Pagina 194 van 253 EersteEerste ... 94144184190191192193194195196197198204244 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.826 tot 4.850 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zakenvrouw en model zijn en dan toch nog een crowdfundactie moeten starten voor het kind; Dan heb je toch iets niet goed gedaan...

    Ik wist overigens niet dat foto's ook schaars gekleed kunnen zijn
    Het Nederlands van de gemiddelde zjoernalist gaat er ook niet op vooruit.
    Het is sowieso een bericht waarbij ik denk: waarom post je dat op dit forum......

  2. #4827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is sowieso een bericht waarbij ik denk: waarom post je dat op dit forum......
    Ik zelf ken haar niet, maar ze scheen een bekend iemand te zijn op social media, en daarom heb ik dit geplaatst hier.

    Daar is dit topic ook voor bedoeld lijkt me.

    Ik had het ook kunnen plaatsen in het Fotografie-topic, dat lijkt me helemaal misplaatst

  3. #4828
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zanger Maurice White is donderdagochtend op 74-jarige leeftijd overleden in Los Angeles.

    De mede-oprichter van Earth, Wind & Fire overleed in zijn slaap. Hij leed lange tijd aan de ziekte van Parkinson. Hij kon door zijn aandoening al vanaf 1994 niet meer mee met optredens van de band, maar hij bleef buiten het podium nog wel betrokken. Maurice White zat met zijn broer Verdine in de band die bekend staat om de nummers Boogie Wonderland, Shining Star en September.
    De band had een grote invloed op de popmuziek. Qua geluid varieerden ze van R&B en soul tot funk, disco en psychedelische uitspattingen. Ze werden in de loop der jaren zes keer als band onderscheiden met een Grammy Award. White kreeg de prestigieuze de prijs ook een keer individueel, net als zijn medezanger Philip Bailey.

    Bron: telegraaf.nl
    Een bericht waar ik best stil van werd. Voor mij een gigantische invloed ondanks dat hij de laatste jaren al niet meer actief was bij EWF.

    R. I. P. Held
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zelf ken haar niet, maar ze scheen een bekend iemand te zijn op social media, en daarom heb ik dit geplaatst hier.

    Daar is dit topic ook voor bedoeld lijkt me.

    Ik had het ook kunnen plaatsen in het Fotografie-topic, dat lijkt me helemaal misplaatst
    Ik heb het niet over dit topic maar over dit forum. Ik begrijp de link van haar overlijden met dit forum totaal niet. Of je moet persoonlijks iets met haar hebben, dan wel. Anders komt het over dat je iedereen die ergens bekend van is en overleden is, zo snel mogelijk hier in dit topic wilt plaatsen.
    Maar goed, jij had volgens mij ook een keer gepost dat de uitvinder van de kebab of shoarma overleden was, dus misschien is dat laatste het geval en zal ik er maar niet meer over beginnen...

  5. #4830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp de link van haar overlijden met dit forum totaal niet... Anders komt het over dat je iedereen die ergens bekend van is en overleden is, zo snel mogelijk hier in dit topic wilt plaatsen.
    Ze heeft misschien dan wel geen link met dit forum, maar dat hebben sommige Topics op dit forum ook niet. Maar ik blijf er bij dat als er bekende mensen overlijden, daar hier in dit topic melding van gemaakt kan en mag worden, of van mensen die iets hebben uitgevonden, wat wereldwijd bijvoorbeeld veel wordt gebruikt. En dat blijf ik doen. Maar goed, als jij dat denkt, mag er een ander anders over denken.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-02-2016 om 00:31

  6. #4831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is sowieso een bericht waarbij ik denk: waarom post je dat op dit forum......
    Ik snap er ook geen reet van. Vrij ergerlijk ook. Elke no-no die overlijd wordt door DVD Watcher hier geplaatst. Waarom...? Waarom?

  7. #4832

    Standaard

    Elke droeftoeter kan bekend worden op social media, om nu al dat nieuws omtrent die mensen op dit forum te plaatsen... Ik denk dat de meesten al genoeg gespammed worden door deze onzin buiten het forum om. Laten we het niveau hier nog een beetje op peil houden en niet elk Privé artikel gaan copy-pasten. En het een beetje bij kunst en cultuur houden. Maar goed, das mijn mening.

  8. #4833

    Standaard

    Eddy Wally overleden



    Eddy Wally is zaterdagavond op 83-jarige leeftijd overleden. Dat meldt zanger Christoff op zijn Facebookpagina. Ook FamilyRadio post een gelijkaardig bericht: de radiozender zou het nieuws van Marina Wally vernomen hebben.

    De zanger, die sinds juli 2011 in het rusthuis Bloemenbos in Zelzate verbleef, spendeerde de voorbije feestdagen in het ziekenhuis door een probleem met zijn sondevoeding en een ingreep aan de maag. Eind januari werd hij uit het ziekenhuis ontslagen.

    De oorzaak van het overlijden werd nog niet bekendgemaakt.



    Bron: hln.be
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-02-2016 om 01:12

  9. #4834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ze heeft misschien dan wel geen link met dit forum, maar dat hebben sommige Topics op dit forum ook niet. Maar ik blijf er bij dat als er bekende mensen overlijden, daar hier in dit topic melding van gemaakt kan en mag worden, of van mensen die iets hebben uitgevonden, wat wereldwijd bijvoorbeeld veel wordt gebruikt. En dat blijf ik doen. Maar goed, als jij dat denkt, mag er een ander anders over denken.
    Ga je al die lui op YouTube hier dan ook plaatsen ?

    Je wil er wel een hot-topic van maken zeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-02-2016 om 09:44

  10. #4835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De oorzaak van het overlijden werd nog niet bekendgemaakt.
    Naar één van zijn eigen CD's geluisterd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #4836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ga je al die lui op YouTube hier dan ook plaatsen ?

    Je wil er wel een hot-topic van maken zeg.
    Ik heb die dame al verwijderd om jullie van dienst te zijn, zal voortaan alleen de ''echt'' bekenden plaatsen .

  12. #4837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Naar één van zijn eigen CD's geluisterd...
    En dat zegt een Belg . Beetje meer respect voor een van de weinige iconen die jullie hebben ... Grapje Werner

    Maar de doodsoorzaak is trouwens gevolgen van zijn hersenbloeding van een paar jaar geleden, dus dat is minder leuk.

    Ik kan er over meepraten, want heb er zelf ook een gehad 4 jaar geleden.

    Overigens heb ik Eddy zelf ook nog persoonlijk gekend, maar dat effe terzijde.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-02-2016 om 10:13

  13. #4838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb die dame al verwijderd om jullie van dienst te zijn, zal voortaan alleen de ''echt'' bekenden plaatsen .
    Mensen die uit de film/muziek wereld komen doen het hier wel goed.

    Iedereen verdient een goede plek maar wel de juiste plek.

  14. #4839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mensen die uit de film/muziek wereld komen doen het hier wel goed.

    Iedereen verdient een goede plek maar wel de juiste plek.
    Dat zeg je goed. Er schijnt/scheen ook een gerucht rond te gaan dat Joran van der Sloot een zelfmoordpoging had gedaan. Nou zijn er voor hem inderdaad maar 2 plaatsen : Een urn of een graf

  15. #4840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat zeg je goed. Er schijnt/scheen ook een gerucht rond te gaan dat Joran van der Sloot een zelfmoordpoging had gedaan. Nou zijn er voor hem inderdaad maar 2 plaatsen : Een urn of een graf
    Nou die zou ik bij de Beekse Bergen als voer aanbieden voor wat Leeuwen of zo.

  16. #4841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nou die zou ik bij de Beekse Bergen als voer aanbieden voor wat Leeuwen of zo.

  17. #4842

    Standaard

    Allicht bestaan er echte liefhebbers van het Levenslied, maar Wally heeft het genre meer kwaad dan goed gedaan door zijn imago van marginaal bewust te cultiveren. Toen hij ergens in de jaren 90 bij ons op de Universiteit Antwerpen kwam optreden, stond in zijn contract dat hij een extra vergoeding zou krijgen als ze met tomaten of zo naar zijn hoofd wierpen. Met als gevolg draconische security-maatregelen, en dat voor iemand die, moest hij de snul niet uitgehangen hebben, allicht in de vergetelheid zou geraakt zijn. Hoe kan je nu als artiest respect afdwingen als je totaal geen zelfrespect hebt? De meesten hier zullen ook nog te jong zijn om zich zijn "legendarische" radioprogramma te herinneren dat bol stond van de zelfverheerlijking. Een programmadirecteur die zulks groen licht geeft, heeft karrevrachten boter op het hoofd.
    Laatst aangepast door Werner : 07-02-2016 om 12:46
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4843

    Standaard

    Eddy Wally leefde al jaren in de blessuretijd. Het was geen verrassing dat hij is overleden. Inzake zijn carrière: niet mijn smaak.

  19. #4844

    Standaard

    Sinds zijn hersenbloeding is zijn gezondheid flink achteruit gegaan, en het overlijden van zijn vrouw, heeft hem ook enorm aangegrepen.

    Misschien is ie nu beter af: Geen pijnen & Klachten meer, en herenigd met zijn vrouw.

  20. #4845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    en herenigd met zijn vrouw.
    Van dit soort onzin moet ik zo kokhalzen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #4846

    Standaard

    Naast al die onzin over die clown Wally, komt het bijna niet in het nieuws als er een échte Vlaamse muzikant overlijdt...

    Bassist Berre Bergen (oa. The Scabs, De Kreuners, Lynx) overleden

    Berre Bergen, de vroegere bassist van onder meer The Scabs en De Kreuners, is zondag op 53-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie maandag bevestigd aan Belga. Robert "Berre" Bergen maakte vanaf het begin van de jaren tachtig deel uit van de Diestse rockgroep The Scabs. Hij speelde mee op de eerste vier albums van de band. Zo is hij nog te horen op enkele Scabs-klassiekers, zoals "Matchbox Car" en "Crystal Eyes". Maar eind jaren tachtig stapte hij over naar de Nederlandstalige rockband De Kreuners. Net op dat moment maakte die groep ook een opmerkelijke comeback met de plaat "Hier en Nu", die grote hits als "Verliefd Op Chris Lomme", "Ik Wil Je" en "Maak Me Wakker" bevat. Bergen zal uiteindelijk op vier Kreuners-albums meespelen vooraleer hij de band definitief vaarwel zegt. Tussendoor probeerde hij ook eigen project uit de grond te stampen, maar zijn band Lynx zou nooit het verhoopte succes kennen. Daarnaast liet Bergen, die getrouwd is met gewezen Def Dames Dope-zangeres Larissa Ceulemans, zich ook in het lichtere genre opmerken. Zo was hij nog betrokken bij de productie van een album van Sam Gooris, meldt de website van het Vlaamse Muziekarchief. Zondag overleed Bergen in een ziekenhuis in Herentals aan een jarenlang aanslepend longemfyseem. Hij stierf in het bijzijn van zijn familie. Nu vrijdag tussen 19.00 en 20.00 uur kunnen mensen in het uitvaartcentrum Verstappen in Lichtaart een laatste groet brengen. De uitvaartplechtigheid zelf zal een dag later om 11.00 uur plaatsvinden in de aula van datzelfde uitvaartcentrum. De familie vraagt om die uitvaart in alle sereniteit, en zonder aanwezigheid van de pers, te laten verlopen.



    Bron: Knack.be/Belga
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #4847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Allicht bestaan er echte liefhebbers van het Levenslied, maar Wally heeft het genre meer kwaad dan goed gedaan door zijn imago van marginaal bewust te cultiveren.
    LAVA was top:
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=VD3wDu7KvzQ" target="_blank">

  23. #4848

    Standaard

    De Nederlandse acteur André van den Heuvel is dinsdagochtend in zijn woonplaats Amsterdam op 88-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn dochter laten weten.

    Van den Heuvel, geboren op 4 juni 1927, begon als amateur in de traditionele Passiespelen in zijn geboortedorp Tegelen. In 1950 maakte hij zijn debuut in het stuk Amphytrion. De jaren daarna speelde hij rollen in grote toneelstukken van onder anderen Shakespeare, Vondel en Brecht. Hij speelde met bekende collega's als Ko van Dijk en Ank van der Moer. Hij won twee keer de Louis d'Or, de belangrijkste Nederlandse toneelprijs.

    In 1965 speelde hij in de musical Heerlijk duurt het langst van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink. Samen met Leen Jongewaard zong hij daarin het bekende lied Op een mooie Pinksterdag. Ook speelde Van den Heuvel in televisieseries als De Weg (1982), De Partizanen (1995) en In naam der Koningin (1996). In enkele afleveringen van de tv-serie Baantjer speelde hij de onderwereldkoning Stille Adriaan. Bekendheid kreeg hij met zijn reclamespotjes voor de toenmalige NMB Bank (De NMB denkt met u mee). Verder bracht hij in 1970 nog een album uit, met de titel Zwart-wit.Vanaf zijn tachtigste richtte Van den Heuvel zich voornamelijk op beeldhouwen, maar hij had nog wel rolletjes in de serie Flikken Maastricht en de advocatenserie Keyzer & De Boer Advocaten. Van den Heuvel was getrouwd met actrice Kitty Janssen (1930-2012).

    Bron: nu.nl

  24. #4849

    Standaard

    Zangeres en actrice Denise Matthews, beter bekend als Vanity uit de door Prince opgerichte groep Vanity 6, is maandag op 57-jarige leeftijd overleden.

    Denise Matthews werd in de jaren ’80 gescout door Prince, die in het naaktmodel een perfecte frontvrouw voor zijn nieuwe project Vanity 6 zag. Prince produceerde in 1982 een hit voor de groep; Nasty Girl. De groep ging vervolgens mee op tour met Prince. Matthews stopte na het kortstondige succes met de groep en startte een solocarrière en speelde in films als The Last Dragon en Action Jackson. Nadat ze in de jaren 90 kampte met een drugsverslaving bekeerde ze zich tot het christendom. Wel bleef ze kampen met nierproblemen nadat ze bijna een overdosis drugs nam. De nierziekte die ze eraan overhield is haar uiteindelijk fataal geworden.

    Bron: telegraaf.nl

  25. #4850

    Standaard

    Dat is wel triest nieuws....zo jong nog. Er was een tijd dat ik alles van Prince volgde en dus ook alle bandjes en muziek die in zijn kielzog meegingen....hier was Vanity 6 ook één van. Ik heb zelfs nog een solo LP van haar. Heel toevallig heb ik twee weken terug nog een paar nummers van haar opgezet tijdens een 80s avond.

    Voor de wat jongere forumleden onder ons, dit was de grootste hit. Je ziet dat ze het voornamelijk van haar stem moest hebben .


Pagina 194 van 253 EersteEerste ... 94144184190191192193194195196197198204244 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •