Pagina 1 van 76 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Concerten en Festivals

    Ik heb gezocht op de site, maar kon geen thread vinden over concerten.
    Wel losse threads van artiesten die concerten geven, maar om van iedere artiest een thread te maken vind ik overdreven.

    Vandaar dus deze, hier kan je alles plaatsen wat met concerten te maken heeft.
    Waar je naartoe gaat, of graag naartoe wil.
    Of als je ergens kaartjes voor wil maar dat het uitverkocht is, zodat je elkaar aan kaartjes kan helpen voor normale prijzen. Want op marktplaats zitten alleen maar geldwolven die voor ieder concert kaartjes inkopen en weer met heel veel winst willen door verkopen.

    Maar goed, genoeg gezeverd, ik zal zelf maar de aftrap geven.

    Op 17 December ga ik naar een concert van The Fugees in België, eindelijk na zoveel jaar staan ze weer samen op het podium

    Vanmorgen heb ik in de rij gestaan voor kaartjes van de Eagles, en gelukkig 2 kaartjes te pakken gekregen. De man bij het GWK kon na 5 minuten al geen kaartjes meer uitdraaien, dus de verkoop is zeer snel gegaan.
    Het concert is op zondag 4 Juni, uiteraard in 2006

    En dan ga ik ook nog op zondag 25 juni naar Robbie Williams. Na anderhalf uur met 2 telefoons te bellen, werd ik dan eindelijk beloond met 4 kaartjes. Helaas zijn het zitplaatsen, maar ben al lang blij dat ik er 5 minuten voordat het uitverkocht was doorheen ben gekomen.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  2. #2

    Standaard Re: Alles wat met Concerten te maken heeft....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Vanmorgen heb ik in de rij gestaan voor kaartjes van de Eagles, en gelukkig 2 kaartjes te pakken gekregen.
    Dus dit wordt dan de Final Final Farwell tour

    Het lijkt Heintje Davids wel 8)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard Re: Alles wat met Concerten te maken heeft....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Vanmorgen heb ik in de rij gestaan voor kaartjes van de Eagles, en gelukkig 2 kaartjes te pakken gekregen.
    Dus dit wordt dan de Final Final Farwell tour

    Het lijkt Heintje Davids wel 8)
    Hij is genaamd: Farewell 1 Tour, denk dat die tour door blijft gaan tot ze op zijn :P
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #4

    Standaard

    4 December ga ik in Tilburg naar Porcupine Tree, lijkt me echt waanzinnig. Dan ga ik 22 december naar Opeth in Zoetermeer en dan 17 februari naar Stream of Passion in Rijssen.

    10 en 11 oktober ben ik naar Dream Theater in de HMH geweest. Waanzinnig genoten van hun interpretatie van DSOTM.

  5. #5

    Standaard

    Ik ga 22 juni naar Robbie Williams, lekker voor in de kou gestaan maar ik heb wel mooie veldkaarten. Ik zou nog kaarten van t-mobile krijgen dus misschien ga ik 2 keer, dus ik ben helemaal blij

    Afgelopen jaar ben ik naar Tori Amos geweest en Garbage. Met Tori Amos zat ik helemaal achterin, maar het was verder wel een mooi optreden, en Garbage was fantastisch

  6. #6

    Standaard

    Dit jaar drie maal naar Coldpay geweest, de Twisted Logic Tour. Heb kaarten voor Foo Fighters in januari.


  7. #7

    Standaard

    Heb begin november Maximo Park in de Melkweg gezien. Heb kaarten in maart voor Kaiser Chiefs en als de knie(nieuwe kruisband) het toelaat in januari net als Joost naar de Foo Fighters.

  8. #8

    Standaard Re: Alles wat met Concerten te maken heeft....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Vanmorgen heb ik in de rij gestaan voor kaartjes van de Eagles, en gelukkig 2 kaartjes te pakken gekregen.
    Dus dit wordt dan de Final Final Farwell tour

    Het lijkt Heintje Davids wel 8)
    Hij is genaamd: Farewell 1 Tour, denk dat die tour door blijft gaan tot ze op zijn :P
    Of als er genoeg $$$ binnen is. :wink:

    Maar die gasten zijn nog top, heb die Farewell Tour van Melbourne op DVD en die is geweldig.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Vorige week ben ik naar Life of Agony geweest in Tivoli. Ik had ze al vaker gezien maar dit was toch wel weer een leuk concertje, veel oude nummers. Alleen had het wat langer gekund dan 1 uur en een kwartier(Ik had amper tijd om in te drinken. :wink: ).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  10. #10

    Standaard

    Februari naar Clap Your Hands Say Yeah. Heb ze onlangs helaas moeten missen (net als Mono en Explosions In The Sky).

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Dit jaar drie maal naar Coldpay geweest, de Twisted Logic Tour.
    Heb ergens gelezen dat Coldplay hun eigen concert kaartjes gaan veilen, omdat ze anders na een half uur toch voor het dubbele bedrag op internet staan. Hierdoor willen ze dit voorkomen en hopen dat alleen echte fans op de kaartjes bieden.
    Het geld wat te veel voor een kaartje wordt betaalt zou dan naar een goed doel gaan.

    Weet niet of het zo tegen gehouden kan worden, de enigste oplossing lijkt mij de kaartjes op naam te laten zetten of alleen aan de deur tijdens het concert kaartjes te verkopen.
    Maar of dat dan ook echt te realiseren is...
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #12

    Standaard

    Volgende week naar Blaze Bayley, die ex-zanger van Iron Maiden.
    Verder staan Heidevolk (17 december) en Blind Guardian (september 2006) in de pijpleiding.
    Het wordt ook al weer tijd om na te denken over de festivals in 2006. Voorlopig neig ik naar Wacken in Noord-Duitsland.

    Mijn laatst bezochte concert was dat van Arcturus en Red Harvest in Arnhem ergens begin oktober. Vrij geniaal optreden van beide bands hoewel ze erg in stijl verschillen (en qua package in eerste instantie niet echt bij elkaar aan te lijken sluiten).

  13. #13

    Standaard

    Over 2 weken (09.12) naar Simply Red in het Gelredome..

    Vorige week ook een beetje mazzel gehad..
    3 veldkaarten weten te bemachtigen voor Robbie Williams in Brussel (13.06.06) via internet...

  14. #14
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    28 december, Children of Bodom in 013! voor de liefhebbers van snelle gitaarmuziek en snoeiharde metal

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Heb ergens gelezen dat Coldplay hun eigen concert kaartjes gaan veilen, omdat ze anders na een half uur toch voor het dubbele bedrag op internet staan.
    Ik heb ook zoiets gelezen ja, internet handelaren schijnen op vreemde manieren veel kaarten tegen belachelijk prijzen aan te bieden.

    Ik vind dat ze eens af moeten van het 8 kaarten p.p. bij verkoop, dat vind ik zo'n onzin. Gewoon 1 kaart per persoon! Lost ook een boel op denk ik


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Gewoon 1 kaart per persoon! Lost ook een boel op denk ik
    Ja, klopt. Of maximaal 2, zodat iemand altijd iemand anders kan meenemen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Gewoon 1 kaart per persoon! Lost ook een boel op denk ik
    Ja, klopt. Of maximaal 2, zodat iemand altijd iemand anders kan meenemen.
    Dat lijkt me dan nog het beste ja.

    Mensen kopen nu gewoon de meest aantal kaarten, als ze niemand vinden om mee te gaan kunnen ze het altijd nog met winst verkopen.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #18

    Standaard

    Vandaag over 2 weken (zondag 11 december) ga ik naar Franz Ferdinand in de HMH 8)
    Lekker met nog een groot aantal mensen (o.a) ''Take Me Out'' en ''Do You Want To'' meeschreeuwen :wink:

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    28 december, Children of Bodom in 013! voor de liefhebbers van snelle gitaarmuziek en snoeiharde metal
    Nee, daarvoor ga ik 8 december naar Chimaira/Hatesphere/Dark Tranquillity in Hof ter Lo 8) naar mijn mening net iets bruter en lekker ZWAAR

  20. #20

    Standaard

    Ik heb tot nu toe nog twee concerten op stapel staan, namelijk die van de Golden Earring 1 februari in Ahoy en Eric Clapton, 1 juni in Ahoy.
    Ik had graag als groot Stones fan naar hun concert gegaan, maar het budget was op en ik vind de kaartjes associaal duur, zeker met dat baggergeluid in die galmbak.
    Hetzelfde geldt eigenlijk voor The Eagles, ik weiger zoveel geld neer te leggen voor een kaartje, helemaal als je bekijkt dat de Golden Earring maar 30 euro was in dezelfde hal nota bene!

  21. #21

    Standaard

    Gisteravond naar Franz Ferdinand in de Heineken Music Hall geweest; Het was echt vet!! 8)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Balen... wilde ik nog kaartjes voor het concert van David Gilmour op 19 maart in de Heineken Music Hall, waren ze al in no-time uitverkocht. Voor het concert van 20 maart zal ik ook wel pech hebben...
    Het ziet er naar uit dat ik kaarten heb! Althans, ik kon boeken op ticketservice en ik kreeg een bevestiging en zo... Nu maar wachten of de tickets ook daadwerkelijk binnen komen!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Wellicht wil je ze voor een leuke prijs doorverkopen. :wink:
    Voor een leuke prijs altijd. Maar ik vrees dat dat wat ik leuk vind niet zo leuk voor jou is!

  24. #24

    Standaard

    Vandaag kaartjes besteld voor het concert van 3 Doors Down, wordt gegeven op 26 maart in de HMH.

    Heb geen cd's van de groep (worden binnenkort aangeschaft) maar de singles die ze uitgebracht hebben vind ik allemaal erg dope, dus ben benieuwd naar het concert.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Vandaag kaartjes besteld voor het concert van 3 Doors Down, wordt gegeven op 26 maart in de HMH.

    Heb geen cd's van de groep (worden binnenkort aangeschaft) maar de singles die ze uitgebracht hebben vind ik allemaal erg dope, dus ben benieuwd naar het concert.
    Ik heb alle cd's en die zijn zeker dope zoals jij het zegt 8)
    Hardere nummers afgewisseld met mooie rustige nummers. Kryptonite vind ik nog steeds het beste nummer van ze.

    Gaan er nog mensen naar de Golden Earring woensdag in Ahoy? Ik wel in ieder geval. Die oude knarren zijn nog steeds errug goed live en hopelijk doen ze alle knallers.

Pagina 1 van 76 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •