Pagina 161 van 253 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.001 tot 4.025 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4001

    Standaard

    Wat betreft is de Paparazzi hier poeslief, in vergelijking met bv in Amerika of Engeland.

    Denk aan dat gedoe met prinses Diana, dan zijn ze hier brave koorknaapjes.

    Maar hoe het ook zij : R.I.P. Joop

    3 Jaar geleden heeft ie foto's gemaakt van het huwelijk van een vriend van me, dus heb hem daar persoonlijk meegemaakt

  2. #4002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat betreft is de Paparazzi hier poeslief, in vergelijking met bv in Amerika of Engeland.
    omdat we een gemaakte Paparazzi hebben

    Ik weet haast wel zeker dat het een gemaakt complot is puur als vermaak voor de story, prive etc lezer

  3. #4003

    Standaard

    Formule 1-arts Sid Watkins overleden



    De vroegere arts van de Formule 1, Sid Watkins, is op 84-jarige leeftijd overleden. Hij redde verscheidene coureurs het leven na zware crashes. In 1994 schoot hij tevergeefs Ayrton Senna te hulp na diens fatale crash bij de Grand Prix van San Marino.

    Watkins begon in 1978 als arts. Hij speelde een belangrijke rol bij het veiliger maken van raceauto's en circuits. Mede door zijn werk is er sinds Senna geen coureur meer overleden tijdens een Formule 1-race. Watkins ging pas in 2004 met pensioen.

    Enkele dagen voor de dood van Senna had Rubens Barrichello een zwaar ongeluk op hetzelfde circuit. 'Sid Watkins redde mijn leven. Geweldige vent, altijd blij. Bedankt voor alles dat u hebt gedaan voor ons coureurs. Rust in vrede', schreef Barrichello op Twitter. Oud-teambaas Ron Dennis liet weten dat 'de racewereld een van zijn ware grootheden heeft verloren'.

    Watkins hielp onder anderen de Noord-Ier Martin Donnelly, de Fin Mika Häkkinen, de Oostenrijker Gerhard Berger en teambaas Frank Williams na hun zware ongelukken.

    Bron : AD.nl

  4. #4004

    Standaard

    Stemacteur Ger Smit overleden



    Ger Smit, stemacteur in onder meer de Fabeltjeskrant, is afgelopen vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden in Vorden (Gelderland). Dat heeft de familie van Smit maandag laten weten.

    Smit was stemacteur, toneelspeler en zanger. Hij werd vooral bekend als de stem van dieren als Bor de Wolf, Ed Bever en Zoef de Haas uit De Fabeltjeskrant. Ook leende hij zijn stem voor de Smurfen en Sesamstraat en speelde hij zwerver Mak in de kinderserie Mik en Mak die in 1962 en 1963 op televisie te zien was. De acteur wordt vrijdag begraven in zijn woonplaats Amsterdam.

    Ger Smit was al geruime tijd ziek, liet zijn familie weten.

    Bron : Telegraaf.nl

  5. #4005

    Standaard

    Onvergeetlijke Fabeltjeskrant stemrollen uit mijn jeugd. Dat zijn van die stemmen die in je geheugen gegrift blijven staan.
    Rust zacht.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #4006

    Standaard

    Weet er toevallig iemand welke Smurfen hij voicete?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #4007

    Standaard

    Ger Smit deed ook de stem van He-man,een cassette die je kreeg bij een duo
    pack He-man/skeletor[speelgoed]

    Heb die cassette wel 100x gehoord

    R.I.P.

  8. #4008

    Standaard

    He-man cassette, hell yea!
    Ik herinner me alleen de vogels op die cassette, lol.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #4009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Weet er toevallig iemand welke Smurfen hij voicete?
    Werner, volgens zijn Wikipedia :

    stemmen van Grote Smurf, Potige Smurf, Hippe Smurf, Smulsmurf en Bolle Gijs).

  10. #4010

    Standaard

    Grote Smurf werd rond seizoen 6 vervangen. Ging Ger Smit dan net weg of kwam hij net aan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #4011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Grote Smurf werd rond seizoen 6 vervangen. Ging Ger Smit dan net weg of kwam hij net aan?
    dat weet ik ook niet hoor, ik heb hem niet weggesmurft, ik heb de info ook alleen maar hier vandaan : http://nl.wikipedia.org/wiki/Ger_Smit

    verder ken ik hem ook nog van goede tijden als inspecteur Bronckhorst, maar jammer dat die man dood is.

    Hij heeft met z'n stem velen een leuke jeugd bezorgd.

  12. #4012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ger Smit deed ook de stem van He-man,een cassette die je kreeg bij een duo
    pack He-man/skeletor[speelgoed]

    Heb die cassette wel 100x gehoord

    R.I.P.
    Ja!!! Die gele cassette Die heb ik ook wel 100 x gehoord.


  13. #4013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Ja!!! Die gele cassette Die heb ik ook wel 100 x gehoord.
    Precies

  14. #4014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Precies
    Wat ik me daar vooral van herinner is het moment dat ze in die grot aankomen: "het schittert en het flikkert".

    Ik wist niet precies wat het laatste woord betekende, maar ik nam aan dat het iets te maken had met dat (stoute) woord dat ik op het schoolplein wel eens hoorde. Pas jaren later snapte ik dat ik het mis had...


  15. #4015

    Standaard

    Allemaal halfnaakte gespierde mannen voor een darkroom ? Ik zie wel hoe je die fout maken kunt
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #4016

    Standaard

    We werden toch wel erg gefopt want bv.Beastman was hetzelfde model als Mossman,enzo had je er wel meer.ahja, was er wel helemaal gek van.

    Wat een leuke tijd was dat.Sky channel: He-man,Transformers,inspector gadget,enz.
    Veronica : zaterdag 4 uur He-man.

  17. #4017

    Standaard

    Linda de Mol en DJ Cat!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #4018

  19. #4019

    Standaard

    RIP

    ook ik heb 100x naar dat bandje geluisterd en heb het toevallig hier nog liggen ook

    en dan de fabeltjeskrant ik keek er vroeger altijd naar.

    een groot gemis...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #4020

    Standaard

    John Ingle overleden



    Acteur John Ingle is zondag overleden. Na jarenlang acteerlessen te hebben gegeven, begon hij in de jaren tachtig zelf zijn gezicht te laten zien in verscheidene series en films.

    Ingle speelde in tv-series als General Hospital en Days Of Our Lives. De films waarin hij speelde waren onder meer Heathers, RoboCop 2, Batman & Robin en Death Becomes Her. Hij was onlangs ook nog eens te zien in tv-serie The Office.

    Ingle is 84 jaar oud geworden.

    Bron : Filmtotaal.nl

  21. #4021

    Standaard

    Stephen Dunham is 48 jaar geworden. Hij stierf volgens de media aan een hartaanval en was oa bekend door The Mummy.

  22. #4022

    Standaard

    Actrice Kitty Janssen (82) overleden

    AMSTERDAM - Actrice Kitty Janssen is woensdag op 82-jarige leeftijd overleden.


    Dat heeft haar zoon Dick van den Toorn laten weten aan RTL Boulevard.
    Janssen speelde in diverse theaterproducties en televisieseries. Zo was ze in het tweede seizoen van Swiebertje (1962-1963) te zien als Freule Nicolien.
    Janssen is verder bekend van televisieseries als Merijntje Gijzen (1974), Soldaat van Oranje (1977) en De Zevensprong (1982).
    In 1995 was de comédienne nog te zien als Oma Nel in de serie M'n dochter en ik.
    Haar zoon Dick zit eveneens in het acteursvak. Hij was samen met zijn moeder te zien in M'n Dochter en Ik.

  23. #4023

    Standaard

    Ik kreeg net te horen dat morgan freeman overleden was iemand meer info?
    Zou toch wel erg zijn

  24. #4024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik kreeg net te horen dat morgan freeman overleden was iemand meer info?
    Zou toch wel erg zijn
    Das een Hoax : http://au.ibtimes.com/articles/38237...esentative.htm

  25. #4025

    Standaard

    pff schrok al.
    Mn vriendin zag het op dr telefoon net verschijnen als nieuws.

Pagina 161 van 253 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •