Pagina 42 van 253 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 6324 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1026

    Standaard

    Sjeezes, schrok me wezenloos! Eerst Brad Renfro en nu Heath. Erg triest...

    R.I.V.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #1027

    Standaard

    R.i.p. Heath

  3. #1028

    Standaard

    R.I.P..

    (Het klinkt misschien dramatisch, maar ik blijf dit aparte ''R.I.P.-topic'' een beetje respectloos vinden, maar dit terzijde)
    Laatst aangepast door 1der : 22-01-2008 om 22:44

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der Bekijk bericht
    (Het klinkt misschien dramatisch, maar ik blijf dit aparte ''R.I.P.-topic'' een beetje respectloos vinden, maar dit terzijde)
    Ik vindt dat reuze meevallen,iedereen is hier respectvol over de betreffende personen,als ik soms zie wat er b.v. op Fok.nl vermeld staat bij een topic over een overleden bekend persoon schaam ik me rot voor mensen die dat durven te schrijven.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #1030

    Standaard

    Ik zit hier nu gewoon te janken, echt vreselijk dit..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Ik vindt dat reuze meevallen,iedereen is hier respectvol over de betreffende personen,als ik soms zie wat er b.v. op Fok.nl vermeld staat bij overleden bekende personen schaam ik me rot voor mensen die dat durven te schrijven.
    Ja, ok, dat is ook wel waar.
    Maar ok... Heath Ledger is dood en dat is zeer triest:sad:

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Ik zit hier nu gewoon te janken
    Sorry dat ik het zeg,maar dit vindt ik dan weer wat vreemd.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Sorry dat ik het zeg,maar dit vindt ik dan weer wat vreemd.
    Ikzelf ook..

    Maar ik vond hem een fantastisch acteur, hij was echt zo goed in Brokeback. En ik kijk zo uit naar hem in The Dark Knight.

    Hij leek me echt een ambitieus iemand van wie we nog grootse dingen zouden horen in de toekomst.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #1034

    Standaard

    Normaal reageer ik hier nooit maar hier schrik ik toch wel van....
    Laten we trouwens niet allemaal gelijk gaan roepen dat hij aan de drugs zat, dat is nog helemaal niet zeker. Er zijn pillen gevonden maar hij kan ook zelfmoord gepleegd hebben daarmee. Misschien was hij de breakup met zijn ex nog niet te boven en het gemis van zijn dochter. Zoiets kan er aardig inhakken kan ik je melden.
    In ieder geval, Rest In Peace......

  10. #1035

    Standaard

    Las op cnn dat de pillen gewoon slaappillen waren. Heb er geen verstand van, maar kan je daar ook een overdosis van nemen en eraan overlijden?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1036

    Standaard

    Hier schrik ik ook flink van ! Zeer triest nieuws over een man die een grote had kunnen worden ....

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Las op cnn dat de pillen gewoon slaappillen waren. Heb er geen verstand van, maar kan je daar ook een overdosis van nemen en eraan overlijden?
    Dat denk ik wel ja.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Las op cnn dat de pillen gewoon slaappillen waren. Heb er geen verstand van, maar kan je daar ook een overdosis van nemen en eraan overlijden?
    Ja, dat komt nog het meeste voor geloof ik. Zelfmoord met slaappillen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #1039

    Standaard

    Uhm. Juist slaappillen zijn de meest gebruikte zelfmoord middelen. Dat en de "vrij" verkrijgbare anti-depressivia en kalmeringsmiddelen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #1040

    Standaard

    Oke, zoals ik al zei heb ik er weinig verstand van (gelukkig maar).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1041

    Standaard

    Dan moet je meer films kijken

    Wat of hoe dan ook, het blijft zonde.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #1042

    Standaard

    Heel voorzichtig geformuleerd: IMDb noemt onder de feitjes van The Dark Knight dat Ledger sinds/tijdens rol van Joker slaapproblemen had....

  18. #1043

    Standaard

    het is natuurlijk zonde, maar ervan wakker liggen vind ik overdreven,ik vond hem ook pas bij de dark knight cool vinden


    Casanova (2005)
    Brokeback Mountain (2005)
    The Brothers Grimm (2005)
    Lords of Dogtown (2005)
    Monster's Ball (2001)
    A Knight's Tale (2001)
    The Patriot (2000)
    (F)

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Ik vindt dat reuze meevallen,iedereen is hier respectvol over de betreffende personen,als ik soms zie wat er b.v. op Fok.nl vermeld staat bij een topic over een overleden bekend persoon schaam ik me rot voor mensen die dat durven te schrijven.
    Blijf in dat geval maar ver bij GeenStijl vandaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik zojuist even gekeken hoe men daar vandaag de dag reageert, maar inmiddels weet ik weer waarom ik dat zo'n walgelijke site vind...

  20. #1045

    Standaard

    R.I.P. Heath Ledger, een acteur die net sinds zijn rol in Brokeback Mountain zijn plaats begon te vinden in het vreemde wereldje dat we film noemen. Nog drie performances kunnen we in ieder geval van hem verwachten; I'm Not There, de nu al legendarische rol als The Joker in The Dark Knight (ben benieuwd hoe ze het ADR proces gaan aanpakken) en zijn nog incomplete rol in de nieuwe Terry Gilliam....heel triest dit.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  21. #1046

    Standaard

    Ledger was méér dan zomaar het volgende prettige smoeltje in Hollywood. DE jongen had potentieel, maar het zal er nooit meer uitkomen. Wat zijn die drugs toch smeerlapperij...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ledger was méér dan zomaar het volgende prettige smoeltje in Hollywood. DE jongen had potentieel, maar het zal er nooit meer uitkomen. Wat zijn die drugs toch smeerlapperij...
    Slaappillen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  23. #1048

    Standaard

    Erg jammer. Was een erg leuke acteur. Ik zag hem niet aan als iemand die aan de drugs zou zitten. Echt echt jammer van zo een leuke acteur.

  24. #1049

    Standaard

    Heel erg man, ik denk dat je nu met een ander gevoel the Dark Knight zal zien.


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #1050

    Standaard

    Ontzettend erg, toen ik net de foto's met de politie zag op WireImage zonk het in als een baksteen. Weer eentje in het rijtje ''River Phoenix, Glenn Quinn en James Dean'' wanneer houdt het op?

Pagina 42 van 253 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •