De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Werner Herzog Box (A-Film)

    Werner Herzog Box (A-Film)

    8 DVD's waaronder Aguirre, Heart of Glass en Kaspar Hauser.
    (verdere info over andere titels ontbreekt op www.a-film.nl)
    Alle DVD's met NL ondertitels.

    Release: 23-03-2006
    Art.nr. DS91288

  2. #2

    Standaard

    Inhoud Werner Herzog box is bekend:

    - Stroszek (1977)
    - Woyzeck (1978) (met Klaus Kinski)
    - Cobra Verde (1988) (met Klaus Kinski)
    - Fitzcarraldo (1982) (met Klaus Kinski)
    - Nosferatu, Phantom der Nacht (1979) (met Klaus Kinski)
    - Aguirre, the Wrath of God (1972) (met Klaus Kinski)
    - Heart of Glass (1976)
    - The Enigma of Kaspar Hauser (1974)

  3. #3

    Standaard

    Deze wordt van mij. Het lijkt me een heerlijke set om, zonder dat je eerder iets gezien hebt van deze regisseur, lekker in te duiken en te ontdekken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Deze wordt van mij. Het lijkt me een heerlijke set om, zonder dat je eerder iets gezien hebt van deze regisseur, lekker in te duiken en te ontdekken.
    Inderdaad; Stroszek, Fitzcarraldo en Aguirre, the wrath of God zijn drie films die ik door (vooral) de lovende woorden van Roger Ebert al heel lang wil zien. Bij Van Leest zag ik onlangs een R0 Herzog/Kinski boxset staan maar die was niet NLO, dus ik wacht wel op de A-Film versie.

  5. #5

    Standaard

    Ik zou hem al kopen voor alleen nog maar "The Enigma of Kaspar Hauser", een schitterende film. En "Aguirre" is natuurlijk mooi meegenomen.

  6. #6

    Standaard

    Ik zag 'm net bij van Leest liggen voor €39,99. Lijkt mij niet veel voor 8 films...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik zag 'm net bij van Leest liggen voor €39,99. Lijkt mij niet veel voor 8 films...
    dat is volgens mij die import-box...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik zag 'm net bij van Leest liggen voor €39,99. Lijkt mij niet veel voor 8 films...
    dat is volgens mij die import-box...
    klopt, is alleen met Engelse ondertitels....
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik zag 'm net bij van Leest liggen voor €39,99. Lijkt mij niet veel voor 8 films...
    dat is volgens mij die import-box...
    Ik zag hem afgelopen week ook staan. Da's wel goedkoop voor zo'n grote box. Iemand die al weet hoeveel de Nederlandse box gaat kosten?

    EDIT: hmm. Ik heb het idee dat ie lang niet zo uitgebreid is als de box van A-Film. Toch nog maar even wachten denk ik.

  10. #10

    Standaard

    Ik dacht net in een persbericht gelezen te hebben dat de box hier is uitgesteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik dacht net in een persbericht gelezen te hebben dat de box hier is uitgesteld.
    Is het al duidelijk wanneer ie wel uit gaat komen?

    EDIT: ok, op de A-Film-site kwam ik de volgende, verontrustende aanduiding tegen:

    DE RELEASE VAN DE BOX IS HELAAS UITGESTELD TOT EEN NADER TE BEPALEN DATUM.
    Zie http://www.a-film.nl/dvd.php?id=00006023

    Daar worden we dus niet blij van. Op de site van DVD Home zag ik trouwens dat ie eigenlijk al in oktober vorig jaar had moeten uitkomen. Ik hoop niet dat dit een historie van vertragingen gaat worden.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb toch maar de box die nu bij Van Leest te koop is gekocht. Het blijkt een Australische set te zijn maar inhoudelijk is ie identiek aan de Engelse box van Anchor Bay. Het is welliswaar een set met enkel de 5 films van Herzog met Kinski (+ een speciale documentaire-dvd die niet te vinden zal zijn in de A-Film-box) maar mijn redenatie is dat als ik deze films de moeite waard vindt, ik dan de optie heb om een 2e box van Herzog aan te schaffen waarin de ontbrekende, niet-Kinski films uit de A-Film-box zitten plus nog een paar andere films.

    Anyway, voorlopig ga ik dus even genieten van deze box.

  13. #13

    Standaard

    Ok, ik heb inmiddels de eerste 3 films achter de kiezen (Aguirre, Fitzcarraldo en Cobra Verde) en tot nu toe ben ik ENORM onder de indruk. Nu ik Herzog's werk zo zie weet ik waar Coppola met Apocalypse Now en Terrence Malick met The Thin Red Line hun inspiratie vandaan haalden. Als je houdt van dat soort hypnotiserende psychologische natuur-drama's (wat ik dus doe) dan is het werk van Herzog heel erg aan te raden. Ik weet nu eigenlijk al dat die tweede box er ook wel zal komen.

  14. #14

    Standaard

    Nog altijd geen nieuws van een NL versie?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ok, ik heb inmiddels de eerste 3 films achter de kiezen (Aguirre, Fitzcarraldo en Cobra Verde) en tot nu toe ben ik ENORM onder de indruk. Nu ik Herzog's werk zo zie weet ik waar Coppola met Apocalypse Now en Terrence Malick met The Thin Red Line hun inspiratie vandaan haalden. Als je houdt van dat soort hypnotiserende psychologische natuur-drama's (wat ik dus doe) dan is het werk van Herzog heel erg aan te raden. Ik weet nu eigenlijk al dat die tweede box er ook wel zal komen.
    Ik heb ondertussen ook de twee boxen van Anchor Bay. De eerste (met de Klaus Kinski films) heb ik nu gezien en ik ben zéér onder de indruk. Herzog is nu één van mijn favoriete regisseurs. De boxen zelf zijn ook zeer mooi. Ik kan iedereen dus aanraden deze twee boxen te halen (in plaats van de NL boxen), want ik heb ze beiden voor 40 euro gekocht, niet veel voor 11 geweldige films. Plus, ze hebben allemaal ook nog audio commentaar van Herzog zelf.

  16. #16

    Standaard

    Ok, dan maar gelijk besteld (32 pond bij Play)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grabberke
    Ok, dan maar gelijk besteld (32 pond bij Play)

  18. #18

    Standaard

    Aankondiging van A-Film: releasedatum 6-9-2007.

    Betreft hier een box met de films die Werner Herzog maakte met Klaus Kinski.

    De rest volgt t.z.t. in een aparte box.
    Laatst aangepast door Petur : 07-06-2007 om 21:48 Reden: toevoeging

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Petur Bekijk bericht
    Aankondiging van A-Film: releasedatum 6-9-2007.

    Betreft hier een box met de films die Werner Herzog maakte met Klaus Kinski.

    De rest volgt t.z.t. in een aparte box.
    Voor mij te laat ondertussen, ik heb net als menig ander zie ik al de import box gekocht.

  20. #20

    Standaard

    Goed dat deze thread weer opduikt. Dat is voor een reminder om nu ook die tweede box te gaan aanschaffen.

    Ik zie trouwens net dat de eerste en de tweede box bij Play.com voor respectievelijk £13.99 en £10.99 te koop zijn. Dat is echt bijna voor niets.
    Laatst aangepast door Richard B. : 08-06-2007 om 19:58

  21. #21

    Standaard

    Werner Herzog Box Nl Releasedatum 06-09-2007


    DiscDisc 1 - Nosferatu Geluid/TaalEngels
    DOLBY STEREO
    Duits
    DOLBY STEREOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphi c 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • The Making Of Nosferatu The Vampyre (+/- 13 min)
    • Audio Commentary by Director Werner Herzog and Norman Hill
    DiscDisc 1 - Aguirre: The Wrath of God Geluid/TaalEngels
    MONOOndertitelingNederlandsBeeldformaat4:3 (1.33)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • Audio Commentary by Director Werner Herzog and Norman Hill
    DiscDisc 1 - Fitzcarraldo Geluid/TaalDuits
    MONOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphic 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 9Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • Audio Commentary by Director Werner Herzog, Producer Lucki Stipetic and Norman Hill
    DiscDisc 1 - Cobra Verde Geluid/TaalEngels
    DOLBY STEREOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphi c 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • Audio Commentary by Director Werner Herzog and Norman Hill
    DiscDisc 1 - Woyzek Geluid/TaalDuits
    DOLBY STEREOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphi c 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    DiscDisc 1 - Heart of Glass Geluid/TaalDuits
    DOLBY STEREOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphi c 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • Audio Commentary by ???
    DiscDisc 1 - The Enigma of Kaspar Hauser Geluid/TaalDuits
    DOLBY STEREOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphi c 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • Audio Commentary by ???
    DiscDisc 1 - Stroszek Geluid/TaalEngels
    DOLBY STEREOOndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphi c 16:9 (1.85)Disc formaatDVD 5Extra's
    • Original Theatrical Trailer
    • Audio Commentary by ???
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #22

    Standaard

    De box is inmiddels uit zag ik. Is het wat?

  23. #23

    Standaard

    Jammer, dat ''my best friend-klaus kinski'' nergens opduikt vooral als je de andere vijf films met Klaus Kinski erin doet... zag hem liggen bij de van-leest voor 45 euro en MM ook voor 45 euro. Heb hem daar effen open gemaakt, kon toevallig een medewerker waarbij dat mocht... Zit een mooi boekje bij en zijn echt alleen de vijf films. Hopelijk in de toekomst een betere versie waarbij het beeld en geluid wordt gerestaureerd + de belangrijke documentaire erbij wordt gedaan dan koop ik wel anders hou ik de R2UK wel die ik trouwens toendertijd voor 40 euro gekocht heb en nu dus nog niet eens voor de helft ligt...

    Trouwens geniale films!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •