Pagina 103 van 252 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2551

    Standaard



    de tering....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2552

    Standaard

    Coen van Orsouw Sr. overleden

    DEN BOSCH - De 'beste accordeonspeler van Nederland', zo omschrijft Coen van Orsouw Jr. zijn in Oss geboren vader Coen die zondag op 89-jarige leeftijd onverwacht is overleden in het Bossche verzorgingshuis Antoniegaarde.

    Het grootste deel van zijn leven woonde de 'muzikale alleskunner' in Amsterdam waar hij jarenlang een muziekschool en muziekwinkel had. In de jaren tachtig keerde hij terug naar zijn vroegere woonplaats Den Bosch waar hij met een muziekschool was gevestigd aan de Hooge Steenweg.

    In zijn 'Amsterdamse periode' begeleidde hij 0nder anderen Toon Hermans, Wim Sonneveld en Charles Aznavour. "Hij zorgde altijd voor de finishing touch", aldus zijn zoon.

    Meer over Coen van Orsouw Sr. vandaag in het Brabants Dagblad.

    Bron : Brabants Dagblad


    R.i.p.

  3. #2553

    Standaard

    Frank Vandenbroucke overleden

    AMSTERDAM - De Belgische wielrenner Frank Vandenbroucke is op 34-jarige leeftijd in Senegal overleden. De Franstalige tv-zender RTBF maakte dat maandagavond bekend.

    De voormalig winnaar van onder meer Luik-Bastenaken-Luik zou een fatale longembolie hebben gekregen tijdens zijn vakantie in Afrika.
    Laurent de Backer, de voorzitter van de Belgische wielerbond, reageerde onthutst op het nieuws. ''Ik ben echt aangedaan. Een sportman met een te korte, maar schitterende loopbaan heeft ons verlaten.''
    if (typeof(dartPosition5) != 'undefined') { document.write(''); document.write(dartPosition5); document.write('
    '); document.write(''); }
    Hilaire van der Schueren, een van zijn laatste ploegleiders, was eveneens geschokt. ''Ik haalde hem binnen nadat hij wat aan de sukkel was geraakt na privéproblemen. Aan het einde van die periode bij mij leek hij opnieuw op weg een 'grote' te worden, maar hij verviel weer.Toch was hij een fijne jongen. Ik hoop maar dat er geen commotie rond zijn dood ontstaat met allerlei spookverhalen''.


    Vandenbroucke was een van de grootste Belgische wielertalenten, die veel won maar ook diep viel. Hij werd tijdens zijn carrière meer dan eens in verband gebracht met het gebruik van en handel in verboden prestatiebevorderende middelen. In 2002 werd een grote hoeveelheid aangetroffen in zijn huis. De politie haalde hem dat jaar ook twee keer met teveel drank op achter het stuur van zijn auto vandaan.


    Ook zijn privéleven verliep chaotisch. Twee jaar geleden deed de depressieve Vandenbroucke een zelfmoordpoging, nadat zijn vrouw had gezegd dat ze van hem wilde scheiden. Als wielrenner wisselde 'VDB' sinds 2000 met grote regelmaat van werkgever. Hij verdween af en toe van het toneel, maar kwam altijd - zij het met steeds meer moeite - terug.''Ik heb hem onlangs nog aan het werk gezien in Geraardsbergen, tijdens de Stadsprijs'', zei De Backer. 'Daar bevestigde hij me dat hij weer aan een carrière wilde bouwen. De man kende een enorme populariteit. In mijn woonplaats Wetteren zag ik de menigte wild worden van Frank Vandenbroucke, toen hij er een dernycriterium reed. Ik denk dat de wielerfans in rouw zullen zijn gedompeld. Ik kende Frank al sinds hij bij de nieuwelingen reed. Toen stak hij er al met kop en schouders bovenuit.''


    'VDB' vestigde zijn naam in het begin van de jaren 90 met de nationale titels bij de jeugd. Als prof (sinds 1995) boekte hij zeges in onder meer Parijs-Brussel ('95), de Ronde van Oostenrijk en de Scheldeprijs ('96), Ronde van Luxemburg ('97), Gent-Wevelgem en Parijs-Nice ('98), Omloop het Volk en Luik-Bastenaken-Luik ('99).
    Dat jaar pakte hij ook twee ritzeges in de Vuelta. Na de eeuwwisseling ging het snel bergafwaarts, zowel sportief als privé. Toch gaf hij nooit op. Tot maandag.

  4. #2554

    Standaard

    rip

    getroubleerd persoon, dopingpakker, rare vogel maar wel een goede fietser...

    niet veel ouder dan ikzelf ben...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #2555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    rip

    getroubleerd persoon, dopingpakker, rare vogel maar wel een goede fietser...

    niet veel ouder dan ikzelf ben...
    R.I.P. !!!

    lijkt op een zelfmoord, familie vraagt autopsie aan:

    Medicijnen gevonden bij VdB, familie vraagt autopsie



    15:06 Update Het overlijden van Frank Vandenbroucke blijft niet zonder vraagtekens. Naast het bed van de wielrenner zijn medicijnen gevonden. Zijn familie vraagt dat er een autopsie uitgevoerd wordt.
    Het zou gaan om een slaapmiddel, angstremmende medicatie en insuline. Vandenbroucke is overleden aan de gevolgen van een longembolie. Of er een verband is tussen de gevonden medicatie en het overlijden, zal de autopsie moeten uitwijzen.

    Dronken

    De geruchtenmolen draait ondertussen wel op volle toeren. De renner werd maandagavond dood aangetroffen in een hotel in Senegal. Hij was daar op een tiendaagse vakantie met zijn vriend Fabio Polazzi.
    Vandenbroucke zou de nacht wel niet hebben doorgebracht met Polazzi, maar met een Senegalese vrouw in hotel 'La Maison Bleue'. Volgens een medewerker arriveerde hij dronken en in het gezelschap van de vrouw in het hotel.
    Vandenbroucke zou volgende maand 35 jaar worden. Hij laat twee dochters na.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #2556

    Standaard

    Vandaag is mijn moeder op 65-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een herseninfarct. Rust zacht, mam.

  7. #2557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag is mijn moeder op 65-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een herseninfarct. Rust zacht, mam.
    veel te jong...
    R.I.P... heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jou en je familie...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2558

    Standaard

    @Frank: Bij deze wil ik jou en de rest van de dierbaren om je heen heel veel sterkt toe wensen in deze bittere tijden.

  9. #2559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag is mijn moeder op 65-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een herseninfarct. Rust zacht, mam.
    RIP en heel veel sterkte te komende tijd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #2560

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag is mijn moeder op 65-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een herseninfarct. Rust zacht, mam.
    Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst...


  12. #2562

    Standaard

    Frank, veel sterkte

  13. #2563

    Standaard

    Gecondoleerd Frank en sterkte...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #2564

    Standaard

    Gecondoleerd Frank.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #2565

    Standaard

    Heftig Frank. Gecondoleerd, ook namens mij.
    Veel sterkte de komende periode.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #2566

    Standaard

    Gecondoleerd Frank, veel sterkte.

  17. #2567

    Standaard

    Gecondoleerd en veel sterkte!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #2568

    Standaard

    Veel sterkte komende tijd frank
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  19. #2569

    Standaard

    Frank,

    Gecondoleerd met het overlijden van je moeder op deze zeer jonge leeftijd.

    Ik wens jou en de rest van al je diebaren heel veel sterkte toe de komende tijd, om dit grote verlies te verwerken.

  20. #2570

  21. #2571

  22. #2572

    Standaard

    Frank, gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #2573

    Standaard

    Frank,

    Heel veel sterkte voor jou en je familie.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #2574

    Standaard

    Gecondoleerd Frank,

    Je wordt er altijd even koud van als een geliefd forumlid zoiets moet overkomen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #2575

    Standaard

    Gecondoleerd Frank, veel sterkte.

Pagina 103 van 252 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •