Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoodwinked (computeranimatie)

    De computeranimaties komen nu wel opzetten zeg..........


    http://www.apple.com/trailers/weinst...inked/trailer/


  2. #2

    Standaard

    Geweldig. Deze is echt heel leuk. Kijk er naar uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Die trailer is echt super, vooral die schildpadden.
    Ik kijk echt uit naar deze.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb even krom gelegen met de twee schildpadden, maar om hier nu wild van te lopen? De animatie ziet er gewoonweg verschrikkelijk uit. Het oog wil ook wat. Ik begin de computergeanimeerde komedies dan ook stilletjes aan beu te worden. Iedereen springt er op en dan krijgen we dingen als dit.

  5. #5

    Standaard

    Zag vanmiddag de trailer in de bios,moet zeggen dat hij me wel grappig lijkt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat ik deze ook wel ga kijken :wink:
    Komt in mei uit geloof ik?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Zag vanmiddag de trailer in de bios,moet zeggen dat hij me wel grappig lijkt.
    Alle grappen (zo'n 5 stuks) zaten al in de trailer. Daarnaast wordt deze film, die slechts 70 minuten kort is, nog gerekt ook met wat gezang dat ik niet echt in de film vond passen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Zag vanmiddag de trailer in de bios,moet zeggen dat hij me wel grappig lijkt.
    Alle grappen (zo'n 5 stuks) zaten al in de trailer. Daarnaast wordt deze film, die slechts 70 minuten kort is, nog gerekt ook met wat gezang dat ik niet echt in de film vond passen.
    Vond het wel een aardige film en ik moet zeggen dat het niet echt een minpunt is dat een film maar 70 minuten kort is. Als je dit soort film gaat rekken tot bijna 2 uur dan weet je zeker dat het een slechte film gaat worden. Ohhhhhhhh my Schnitzel !!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    De animatie ziet er gewoonweg verschrikkelijk uit. Het oog wil ook wat. Ik begin de computergeanimeerde komedies dan ook stilletjes aan beu te worden. Iedereen springt er op en dan krijgen we dingen als dit.
    Las een artikel in Veronica Magazine over deze film. De filmmakers hadden een klein budget van enkele geldschieters. Dus verwacht niet dat deze mensen het budget van Pixar/Dreamworks en dergelijke hadden. En dan is het nog best knap wat ze in elkaar gezet hebben. Moet je dan eens voorstellen wat ze hadden kunnen doen met wel een groot budget. Maar toch kijk ik nog steeds uit naar deze film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Heb hem gezien, erg flauw en goedkope animaties.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  11. #11

    Standaard

    Hij is inderdaad erg flauw maar dat vind ik wel gaaf. Deze film heeft mij af en toe goed laten lachen vanwege de flauwe scenes, prima topvermaak na een saaie werkdag..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #12

    Standaard

    hahaha, RUN!
    zeker geen koopwaar, maar wel leuk om eens te kijken denk ik

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Ik heb even krom gelegen met de twee schildpadden, maar om hier nu wild van te lopen? De animatie ziet er gewoonweg verschrikkelijk uit. Het oog wil ook wat. Ik begin de computergeanimeerde komedies dan ook stilletjes aan beu te worden. Iedereen springt er op en dan krijgen we dingen als dit.
    Animatie verschrikkelijk? Beetje verwend misschien? En als je dan zoveel te zeiken hebt, negeer deze film dan gewoon! Dat eeuwige gezeik altijd.

  14. #14

    Standaard

    wat een geleuter heb deze gezien en heb mij uitstekend vermaakt, animatie ziet er goed uit, dialogen zijn goed en goede humor. Aanrader
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #15

    Standaard

    Ik vond hem wel aardig. Voor een animatiefilm wel een leuke verhaalstructuur. Sommige stemmen vond ik echt goed zoals die van de wolf (david puddy het seinfeld karakter) en Andy Dick. De grappen waren helaas niet allemaal even sterk. Maar ach hij was bij lange na niet zo slecht als shark tale.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #16

    Standaard

    Aan iedereen die zit te zeiken over de animatie :

    Hoodwinked is een onafhankelijke productie, met een beperkt budget. Een jaar of 6 geleden konden alleen grote filmstudio's als Disney zich een budget van een miljoen dollar per minuut animatiefilm veroorloven. Daarom was het aanbod in dit soort films veel beperkter. De tijden zijn veranderd, en nu kan ook met een beperkt budget iets worden samengesteld. Hoodwinked is gemaakt met een budget van slechts $15 miljoen, op systemen met de software Maya en Render Maya. Ze hadden niet eens budget voor de laatste versies van de software aan te kopen.

    De laatste paar jaar wordt de markt dan ook overspoeld met animatie, vooral omdat het voor kleine onafhankelijke studio's mogelijk is dit soort films te maken. En als je kijkt naar de verhouding tussen productiekost en opbrengst, dan snap je waarom.

    Als je dan naar een productie als Hoodwinked gaat kijken, moet je er ook niet naartoe met de verwachting van hoogstaande animatie, maar met de verwachting van een goede inhoud. Degenen die dit niet snappen houden het dan ook best op 'veilige' films als Shrek of zo.

    Persoonlijk vind ik de animatie in Hoodwinked zeker niet minder als in een andere animatiefilm, maar het heeft zo zijn eigen stijl, zoals iedere kunstenaar zijn eigen ding doet. Over smaken valt natuurlijk te discussiëren

  17. #17

    Standaard

    Beste en leukste film die ik dit jaar in de bios heb gezien.
    En dankzij de Pathe Unlimited Card zijn dat er sinds januari inmiddels 43.

    Lag letterlijk met tranen in mijn ogen van het lachen te kijken.
    Ook leuk was dat het publiek op de vrij OBVIOUS grappen moest lachen in de sneak en ik keihard moest lachen om de subtielere grappen, en iedereen voor me mij dan raar aankeek. Ja, ik heb me 80 minuten behoorlijk vermaakt.
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Beste en leukste film die ik dit jaar in de bios heb gezien.
    En dankzij de Pathe Unlimited Card zijn dat er sinds januari inmiddels 43.

    Lag letterlijk met tranen in mijn ogen van het lachen te kijken.
    Ook leuk was dat het publiek op de vrij OBVIOUS grappen moest lachen in de sneak en ik keihard moest lachen om de subtielere grappen, en iedereen voor me mij dan raar aankeek. Ja, ik heb me 80 minuten behoorlijk vermaakt.

    43 dan ga je dus meer van 2x per week naar de bios...
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Beste en leukste film die ik dit jaar in de bios heb gezien.
    En dankzij de Pathe Unlimited Card zijn dat er sinds januari inmiddels 43.

    Lag letterlijk met tranen in mijn ogen van het lachen te kijken.
    Ook leuk was dat het publiek op de vrij OBVIOUS grappen moest lachen in de sneak en ik keihard moest lachen om de subtielere grappen, en iedereen voor me mij dan raar aankeek. Ja, ik heb me 80 minuten behoorlijk vermaakt.

    43 dan ga je dus meer van 2x per week naar de bios...
    of je gaat 1x en je kijkt een aantal films achter elkaar 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20

    Standaard

    Leuke film, grappige animatie (die natuurlijk veel beter had gekund, maar dat is een ander verhaal). Verhaal zat goed in elkaar en heb me zeer goed vermaakt bij deze relatief korte film.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #21

    Standaard

    Ik zag hem vorige week vrijdag in sneak preview voor maar 2,50 euro! Vond hem wel goed, maar Over The Hedge zal volgens mij wel veel beter zijn!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    De animatie ziet er gewoonweg verschrikkelijk uit. Het oog wil ook wat.
    Ik heb 'm net gezien. Ik vind het nog meevallen. Lighten up, it's a cartoon. Inhoudelijk een beetje een Shrek-ripoff maar een zitten een paar leuke gags in, zoals de jodelende berggeit en uiteraard Twitchy de hyperkinetische eekhoorn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Sommige stemmen vond ik echt goed zoals die van de wolf (david puddy het seinfeld karakter)
    Je bedoelt Patrick Warburton?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Grappige film met leuke animatie style,het is geen Pixar ofzo maar vond het er wel grappig uitzien moet ik zeggen en een verhaaltje dat eerst simpel overkomt maar naarmate de film vorderd toch leuk uitgebouwd is.
    Er zitten een paar erg sterke grappen in,die geit vond ik helemaal fantastisch en zelfs de liedjes doen je smilen.Heerlijk stukje entertainment.7/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace
    Aan iedereen die zit te zeiken over de animatie :

    Hoodwinked is een onafhankelijke productie, met een beperkt budget. Een jaar of 6 geleden konden alleen grote filmstudio's als Disney zich een budget van een miljoen dollar per minuut animatiefilm veroorloven. Daarom was het aanbod in dit soort films veel beperkter. De tijden zijn veranderd, en nu kan ook met een beperkt budget iets worden samengesteld. Hoodwinked is gemaakt met een budget van slechts $15 miljoen, op systemen met de software Maya en Render Maya. Ze hadden niet eens budget voor de laatste versies van de software aan te kopen.

    De laatste paar jaar wordt de markt dan ook overspoeld met animatie, vooral omdat het voor kleine onafhankelijke studio's mogelijk is dit soort films te maken. En als je kijkt naar de verhouding tussen productiekost en opbrengst, dan snap je waarom.

    Als je dan naar een productie als Hoodwinked gaat kijken, moet je er ook niet naartoe met de verwachting van hoogstaande animatie, maar met de verwachting van een goede inhoud. Degenen die dit niet snappen houden het dan ook best op 'veilige' films als Shrek of zo.

    Persoonlijk vind ik de animatie in Hoodwinked zeker niet minder als in een andere animatiefilm, maar het heeft zo zijn eigen stijl, zoals iedere kunstenaar zijn eigen ding doet. Over smaken valt natuurlijk te discussiëren
    Waar ik me aan stoor bij deze film is het feit dat dit project vanaf begin af aan alleen maar om de winst heeft gedraaid.
    De animatie is overgescheept naar Singapore waar animatoren voor ongeveer 5 dollar per uur hun werk doen i.p.v. de hoge lonen in Amerika.

    Ik snap best dat je met een budget van 15 miljoen niet al te veel kunt doen, maar als ik kijk naar projecten van Bill Plympton of bijv. Sylvain Chomet’s zijn Les Triplets of Belleville, zijn dit projecten die voor een zelfde soort budget gemaakt zijn met liefde voor animatie als ambacht.

    Deze regiseur heeft zelf toegegeven (ik ben helaas dat artikel kwijt) dat de hele animatiewereld hem geen hol interesseert en er alleen maar mee bezig was het zo goedkoop mogelijk te doen, en hij komt er nog mee weg ook want inmiddels ligt de winst in Amerika al op zo een 60 miljoen dollar als het niet meer is.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •