Pagina 18 van 76 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1886 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man Bekijk bericht
    Verbaasde mij zelf ook hoe weinig aandacht er is voor dit concert van Wu-Tang. Ik hoop op niks minder dan een legendarische performance .
    D'r was iemand flink in elkaar gebeukt?

  2. #427

    Standaard

    Mevrouw Winehouse wederom in het nieuws:

    Amy Winehouse spuugt naar fans
    Gepost door Simon Rivada (colourAgga) - Bron: Nu.nl
    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2007 @ 14:14

    Amy Winehouse lijkt zeer weinig om haar fans te geven. De Britse zangeres trad dinsdag op in het Britse Cornwall en leek ter plaatse behoorlijk in de war. Amy, waarvan bekend is dat ze een drankprobleem heeft, vergat tijdens het optreden haar teksten en spuugde naar fans.

    Volgens concertgangers zag de 23-jarige Winehouse er oververmoeid uit en verliet ze na het tweede nummer het podium. Toen ze even later terugkwam leek ze behoorlijk in de war.

    "Ze sloeg zichzelf in het gezicht en mepte met de microfoon op haar hoofd. Ze vergat de teksten van haar eigen liedjes en mompelde in plaats daarvan wat scheldwoorden", aldus een van de fans die het concert bijwoonde.

    Daarnaast spuugde Winehouse in het publiek, dat 33 pond (bijna 50 euro) had betaald om haar te zien zingen. Halverwege haar laatste liedje liet de zangeres haar microfoon vallen en wandelde ze van het podium.

    De Britse artieste maakt zich de laatste tijd niet erg populair bij haar fans. Zo liet ze haar optreden op Pinkpop 2007 verstek gaan, naar verluidt omdat ze het vliegtuig niet inkwam omdat ze te dronken was. Ook zegde Winehouse dit weekeinde haar concert op het North Sea Jazz Festival af wegens 'oververmoeidheid'.

    Amy Winehouse brak door met haar hit Rehab. Ze won eerder dit jaar een Brit Award voor beste Britse vrouwelijke artiest.

  3. #428

    Standaard

    ,je zal maar fan van dat mens zijn.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #429

    Standaard

    Ik zag net in de krant dat het concert van 22 oktober toch al weer is uitverkocht! Ben benieuwd of het doorgaat. Ik zal er in ieder geval niet zijn...

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    D'r was iemand flink in elkaar gebeukt?

    Ja er was idd iemand flink in elkaar gebeukt bij Wu-Tang. Ik stond helemaal vooraan het podium, en opeens begint een of andere grapjas met volle bekers bier naar een van de Wu-tang gasten te gooien (waarvan een tegen t hoofd) en uitdagende gebaren te maken. Niet erg verstandig dus (snap sowieso niet dat je zoiets doet na 40 euro entree te betalen). En na een openbare vernedering van het publiek (iedereen middelvingers naar deze gast) besloten 2 van de rappers (weet niet meer welke) plus manager naar boven te gaan, en keerden pas een half uur later terug. Bleek dat die gozer bloedend met een ambulance is afgevoerd. In de krant stond de dag erna dat alleen de manager is opgepakt....Geweld is uiteraard altijd zinloos, maar ik weet wel dat als ik een volle beker bier tegen mn hoofd krijg gesmeten dat ik ook niet positief zou reageren hehe...ik bedoel stel je voor dat t glas was.
    Concert was verder trouwens lekker rauw en zeer geslaagd. Alleen jammer dat Method Man er niet bij was wegens een prive-situatie
    Laatst aangepast door Z-Man : 21-07-2007 om 20:07
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #431

    Standaard

    Lowlands weer uitverkocht! 2e keer op rij volgens mij. Gelukkig wederom m'n kaartje op tijd gehaald. :smile:

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Gelukkig wederom m'n kaartje op tijd gehaald. :smile:
    Ik dus niet

    Ze zijn nog wel op enkele sites te koop, maar daar vragen ze er 350E voor!!

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Ik dus niet

    Ze zijn nog wel op enkele sites te koop, maar daar vragen ze er 350E voor!!
    Je moet ook goed uitkijken voor nepkaarten.

    Een maat van me had vorig jaar hetzelfde dilemma. Is hij toch heen gegaan en kon toen bij een balie bij de ingang een kaartje kopen die niet opgehaald werd ofzo. Waren er toen in ene nog best wat over die zo werden verkocht.

  9. #434

    Standaard

    Hmz de Editors waren vandaag al in tien minuten uitverkocht! Twijfelde om heen te gaan (is namelijk nogal een eindje fietsen vanuit het noorden), maar dat hoeft nu niet meer. Ga nu denk ik maar naar The Veils in de Oosterpoort en misschien ook nog naar Room Eleven.

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Hmz de Editors waren vandaag al in tien minuten uitverkocht! Twijfelde om heen te gaan (is namelijk nogal een eindje fietsen vanuit het noorden), maar dat hoeft nu niet meer. Ga nu denk ik maar naar The Veils in de Oosterpoort en misschien ook nog naar Room Eleven.
    Ik ga ze gewoon op Lowlands even bekijken. 8) Ongelofelijk veel zin in weer!!

  11. #436

    Standaard

    Ik had ook veel zin in Lowlands maar ben één van de velen die geen kaartje heeft. Ik ga daarom (en de uitstekende line-up) voor het eerst naar Pukkelpop.
    Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden, toch altijd weer spannend om naar een voor mij nieuw festival te gaan.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #437

    Standaard

    ik ga morgen ook naar LL, ben benieuwd.

  13. #438

    Standaard

    Vanmiddag naar LL ... jeuj
    Co-StarTrader

  14. #439

    Standaard

    Pukkelpop was in elk erg cool, en niet alleen door het heerlijke weer. De sfeer zat er dik in en bijna elke band die ik heb gezien was super met als hoogtepunten The Smashing Pumpkins, Silverchair en Ignite.
    Het enige dat echt vreselijk slaapverwekkend was waren de Editors, daar had ik meer van verwacht.

    Als ze volgend jaar weer zo'n line-up tegenover Lowlands plaatsen is het uitgemaakte zaak voor mij!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #440

    Standaard

    zo, terug van LL, heb me enorm vermaakt .

  16. #441

    Standaard

    Jaloers Wat waren de toppers? Ik vond zelf (wat ik op tv zag) de Kaiser chiefs nog al tegenvallen (vond de zanger erg slecht). Ben je trouwens ook nog naar Basement Jaxx geweest?? Dat was voor mij een paar jaar gelden de topper van Roskilde.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Jaloers Wat waren de toppers? Ik vond zelf (wat ik op tv zag) de Kaiser chiefs nog al tegenvallen (vond de zanger erg slecht). Ben je trouwens ook nog naar Basement Jaxx geweest?? Dat was voor mij een paar jaar gelden de topper van Roskilde.
    Lol, grappig dat je dat zegt want Basement Jaxx was ongelofelijk goed! Heb echt de hele tent kapot gesprongen daar. Die gasten kunnen wel een feestje bouwen.

    Kaiser Chiefs vond ik helaas ook wat tegenvallen. Weinig interactie met het publiek, maat van me zei dat het op Werchter stukken beter was. Toch, hun nummers blijven steengoed.

    Verder vond ik Tool en Chris Cornell ook vrij goed. En Enter Shikari was ook lachen.

    Slecht: alle gothic bands, die troep begint nu echt allemaal op elkaar te lijken.

    Tegenvaller: Nine Inch Nails, veel te monotoon en niet een klassieker gehoord volgens mij.

  18. #443

    Standaard

    Heb je toevallig nog bands als Arcade Fire, Killers, Motorhead of Rodrigo y Gabriela gezien, Frank? Zo ja, hoe waren ze?

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Heb je toevallig nog bands als Arcade Fire, Killers, Motorhead of Rodrigo y Gabriela gezien, Frank? Zo ja, hoe waren ze?
    De eerste twee heb ik gemist. The Killers omdat ik bij Basement Jaxx stond, maar volgens m'n vriendin waren ze vrij goed. Arcade Fire omdat ik tijdelijk niet meer wist waar ik was. Motorhead is niet helemaal mijn kopje thee en Rodrigo y Gabriela heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

  20. #445

    Standaard

    Ik stond bij de Kaiser Chiefs in het voorste vaak vrij vooraan en daar viel het absoluut niet tegen, het was éém groot feest. Het was de derde keer dat ik ze zag en ik vond ze nog steeds erg goed. Alleen de zanger was slecht bij stem, dat zei hij ook, en volgens mij was hij ook niet helemaal nuchter meer.
    The Killers waren ook goed, tweede keer dat ik ze zag, zanger was beter bij stem dan een tijdje geleden. Alleen geen interactie met het publiek, ze doen hun ding en gaan weer, maar ik ben nog steeds heelmaal fan van ze.
    Verder NiN gezien, ik kende maar twee of drie nummers, maar toch gaaf om een keer gezien te hebben. Editors vond ik een beetje eentonig, dat had ik met de cd's ook al. Het begint allemaal zo op elkaar te lijken. Heideroosjes blijven ook leuk, en Damien Rice vond ik ook erg goed. Ik vond z'n cd's vreselijk en snapte nooit waarom er zo'n heisa rondom die man was, maar live is hij vreselijk goed. Helemaal geen liftmuziek meer.
    The Shins en The Rifles heb ik half meegemaakt, vond het niet heel erg bijzonder. Eagles of Death Metal heb ik ook op een afstandje gehoord op een grasveldje, klonk wel leuk maar niet iets waar ik voor overeind wilde komen :P .
    Ben bij Saybia weggelopen omdat ik het drie keer niks vond en ben toen naar Chris Cornell gegaan. Daar was het enorm rustig, maar hij was wel erg goed. Kon gelijk blijven staan voor de Kaiser Chiefs, dat was echt hysterie zeg, niet leuk meer.
    Arcade Fire heb ik moeten missen omdat ik om half tien een lift mee naar Utrecht kon krijgen en ik m'n tent nog moest inpakken (volgende keer ga ik gewoon op maandag, ben echt chagrijnig dat ik Arcade Fire heb moeten missen). Tool heb ik dus ook gemist, maar dat doet me vrij weinig.
    En de thema-avonden in de Grolsch-tent waren leuk: britpop en 90's. Helaas heb ik de alternative-avond op zondag ook gemist. heb ook nog Borat gekeken in de buitenluchtbioscoop. Het was gewoon vier dagen feest .

  21. #446

    Standaard

    1. NiN (moddervet! Trent is een held! Met afstand m'n #1.)
    2. Tool (saaie inspiratieloze setlist (zoals verwacht natuurlijk), gelukkig nog wél Flood, Maynard stond (vaak?) te zacht (zoals wel vaker), dikke lasers en mooie visuals. Duf publiek wat Flood niet eens kende, maar wel losging op Vicarious (was ook te verwachten) . Maar toch wel weer tof, alhoewel licht teleurstellend.)
    3. Battles (In de India, tegelijk met Editors. Strak, apart, ge-wel-dig!)
    4. Damien Rice (wel iets minder dan op Werchter, maar weer zeker de moeite waard. Menno Pot (Volkskrant/column Lowlands krantje/etc.) zat het natuurlijk weer ten onrechte af te zeiken.)
    5. Enter Shikari (niet een goed optreden, maar wel vermaak van de bovenste plank.)
    Co-StarTrader

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved Bekijk bericht
    Alleen de zanger was slecht bij stem, dat zei hij ook, en volgens mij was hij ook niet helemaal nuchter meer.
    ah vandaar. Stond op de dijk, dat hoorde ik niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved Bekijk bericht
    Ben bij Saybia weggelopen omdat ik het drie keer niks vond en ben toen naar Chris Cornell gegaan.
    idem bij mij. Vind Saybia eigenlijk best leuk maar dat optreden was echt major boring shit. Chris, die volgens mij ook redelijk stoned was, was wel goed op dreef. Lekker die Black Hole Sun op het eind ook.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved Bekijk bericht
    heb ook nog Borat gekeken in de buitenluchtbioscoop. Het was gewoon vier dagen feest .
    Haha, die heb ik ook gezien. Inderdaad erg leuk, al viel ik helaas halverwege in slaap op een van die grote matten. Nog ff een keer downloaden dus.

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    idem bij mij. Vind Saybia eigenlijk best leuk maar dat optreden was echt major boring shit.
    Heb Saybia inmiddels twee keer gezien en vond dat persoonlijk super optredens (Lowlands 2003 en Roskilde 2004). Maar misschien hadden ze er nu niet zo veel zin in.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Tegenvaller: Nine Inch Nails, veel te monotoon en niet een klassieker gehoord volgens mij.
    Het beste optreden van Lowlands! Te monotoon, geen klassieker gehoord? Volgens mij stond je bij een ander concert. Nieuw cd komt uit 2007, die daarvoor uit 1999!!! Dus voor mij logisch dat ze de nadruk leggen op nieuw werk.....en die nieuwe cd is steengoed....dus geen enkel probleem voor mij. En ik heb zeker wel 4 "klassiekers" gehoord hoor....

    Verder was Tool natuurlijk erg tof....wat een strakke band!! En Interpol was zeer cool!

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het beste optreden van Lowlands! Te monotoon, geen klassieker gehoord? Volgens mij stond je bij een ander concert. Nieuw cd komt uit 2007, die daarvoor uit 1999!!! Dus voor mij logisch dat ze de nadruk leggen op nieuw werk.....en die nieuwe cd is steengoed....dus geen enkel probleem voor mij. En ik heb zeker wel 4 "klassiekers" gehoord hoor....
    Wij stonden iets buiten de tent, want het was veel te druk in de Grolsch. Geen idee of dat uitmaakte maar ik vond er iig geen zak aan. Blij dat jij het wel leuk vond iig.

Pagina 18 van 76 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •