Pagina 141 van 253 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.501 tot 3.525 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3501

    Standaard

    Theatervrouw Mary Michon overleden



    Programmamaakster, schrijfster en actrice Mary Michon is dinsdag na een kortstondig ziekbed op 71-jarige leeftijd overleden in haar woonplaats Amsterdam. Dat meldde de omroep IKON woensdag.

    Vanaf eind zeventiger jaren tot 2000 werkte Michon als televisiemaker bij de IKON. In deze periode maakte ze programma's als Een spannend bestaan, Kanjers, Link, Prima Donna en In het teken van het hout. Voor Een spannend bestaan ontving ze een eervolle Nipkov-vermelding en in 1997 kreeg ze de Spaanprijs voor In het teken van het hout.

    Verder speelde ze in musicals als Heerlijk duurt het langst en werkte ze nauw samen met Jos Brink en Frank Sanders in de voorstellingen Maskerade, Amerika, Amerika en Evenaar.

    In 1999 en 2009 verschenen haar boeken Later als ik oud ben en Van die damesdingen. Over de kunst van het ouder worden. Vorig jaar werd ze benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau.

    De IKON neemt met diverse programma's op radio en tv afscheid van Mary Michon.



    R.I.P.

    Ik moet zeggen dat ik ze alleen Hier van ken

  2. #3502

    Standaard

    'Jackass' Dunn reed te hard en had gedronken

    Jackass-ster Ryan Dunn had te veel gedronken voordat hij maandag in zijn Porsche stapte voor zijn laatste, fatale rit. De 34-jarige televisiepersoonlijkheid reed vermoedelijk ook veel te hard: ongeveer 200 kilometer per uur. Dat heeft de politie in de Amerikaanse staat Pennsylvania woensdag bekendgemaakt, meldden media in de Verenigde Staten.

    Het ongeval gebeurde maandagochtend vroeg. Ten westen van Philadelphia raakten Dunn en zijn 30-jarige bijrijder van de weg. De sportwagen trof een boom en vloog in brand. Beide mannen kwamen ter plaatse om het leven.

    Enkele uren voor het fatale ongeluk had Dunn een foto op Twitter geplaatst waarop te zien was hoe hij met vrienden bier aan het drinken was in een kroeg. Volgens de politie had hij 1,96 promille alcohol in zijn bloed, veel meer dan wettelijk is toegestaan.

    Ryan Dunn werd vanaf het jaar 2000 wereldwijd bekend door zijn optredens in Jackass, een programma van MTV dat draaide om bizarre, vaak pijnlijke stunts en puberale humor.

  3. #3503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Same here. De vriendschap van die twee spatte ook altijd van het scherm af bij de series en films.
    Ik zal misschien veel over me heen krijgen, maar vond dat ''huilen'' beetje gespeeld, krampachtig huilen.

    En als je beste vriend dit is overkomen, waarom ga je dan de camera opzoeken daar?.

    Je weet dat daar cameraploegen rond kunnen hangen, ik vind het bijna ramptoerisme.

    Blijf daar weg, denk ik dan
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-06-2011 om 11:51

  4. #3504

    Standaard

    Ik wist niet dat er een 'huilmanier' bestond. Iedereen huilt op zijn eigen manier.

    Ramptoerisme? Zijn beste vriend is daar overleden. Misschien moest hij het met eigen ogen zien om het te geloven. Daar kan ik me best wat bij voorstellen. En dat hij dan even een cameraploeg te woord staat, overmand door emoties is heel normaal. Celebs die de camera's mijden zijn zo hypocriet als de sodemieter dus ik vind Bam dit alleen maar sieren.

  5. #3505

    Standaard

    Allemaal mooi en aardig, maar dvd watcher heeft wel gelijk, Bam is enorm camerageil, dat is gewoon zo.
    Z'n shows zijn ook zo gigantisch overdreven wat hem haast als een acteur doet over komen. Het is gewoon ietwat Amerikaans, wat voor ons als nuchtere Hollander ietwat overdreven mag zijn.
    Als je een camera ziet, dan zeg je normaal, oprotten!

  6. #3506

    Standaard

    Ieder zijn mening. Ieder zijn reactie op gebeurtenissen die hem/haar overkomen.

    'Wij nuchtere Hollanders' zijn ook snel geneigd overal wat achter te zoeken ipv de Amerikanen die het nemen zoals het is. Dus wat is wijsheid.

    Ik vind het in elk geval zeer oprecht wat ik in dat filmpje zag. En trouwens, als groot fan van Jackass en nevenproducties van de crew was ik gelijk benieuwd naar de reacties van de overige crewleden. Dus de reactie van Bam vond ik, hoewel zeer moeilijk voor hem wel prettig voor de fan.

  7. #3507

    Standaard

    Moet ook eerlijk bekennen dat ik het huilen aardig gemaakt over vind komen. Maar goed, ik ken de man niet en weet daarom ook niet hoe hij in het echt met emoties om gaat.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #3508

    Standaard

    Ik hoop niet dat ik iemand kwets ofzo, maar heb gewoon het gevoel dat ie denkt ''ik probeer ff zo goed mogelijk te huilen'', zoals ie daar de camera inkijkt.

    Je zoekt gewoon publiciteit als je daar naar toe gaat.

    Ook al ben je beste vrienden, dan nog doe je dat niet.

    Ik wil het netjes zeggen, en sorry dat ik het zo zeg, maar het is eigenlijk vaak wel een ''Mediahoer''.

    Als je het echt zo moeilijk hebt en vind, dan stel je een ''statement'' op en laat je dat publiceren, maar ga je niet de media opzoeken.

    Als je echt zoveel verdriet hebt, dan ga je dat verwerken in je nabije omgeving, maar je zoekt dan niet zo de publiciteit.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-06-2011 om 15:51

  9. #3509

  10. #3510

  11. #3511
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Beertje rare video. op de helft van de foto's is het Ryan niet eens, maar Zach Galiffianakis van o.a The Hangover. Zou de maker een beetje in de war zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #3512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat ik iemand kwets ofzo, maar heb gewoon het gevoel dat ie denkt ''ik probeer ff zo goed mogelijk te huilen'', zoals ie daar de camera inkijkt.

    Je zoekt gewoon publiciteit als je daar naar toe gaat.

    Ook al ben je beste vrienden, dan nog doe je dat niet.

    Ik wil het netjes zeggen, en sorry dat ik het zo zeg, maar het is eigenlijk vaak wel een ''Mediahoer''.

    Als je het echt zo moeilijk hebt en vind, dan stel je een ''statement'' op en laat je dat publiceren, maar ga je niet de media opzoeken.

    Als je echt zoveel verdriet hebt, dan ga je dat verwerken in je nabije omgeving, maar je zoekt dan niet zo de publiciteit.
    Bekijk het eens andersom en zoekt de media hem wel op. Die reporter had ook respect kunnen tonen door Bam niet te benaderen, ook al is het zijn werk.

    Hij moet gewoon de crashsite moeten kunnen bezoeken als hij dat wil zonder inmenging van anderen. Je gaat toch op een begraafplaats of andere crashsites ook niet op nabestaanden afstappen en vragen hoe ze zich voelen...

  13. #3513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hij moet gewoon de crashsite moeten kunnen bezoeken als hij dat wil zonder inmenging van anderen...
    Natuurlijk, dat moet ook wel kunnen.

    Alleen doe dat dan later als alle aandacht wat minder is.

    Nu alles nog net gebeurd is weet je dat de plek gewoon in the picture is bij de media, dus wil je dan het rustig verwerken,dan moet je juist dan daar niet naar toe gaan.

    Want dan weet je gewoon dat je het niet rustig kunt verwerken, en dan weet je dat ze je daar aanklampen.

    Maar misschien wil ie wel een camera bij zich zien, zou me niks verbazen.

  14. #3514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Natuurlijk, dat moet ook wel kunnen.

    Alleen doe dat dan later als alle aandacht wat minder is.

    Nu alles nog net gebeurd is weet je dat de plek gewoon in the picture is bij de media, dus wil je dan het rustig verwerken,dan moet je juist dan daar niet naar toe gaan.

    Want dan weet je gewoon dat je het niet rustig kunt verwerken, en dan weet je dat ze je daar aanklampen.

    Maar misschien wil ie wel een camera bij zich zien, zou me niks verbazen.

    Als je een goede vriend of familie e.d. verliest wil je juist zo snel mogelijk naar de plek des onheils.
    Dat kan je onmogelijk uitstellen omdat er een paar aasgieren rondlopen om vragen te stellen.

    Maar vind het zoiezo een wat schimmig gedoe rond zn dood.

  15. #3515
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk ik ook. Alle het rationele is op dat moment even weg. Je zit dan in een negatieve roes of waas van onwerkelijkheid. En van logisch nadenken, redeneren of enig besef is dan meestal geen sprake.

    Maar goed. Elk mens is weer anders! Maar pas als je zelf zoiets meemaakt (Ik vandaag precies een jaar geleden) kan je pas begrijpen hoe dat voelt. Hoe uit het leven gegrepen het van een afstand ook is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #3516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Beertje rare video. op de helft van de foto's is het Ryan niet eens, maar Zach Galiffianakis van o.a The Hangover. Zou de maker een beetje in de war zijn.
    dat is de grap ook, is trouwens afkomstig van 4chan, wat genoeg zegt

  17. #3517

    Standaard

    Columbo' Star Peter Falk Dies, report

    The 83-year-old's daughter says her father suffered from Alzheimer's disease.



    Peter Falk (Getty Images)


    KTLA News 10:31 a.m. PDT, June 24, 2011

    LOS ANGELES (KTLA) -- "Columbo" star Peter Falk has died at the age of 83.

    Family members tell KNX-1070 that Falk died Thursday night at his home in Beverly Hills. They declined to discuss the cause of death.




    The actor had been suffering from dementia and Alzheimer's disease, according to his adopted daughter, Catherine Falk.




    In 2009, a judge established a conservatorship for the ailing actor after a court battle between Catherine and wife of more than 30 years, Shera Falk.

    Falk won four Emmys for his starring role in the television detective series, "Columbo." He also received Academy Award nominations for movies in 1959 and 1960.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #3518

  19. #3519

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #3520

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #3521

    Standaard

    TOMISLAV IVIC OVERLEDEN

    De Kroatische oud-voetbaltrainer Tomislav Ivic is overleden. Dat meldden Kroatische media vrijdag. Ivic was van 1976 tot 1978 trainer van Ajax, waarmee hij in 1977 de landstitel behaalde.



    Verder werkte de coach, die 77 jaar werd en al een tijd diabetes had, onder meer bij Anderlecht, Standard Luik, Galatasaray, Fenerbahçe, Olympique Marseille, Benfica, FC Porto en Atletico Madrid.

    In 2004 sloot hij zijn carrière af bij Al-Ittihad in Saudi-Arabië.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  22. #3522

    Standaard

    RIP Lieutenant Columbo...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #3523
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    R.I.P. Tomislav Ivic & Peter Falk
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #3524

    Standaard

    RIP Peter Falk, schrok hiervan toen ik het las. Geweldige acteur.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #3525

    Standaard

    R.i.P. Peter Falk

Pagina 141 van 253 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •