De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Immortal (ad vitam) / Immortals (LSE) [DVD]

    Immortal (ad vitam) / Immortals (LSE) [DVD]

    Eerdere SE uitvoering, nu met genummerde 3D slipcase verpakking.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooie uitgave.
    Alleen jammer voor zo'n draak van een film

  3. #3

    Standaard

    Beetje raar dat jullie alleen vanwege een andere verpakking deze recensie nogmaals plaatsen.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  4. #4

    Standaard

    inderdaad nogal overbodig gezien de recensie gewoon gekopieerd is, post dan gewoon een reactie in het oude topic: 'nu ook met glanzende slipcase!'

    wel makkelijk scoren bij DFW zo

  5. #5

    Standaard

    Ikzelf heb nummer 000202 van de LE. Denk dat DFW hem weer opnieuw aangeboden heeft ter review omdat die ook opnieuw op de markt is verschenen.

    Zie: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1991
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    het mag er visueel leuk uitzien, maar don't waste your time on this movie! verhaal etc slaat nergens op en ik hou van SF nog wel

  7. #7

    Standaard

    Eens je je over de goedkope CGI acteurs zet, is dit een film om van te snoepen!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Eens je je over de goedkope CGI acteurs zet, is dit een film om van te snoepen!
    In dat opzicht vind ik de ervaring heel erg gelijkaardig met het lezen van de stripverhalen waarop de film is ge-inspireerd - daar moet je ook even wennen aan de eigenzinnige grafiek van Enki Bilal.
    Prachtfilm.

  9. #9

    Standaard

    Ik vond hem teleurstellend. Het had zo mooi kunnen zijn, maar de film mist diepgang. Of beter gezegd: de diepgang had veel beter weerggeven c.q. geacteerd kunnen worden. Ach, een 2e Blade Runner maken is bij voorbaat kansloos.

  10. #10

    Standaard

    Rare film, maar opzich wel redelijk te doen. Het is zeker wennen, maar vond het wel origineel eigenlijk.
    Iets dat zeker niet voor iedereen weggelegd is, maar zeker het proberen waard.

    Mooie uitgave trouwens , ik heb nummer 800 en nogwat :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Het is een liefdesverhaal omgoten in een sf sausje.

    Ik kan deze film wel waarderen, echte topper is het niet maar zeker ook niet slecht.

    Ik heb ook de genummerde uitgave.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •