Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 131 worden weergegeven.

Discussie: Stargate Atlantis

  1. #101

    Standaard

    Seizoen 4 is wat mij betreft het beste seizoen tot nu toe, ben benieuwd of ze die stijgende lijn in seizoen 5 kunnen doortrekken.

  2. #102

    Standaard

    Ik wacht trouw op de dvd's dus ik op mijn mening zul je nog even moeten wachten, maar als Stargate fan zal het niet snel negatief zijn.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    Ik wacht trouw op de dvd's dus ik op mijn mening zul je nog even moeten wachten, maar als Stargate fan zal het niet snel negatief zijn.
    Nou, bij seizoen 3 zaten een aantal episodes die ik toch zeer matig vond. Net als dat bij SG-1 de laatste 2 seizoenen beduidend minder waren. Dus ook als fan kun je een negatieve mening hebben, enough is enough. Maar Atlantis heeft wat mij betreft nog genoeg potentie om uiteindelijk tot 6 a 7 seizoenen te komen.

  4. #104

    Standaard

    Stargate Atlantis Cancelled
    August 21, 2008 - Stargate Atlantis is coming to an end. SCI FI Channel have decided to end the spinoff series of Stargate SG-1 at the conclusion of its current fifth season in January.

    At the same time, the cable network has announced that they will be making a two-hour Atlantis TV-movie, which will follow the series. The movie will be written by Stargate Atlantis' executive producers Joseph Mallozzi and Paul Mullie, who also serve as series showrunners. There have been two movies featuring the SG-1 cast since that series ended, but those went straight to DVD and have not aired on SCI FI Chanel.

    "We're excited to tell Atlantis stories on a bigger canvas. The successes of the two original Stargate DTV movies The Ark of Truth and Continuum have shown us the opportunities that the movie format offers. We have plans for both SG-1 and Atlantis to remain vital as we expand the franchise, " said Brad Wright and Robert C. Cooper, co-creators of Stargate SG-1 and Stargate Atlantis and who both currently serve as executive producers on Atlantis.

    Het zit er dus ook op na deze eps. Blijkbaar heeft Sci-fi gewoon S5 groen licht gegeven om aan 100 eps te komen. Enorm jammer. S5 vind ik tot nu toe ook enorm leuk tot goed. Snap ook niet dat ze dit doen. Denk dat dit één van hun meest bekeken progs is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #105

    Standaard

    Nadat Macguyver ( Richard dean anderson) de serie heeft verlaten is het allemaal minder geworden. Het oorspronkelijke concept dat een stelletje aardbewoners het heelal gaat verkennen en verbaasd om zich heen kijken is helemaal weg. Ik zit nu gewoon naar een computer nerd te kijken (Mckay) die iets op zijn dell laptop tikt en het probleem is verholpen. Het is wat mij betreft terecht dat Atlantis gestopt wordt.

    Heb overigens seizoen 4 en 5 niet gezien, ben eigenlijk na seizoen 2 afgehaakt.
    Laatst aangepast door Dai : 21-08-2008 om 22:37

  6. #106

    Standaard

    Ik ben het met je eens Dai, de serie is voorspelbaar geworden, en het meest vervellende vind ik dat bijvoorbeeld die mckay een van de schrijvers is. Je ziet het duidelijk terug in de afleveringen. Van de 20 zijn 11 afleveringen interesant de rest kan wel weggelaten worden.

  7. #107

    Standaard

    Ben bijna klaar met seizoen 4 en ik moet zeggen dat ik dit seizoen juist weer een grote stap in de goede richting vind. Vind het dan ook erg jammer dat er hierna nog maar 1 seizoen komt... weer erg zonde...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens Dai, de serie is voorspelbaar geworden, en het meest vervellende vind ik dat bijvoorbeeld die mckay een van de schrijvers is. Je ziet het duidelijk terug in de afleveringen. Van de 20 zijn 11 afleveringen interesant de rest kan wel weggelaten worden.
    uummm David Hewlett "Mckay" is geen schrijver bij sga.

    Anyway de derde serie is goedgekeurd door scifi en mgm

    SCI FI green-lights Stargate Universe

    Friday - August 22, 2008 | by Darren Sumner



    Proving that you can't keep a good franchise down -- at least not for more than a day or so -- the SCI FI Channel has green-lit production on Stargate Universe, the third live-action television series, according to The Hollywood Reporter.

    The official press release from MGM and SCI FI is expected later today.

    Universe will have a 2-hour premiere in 2009, and land in a regular time slot next summer -- meaning there will not be a production gap between the second and third Stargate television series.

    The trade magazine also reported that the show will be set on board a ship called the Destiny, and will involve more space-based action than its predecessors. "Unable to return to Earth, the crew must fend for themselves aboard the ship, which has a preprogrammed mission taking them to the far reaches of the universe," the magazine said.

    The producers are reportedly looking to cast a known actor for one of the leading roles, and fresh faces to round out the cast. This would follow the pattern of SG-1, which earned a lot of marketability from leading man Richard Dean Anderson when it premiered in 1997, rather than the largely unknown cast of Atlantis.

    The new series will also be aimed at a slightly younger audience, SCI FI president Dave Howe said.

    "This is an opportunity to reinvent this franchise and make it relevant to a new generation," he said. "We really don't want to be more of the same. It's going to build clearly off the existing franchise but with a cast that gives it a younger vibe."

    "In Universe, we plan to keep those elements that have made the franchise a success, such as adventure and humor, while breaking new ground in the relationships between mostly young and desperate explorers, thrust together and far from home," series co-creators Brad Wright and Robert C. Cooper said. "Above all, we believe the Stargate itself remains an enduring icon with infinite potential as a jumping-off point for telling stories."

    Wright and Cooper will also executive produce. The two created Stargate Atlantis, which will end its TV run in January (story). An Atlantis movie will also air later in 2009 on SCI FI -- hopefully the first of many.

  9. #109

    Standaard

    Zonde dat Atlantis wordt gecancelled. Atlantis is, zeker de laatste seizoenen, meer een episode per episode serie geworden, zonder een grote achterliggende verhaallijn die doorloopt. Vond de nieuwe villan, the Wraight, een top vijand. Jammer dat deze steeds minder belangrijk werd naarmate de seizoenen vorderde. De recent geintroduceerde nieuwe vijand, die wel erg veel lijkt op The Borg uit Star Trek, vind ik een stuk minder geslaagd. Desalniettemin is Atlantis heerlijke sci-fi entertainment en vind ik het jammer dat het niet meer in serie vorm doorgaat. Hopelijk gaan ze er wel meerdere TV films van maken zoals ook met SG-1.

    Stargate Universe lijkt wel erg veel op Star Trek: Voyager. Het speelt zich af op een spaceship, alleen in een ander gedeelte van het universum en ze kunnen niet terug naar de Aarde. Zie hier, Voyager 2. Dat hoeft in principe niet negatief te zijn (Voyager is een van Star Trek's betere series), maar echt orrigineel kan ik het niet noemen. Ben benieuwd!

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpArkY Bekijk bericht
    Pers release verhaal...
    Dit verhaal doet mij wel erg denken aan Star Trek Voyager...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht

    Stargate Universe lijkt wel erg veel op Star Trek: Voyager. Het speelt zich af op een spaceship, alleen in een ander gedeelte van het universum en ze kunnen niet terug naar de Aarde. Zie hier, Voyager 2. Dat hoeft in principe niet negatief te zijn (Voyager is een van Star Trek's betere series), maar echt orrigineel kan ik het niet noemen. Ben benieuwd!
    Precies...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Zonde dat Atlantis wordt gecancelled. Atlantis is, zeker de laatste seizoenen, meer een episode per episode serie geworden, zonder een grote achterliggende verhaallijn die doorloopt. Vond de nieuwe villan, the Wraight, een top vijand. Jammer dat deze steeds minder belangrijk werd naarmate de seizoenen vorderde. De recent geintroduceerde nieuwe vijand, die wel erg veel lijkt op The Borg uit Star Trek, vind ik een stuk minder geslaagd. Desalniettemin is Atlantis heerlijke sci-fi entertainment en vind ik het jammer dat het niet meer in serie vorm doorgaat. Hopelijk gaan ze er wel meerdere TV films van maken zoals ook met SG-1.

    Stargate Universe lijkt wel erg veel op Star Trek: Voyager. Het speelt zich af op een spaceship, alleen in een ander gedeelte van het universum en ze kunnen niet terug naar de Aarde. Zie hier, Voyager 2. Dat hoeft in principe niet negatief te zijn (Voyager is een van Star Trek's betere series), maar echt orrigineel kan ik het niet noemen. Ben benieuwd!
    welke recente vijand bedoel je? Ben even het spoor bijster.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    welke recente vijand bedoel je? Ben even het spoor bijster.
    Ze hebben nog geen naam. Althans, in de eerste episode waar ze voor kwamen (S05E4 > "The Daedalus Variations") zijn ze geintroduceerd als 'unknown species'. De executive producers hadden al aangekondigd dat er in seizoen 5 een nieuwe vijand zou worden geintroduceerd. Zie http://www.gateworld.net/atlantis/s5/504.shtml (spoilers!) voor meer informatie over deze aflevering en een afbeelding van deze vijand.

  14. #114

    Standaard

    Balen man dat ze stoppen. Kon er maar geen genoeg van krijgen. Vond het net leuk dat Picardo bij de cast kwam. Misschien de cast van SG-1 er voor vast bij halen om de serie nog een extra boost te geven hadden wel veel fans leuk gevonden. Hoop dat Universe of wat er ook komen gaat net zo ruig word als beide series dan kunnen ze wel flink wat seizoenen ophoesten en ons weer kostelijk vermaken.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  15. #115

    Standaard

    Zonde dat Atalntis stopt. Ik vind het een leuke serie. Ik hoop wel dat seizoen 5 eerder uitkomt op DVD. D.w.z. ergens in het voorjaar van 2009 ipv het najaar van 2009.

    Op seizoen 4 moeten we nog steeds wachten ergens in oktober had ik begrepen.

    Wat betreft de nieuwe serie. Het lijkt idd op Star Trek. Op zich heb ik daar geen problemen mee. Wel met de volgende quote.

    The new series will also be aimed at a slightly younger audience
    Hopelijk niet het Power Rangers nivo :razz:

  16. #116

    Standaard

    Hebben jullie niet het gevoel dat de serie goedkoop aanvoelt? vooral bij het opbouw van spanning, Atlantis wordt dan onder vuur genomen. Zie je vier ruimteschepen naderen richting Atlantis, 4 stipjes op de dell laptop van Mckay. 1 ruimteschip wordt naar beneden geschoten, dan zie je 3 stipjes op de laptop en dat is het dan.

  17. #117

    Standaard

    Ik vind dat je zelf nog redelijk veel ziet van de space battles tegenwoordig. S5 opende ook met een mooie shot en had ook een leuk eind gevecht tussen de Deadalus en een Wraith Cruiser. Vind het niet goedkoop aanvoelen. Niet elke ep bevat een ruimtegevecht en dat is ook begrijpelijk. Het is en blijft een serie. Heroes heeft dit ook. Veel praten over dit en dat, maar uiteindelijk komt er ook altijd weinig uit de kan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #118

    Standaard

    MGM en Sci-Fi Channel hebben een persbericht de deur uitgedaan over de nieuwe derde Stargate serie. Heb direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuw topic te openen voor deze serie: klik!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B. Bekijk bericht
    Seizoen 4 is wat mij betreft het beste seizoen tot nu toe, ben benieuwd of ze die stijgende lijn in seizoen 5 kunnen doortrekken.
    Helemaal mee eens, gisteren seizoen 4 afgekeken en vond hem erg sterk...

    Des te meer jammer dat seizoen 5 het laatste wordt...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  20. #120

    Standaard

    Ik zoek Stargate: Atlantis fans die de serie goed kennen. Binnenkort heb ik namelijk een gesprek met Paul McGillion (Carson Beckett) en ik kan nog wel wat gerichte vragen gebruiken (zelf ken ik maar weinig van de serie helaas).

    Ik zie graag een PM verschijnen.


  21. #121

    Standaard

    gisteren seizoen 5 afgekeken. de laatste 2 afleveringen waren namelijk al uitgelekt.

  22. #122

    Standaard

    Idd, ik ga er eind deze week ook eens werk van maken. Jammer dat het na die eps gedaan is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #123

    Standaard

    heb de laatste (uitgelekte) afleveringen dit weekend bekeken en ben nu zeer benieuwd hoe ze na het einde van de laatste afleveringen beginnen/ verder gaan met de film!

    zonder iets weg te geven voor diegene die ze nog niet gezien hebben :wink:

  24. #124

    Standaard

    is er al wat bekend over de release van seizoen 5 van in Nederland?
    Of ik zoek verkleerd, maar ik kan het niet vinden.

  25. #125

    Standaard

    Ik heb season 5 ook nog niet gezien, volgens mij is hij nog niet uit.. althans niet in NL

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •