Pagina 182 van 253 EersteEerste ... 82132172178179180181182183184185186192232 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.526 tot 4.550 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4526

    Standaard

    'There's Something About Mary'-acteur Danny Murphy dood


    Danny (L) en Ben Stiller in There's Something About Mary

    Danny Murphy, onder meer te zien in de films There's Something About Mary enKingpin, is op 59-jarige leeftijd overleden.

    De acteur, die door een noodlottig duikongeval op zijn negentiende verlamd raakte en in een rolstoel zat, stierf in Florida aan kanker, meldt zijn woordvoerder aan TMZ.com.

    Danny ging pas op zijn veertigste acteren en heeft zijn eerste rol aan jeugdvriend en regisseur Peter Farrelly te danken. Toen Danny te gast was op de première van de Farrelly Brothers-filmDumb and Dumber, maakte hij steeds grappen over het feit dat Peter geen gehandicapten in zijn film had gecast. Dat nam Peter niet en castte hem vervolgens in elke film die hij en zijn broer Robert maakte, waaronder Shallow Hal, Me, Myself And Irene en Dumb And Dumber To.

    Ook zette Danny zich in voor gehandicapte acteurs en startte voor hen een theaterbedrijf genaamd Blue Zone Productions.



    Bron : Telegraaf.nl

  2. #4527

    Standaard

    Acteur Robin Williams overleden

    12/08/14, 01:01 − bron: ANP, Reuters

    © getty. Robin Williams
    De Amerikaanse acteur en komiek Robin Williams is vandaag op 63-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de politie in Californië.
    Hij werd gevonden in zijn huis in het noorden van de Amerikaanse staat. De politie vermoedt dat hij door zelfmoord om het leven is gekomen, maar er is nog een onderzoek gaande naar de precieze toedracht.

    'Robin Williams is vanmorgen overleden. Hij kampte de laatste tijd met zware depressies. Dit is een tragische en plotseling verlies. Zijn familie verzoekt hun privavcy te respecteren in deze moeilijke tijd van verdriet', meldde Williams' publicist Mara Buxbaum meldde aan The Hollywood Reporter.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  3. #4528

    Standaard

    Lees dit net, nu breaking news op CNN. De clown van Ben Kramer komt in me op....
    RIP, een groot komiek en veelzijdig acteur is niet meer.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  4. #4529

  5. #4530

  6. #4531

    Standaard

    (CNN) -- Oscar-winning actor and comedian Robin Williams apparently took his own life at his Northern California home Monday, law enforcement officials said. Williams was 63.
    "He has been battling severe depression of late," his media representative Mara Buxbaum told CNN. "This is a tragic and sudden loss. The family respectfully asks for their privacy as they grieve during this very difficult time."
    Coroner investigators suspect "the death to be a suicide due to asphyxia," according to a statement from the Marin County, California, Sheriff's office.
    Williams married graphic designer Susan Schneider in Napa Valley, California, ceremony in October 2011. Schneider sent a written statement to CNN through the representative.


    "This morning, I lost my husband and my best friend, while the world lost one of its most beloved artists and beautiful human beings. I am utterly heartbroken.
    "On behalf of Robin's family, we are asking for privacy during our time of profound grief. As he is remembered, it is our hope the focus will not be on Robin's death, but on the countless moments of joy and laughter he gave to millions."
    Word of Williams' death stunned the entertainment community Monday.
    Comedian Steve Martin tweeted, "I could not be more stunned by the loss of Robin Williams, mensch, great talent, acting partner, genuine soul."
    Former CNN host Larry King said he would he remember Williams as "a genuine caring guy. Not just a funny man, but a guy who cared about people."
    Marin County deputies responded to an emergency call from Williams' home in unincorporated Tiburon, California, at 11:55 a.m., reporting "a male adult had been located unconscious and not breathing," the release from the sheriff said.
    Williams was pronounced dead at 12:02 p.m., it said.


    Williams was last seen alive at his home, where he lives with his wife, at about 10 a.m., the sheriff's statement said.
    "An investigation into the cause, manner and circumstances of the death is currently underway by the Investigations and Coroner Divisions of the Sheriff's Office," the sheriff's statement said.
    "Coroner Division suspects the death to be a suicide due to asphyxia, but a comprehensive investigation must be completed before a final determination is made."
    An autopsy is scheduled for Tuesday, the sheriff said.


    Williams made at least two trips to rehab for drug treatment, including a visit this summer, and he underwent heart surgery in 2009.
    Williams, born in Chicago on July 21, 1951, studied theater at Juilliard School before taking his stand up act to nightclubs. He was cast as Mork, an alien visitor to Earth, for a 1974 episode of television's "Happy Days."
    The role led to the spin-off show "Mork & Mindy," which showcased Williams' usual comic improvisation talents.


    He proved his dramatic acting skills in "Good Will Hunting," a 1997 film that earned him a best supporting actor Oscar.
    Williams credited the influence of Jonathan Winters' comic irreverence and quirky characters as a great influence on his comedy. The connection between the two was completed when Winters was cast as Williams' son on "Mork & Mindy."
    When Winters died in 2012, Williams said he was "my idol, then he was my mentor and amazing friend." He tweeted that Winters was his "Comedy Buddha."
    Williams' fans can look forward to four more movie appearances coming to theaters, including another installment in the "Night at the Museum" franchise.
    The film, set for a December release, has Williams reprising the Teddy Roosevelt role he delivered in the first two comedies.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  7. #4532

    Standaard

    Man, was me dat schrikken vanmorgen toen ik het nieuws op de radio hoorde...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #4533

    Standaard

    Idem, wat een verlies zeg. Een van de beste in zijn genre. RIP.

  9. #4534
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar ben je even stil van zeg...
    R.I.P.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #4535

    Standaard

    Williams was helemaal niet één van de grootsten. Hij was dé grootste, punt.
    Hij kon alles: van de kolder van Mork van Ork over de inspirerende Mr. Keating, de flamboyante Genie uit Aladdin tot de creepy Sy the Photo Guy...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #4536

    Standaard

    Hier ben ik ook stil van. Zeer spijtig.

  12. #4537

    Standaard

    R.i.P. Wederom een veelzijdig acteur die we moeten missen.

    Moeten we nu gaan vrezen voor meer acteer helden? Blijkbaar is dit werk erg zwaar voor je geestelijke gezondheid...

  13. #4538

    Standaard

    Ik schrok er ook van vanochtend. Hopelijk kan hij daarboven het plezier hebben wat hij kennelijk hier niet zo beleefde...

    May you rest in peace mister Williams...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4539

    Standaard

    Treurig inderdaad...

    Ik vond het overigens één van de irritantste acteurs die ik ken, in het rijtje Tom Hanks en Nicolas Cage. Zijn 'grappen' maken Aladdin bijna onkijkbaar voor mij.

  15. #4540

    Standaard

    Ik las het afgelopen nacht al, erg treurig, zeker voor zijn familie. R.I.P..

  16. #4541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Treurig inderdaad...

    Ik vond het overigens één van de irritantste acteurs die ik ken, in het rijtje Tom Hanks en Nicolas Cage. Zijn 'grappen' maken Aladdin bijna onkijkbaar voor mij.
    Eens. Het lijkt me een aardige en sympathieke man maar als acteur niet te harden. In zn serieuzere rollen kon ik hem wel verdragen maar zn "komische" rollen waren voor mij als nagels op een krijtbord.

  17. #4542

    Standaard

    Tja gelukkig verschillen smaken. Het is een heel gemis voor de filmwereld, jammer dat het bij het huidige aantal films met hem zal blijven, Mork signing off....R.I.P.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #4543

    Standaard

    Vanavond als eerbetoon om 20.30 Uur op RTL 8 ''Mrs. Doubtfire'' :


  19. #4544

    Standaard

    Ontzettend triest nieuws, ongeloofelijk dat hij er niet meer is...

    R.I.P.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #4545

    Standaard

    Actrice Lauren Bacall overleden



    In Los Angeles is de Amerikaanse actrice Lauren Bacall op 89-jarige leeftijd overleden. Haar Hollywoodcarrière omvat zeven decennia, met rollen in succesvolle films als Key Largo, The Big Sleep en The Mirror Has Two Faces.

    Op haar negentiende debuteerde Bacall in To Have and Have Not, een verfilming van het boek van Ernest Hemmingway. In de film schitterde ze naast Humprey Bogart, met wie ze later in 1945 zou trouwen. Ze bleven tot zijn dood in 1957 bij elkaar.

    Bacall groeide met haar zwoele stem en sensuele uiterlijk uit tot een van de grootste filmsterren van haar generatie.

    Ere-Oscar
    Voor The Mirror Has Two Faces werd ze in 1997 genomineerd voor een Golden Globe en een Oscar, in de categorie Beste vrouwelijke bijrol. In 2010 kreeg ze de ere-Oscar, voor haar hele carrière.

    Bacall bleef ook op hoge leeftijd acteren. Zo speelde ze in Lars von Triers Dogville en Manderlay en was ze te horen in een aflevering van de tekenfilmserie Family Guy.

    Twitter
    Het overlijden werd bekendgemaakt op het Twitter-account van haar zoon die de Bogart-stichting beheert:
    "With deep sorrow, yet with great gratitude for her amazing life, we confirm the passing of Lauren Bacall."









    Bron : NOS.nl

  21. #4546

    Standaard

    Ze heeft toch wel een heel mooi rijtje films gemaakt in de jaren '40, die elke zichzelf respecterende filmliefhebber gezien moet hebben: To Have and Not Have, Key Largo en The Big Sleep.
    R.I.P..

  22. #4547

    Standaard



    Er sterven dagelijks beroemdheden. De afgelopen jaren waren het vooral de plotse overlijdens van Heath Ledger en Philip Seymour Hoffman die me iets deden. Maar Robin Williams, dat raakt me op een heel ander niveau. Twee dagen na het ongemakkelijke nieuws voel ik nog steeds de aanwezigheid van een zekere triestheid, geheel oprecht. Het lijkt alsof er een stukje van mijn jeugd gestorven is. Ik leerde hem kennen in "Hook", een ietwat ondergewaardeerde jeugdfilm die nog steeds tot mijn favorieten binnen die categorie behoort. Tranen van 't lachen met "Mrs. Doubtfire". En "Jumani" was één van de eerste films waar ik zonder ouders en dus enkel met vrienden heen mocht. "Aladdin" ken ik op alle mogelijke vlakken nog steeds van voor naar achter en omgekeerd volledig vanbuiten, tot op heden mijn onbetwistbare nummer één in de lijst der Disney Classics.

    Pas later kwam het andere werk aan bod. Grappig of serieus, meestal een geslaagde mengeling van beide in moderne klassiekers, het is weinigen gegeven daarmee op die wijze weg te komen. Hij was van begin af aan een inspiratiebron, een held, een voorbeeld voor mij. Het was uiteindelijk Jim Carrey die op dat vlak op het juiste moment in mijn leven kwam, maar het begon wel allemaal bij Robin Williams. Ik herken me, zoals velen, ook wel ietwat in dat verhaal van het masker van de clown om overal doorheen te komen en het tevens als afscherm- of net aanwendmiddel te hanteren. Of de balans bij Robin naar de verkeerde kant overhelde en het één het ander niet meer kon gelijk trekken, laat ik liever in het midden. Het zijn veronderstellingen. We weten het niet. We zullen het nooit weten. En daar moeten we ons bij neerleggen.

    Ik ben de man altijd blijven waarderen, ook wanneer hij jaren geleden verscheidene malen werd afgeschreven door pers en publiek. Een beetje triest overigens, de man moet eerst overlijden alvorens diezelfde mensen z'n talenten opnieuw de hemel in prijzen. Zelfs wanneer de film in kwestie niet meteen geslaagd was, kon je van één zaak absoluut zeker zijn : Robin Williams stond er. Hij gaf steeds het beste van zichzelf, keer op keer. En de verscheidenheid was groot. 't Was altijd een beetje kietelen en slaan tegelijk bij de pure Williams. Ik vond 't ook straf hoe deze goedlachse wildebras na al die jaren vriend en vijand wist te verbazen met ingetogen en donkere vertolkingen in "Insomnia" en bovenal "One Hour Photo". Tussen zijn laatste luchtigheden die hij maakte om het grote publiek te plezieren, zaten vaak rollen met een donker randje. De minder bekende. De meest interessantste voor hem als acteur, persoon.

    Als het op stemmenwerk aankomt, is zijn Genie (de Geest) simpelweg ongeëvenaard. Verlost van die lamp ... rust in vrede, Robin.

  23. #4548

    Standaard

    Zo mooi verwoord....dank je...

    R.I.P Mr. Williams...

  24. #4549

    Standaard

    De Amerikaanse regisseur Brian G. Hutton is op 79-jarige leeftijd overleden.

    Dat meldt The Hollywood Reporter woensdag. Hij werd met name bekend van de oorlogsfilms Where Eagles Dare (1968) en Kelly’s Heroes (1970) met Clint Eastwood. Hutton begon zijn carrière als acteur. In de films X, Y and Zee (1972) en Night Watch (1973), die hij regisseerde, werkte hij samen met actrice Elizabeth Taylor. De in New York geboren Hutton kreeg vorige week een hartaanval en overleed dinsdag in Los Angeles.

    Bron: nu.nl

  25. #4550

    Standaard

    Richard Attenborough overleden



    Regisseur en acteur Richard Attenborough is overleden. Hij regisseerde films als A Bridge Too Far, Gandhi, Cry Freedom en Chaplin en acteerde in films als The Great Escape, The Sand Pebbles, Jurassic Park en de remake van A Miracle on 34th Street. Attenborough is 90 jaar geworden.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

Pagina 182 van 253 EersteEerste ... 82132172178179180181182183184185186192232 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •