Pagina 104 van 253 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2576

    Standaard

    Frank, mijn deelneming.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2577
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel veel sterkte toegewenst!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #2578

    Standaard

    Gecondoleerd Frank en veel sterkte.......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #2579

    Standaard

    Frank heel veel sterkte de komende tijd....
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  5. #2580

    Standaard

    Gecondoleerd Frank.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #2581

    Standaard

    Zanger 'Volare' overleden

    SPRINGFIELD - De Amerikaanse zanger en acteur Al Martino is dinsdag op 82-jarige leeftijd overleden in zijn woning in Springfield, in de staat Pennsylvania. Dat berichtte de Amerikaanse krant The Philadelphia Inquirer.



    Hij was een kind van Italiaanse immigranten en werd in 1927 in Philadelphia geboren als Alfred Cini. Hij overleed dinsdag in de streek waar hij als kind woonde.

    De zanger werkte aanvankelijk als metselaar in het bouwbedrijf van zijn vader en verdiende onder meer bij als bokser.

    Vanaf het begin van de jaren vijftig werd hij met zijn artiestennaam een beroemd zanger, geïnspireerd door zijn jeugdvriend Mario Lanza, die operazanger werd.

    Al Martino wist in de jaren vijftig tot in de jaren zeventig hits te scoren. Dat begon met Here in My Heart. Hij was daarmee de eerste Amerikaan die nummer één kwam te staan op de Britse hitlijst. Zijn grootste hit was Spanish Eyes in 1965, maar ook zijn Volare werd vooral in Europa een hit.

    Al Matino werd ook bekend door zijn rol als zanger Johnny Fontane in de serie films over de Amerikaanse maffia, The Godfather. Martino had net als de fictieve Fontane banden en problemen met de maffia. In de jaren vijftig week hij daarom enkele jaren uit naar Engeland uit angst voor een maffioso die hem bedreigde.

    Luister hier naar zijn klassieker Volare .

    Bron : Telegraaf.nl


    R.I.P.

  7. #2582

    Standaard

    Dank aan iedereen die me gecondoleerd heeft met het verlies van mijn moeder.

  8. #2583

    Standaard

    World Wrestling Entertainment was saddened to learn of the passing of one of the company’s most popular and charismatic legends, “Captain Lou Albano.” WWE extends its deepest condolences to the Albano family.

    “Captain Lou” was inducted into the WWE Hall of Fame in 1996. He performed for WWE from 1983 to 1996. Albano began his storied career with Vincent J. McMahon in the 1960’s as one half of “The Sicilians” tag team with his partner, Tony Altimore. He will be greatly missed by the WWE and his fans.

    July 29, 1933 - October 14, 2009
    Naast worstelaar en worstel manager ook bekend uit clips van Cindy Lauper en de real life versie van Super Mario van de Super Mario Bros cartoons!

    http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/ar...5034105053.jpg

  9. #2584

    Standaard

    Rip.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #2585

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #2586

    Standaard

    Componist Vic Mizzy is overleden. Hij was vooral bekend om zijn muziek voor de televisieserie The Addams Family uit de jaren '60. Mizzy is 93 jaar geworden.

  12. #2587

    Standaard

    Ken hem niet, RIP iig...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #2588

    Standaard



    Jommeke-tekenaar Jef Nys overleden

    Jef Nys, de geestelijke vader van Jommeke is op 82-jarige leeftijd overleden.

    Nys was na meer dan vijftig jaar nog steeds zelf betrokken bij het maken van de Jommekesalbums. De strips verschijnen nog steeds in de krant Het Nieuwsblad, en behoren tot de best verkopende albums in Vlaanderen.

    Jef Nys debuteert in het satirische weekblad 't Pallieterke, na het winnen van een wedstrijd. De eerste stripverhalen van Jef Nys waren de avonturen van Amedeus en Seppeke in Het Handelsblad (1948). Maar de echte doorbraak kwam er pas in 1955, met de publicatie van losse strookjes over Jommeke in het weekblad Kerkelijk Leven.

    De krant Het Volk kon Nys al snel overtuigen om de strip voortaan daar te publiceren. Het is daar dat in 1959 het eerste vervolgverhaal werd gepubliceerd, 'de jacht op een voetbal'. Eigenlijk was dit een herwerkte versie van een ouder verhaal van Amedeus en Seppeke, maar dat stond het onmiddellijke succes van de reeks niet in de weg. In meer dan 50 jaar is Jommeke relatief weinig veranderd. Na meer dan 200 albums is Jommeke nog steeds een spontane, moedige jongen van 13, met hetzelfde 'strooien dakje' als kapsel.

    Jef Nys tekende daarnaast ook veel andere reeksen, zoals 'Langteen en schommelbuik' en de verstripping van een aantal heiligenlevens zoals die van Pater Damiaan, Don Bosco of paus Johannes XXIII. Maar na enkele jaren stopte hij steeds met deze reeksen.

    In 2005 werd de hele carrière van Jef Nys nog bekroond met een Gouden Adhemar, de hoogste onderscheiding binnen de Belgische stripwereld. Sinds enkele jaren tekende Jef Nys de verhalen van Jommeke niet meer zelf, maar werkte hij samen met tekenaars Gert Van Loock en Hugo De Sterk en scenaristen Jan Ruysbergh en Gert Van Loock.

    Bron: standaard.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #2589

    Standaard

    Ik las net hetzelfde artikel. De iconen vallen hier als vliegen R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #2590

    Standaard

    Ken heel de strip niet, toch RIP oude baas...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ken heel de strip niet, toch RIP oude baas...
    Zeer gek, in Nederland is de strip nooit doorgebroken terwijl ze in het Noorden gek zijn van het in mijn ogen vele malen inferieure Suske en Wiske. Ik denk niet dat ik veel zal overdrijven als ik zeg dat de strips van Jommeke voor ongeveer 90 % van de Vlamingen het eerste zijn wat men in de lagere school leert lezen.

    Ik ben overigens één keer op een boekenbeurs, een jaar of vijf geleden, een strip gaan laten signeren, ik vond de man ontzettend sympathiek en hij keek ook niet raar op dat er plots een dertigjarige tussen de kinderen stond - ik was overigens niet de enige. De man heeft me een ongelofelijk mooie Flip getekend.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #2592

    Standaard

    Gecondoleerd Frank, en veel sterkte in de moeilijke tijd voor jou en alle andere famillieleden.

    Roger en Sandra.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  18. #2593

    Standaard

    Gecondoleerd Frank, ik ben zelf mijn vader verloren aan een herseninfarct. Hij is 53 geworden.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #2594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Zeer gek, in Nederland is de strip nooit doorgebroken terwijl ze in het Noorden gek zijn van het in mijn ogen vele malen inferieure Suske en Wiske. Ik denk niet dat ik veel zal overdrijven als ik zeg dat de strips van Jommeke voor ongeveer 90 % van de Vlamingen het eerste zijn wat men in de lagere school leert lezen.

    Ik ben overigens één keer op een boekenbeurs, een jaar of vijf geleden, een strip gaan laten signeren, ik vond de man ontzettend sympathiek en hij keek ook niet raar op dat er plots een dertigjarige tussen de kinderen stond - ik was overigens niet de enige. De man heeft me een ongelofelijk mooie Flip getekend.
    Het probleem met Jommeke is vooral dat het niet tijdloos is. Suske en Wiske was dat iets meer vind ik (de klassieke albums toch) en daarom is het ook bizar dat ze uitgerekend bij die reeks een soort bizarre moderne reboot gingen doen waarbij de hoofdpersonages plots "tweens" worden en men ook gaat werken op een soort seksuele spanning en dat soort dingen. Jommeke is (enkele verwaarloosbare wijzigingen daargelaten) op meer dan 50 jaar tijd eigenlijk zo goed als niet veranderd. De personages spraken me minder aan en de verhalen evolueerden gewoon totaal niet mee met hun tijd. Neem een Jommekestrip uit de jaren '60 vast en eentje van nu en je merkt weinig verschil. Ik heb de verhalen altijd net iets te kinderachtig en katholiek gevonden, 't is niet verwonderlijk dat Jef Nys begon bij Kerk & Leven als je die strips zo leest. Ook vond ik de personages over het algemeen minder leuk en soms gewoon halfslachtig uitgewerkt (zo brengt Filiberke bijvoorbeeld geen meerwaarde aan de strip aangezien hij niet veel verschilt van Jommeke). De sterren van alle albums zijn Gobelijn en Flip, maar als je een hele reeks moet opbouwen rond twee (rand)personages... ik weet het zo niet. Suske en Wiske vond ik over het algemeen een stuk gebalanceerder, al werden ze snel commercieel onder Paul Geerts. Onder de vleugels van Willy Vandersteen vond ik het echter allemaal prima.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #2595

    Standaard

    Ik ben een groot fan van de Suske & Wiske albums. Het valt niet te ontkennen dat het onder Willy Vandersteen en Paul Geerts allemaal geweldig was en dat het daarna verschrikkelijk downhill ging (op een paar albums na). Ik heb hier volgens mij één Jommeke album liggen, gekregen van een tante uit Limburg, maar ik heb ze hier ook nooit in de winkels zien liggen. Terwijl Suske & Wiske promintent vertegenwoordigd is (nu ze de rode rand gedumpt hebben wat minder).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #2596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Het probleem met Jommeke is vooral dat het niet tijdloos is. ...Jommeke is (enkele verwaarloosbare wijzigingen daargelaten) op meer dan 50 jaar tijd eigenlijk zo goed als niet veranderd.
    Hier spreek je jezelf toch wat tegen, Dennis.

    zo brengt Filiberke bijvoorbeeld geen meerwaarde aan de strip aangezien hij niet veel verschilt van Jommeke.
    Allez nu? Hij speelt appelboom, hij speelt standbeeld, ...

    als je een hele reeks moet opbouwen rond twee (rand)personages...
    Da's juist bij Jommeke niet waar, je hebt een hoop interessante nevenfiguren zoals Mic Mac Jampudding, Anatool, Kwak en Boemel, de koningin van Onderland, enz.

    Te kneuterig en te braaf? De Suskes en Wiskes van de jaren '60 zijn allemaal politieke pamfletjes van de bond zonder naam, die van de jaren '70 van de KLM, die van de jaren '80 en '90 van Agalev, enz. Ik begin meer en meer gedegouteerd te geraken van de reeks naarmate ze loopt, album na album zijn artistieke zelfmoorden die al het mooie wat Vandersteen aan de reeks gedaan heeft stukje bij beetje afbreken. Een Jommeke van nu is echter een Jommeke van 30 jaar geleden, Jommeke heeft intussen wel internet en een gsm maar het zijn in wezen dezelfde verhalen gebleven. S&W niet. Je hoort al dat ik tot het Jommekeskamp behoor zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik ben een groot fan van de Suske & Wiske albums. Het valt niet te ontkennen dat het onder Willy Vandersteen en Paul Geerts allemaal geweldig was en dat het daarna verschrikkelijk downhill ging (op een paar albums na). Ik heb hier volgens mij één Jommeke album liggen, gekregen van een tante uit Limburg, maar ik heb ze hier ook nooit in de winkels zien liggen. Terwijl Suske & Wiske promintent vertegenwoordigd is (nu ze de rode rand gedumpt hebben wat minder).
    Het is een cultuurverschil. Donald Duck is in Vlaanderen ook compleet niet populair, maar qua impact kan je Jommeke daarmee vergelijken, het is het eerste wat een lagere scholier vastkrijgt als ie leert lezen. Met dat verschil dat Jommeke van eigen bodem is en Donald Duck niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #2598

    Standaard

    De Canadese acteur Joseph Wiseman is op 91-jarige leeftijd in New York overleden. Wiseman is het meest bekend van zijn rol als Dr. No in de gelijknamige Bond-film. Dr. No kwam uit in 1962 en was de eerste in een hele serie Bond-films.



    R.I.P

  24. #2599

    Standaard

    R.I.P.

    Wel een nette leeftijd overigens.

  25. #2600

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 104 van 253 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •