Pagina 75 van 76 EersteEerste ... 2565717273747576 LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Het concert van mijn helden ''Golden Earring'' was weer fantastisch.

    Ik heb er echt van genoten. & natuurlijk ff backstage gebabbeld met de heren.

    Kortom een Top-avond weer!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-04-2018 om 01:17

  2. #1852

    Standaard

    Vanavond naar ''Johan Derksen en de Pioniers van de Nederpop'' in Parktheater Eindhoven.

    Lekker genieten van heerlijke muziek uit de 60's & 70's met de originele zangers van toen.


  3. #1853

    Standaard

    Vanavond (Vanaf 20.00 Uur) weer genieten van & bij mijn helden ''Golden Earring'', in Theater aan de Parade te Den Bosch.
    Dit is voorlopig hun laatste theaterconcert, want komend seizoen spelen ze helaas geen theaterconcerten.
    Dus dan zal het even afkicken zijn voor me .
    Maar vanavond gaan we in ieder geval lekker genieten van een top-band, en hun heerlijke muziek.





  4. #1854
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Gister naar Mumford & Sons geweest in Ziggodoom.
    Wat een fantastische muzikanten zijn dat zeg, maar..
    De opzweepende nummers lijken toch enigzins wel opelkaar.
    Ook het einde was een abrupte einde.. Geen toegift of niks??
    Dat viel me behoorlijk tegen.. Toch zou ik nog wel een 2e keer gaan..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #1855

    Standaard

    Binnenkort naar mijn held: Alice Cooper. 20 juni in 013 Tilburg.
    Hoop eigenlijk op een gast optreden van Johnny Depp (samen zitten ze in de Hollywood Vampires)

    13277706_568756833284820_857563995_n.jpg
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #1856

    Standaard

    Binnenkort Pinkpop vrijdag voor de Red Hot Chili Peppers, hopelijk is de Anthony op tijd weer fit voor optredens... En die dinsdag erop naar Bruce Springsteen in Den Haag, daarnaast nog de nodige kleinere optredens.

  7. #1857

    Standaard

    A.s zaterdag weer naar mijn muzikale helden ''Golden Earring''.

    Wordt weer een gezellig feestje in de 013 Tilburg.

    Lekker genieten van heerlijke muziek van de beste band aller tijden uit ons landje.

    En zoals altijd zal ik weer lekker vooraan staan, dus altijd een super plek.

    Ik heb er echt zin in!!!

    13.jpg 30.jpg

    (Foto's zijn van het vorige optreden in 013 Tilburg, 03-04-2015)



  8. #1858

    Standaard

    Straks naar het jaarlijkse slotconcert van Rowwen Heze:



    Wordt weer genieten van de klasse-band!

  9. #1859

    Standaard

    Vanavond naar Alter Bridge in 013! Zin in!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #1860

    Standaard

    Morgen naar het concert van Ennio Morricone in Ahoy Rotterdam. Morricone dirigeert een 200-koppig orkest en koor. En de Portugese zangeres Dulce Pontes treed ook op. Erg veel zin in. Er zijn nog kaarten beschikbaar.

    https://www.greenhousetalent.com/nl/...nnio-morricone


  11. #1861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Morgen naar het concert van Ennio Morricone in Ahoy Rotterdam. Morricone dirigeert een 200-koppig orkest en koor. En de Portugese zangeres Dulce Pontes treed ook op. Erg veel zin in. Er zijn nog kaarten beschikbaar.

    https://www.greenhousetalent.com/nl/...nnio-morricone
    Ik was er februari vorig jaar (of is het al weer twee jaar geleden ?) in het Ziggo Dome en helaas vond ik het toen een beetje tegenvallen. Beetje chaotisch, niet in de laatste plaats door de videoregistratie op de grote schermen.
    Maar petje af voor de man dat hij nog steeds blijft toeren!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #1862

    Standaard

    Hans Zimmer: Live in Prague is op maandag 23 oktober te zien bij alle bioscopen van Pathé. In november verschijnt het concert op o.a. DVD en Blu-ray.

    https://www.pathe.nl/film/23368/hans...live-in-prague

  13. #1863

    Standaard

    Dinsdag naar het concert van James Newton Howard in het Concertgebouw in Amsterdam.


  14. #1864

    Standaard

    5 April a.s naar Vreemde Kostgangers (George Kooymans, Henny Vrienten & Boudewijn de Groot) in Parktheater Eindhoven & 19 Oktober a.s weer naar mijn helden toe in 013 Tilburg, heb er echt zin in.

    Ik heb overigens al een aardige ''Earring'' geschiedenis dacht ik zo :

    Door mij bezochte Golden Earring (& Solo) Concerten

    11 November 1999 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    14 November 2001 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    05 November 2003 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    24 April 2006 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    14 November 2006 - Schouwburg (Tilburg)(A)
    30 Maart 2007 - Slagdroom (Cesar Zuiderwijk) Schouwburg (Tilburg)
    03 Mei 2007 - 013 (Tilburg)(E)
    16 Januari 2008 - Schouwburg (Tilburg)(A)
    09 Mei 2008 - 013 (Tilburg)(E)
    14 Juni 2008 - V.V. Strijen (Strijen)(E)
    28 Januari 2009 - Schouwburg (Tilburg)(A)
    05 Februari 2009 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    17 April 2009 - 013 (Tilburg)(E)
    06 Juni 2009 - V.V. Strijen (Strijen)(E)
    29 Augustus 2009 - George Kooymans & Frank Carillo, Razzoo (Uden)
    19 September 2009 - Sportcomplex De Heiberg (Veldhoven)(E)
    27 November 2009 - 013 (Tilburg)(E)
    29 Mei 2010 - V.V. Strijen (Strijen)(E)
    10 September 2010 - George Kooymans & Frank Carillo, Groene Engel (Oss)
    13 Mei 2011 - 013 (Tilburg)(E)
    12 Oktober 2011 - Trommelfruit (Cesar Zuiderwijk), Parktheater (Eindhoven)
    24 Oktober 2011 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    10 Februari 2012 - 013 (Tilburg)(E)
    04 Maart 2012 - Trommelfruit (Cesar Zuiderwijk), Durpsherd (Berlicum)
    19 Maart 2012 - Parktheater (Eindhoven)(A)
    16 Februari 2013 - Parktheater (Eindhoven)(A)
    10 Mei 2013 - 013 (Tilburg)(E)
    02 Oktober 2013 - Drummoires (Cesar Zuiderwijk)
    19 Februari 2014 - Parktheater (Eindhoven)(A)
    08 April 2014 - Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch)(A)
    01 Mei 2014 - 013 (Tilburg)(E)
    12 Maart 2015 - Parktheater (Eindhoven)(A)
    03 April 2015 - 013 (Tilburg)(E)
    15 Maart 2016 - Parktheater (Eindhoven)(A)
    06 Mei 2016 - Theater aan de Parade (Den Bosch)(A)
    03 September 2016 - 013 (Tilburg)(E)
    14 Oktober 2017 - 013 (Tilburg)(E)


    Komende concerten op mijn Golden Earring Agenda:

    05 April 2018 - Vreemde Kostgangers (George Kooymans, Henny Vrienten & Boudewijn de Groot) Parktheater (Eindhoven)
    19 Oktober 2018 - 013 (Tilburg)(E)


    Ongetwijfeld zullen er nog meer concerten bijkomen.

    A : Accoustisch Concert & E : Electrisch Concert!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-01-2018 om 21:17

  15. #1865

    Standaard

    Vanavond (Donderdag 05 April 2018) is het eindelijk zover, gaan genieten van deze 3 levende legendes van de Nederlandse Popmuziek in Parktheater Eindhoven:


    Vreemde Kostgangers: Boudewijn de Groot, Henny Vrienten & George Kooymans.

    De heren maken echt heerlijke muziek:




  16. #1866

    Standaard

    Ik verbaas me er altijd over als mensen worden opgelicht. Dat zal mij nooit overkomen.... Nou dus wel.

    Afgelopen zaterdag ging de verkoop van het festival Down the Rabbit Hole van start. Ze hebben een early bird actie; een groepsticket. Dus als je tien kaartjes koopt, scheelt dat 20 euro per kaartje. Wat gebeurt er dan; mensen kopen zo'n groepsticket maar gaan bv maar met 8 personen. Dan verkopen ze er twee. Ik heb dat dit jaar exact zo gedaan.

    Er verkocht iemand vier kaartjes voor de normale early bird prijs. Ik kijk op diegene zijn Facebookpagina en dat ziet er prima uit. Diegene heeft ook recentelijk gepost en heeft 217 vrienden. Dus geen nep-account dat even snel is aangemaakt.

    Ik had prima contact over Messenger. Ik maak dus 280 euro over en daarna.....niets. Geen contact meer. Even later verdwijnt de Facebookpagina...FUCK!!

    Ik heb dus die persoon, dat dacht ik, opgespoord. Wat blijkt...diegene zijn Facebookpagina was gehackt. Diegene zijn emailadres en Facebook was geheel overgenomen.
    Ik weet zeker dat diegene de waarheid spreekt. Die man was er vreselijk mee aan. Uiteraard beide aangifte gedaan maar dat zal niets helpen.

    Dus dat is echt een duur geintje...280 euro en geen kaartjes. Achteraf voel je je zo dom. Normaal ben ik veel voorzichtiger (zoals met de kaartjes van dit jaar). Toen had ik eerst telefonisch contact en besloten we de verkoop via Ticketswap te doen. Nu was ik in een positieve gemoedstoestand en ik dacht echt met een mede-muziek/festival-fan te maken hebben.

    Mijn bank kan niets doen (privacy), de dader zijn/haar bank kan niets doen (privacy) en de politie start pas een onderzoek als er minimaal vijf aangiftes zijn. En zelfs al pakken ze de dader, dan moet je zelf een rechtzaak aanspannen om je geld terug te krijgen. Het wordt oplichters dus heel erg makkelijk gemaakt.

    Erg balen, nu proberen het los te laten..maar ik ben zo pissig. Had ik maar dit en had ik maar dat... Zo triest dat er mensen zijn die anderen moedwillig een oor proberen aan te naaien. Hufters.

  17. #1867

    Standaard

    @Melzz

    Jezus! Wat ongelooflijk kl*te voor je! Kan mij goed voorstellen dat je flink pissig bent. €280,- is absoluut geen katte(n)pis. Dat je als slachtoffer zo in de steek gelaten wordt, is iets waar ik ook erg boos om kan worden. Die 4 kaartjes die je gekocht dacht te hebben, zou dat geld door kennissen van je terug betaald worden of had je die kaartjes als cadeaus gekocht? Ben je nog van plan naar het festival te gaan of zit dat er niet meer in?

  18. #1868

    Standaard

    Fuck, dat is echt zwaar klote. Je hebt wel de naam die bij het rekening nr hoort? Zoja, post dat vooral waar je kan.

  19. #1869

    Standaard

    Hij verkocht er vier en ik kon er twee overnemen (2x 140). Mijn vriendin was een weekendje weg met haar moeder. Het was een verrassing dat ik die kaartjes zou hebben gekocht. De normale prijs is geloof ik 160 excl servicefee van 10. Dus dat zou dan 340 euro zijn plus die 280 = 620!!

    Dus nee, ik denk dat we niet meer gaan. Dat wordt me echt te gek. Er komt natuurlijk ook nog eten en drinken bij.

    Achteraf sla je jezelf voor je kop. Het moment dat je beseft dat er geen reactie meer komt....zooooo klote. En je kan dus niets. Als je nog een adres hebt ofzo, kun je verhaal gaan halen. De truc met het volledig hacken van een Facebookpagina om zo geloofwaardig over te komen, kende ik nog niet. De gesprekken via Messenger waren ook beleefd en geloofwaardig. Ja...duh...zijn ze natuurlijk op berekend.

    Een zure pil. Het is gewoon klote dat je overal alert moet zijn. Ik wil niet zo wantrouwig door het leven gaan maar het moet blijkbaar.

  20. #1870

    Standaard

    Zeer zwaar balen is dat!

    On a different note: de 28ste naar mijn favoriete Belgische act:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1871

    Standaard

    Het is balen. Vraagje, Melzz, had hij wel een foto van de kaartjes erbij geplaatst? Ik ga zelf nooit in op een advertentie als er geen duidelijke foto is van het artikel wat duidelijk in huis is gemaakt. 2e hands kaartjes heb ik geen ervaring mee.

  22. #1872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het is balen. Vraagje, Melzz, had hij wel een foto van de kaartjes erbij geplaatst? Ik ga zelf nooit in op een advertentie als er geen duidelijke foto is van het artikel wat duidelijk in huis is gemaakt. 2e hands kaartjes heb ik geen ervaring mee.
    Nee, het ging om etickets. Die kun je gewoon mailen. Maar echt stom stom stom. Ik had eerst moeten bellen, om een foto vragen of tenminste eerst 1 kaartje kopen ipv direct twee. Ik weet niet wat me bezielde.

  23. #1873

    Standaard

    Hoe vervelend het ook is, ik denk dat je jezelf niet zo kwalijk moet nemen. Achteraf is het makkelijk praten, maar helaas is het tegenwoordig zo dat je te grazen genomen kunt worden. Ikzelf denk ook altijd 'dat overkomt mij niet', maar soms loop je er toch tegenaan. En ja, het is altijd balen, maar ik heb het idee dat je voorzichtig genoeg bent geweest.
    Om nu bij elk Facebookprofiel te gaan denken dat het gehackt kan zijn gaat wel heel ver.
    Het enige waar je over zou kunnen twijfelen is dat de naam van het facebookprofiel waarschijnlijk anders is dan de naam waar het bedrag naar toe moet. En waarschijnlijk is de ontvanger van het geld ook een katvanger en is dat ook niet de dader.
    De wetgeving is blijkbaar nog niet voldoende ingesteld op dit soort praktijken dat je 5 aangiftes moet hebben voordat ze actie ondernemen.
    Ik weet dat er te weinig politie is, maar wordt iemand pas veroordeeld als ie 5 inbraken heeft gepleegd? Dacht het niet...

    Al met al gewoon zwaar balen, maar je moet jezelf niet te veel verwijten maken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #1874

    Standaard

    De naam kon ik helaas pas achteraf controleren (weer zo'n alarmbel!!) want het betaalverzoek kwam via Bunq-bank (hetzelfde als een Tikkie). En het klopt, geen verwijten maken, het is gebeurt. Ik las artikelen op internet dat het zo vaak voorkomt. Slimme gasten die handig zijn met computers. De politie heeft een beetje de houding dat het ook wel je eigen stomme schuld is. Hetzelfde met een fiets die gejat is. Ze kunnen er niet achter aan gaan omdat het zo vaak gebeurt. Als er prioriteiten gemaakt moeten worden dan zijn er natuurlijk ernstigere zaken. Maar die criminelen weten dat en schatten het lage risico in.

    Privacy is ook belangrijk. Maar dat weerhoud banken ervan om actiever te speuren naar schimmige praktijken.

  25. #1875

    Standaard

    @Melzz: hoe heb je ze gekocht dan? Via marktplaats of echt via de Facebookpagina van die persoon? Mocht het marktplaats zijn dan daar ook zeker even melding maken, zij hebben er zelf ook een aantal mensen op zitten die dit soort gevallen onderzoeken.

    Een collega van mij is laatst op een vergelijkbare manier opgelicht (ging toen om een mediaplayer ipv concertkaarten), zijn aangifte werd wel serieus opgenomen en er werd niet bij aangegeven dat er minimaal vijf aangiftes moesten zijn. Merkwaardig dat daar blijkbaar nog verschil in zit. Hij had het voorval ook bij marktplaats aangekaart en die hebben het account geblokt en de gebruiker laten weten dat er twee aangiftes tegen hem waren gedaan. Blijkbaar werd hij toen bang, want mijn collega had het geld een dag later terug
    op zijn rekening. In de omschrijving van de betaling nog het verzoek om dan wel de aangifte in te trekken, dit heeft mijn collega uiteraard niet gedaan.

    Wat Ludo ook al aangeeft, niet op jezelf betrekken, dit kan iedereen nu gebeuren.

Pagina 75 van 76 EersteEerste ... 2565717273747576 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •