echt, hier moest ik even bij gaan zitten. Wat een schok, zeg.
    R.I.P. Hugo, je hebt veel voor ons betekend. Rust zacht!
    Laatst aangepast door Dennis Vansant : 19-03-2008 om 14:01
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  16. #1241

    Standaard

    Wow, het hakt er wel in deze week. Misschien wel de grootste schijver van het Nederlands taalgebied is heengegaan. RIV.

  17. #1242

    Standaard

    Pfff...gaat hard zo...

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1243

    Standaard

    Zo weer 2 briljante creatievelingen in zo'n korte tijd van ons weg.
    Rest in peace, heren...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1244

  20. #1245

    Standaard

    rip heren...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1246

    Standaard

    R.I.P. Hugo
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #1247

    Standaard

    Vond het maar een matige schrijver, waar wel veel warme lucht over geblazen werd. Zijn nummertje waarbij hij elk jaar wat mocht grienen omdat hij weer eens de nobelprijs niet had gewonnen, was intussen een karikatuur op zichzelf geworden. Als dat het beste is wat ons land literair kan bieden, dan biedt het beter niks... nogmaals, niet over de man zelf, maar zijn schrijfsels tot wereldliteratuur bombarderen is toch wel écht te veel van het goede.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1248

    Standaard

    Tjah, zulke meningen zul je altijd hebben na de dood van een beroemd auteur. Als vandaag of morgen Harry Mulisch sterft, zul je exact hetzelfde soort reacties zien.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #1249

    Standaard

    Oscar-winning actor Scofield dies

    Paul Scofield, one of Britain's greatest Shakespearian actors and an Academy Award winner, has died at the age of 86, his agent has said.

    Scofield won the Oscar for best actor in 1967 for A Man for All Seasons, and was also nominated in 1995 for best supporting actor for Quiz Show.

    The actor died peacefully on Wednesday in a hospital near his Sussex home, his agent Rosalind Chatto said.

    "He had leukaemia and had not been well for some time," she said.

    The British-born actor started his stage career in 1940.

    Zie http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7306378.stm

  25. #1250

    Standaard

    R.I.P. en wat gaat het hard nu verdorie het is niet meer bij te houden.

Pagina 50 van 253 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •