Pagina 65 van 76 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    4 doden ondertussen, in de 30 mensen die met kritieke toestand flirten, rond de honderd andere gewonden ... 'n Paar kennissen zijn nu in alle chaos op puur geluk naar hun kinderen gaan zoeken en van enkele bevriende pukkelgangers heb ik nog steeds niets gehoord wegens GSM-verkeer dat op z'n gat ligt. Wachten en hopen is 't enige dat je dan kan doen, I guess.

    Wat de voortgang (morgen pas) van het festival betreft; Er bestaat geen juiste beslissing. Je kan geen tienduizenden (nog steeds) aanwezigen vertellen dat het voorbij is. Stel je daar de gevolgen maar eens bij voor ...
    Laatst aangepast door Esteban : 18-08-2011 om 23:13

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Inderdaad een drama, die beelden zijn huiveringwekkend!!
    gelukkig dat je ongeschonden bent!
    Thx, ik heb ook net beelden gezien op het journaal.
    Ik kan er met mijn pet niet bij dat het morgen doorgaat. Volgens de organisator doe hij dit voor de mensen die nog op de camping aanwezig zijn maar wie wil hier nou nog een feestje bouwen?

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wat de voortgang (morgen pas) van het festival betreft; Er bestaat geen juiste beslissing. Je kan geen tienduizenden (nog steeds) aanwezigen vertellen dat het voorbij is. Stel je daar de gevolgen maar eens bij voor ...
    Vind je?
    Wat mij betreft lassen ze het af. Die tienduizenden hoeven maar om zich heen te kijken en ze begrijpen wel waarom.

  4. #1604

    Standaard

    Daar gaan problemen van komen. Het is en blijft een oncontroleerbare massa. Ieder zal er het zijne van vinden, ik zou zelf ook naar huis gaan en van mening zijn dat alles afgelast moet worden, maar blijf realistisch. Neemt niet weg dat er morgen nog steeds een massa van heinde en ver van de partij zal zijn en verwacht waar ze voor betaald hebben, hoe onmenselijk dat ook klinkt.

  5. #1605

    Standaard

    Stopgezet. En blijkbaar verloopt de uittocht vlot, wat lang niet evident is. Des te beter.

  6. #1606

    Standaard

    Gisteren teruggekomen op het hotel van een heerlijk avondje in Berlijn en dan te horen gekregen dat ze mijn neefje op Pukkelpop niet konden bereiken. Gelukkig is hij intussen terecht.

    Trouwens een enorm dikke pluim voor de mensen bij Mobile Vikings, een gsm-netwerk hier in België dat in Hasselt gestationeerd is.


    • Ben je op #pp11 en kan je niemand bereiken wegens geen krediet of smsjes meer, zeg ons je nummer via facebook. We bellen je op en helpen waar nodig. (of zelfs om gewoon je ouders te bellen)
    • People at pukkelpop: If you need a lift, a place to stay, internet, anything really... contact chris in Hasselt at 0486 59 00 70
    • De kantoren van Mobile Vikings (op de research campus, vlakbij pukkelpop) gaan over 20 minuten open voor iedereen die een droge plaats zoekt
    • yfrog Photo : http://yfrog.com/h22i8ilj Shared by mobilevikings noodopvang rode kruis vind je hier!

    Uiteindelijk kun je zoveel lullen met steunbetuigingen als je wil, maar het zijn zij die er iets aan doen die het verschil maken.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #1607

    Standaard

    hoe denken we hier over? :

    Verlaten tenten Pukkelpop geplunderd

    HASSELT - Het stormdrama dat Pukkelpop donderdag trof, heeft sommige festivalgangers er niet van weerhouden hun slag te slaan. In de nacht na het noodweer, dat vijf levens eiste, werden tenten op de verlaten camping leeggeroofd.



    Dat meldde de Vlaamse krant Het Nieuwsblad zaterdag. Meerdere getroffenen doen in het dagblad hun verhaal. „Onze tent werd stukgescheurd en de bewaker moest onze bezittingen hardhandig verdedigen”, zegt een jongen.

    „De dieven gingen aan de haal met onze merkkledij en veel waardevolle spullen. We verlieten de camping omdat we ons niet veilig voelden en werden lastiggevallen”, aldus de jongen. Volgens hem ontstonden op andere plekken vechtpartijen.

    Volgens meerdere jongeren op de camping gingen dieven van tent tot tent. De plunderaars namen onder meer kleding, drank en audio-apparatuur mee.

    De Gazet van Antwerpen meldde dat festivalgangers zaterdagochtend hun achtergelaten spullen mogen ophalen van het kampeerterrein van Pukkelpop. De camping is van 08.00 tot 12.00 uur opengesteld. Enkele jongeren mochten hun spullen al op donderdagavond onder begeleiding bijeen zoeken.

    Bron : Telegraaf.nl

  8. #1608

    Standaard

    Triest, zeer triest
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1609

    Standaard

    Dit is idd heel sneu, van m'n maat zijn z'n schoenen gejat terwijl hij zelf in z'n tent spullen aan het inpakken was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    hoe denken we hier over? :

    Verlaten tenten Pukkelpop geplunderd


    De Gazet van Antwerpen meldde dat festivalgangers zaterdagochtend hun achtergelaten spullen mogen ophalen van het kampeerterrein van Pukkelpop. De camping is van 08.00 tot 12.00 uur opengesteld. Enkele jongeren mochten hun spullen al op donderdagavond onder begeleiding bijeen zoeken.

    Bron : Telegraaf.nl
    Deze laatste regel klopt niet, aangezien donderdagavond iedereen nog de camping op en af kon.

    Waarschijnlijk bedoelen ze het festival terrein, Omdat ik nog spullen in m'n locker had mocht ik vrijdagmiddag onder begeleiding in groepjes van tien het terrein op. Daarna mocht ik ook gewoon weer de camping op, om m'n spullen in te pakken.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  10. #1610

    Standaard

    Wauw, geplunder? Serieus? Ik beschouw mezelf graag als een kalme kerel, maar als ik er zo eentje bij zijn kraag zou beethebben, zou die een voorbeeld voor de rest worden als je snapt wat ik bedoel.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #1611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Dit is idd heel sneu, van m'n maat zijn z'n schoenen gejat terwijl hij zelf in z'n tent spullen aan het inpakken was.



    Deze laatste regel klopt niet, aangezien donderdagavond iedereen nog de camping op en af kon.

    Waarschijnlijk bedoelen ze het festival terrein, Omdat ik nog spullen in m'n locker had mocht ik vrijdagmiddag onder begeleiding in groepjes van tien het terrein op. Daarna mocht ik ook gewoon weer de camping op, om m'n spullen in te pakken.
    Wij zijn vrijdag teruggegaan en konden gewoon de camping oplopen. Geen controle, geen armbandjescheck, helemaal niks.
    Op de camping zelf liep wel security rond die er op wezen dat er plunderaars rondliepen. Bij onze tent stonden een paar beveiligers die onze tent in de gaten hadden gehouden en al onze spullen lagen nog in.
    Ik hoop dat de Belgische politie die plunderaars in de kraag heeft kunnen pakken maar daar heb ik nog niks over gelezen. Al met al dieptriest.

  12. #1612

    Standaard

    Ben een vredelievend mens, maar als ik met mijn 120-kilo een plunderaar in mijn klauwen zou krijgen, dan is hij voor mij. En al helemaal bij een festival (of drama als Pukkelpop)

    Afgelopen maanden geweest naar:
    Rock Werchter - 2e keer, volledig weekend. Weer zeer van genoten. QotSA was bij voorbaat al mijn nummer 1, Elbow & Arctic Monkeys waren ook prachtig.
    Arcade Fire @ HMH vorige week: WAUW! Echt fantastisch. Misschien beste optreden dat ik ooit heb gezien. Een intensiteit ook die ik nog nooit ben tegengekomen. Nederland moet zich eigenlijk schamen dat het zo lang heeft geduurd dat het uitverkocht was. Vorige optreden in Nederland was 4 jaar geleden. Dit kan wel eens betekenen dat het nog langer gaat duren een volgende keer.
    Primal Scream @ Paradiso afgelopen maandag: Was niet zo bekend met hun muziek, maar vond echt goed optreden. Gitarist was fenomenaal.

  13. #1613

    Standaard

    Afgelopen weekend geweest: Elf fantasy fair Arcen.

    Zoals altijd was het weer leuk om alle mooi uitgedoste mensen te bekijken en natuurlijk een praatje te maken.
    Het weer zat gelukkig ook mee,al met al een zeer geslaagd event.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  14. #1614

    Standaard

    Morgenavond naar het jaarlijkse slotconcert van Rowwen Heze in America (Limburg), het dorp waar ze vandaan komen.

    Elk jaar weer 1 groot feest, zowiezo is dat altijd bij en met de band.

    Zijn er nog meer RH fans die ook gaan?

  15. #1615

    Standaard

    16 November ga ik naar Wiz Khalifa in de HMH (support-act: Yelawolf). Erg benieuwd naar beiden maar die zaal gaat denk ik ontploffen tijdens black and yellow!

  16. #1616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostdizzy Bekijk bericht
    16 November ga ik naar Wiz Khalifa in de HMH (support-act: Yelawolf). Erg benieuwd naar beiden maar die zaal gaat denk ik ontploffen tijdens black and yellow!
    Wist niet dat hij ook in Nederland zo groot was dat ie de HMH kan vullen?
    Wel tof trouwens.
    Toen we dit voorjaar in Amerika was Black and Yellow echt een mega hit. Die hoorde je wel een keer of 4 per avond in iedere kroeg/club
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1617

    Standaard

    Hier staat over een kleine twee weken "Bush" op het programma in Paradiso. Verder nog "3 Doors Down" en "Thin Lizzy" in begin 2012.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  18. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wist niet dat hij ook in Nederland zo groot was dat ie de HMH kan vullen?
    Wel tof trouwens.
    Toen we dit voorjaar in Amerika was Black and Yellow echt een mega hit. Die hoorde je wel een keer of 4 per avond in iedere kroeg/club
    Ik verwacht ook niet dat het uitverkoopt. Maar ik verwacht ook geen zaal die met drie man en een paardenkop gevuld is. Ik geef na de 16e hier wel even weer hoe 't is geweest

  19. #1619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostdizzy Bekijk bericht
    Ik verwacht ook niet dat het uitverkoopt. Maar ik verwacht ook geen zaal die met drie man en een paardenkop gevuld is. Ik geef na de 16e hier wel even weer hoe 't is geweest
    Bij deze. Wiz Khalifa mocht aantreden voor een bijna uitverkochte HMH, super om te zien dat hij zo'n toko ook vol kan krijgen. Het geluid was slecht en nog slechter. En helaas was het hierdoor onmogelijk om helemaal lekker te kunnen genieten van Wiz. Sowieso de hitjes gehoord en toen was er toch een gave sfeer, ondanks het nog steeds slechte geluid. Verder een prima optreden hoor en mij zul je niet horen klagen. Verder was de Afterparty was niet supertop, treinreis naar Utrecht was episch en stappen in Utrecht was volgens plan van de slechtgaanbrigade

  20. #1620

    Standaard

    Jammer dat `t geluid zo slecht was dan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1621

    Standaard

    Afgelopen maandag Seasick Steve gezien in Tivoli (eerder twee keer gezien op RW). Man blijft live toch wel een fenomeen. Jammer dat een aantal mensen in publiek bleef ouwehoeren.

  22. #1622

    Standaard

    Gisteren Evanescence gezien in de Mitsubishi Electric Halle in Düsseldorf.

    Voorprogramma 1: Fair to Midland
    zat muzikaal aardig in elkaar, maar wist niet los te komen, zaal moest ook nog vollopen. Lastig om echt te beoordelen.

    Daarna - The Pretty Reckless als 2e voorprogramma.
    Niet verwacht dat voormalig kind-actrice Taylor Momsen met 18 jaar al zo'n presence kan geven, harde rocknummers, sfeer zat er meteen goed in.

    En hoofdoptreden, Amy Lee goed bij stem, afwisseling met veel van het nieuwe album, maar ook de hits, veelal op piano.

    2e prima optredens gezien in goede setting, aanrader.
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #1623

    Standaard

    Bruce Springsteen als afsluiter op Pinkpop 2012

    LANDGRAAF - Bruce Springsteen treedt volgend jaar op tijdens Pinkpop.

    Dat meldde het popfestival zondag op zijn website. Bruce Springsteen & The E-street Band sluiten het evenement op de derde en laatste dag af op het hoofdpodium.

    ‘The boss’ stond in 2009 ook op Pinkpop. Hoewel hij weinig op festivals speelt, beviel hem dat zo goed dat hij terugkomt. Het is het enige concert dat hij volgend jaar in de Benelux geeft.
    Bron = nu.nl

    Voor mij al een reden om te gaan, vorige keer was geweldig.
    Kritiek als dat het niet zou passen bij het festival of dat het te snel achter elkaar is steekt al op verscheidene forums op. Toch verwacht ik dat er genoeg liefhebbers blij zullen zijn met The Boss.
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #1624

    Standaard

    Geweldig nieuws inderdaad! las het eerder vanavond op teletekst. Ik ga sowieso naar Pinkpop en dit is alleen maar een reden om weer te gaan. Het schijnt dat ie op eigen verzoek terug komt. Nice
    Dat laatste zinnetje klopt trouwens niet: het is nog niet bekend waar en wanneer ie optreedt en dus ook niet dat dit het enige optreden in de Benelux is. Het enige dat bekend is, is dat ze in juni en juli in Engeland en Frankrijk spelen.
    Hopen op meer data in Nederland/ Belgie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1625

    Standaard

    Gisteren met pijn en moeite staanplaatsen weten te scoren voor het tweede concert van Pearl Jam in Amsterdam.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

Pagina 65 van 76 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •