Pagina 96 van 253 EersteEerste ... 46869293949596979899100106146196 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2376

    Standaard

    Ha, die geest, was wel spooky ja.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #2377

    Standaard

    mooie , toch wel redelijk ingetogen herdenking. Hier en daar toch wat te grote woorden, maar King of Pop is wat mij betreft terecht.

    Brooke Shields en Paris waren toch wel slik momenten voor mij.

    Beste performance vond ik trouwens dat jochie uit Engeland. Maar de grote artiesten hadden natuurlijk wat emoties te verwerken.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #2378

    Standaard

    Ik vond het een erg mooi afscheid gisteren. En wat al ook al vaker gezegd is, ook ik kon het bij Brooke en vooral bij Paris niet drooghouden hoor. Was wel bizar om te zien voor ons is het de grote michael jackson die dood is, maar voor dat meisje is het gewoon der vader die er niet meer is. Iedereen loofde hem om wat hij betekend heeft voor de muziek e.d. en zei had het alleen puur om de vaderliefde, viond ik erg mooi.
    Wel vond ik als je de kinderen zag dat ze wel echt wat van hem weghadden, dus het kleine beetje twijfel wat ik had of hij wel de biologische vader is is bij mij weg.

    Al met al een mooi afscheid van een groot artiest, hij zal oprecht gemist worden.

  4. #2379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Over grote legendes zijn er altijd geruchten en plotten, Fawcett is overleden en niemand praat over haar, omdat ze niet zo groot is als Elvis, Tupac of Michael Jackson.
    Wat doet die New Yorker tussen die 2 giganten?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #2380

    Standaard

    over Tupac zijn ook de nodige complot theorieren. Niet hij zo groot is/was als Elvis en MJ, maar de complotten zijn er toch

  6. #2381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    over Tupac zijn ook de nodige complot theorieren. Niet hij zo groot is/was als Elvis en MJ, maar de complotten zijn er toch
    De complottheorieën zijn groter dan Tupac zelf ooit is geweest.

  7. #2382

    Standaard

    haha, zo zou je het ook kunnen zeggen ja

  8. #2383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Over grote legendes zijn er altijd geruchten en plotten, Fawcett is overleden en niemand praat over haar, omdat ze niet zo groot is als Elvis, Tupac of Michael Jackson.
    *proest*
    een of andere gare gangstarapper groot noemen...en dan ook nog in dezelfde zin met de namen Elvis en Jackson.

  9. #2384

    Standaard

    beste performance was cker niet dat jochie... kon niet tippen aan the jackson 5 versie...

    beste performance was cker stevie wonder

  10. #2385

    Standaard

    Maar ik vergelijk ze niet met Michael Jackson of Elvis, ik vergelijk ze met andere rappers.
    En hij heeft na zijn dood enorm veel verkocht + er zijn heel veel theorieën over zijn dood.

    Check wikipedia: Hij houdt ook het record als "Best verkopende Rap artiest" met meer dan 75 miljoen platen wereldwijd verkocht.

    Dus dan ben je een legende in rap gebied.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #2386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Maar ik vergelijk ze niet met Michael Jackson of Elvis, ik vergelijk ze met andere rappers.
    En hij heeft na zijn dood enorm veel verkocht + er zijn heel veel theorieën over zijn dood.

    Check wikipedia: Hij houdt ook het record als "Best verkopende Rap artiest" met meer dan 75 miljoen platen wereldwijd verkocht.

    Dus dan ben je een legende in rap gebied.
    Rap?

    Oh, ik dacht even dat we het over muziek hadden.

    My bad.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  12. #2387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Rap?

    Oh, ik dacht even dat we het over muziek hadden.

    My bad.
    Nee, het ging over Elvis, dus ik denk eerder dat het over diefstal van de muziek van arme zwarte artiesten ging...


  13. #2388

    Standaard

    En daar hebben ze het eerste complot:

    Dood Jackson mogelijk moordzaak

    Uitgegeven:10 juli 2009 11:51Laatst gewijzigd:10 juli 2009 11:51
    LOS ANGELES - De politie in Los Angeles sluit niet uit dat de dood van popster Michael Jackson een moordzaak wordt. De chef van de politie in de stad, Bill Bratton, heeft dat vrijdag gezegd, melden Amerikaanse media.


    Het besluit hangt volgens Bratton vooral af van de resultaten van een tweede lijkschouwing. Het is moord of een onopzettelijke overdosis, aldus Bratton.
    Justitie in Californië heeft ondertussen dagvaardigingen laten bezorgen bij artsen of verzorgers van Jackson om meer te weten te komen over het ongewone en riskante medicijnengebruik van de wereldberoemde artiest, die 25 juni plotseling overleed.

    Ook hier schuilt een strafzaak in. Jackson zou gevaarlijke middelen hebben gekregen die niet voor patiënten thuis bestemd zijn, maar enkel voor toediening door anesthesisten in ziekenhuizen.
    De vader van Jackson, Joe Jackson (79), zei tegen de omroep ABC dat hij de dood uiterst verdacht vindt. Hij vermoedt kwade opzet.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #2389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Jack Cardiff is ook overleden. Weet niet of dat al vermeld was? click
    Het is wat laat dat ik hier op reageer (hij overleed op 22 april) maar ik kom hier nu net achter terwijl ik de extra's van The Red Shoes zit te bekijken: tijdens een ervan, opgenomen tijdens Cannes 2009, maakt Martin Scorsese er melding van. Alhoewel Cardiff aardig op leeftijd was (hij was 94) schrik ik hier toch wel even van. Hij heeft een paar van m'n favoriete films allertijden opgenomen zoals Black Narcissus, A matter of Life and Death, The Red Shoes en The African Queen. Een van de grootste en meest creatieve cinematografen/cameramensen allertijden is heengegaan. :sad:

  15. #2390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Nee, het ging over Elvis, dus ik denk eerder dat het over diefstal van de muziek van arme zwarte artiesten ging...

    Dan moeten die maar belasting betalen

  16. #2391

    Standaard

    Simon Vinkenoog overleden

    Uitgegeven: 12 juli 2009 07:08 Laatst gewijzigd: 12 juli 2009 07:18
    AMSTERDAM - Schrijver Simon Vinkenoog is zondagochtend op 80-jarige leeftijd in zijn woonplaats Amsterdam overleden. Dat heeft zijn echtgenote, Edith Ringnalda, gemeld.

    Vinkenoog overleed om 01.40 uur in het het VU Ziekenhuis in Amsterdam, waar hij vrijdagavond was opgenomen na een hersenbloeding.
    Bij het afscheid waren familie en vrienden aanwezig. ''Simon heeft een goed uiteinde beleefd'', aldus Ringnalda.
    De begrafenis van Vinkenoog heeft komende zaterdag plaats op begraafplaats St. Barbara in Amsterdam. Het publiek krijgt zaterdagmorgen de kans om afscheid te nemen.

    Onbekende

    De keus voor St. Barbara was volgens de echtgenote van Vinkenoog vanzelfsprekend. ''Omdat Simon daar vijf keer dichter van dienst was bij de begrafenis van een onbekende'', aldus Ringnalda enkele uren voordat haar man stierf.
    ''Dat gebeurde daar zo mooi, zo liefdevol.''
    Vinkenoog werd geboren op 18 juli 1928 in Amsterdam. ''Hij zou volgende week 81 worden, hij was nog zo lief en levenslustig, maar het is ons niet gegeven'', aldus Ringnalda.
    Bij Vinkenoog werd onlangs een been geamputeerd.

    Dichter

    Vinkenoog is het meest bekend als dichter en prozaschrijver. Zijn eerste dichtbundel Wondkoorts verscheen in 1950. Sindsdien schreef hij meer dan dertig boeken.
    In 2008 schreef Vinkenoog nog een eerbetoon aan de stad Amsterdam: Amdam/madmaster.
    Ook stond Vinkenoog bekend 'wietambassadeur'. In televisieprogramma's en op foto's was hij vaak te zien met een joint in zijn handen.


    ----------------------------------------------------------


    R.I.P.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #2392

    Standaard

    R.i.V.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #2393

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #2394

    Standaard

    Nieuwslezer Walter Cronkite (92) overleden


    NEW YORK - De Amerikaanse oud-nieuwslezer Walter Cronkite (92) is vrijdag overleden in zijn woning in de stad New York. Dat heeft zijn voormalige werkgever, de omroep CBS News, bekendgemaakt.

    Cronkite presenteerde tussen 1962 en 1981 CBS Evening News, het avondjournaal van CBS. Hij bracht onder meer de moord op president Kennedy, de oorlog in Vietnam, de maanlanding en het Watergate-schandaal.

    Elke nieuwsuitzending sloot hij af met de legendarisch geworden woorden ''that's the way it is''. Toen hij in 1981 met pensioen ging, had hij een reputatie opgebouwd als ''Amerika's meest betrouwbare man''.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #2395

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #2396

    Standaard

    RIP, alweer een legende die is heen gegaan...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #2397

    Standaard

    Inderdaad een legendarische man...

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #2398

    Standaard

    R.i.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #2399

    Standaard

    Prachtige leeftijd, teken ik meteen voor.

    R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #2400

    Standaard

    Rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 96 van 253 EersteEerste ... 46869293949596979899100106146196 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •