Pagina 204 van 252 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.076 tot 5.100 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5076

    Standaard

    Bill Paxton zou overleden zijn

  2. #5077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Bill Paxton zou overleden zijn
    http://www.tmz.com/2017/02/26/bill-paxton-dead-dies/

  3. #5078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Bill Paxton zou overleden zijn
    Ik zie het net staan ....61 jaar pas. RIP.

  4. #5079

    Standaard

    Game over man .....game over
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #5080

    Standaard

    R.I.P. Bill

    Geniale scene tussen Bill Paxton & Arnold Schwarzenegger uit de film True Lies:


  6. #5081

    Standaard

    Bizar nieuws zeg. RIP!

  7. #5082

    Standaard

    Zit ik hier "a simple plan" te kijken, ...kijk ik even op mijn smartphone en lees ik dit.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #5083

    Standaard

    Bill Paxton is bekend van rollen in films als Titanic, Aliens en Spy Kids. Gisteren overleed de Amerikaanse acteur door complicaties na een operatie.

    Dat laat zijn familie aan Amerikaanse media weten.

    Paxton speelde ook een van de hoofdrollen in de film Twister van de Nederlandse regisseur Jan de Bont. Hij acteerde daarnaast in tientallen films en won een Emmy voor de tv-serie Hatfields and McCoys.​ Paxton was getrouwd en laat twee kinderen, James (1994) en Julia (1997), achter.
    Op Twitter wordt er door collega-acteurs geschrokken gereageerd op Paxtons plotselinge dood. Zoals door Star Trek-acteur William Shatner.

  9. #5084

    Standaard

    Dit eerbetoon kan toch echt niet ontbreken, vind ik:



    Holy Cow van Martini Ranch is een zéér ondergewaardeerde CD.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #5085

    Standaard

    Game of Thrones actor Neil Fingleton overleden: http://www.bbc.com/news/uk-england-t...source=twitter

  11. #5086
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Bill Paxton is bekend van rollen in films als Titanic, Aliens en Spy Kids. Gisteren overleed de Amerikaanse acteur door complicaties na een operatie.

    Dat laat zijn familie aan Amerikaanse media weten.

    Paxton speelde ook een van de hoofdrollen in de film Twister van de Nederlandse regisseur Jan de Bont. Hij acteerde daarnaast in tientallen films en won een Emmy voor de tv-serie Hatfields and McCoys.​ Paxton was getrouwd en laat twee kinderen, James (1994) en Julia (1997), achter.
    Op Twitter wordt er door collega-acteurs geschrokken gereageerd op Paxtons plotselinge dood. Zoals door Star Trek-acteur William Shatner.
    R.I.P. Jeff Tracy...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #5087

    Standaard

    Carla Lipp overleden: http://www.nu.nl/cultuur-overig/4506...overleden.html

    Ze speelde in o.a. Ja Zuster, Nee Zuster.

  13. #5088

    Standaard



    Regisseur Guus Verstraete (69) overleden

    Regisseur Guus Verstraete is op 69-jarige leeftijd overleden. De echtgenoot van Simone Kleinsma werd eerder deze week opgenomen in het ziekenhuis vanwege hartproblemen.

    ''In totale verbijstering laat de familie weten dat Guus Verstraete vanochtend vroeg op 69-jarige leeftijd is overleden. Guus werd eerder deze week opgenomen in het ziekenhuis vanwege hartproblemen. De familie vraagt hun privacy te respecteren'', laat een woordvoerder van de familie weten.

    Verstraete regisseerde een aantal televisiefilms en -series, waaronder Bassie en Adriaan en Ik ben Joep Meloen. Met Joop van den Ende maakte hij shows als Wedden, dat?, De Surpriseshow en De Soundmixshow.

    Daarnaast regisseerde hij Laat de Leeuw, Mooi! Weer De Leeuw en Ron's Honeymoon Quiz.

    De regisseur trouwde in 1990 met actrice Simone Kleinsma. Uit een eerder huwelijk had hij al drie kinderen.

    Ruggengraat
    Ron Brandsteder werkte lang en intensief samen met Verstraete, onder meer aan Ron's Honeymoon Quiz.

    Brandsteder stelt met het overlijden van Verstraete "drie mensen te zijn kwijtgeraakt: een geweldige collega, een goede vriend en een van de leukste mannen uit de Nederlandse televisiewereld. Guus is, samen met Joop van den Ende, een van de mannen die Aalsmeer groot heeft gemaakt."

    Verstraete was de ruggengraat van alle programma's waar hij aan meewerkte, aldus Brandsteder. "Het was een vakman met smaak, die onder aan de ladder was begonnen als dolly-puller."

    Verstraete zag, deed en zei altijd precies de juiste dingen. "Zeker in het begin van mijn carriere worstelde ik vaak met twijfels. Het is dan heerlijk om iemand als Guus naast je te hebben, waar je zoveel respect voor hebt en die je overal doorheen sleept."

    Brandsteder vindt het jammer dat het vak van televisieregisseur niet meer de waarde wordt toegekend die het vroeger had. "Als ik nu nog wel eens langskom in televisieprogramma's, is er vaak niet eens meer een regisseur. Het is onbegrijpelijk dat die belangrijke plek vaak gewoon is wegbezuinigd."

    Diep verdrietig
    Ook Van den Ende is heel erg geraakt door de dood van Verstraete.

    "Ik ben diep, diep verdrietig dat mijn oudste vriend - 42 jaar lang, begenadigd televisieregisseur en vooral een fijn mens met veel humor - is heengegaan. De gedachtes van mijn vrouw Janine en mij zijn bij Simone, zijn kinderen en kleinkinderen om dit onverwachte, grote verlies te kunnen verwerken", zei hij vrijdagmiddag.

    Het beste
    Verstraete wist uit iedereen op de set het beste te halen. Dat stelt Bas van Toor, beter bekend als clown Bassie, in een reactie op het overlijden van de bekende televisieregisseur. Verstraete maakte in 1978 De Plaaggeest, de roemruchte eerste serie over de clown en de acrobaat.

    "We hebben van Guus ontzettend veel geleerd. Hij nam iedereen serieus, en wist iedereen op de set tot grote prestaties te motiveren. Dát is de taak van een regisseur ook, volgens mij." Bovendien had de regisseur een groot talent voor improvisatie. "Al stortte het decor in tijdens de live-uitzending, dan wist Guus de boel toch nog te redden."

    Daarnaast had Verstraete een groot gevoel voor humor, herinnert Van Toor zich. "We kregen in die tijd heel veel boze reacties van ouders van wie de kinderen niet meer durfden te gaan slapen omdat de plaaggeest zo eng was. Maar als we Guus daarover vertelden, lachte hij alleen maar. 'Moet kunnen', reageerde hij dan."

    Na de eerste reeks van Bassie en Adriaan ging Verstraete zich toeleggen op de grote spelshows van Ron Brandsteder, Henny Huisman en André van Duin. "Daar was hij denk ik nóg beter op zijn plek dan bij ons op de set", aldus Van Toor. "Hij werd het gelukkigste als hij veertig camera's tot zijn beschikking had. En daar hadden wij natuurlijk het geld niet voor."

    BN'ers
    Op social media hebben nog meer bekende Nederlanders vrijdag geschokt gereageerd op de dood vanVerstraete. Velen hebben een foto of een persoonlijke herinnering aan hem gedeeld.

    "Ik wilde zoveel hierbij schrijven, maar dat lukt me eigenlijk niet", schrijft Chantal Janzen op Instagram. "Vandaag zijn we in Studio 24 in Hilversum een nieuwe tv-show aan het opnemen. Zo eentje met alle toeters en bellen. Dus exact aan het doen waar deze allerliefste man van hield."

    "Met heel veel mensen voor en achter de schermen die op hun beurt weer van hem hielden. Vandaag doen we het met veel verdriet met z'n allen, voor hem. Dag lieve lieve vriend. Dankjewel voor alles."

    "Guus, zoveel met je gewerkt dit is ongelofelijk. Ben geschokt, deze regie had je niet in handen", reageert Jeroen van der Boom.

    Tranen
    Ook Danny de Munk is geschrokken. "Verdomme Guus! Tranen in mijn ogen van verdriet", schrijft hij. "Zoveel met je meegemaakt & gewerkt samen. Koester onze herinneringen .. Rust in vrede mijn gab."

    Jim Bakkum deelde een video van een optreden van hem en Paul de Leeuw die Verstraete regisseerde. "Dit fragment heeft Guus anderhalf jaar geleden geregisseerd en vind dit visueel één van de mooiste optredens uit mijn carrière. Guus was een vakman en wist precies wat hij deed."

    Bron: Nu.nl




  14. #5089

  15. #5090

    Standaard

    Rock-'n-roll-pionier Chuck Berry (90) overleden


    (Chuck Berry - 2008)

    De Amerikaanse muzieklegende Chuck Berry is op 90-jarige leeftijd overleden. De politie meldt dat hij rond het middaguur dood werd gevonden in zijn huis in Missouri.

    Er zijn nog geen details bekendgemaakt over de oorzaak van zijn dood. De politie schrijft alleen dat er tevergeefs is geprobeerd de zanger te reanimeren.

    Berry was ongekend belangrijk voor het begin van rock-'n-roll. In de jaren 50 combineerde hij blues, country en r&b tot een nieuw genre dat publiek aan beide kanten van de rassenscheiding aansprak. Hij viel ook op vanwege zijn kenmerkende 'duckwalk' tijdens optredens.



    Volgens de Rock-'n-Roll Hall of Fame was Berry na Elvis Presley de meest invloedrijke artiest van het genre. "Presley zette de deur naar rock-'n-roll op een kiertje, maar Chuck Berry trapte hem wijd open."

    "Hij was een van de eerste popsterren die heel kort en poëtisch een situatie konden neerzetten in een nummer", kenmerkt muziekjournalist Gijsbert Kramer de schrijfstijl van Berry. "Het waren niet meer ellenlange verhalen, hij kon bondig mooie dingen zeggen."

    Berry had hits met nummers als Maybellene, Roll over Beethoven en No Particular Place to Go. Zijn bekendste nummer, Johnny B. Goode werd ontelbare keren gecoverd, onder meer door The Beatles.

    "Hij was begin jaren 60 creatief een beetje opgedroogd, maar toen coverden The Beatles en The Rolling Stones ineens al die nummers van hem en was hij weer populair", legt Kramer uit.



    Berry's carrière had te lijden onder veroordelingen wegens een relatie met een minderjarig meisje en belastingontduiking. "Hij had altijd wel wat", stelt Kramer. "Het was niet de meest sympathieke man. Keith Richards zei nadat hij hem had ontmoet ook dat hij zeer teleurgesteld in hem was, als persoon."

    Vorig jaar had Berry ter ere van zijn 90ste verjaardag nog een nieuw album uitgegeven, zijn eerste in 38 jaar. Daarop speelde hij ook met zijn kinderen Charles jr. en Ingrid.

    Bron: NOS.nl

  16. #5091
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Rock-'n-roll-pionier Chuck Berry (90) overleden


    (Chuck Berry - 2008)

    De Amerikaanse muzieklegende Chuck Berry is op 90-jarige leeftijd overleden. De politie meldt dat hij rond het middaguur dood werd gevonden in zijn huis in Missouri.

    Er zijn nog geen details bekendgemaakt over de oorzaak van zijn dood. De politie schrijft alleen dat er tevergeefs is geprobeerd de zanger te reanimeren.

    Berry was ongekend belangrijk voor het begin van rock-'n-roll. In de jaren 50 combineerde hij blues, country en r&b tot een nieuw genre dat publiek aan beide kanten van de rassenscheiding aansprak. Hij viel ook op vanwege zijn kenmerkende 'duckwalk' tijdens optredens.



    Volgens de Rock-'n-Roll Hall of Fame was Berry na Elvis Presley de meest invloedrijke artiest van het genre. "Presley zette de deur naar rock-'n-roll op een kiertje, maar Chuck Berry trapte hem wijd open."

    "Hij was een van de eerste popsterren die heel kort en poëtisch een situatie konden neerzetten in een nummer", kenmerkt muziekjournalist Gijsbert Kramer de schrijfstijl van Berry. "Het waren niet meer ellenlange verhalen, hij kon bondig mooie dingen zeggen."

    Berry had hits met nummers als Maybellene, Roll over Beethoven en No Particular Place to Go. Zijn bekendste nummer, Johnny B. Goode werd ontelbare keren gecoverd, onder meer door The Beatles.

    "Hij was begin jaren 60 creatief een beetje opgedroogd, maar toen coverden The Beatles en The Rolling Stones ineens al die nummers van hem en was hij weer populair", legt Kramer uit.



    Berry's carrière had te lijden onder veroordelingen wegens een relatie met een minderjarig meisje en belastingontduiking. "Hij had altijd wel wat", stelt Kramer. "Het was niet de meest sympathieke man. Keith Richards zei nadat hij hem had ontmoet ook dat hij zeer teleurgesteld in hem was, als persoon."

    Vorig jaar had Berry ter ere van zijn 90ste verjaardag nog een nieuw album uitgegeven, zijn eerste in 38 jaar. Daarop speelde hij ook met zijn kinderen Charles jr. en Ingrid.

    Bron: NOS.nl
    R.I.P. Ik heb ooit nog in het voorprogramma gestaan met mn pa bij Chuck Berry. Hem ook ontmoet toen.. Aparte man toen.. Maar zeker een legende..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #5092

    Standaard

    Inspector Morse-auteur Colin Dexter overleden

    De Britse thrillerschrijver Colin Dexter is op 86-jarige leeftijd overleden. Hij was de auteur van de Inspector Morse-boeken, waarop later een televisieserie werd gebaseerd. Volgens zijn uitgever is Dexter vanochtend vredig ingeslapen in zijn woning in Oxford. Dexter schreef tussen 1975 en 1999 dertien boeken over de norse, maar intelligente inspecteur Morse, die samen met zijn assistent sergeant Lewis moorden oplost in en rond de universiteitsstad Oxford. In het laatste boek, The Remorseful Day, overlijdt Morse in het ziekenhuis aan diabetes. De zender ITV gebruikte het personage van inspecteur Morse in 33 afleveringen, die tussen 1987 en 2000 werden gemaakt, ook in Oxford. De rol van de inspecteur werd gespeeld door acteur John Thaw, rondrijdend in een klassieke, donkerrode Jaguar uit de jaren 60. In Nederland werd de serie uitgezonden door de KRO, in België op Canvas. Andere series die ook gebaseerd zijn op personages van Dexter zijn Lewis (hij was de assistent van inspecteur Morse) en Endeavour. De schrijver was betrokken bij de scripts van alle drie de series. In sommige afleveringen kwam hij voorbij als passant.

    Colin Dexter werd geboren in Stamford, Lincolnshire. Hij studeerde klassieke talen in Cambridge en gaf na zijn studie les in Grieks en Latijn. Na zijn verhuizing naar Oxford hield hij zich fulltime bezig met het schrijven van de boeken over inspecteur Morse.

    Bron: nos.nl

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #5093

    Standaard

    Amerikaanse Komiek Don Rickles overleden (90)



    De Amerikaanse komiek Don Rickles is donderdag op 90-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van nierfalen. Dat meldt zijn woordvoerder Paul Shefrin.

    Meer dan vijftig jaar was Rickles te zien in nachtclubs, concerthallen en op televisie. De komiek was vooral bekend om het beledigen van zijn publiek. Daarbij discrimineerde hij niet, maar gaf hij mensen wel een kritische behandeling, zo meldt The New York Times.
    Vooral in de jaren zestig en zeventig verscheen Rickles vaak op televisie. De komiek was onder meer regelmatig te zien in The Tonight Show. Daarnaast was hij een graag geziene gast bij Dean Martin's Roasts, waarbij beroemdheden werden bekritiseerd.
    De komiek overleed in zijn huis in Los Angeles, waar hij woonde met zijn vrouw Barbara Sklar.
    Door: NU.nl


    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  19. #5094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Amerikaanse Komiek Don Rickles overleden (90)
    Op de tv lieten ze o.a. een showfragment zien waarin bekende Amerikanen hem onderuit haalden (het zogenaamde roasten). De grap dat al zijn fans dood zijn vond ik wel een sterke.

  20. #5095

    Standaard

    De Amerikaanse acteur Clifton James, die in twee James Bondfilm de rol van sheriff J.W. Pepper speelde, is zaterdagochtend op 96-jarige leeftijd overleden. Dit meldt Variety.

    Clifton werd in 1920 geboren en groeide op in de buurt van Portland in de Amerikaanse staat Oregon. Zijn acteercarrière omvat zes decennia. Hij speelde niet alleen in films, maar ook in theaters op Broadway in New York en in tv-series.
    Zijn meest bekende rol was die van sheriff in Live and Let Die (1973) en The Man with the Golden Gun (1974), de films waarin Roger Moore de rol van James Bond speelde. In soortgelijke rollen was Clifton James te zien in onder meer Silver Streak en Superman II.

  21. #5096

    Standaard

    Erin Moran, best known for playing Joanie Cunningham on the 1970s sitcom “Happy Days,” has died. She was 56.

    According to TMZ, Moran’s body was found unresponsive Saturday afternoon by authorities in Indiana. The cause of death is unknown. The California-born actress, who also starred in the “Happy Days” spinoff “Joanie Loves Chachi,” had fallen on hard times in recent years. She was reportedly kicked out of her trailer park home in Indiana because of her hard-partying ways.

    Henry Winkler, who starred opposite Moran as The Fonz in ABC’s iconic series, tweeted: “OH Erin…now you will finally have the peace you wanted so badly here on earth. Rest In It serenely now…too soon.”

    Bron: www.variety.com http://variety.com/2017/tv/news/happ...56-1202393048/

  22. #5097

    Standaard

    Erin Moran vooral bekend van de jaren 70's serie Happy Days, is onverwachts overleden op een vrij jonge leeftijd van 56 jaar,

    R.I.P Eric Moran.

  23. #5098

    Standaard

    Chriet Titulaer (73) overleden



    Chriet Titulaer is dit weekend overleden. Dat laten zijn familieleden weten aan De Limburger. De wetenschapper, sterrenkundige en televisiepersoonlijkheid is 73 jaar geworden.

    Titulaer, geboren in het Limburgse Hout-Blerick, was tussen 1969 en 1990 veel op televisie te zien. Hij begon zijn televisiecarrière als presentator en commentator van historische gebeurtenissen als de maanlanding in 1969 en de lancering van de Spaceshuttle Columbia in 1981.



    Huis van de Toekomst

    In de jaren tachtig werd hij nog bekender met zijn wetenschappelijke programma TROS Wondere Wereld. Ook was hij medeoprichter van projecten als het Huis van de Toekomst en het Kantoor van de Toekomst.

    In de jaren negentig verkocht hij zijn mediaproductiebedrijf, omdat zijn gezondheid achteruit ging. Volgens De Limburger verbleef Titulaer de laatste jaren in een privé-verzorgingshuis in Driebergen.



    Bron: Telegraaf.nl

  24. #5099

    Standaard

    R.I.P. Chriet Titulaer.

    Was altijd groot fan van De Wondere Wereld.
    Wat is het toch gigantisch hard gegaan met de technologische ontwikkelingen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #5100

    Standaard

    De man heeft ook nooit de erkenning gehad die hij verdiende. Wetenschappers die hun métier in begrijpbare taal openstellen voor een breed publiek, het is een uitstervend ras
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 204 van 252 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •