Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 131 worden weergegeven.

Discussie: Stargate Atlantis

  1. #1

    Standaard Stargate Atlantis

    Wat vinden we van deze SR serie. Heb hem laatst gezien en vond hem erg goed. Soms waren de special effects misschien niet optimaal (als de acteurs bij hun basis buiten staan bijvoorbeeld).

    Von met name David Hewlett een ontdekking, Joe Flannigan had ik nog nooit van gehoord (Shephard). Hewlett kende ik van Cube.

    Sommigen vinden het uitmelkerij van de Stargate franchise, maar ik heb alleen de film gezien, dus daar heb ik geen last van.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  2. #2

    Standaard

    Moet natuurlijk zijn:

    Wat vinden we van deze SR serie. Heb hem laatst gezien en vond hem erg goed. Soms waren de special effects misschien niet optimaal (als de acteurs bij hun basis buiten staan bijvoorbeeld).

    Vond met name David Hewlett een ontdekking, Joe Flannigan had ik nog nooit van gehoord (Shephard). Hewlett kende ik van Cube.

    Sommigen vinden het uitmelkerij van de Stargate franchise, maar ik heb alleen de film gezien, dus daar heb ik geen last van.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  3. #3

    Standaard Stargate: Atlantis

    Ik heb een tijdje geleden het eerste seizoen gezien, en de serie bevalt me uitstekend. Aanvankelijk dacht ik dat het de gebruikelijke saaiheid van elke week een andere planeet onderzoeken en nieuw ras ontmoeten zou worden maar gelukkig is dit niet het geval. Zeker, het planet-hoppen komt regelmatig voor, doch de verhalen zijn beter dan de 'oude' serie.
    De verhaallijn is dik in orde, en de cliffhanger van het eerste seizoen is super. Kan niet wachten op seizoen twee.

    En de bad guys, in een woord geweldig. 8)

  4. #4

    Standaard

    Met de uitzending van de pilot op Veronica nu net achter de rug, leek 't me een goed moment om dit topic te bumpen. Ik ben nogal van TV afhankelijk voor m'n series, dus ik kon gister pas van deze spin-off genieten . Ik vind 't overigens ook een goede beslissing van Veronica om deze serie aan te laten sluiten op SG1, ze hadden de rechten al een tijdje..

    Ik wist niet vantevoren wat er van te verwachten, maar 't is me uitstekend bevallen. Ik vind alleen een beetje knullig hoe ze zo in Atlåntis in principe zijn gedumpt.. Had wel meer voorbereiding en maatregelen verwacht van SGC. En ook vind ik Dr. Weir een beetje misplaatst.. Ik vond 'r al in SG1 een beetje nutteloos, ik vraag me af wat ze nou echt in een andere galaxy kan uitrichten. Oh en 't design van de Gateships / Puddle jumpers vind ik niks .
    Maar goed, ik kan niet wachten om meer van de Pegasus galaxy te zien, hoe 't Atlåntis team zich tegen de Wraiths gaat verdedigen.. 't zijn goede bad guys. Niet zo cool als System Lords, maar zeker creepier. En ik ben benieuwd of we nog wat van de Ancients te zien krijgen..
    N/A

  5. #5

    Standaard

    vanmorgen de laatste aflevering van seizoen 3 gezien en het was weer een juweeltje.
    Ik hoop niet dat ze kant van SG1 opgaan ( met dat eindeloze Ori verhaal)
    maar deze serie kan me nog uitstekend boeien.
    Nou weer een aantal maanden wachten voor seizoen 4.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat
    vanmorgen de laatste aflevering van seizoen 3 gezien en het was weer een juweeltje.
    Ik hoop niet dat ze kant van SG1 opgaan ( met dat eindeloze Ori verhaal)
    maar deze serie kan me nog uitstekend boeien.
    Nou weer een aantal maanden wachten voor seizoen 4.
    Inderdaad.. top serie!! Vooral de CGI voor een TV serie is redelijk goed. Én als het goed is komt seizoen 2 op DVD deze maand!!

    Het Ori verhaal bij SG-1, is pas 2 seizoenen... the Goauld waren iets van 6 seizoenen the main story arc van de serie, dus eindeloos wil ik de Ori niet noemen. Daarbij SG-1 nu na seizoen 10 stopt en de films het verhaal gaan afronden waarschijnlijk, valt dat eindeloze wel mee. Tevens, zonder verdere spoilers te noemen, lijkt het mij ook wel wat dat sommige mensen van SG-1 overgaan naar Atlantis, zodat Atlantis altijd nog dat Stargate universum gevoel heeft.

  7. #7

    Standaard

    vind het ook een goede serie, beter dan sg1 dat naar mijn mening te politiek gericht begint te worden, altijd maar gelul en gezever... hangt me de keel uit ben dus ook afgehaakt daar... Atlantis heeft meer weg van de eerste seizoenen sg1... meer avontuurlijk dus... cgi is top voor tv serie, is vaak zelfs beter dan de gemiddelde hollywood films :wink:
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    vind het ook een goede serie, beter dan sg1 dat naar mijn mening te politiek gericht begint te worden, altijd maar gelul en gezever... hangt me de keel uit ben dus ook afgehaakt daar... Atlantis heeft meer weg van de eerste seizoenen sg1... meer avontuurlijk dus... cgi is top voor tv serie, is vaak zelfs beter dan de gemiddelde hollywood films :wink:
    Precies mijn mening. Ik heb echter niet afgehaakt van SG-1, maar de laatste seizoenen is idd meer zeggen dan iets doen. Atlantis staat nu idd gelijk aan de eerste seizoenen van SG-1 en de eerste 5 seizoenen van SG-1 waren toch wel de beste vond ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #9

    Standaard

    Ik ben gisteren begonnen met Stargate Atlantis. Ik was al langer van plan om een Stargate serie te kopen, en twijfelde dan ook heel lang welke. Uiteindelijk heb ik voor Atlantis gekozen omdat de setting van deze serie me meer aan sprak dan die van SG-1. Hoewel deze serie ook nog wel een keer in mijn collectie komt.

    Heeft iemand eigenlijk de originele Stargate film gezien en is dat nodig om het verhaal van SG-1 te begrijpen?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben gisteren begonnen met Stargate Atlantis. Ik was al langer van plan om een Stargate serie te kopen, en twijfelde dan ook heel lang welke. Uiteindelijk heb ik voor Atlantis gekozen omdat de setting van deze serie me meer aan sprak dan die van SG-1. Hoewel deze serie ook nog wel een keer in mijn collectie komt.

    Heeft iemand eigenlijk de originele Stargate film gezien en is dat nodig om het verhaal van SG-1 te begrijpen?
    SG-1 begint met een pilot-aflevering (opletten bij de aanschaf, deze zit niet standaard in de box van seizoen 1, maar moet apart aangeschaft worden - in een zogenaamde Pilot + Best of box).

    Deze pilot verbindt de film met serie. Het is dus heel handig om de film eerst te bekijken... ook al veranderen ze een paar dingetjes in de serie, maar het wordt op een leuke manier gebracht.

    Ook is de film gewoon een aanrader op zich. Een uitstekende SF-actiefilm met een goed acterende Spader en Russell.
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben gisteren begonnen met Stargate Atlantis. Ik was al langer van plan om een Stargate serie te kopen, en twijfelde dan ook heel lang welke. Uiteindelijk heb ik voor Atlantis gekozen omdat de setting van deze serie me meer aan sprak dan die van SG-1. Hoewel deze serie ook nog wel een keer in mijn collectie komt.

    Heeft iemand eigenlijk de originele Stargate film gezien en is dat nodig om het verhaal van SG-1 te begrijpen?
    SG-1 begint met een pilot-aflevering (opletten bij de aanschaf, deze zit niet standaard in de box van seizoen 1, maar moet apart aangeschaft worden - in een zogenaamde Pilot + Best of box).

    Deze pilot verbindt de film met serie. Het is dus heel handig om de film eerst te bekijken... ook al veranderen ze een paar dingetjes in de serie, maar het wordt op een leuke manier gebracht.

    Ook is de film gewoon een aanrader op zich. Een uitstekende SF-actiefilm met een goed acterende Spader en Russell.
    Bedankt voor de reactie, ik ga dan toch maar eerst de film kijken en dan pas seizoen 1.

    Ben nu met Atlantis aan het eind van het eerste seizoen, gelukkig kan ik meteen seizoen 2 kijken. Ik ga vanavond denk ik de laatste vier afleveringen kijken en dan door met het tweede seizoen.

  12. #12

    Standaard

    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!
    Ik zie ze wel al op de sites van de webwinkels staan...

    Ook is er een actie dat je 10 euro korting krijgt bij aanschaf van meerdere seizoenen van oa Stargate, maar heeft iemand de exacte voorwaarden daarvan? Moet ik eerst een seizoen bestellen, wachten tot ik het in huis heb en dan met een code een ander seizoen bestellen??
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #14

    Standaard

    Amanda Tapping Dives Into Atlantis

    The Stargate legacy continues to burn bright on SCI FI. As the countdown to the final ten episodes of "Stargate SG-1" commences, the Channel prepares for the launch of an all-new fourth season of "Stargate Atlantis" this fall. "SG-1's" Amanda Tapping will travel to the Pegasus galaxy to join the "Atlantis" cast and reprise her role as television's favorite astrophysicist, Lt. Colonel Samantha Carter.

    Taking the torch from "SG-1" as television's most thrilling adventure series, "Atlantis," slated to begin production in Vancouver next month, promises to up the ante this season by introducing a powerful new race, welcoming new cast members and mourning the loss of some beloved friends.

    For ten seasons, Tapping starred on "Stargate SG-1" as the intelligent and beautiful Samantha Carter. Her combination of Gate expertise, in-depth scientific knowledge and military training made her a critical member of "SG-1." She will need to draw upon all these resources as she assumes her new role on "Atlantis." Tapping will appear in 14 of the season's 20 episodes.

    "Atlantis" fans can also look forward to the return of Jewel Staite ("Firefly," Serenity). She will appear in eight episodes, reprising her role as Dr. Keller, a physician who joins the "Atlantis" expedition. Staite previously appeared on the series as Ellia, the Wraith child who was transformed into a human in the season 2 episode, "Instinct."

    Season 4 of "Stargate Atlantis" will be executive produced by Brad Wright, Robert C. Cooper, Joseph Mallozzi and Paul Mullie. Mallozzi and Mullie will share the reins as the series' showrunners.

    In other casting news, Claudia Black ("Stargate SG-1," "Farscape") has recently completed filming a guest-starring role on SCI FI's new original series "The Dresden Files." In the episode, entitled "The Other Dick," Black plays Liz Fontaine, an Erin Brockovich-style private eye with a checkered past. Fontaine will give Harry Dresden (Paul Blackthorne) a run for his money, igniting sparks and tensions as they try to investigate the same murder case. The episode will air on Sunday, March 25 @ 9pm.

    The final ten episodes of "Stargate SG-1" and season 3 of "Stargate Atlantis" will return on Friday, April 13, leading into the series debut of "Painkiller Jane."
    Kortom... Amanda Tapping's SG-1 personage zal te zien zijn in 14 van de 20 eps van Stargate:Atlantis.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!
    Ik heb seizoen 2 al in huis. Gisteren bij Van Leest in Arnhem gekocht.

    Is er eigenlijk nog iets bekend over de stargate game die gemaakt zou worden? Ik zag namelijk een trailer van het spel op de laatste dvd van seizoen 1. Het leek me wel een cool spel.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!
    Ik heb seizoen 2 al in huis. Gisteren bij Van Leest in Arnhem gekocht.

    Is er eigenlijk nog iets bekend over de stargate game die gemaakt zou worden? Ik zag namelijk een trailer van het spel op de laatste dvd van seizoen 1. Het leek me wel een cool spel.
    Ik hield deze serie ook al een tijdje in gaten..... die ... Sony liet ons wel erg lang wachten op het 2e seizoen(had hem al helemaal compleet in copy vorm liggen, en daar houd ik eigenlijk niet van, nood breekt wet, als een uitgever je laat hangen, dan kan het niet anders.... copy's kunnen nu weg, origineel vind ik toch wel fijn) kwam hem gisteren pas tegen bij de Free Record Shop in Schalkwijk Haarlem. Wat me nu wel opviel dat Sony niet meer op de hoes staat vermeld, misschien wel net zo goed :wink:

    Nu maar even wachten op het derde seizoen... anders toch de brander maar weer starten :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    Komt dan ook omdat Fox nu terug de DVD's van MGM uitbrengt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Komt dan ook omdat Fox nu terug de DVD's van MGM uitbrengt.
    Ik heb werkelijk geen idee, maar Sony heeft ons vaker laten hangen.

    Hoop dat ze ook doorgaan met Andromeda, dat stopte ook plots na het 2e seizoen(heeft 5 seizoenen, als mis je echt 10x niks aan het laatste seizoen :wink: )
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!
    Ik heb seizoen 2 al in huis. Gisteren bij Van Leest in Arnhem gekocht.

    Is er eigenlijk nog iets bekend over de stargate game die gemaakt zou worden? Ik zag namelijk een trailer van het spel op de laatste dvd van seizoen 1. Het leek me wel een cool spel.
    Ik hield deze serie ook al een tijdje in gaten..... die ... Sony liet ons wel erg lang wachten op het 2e seizoen(had hem al helemaal compleet in copy vorm liggen, en daar houd ik eigenlijk niet van, nood breekt wet, als een uitgever je laat hangen, dan kan het niet anders.... copy's kunnen nu weg, origineel vind ik toch wel fijn) kwam hem gisteren pas tegen bij de Free Record Shop in Schalkwijk Haarlem. Wat me nu wel opviel dat Sony niet meer op de hoes staat vermeld, misschien wel net zo goed :wink:

    Nu maar even wachten op het derde seizoen... anders toch de brander maar weer starten :wink:
    Ik hoop dat het derde seizoen deze zomer nog op dvd komt. Hoop niet dat we weer twee jaar moeten wachten

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!
    Bij Free Record Shop in Weert zag ik 'm laatst. Zal ondertussen ook wel al in meer winkels liggen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna
    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    Hebben mensen seizoen 2 al ergens zien liggen????

    Mijn dank is groot!!!
    Bij Free Record Shop in Weert zag ik 'm laatst. Zal ondertussen ook wel al in meer winkels liggen.
    Ik heb de seizoen 2 nu al bij verschillende winkels achter de toonbank zien staan, in het schap ben ik ze nog niet tegen gekomen :P . Ben nu alweer bijna door serie 2 heen, laten we hopen dat serie 3 snel naar dvd komt.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Komt dan ook omdat Fox nu terug de DVD's van MGM uitbrengt.
    Ik heb werkelijk geen idee, maar Sony heeft ons vaker laten hangen.
    Hoop dat ze ook doorgaan met Andromeda, dat stopte ook plots na het 2e seizoen(heeft 5 seizoenen, als mis je echt 10x niks aan het laatste seizoen :wink: )
    Ik hoop, dat ze een betere uitgave uitbrengen, dan die stomme domino uitgaven van SPHE.

    Wordt trouwens tijd, dat ze seizoen 3 uitbrengen op DVD, zit er al ruim 6 maanden op te wachten, want seizoen 2 heb ik ook al meer dan een half jaar in bezit.

    Wat andromeda betreft, daar mogen ze OOK wel mee opschieten, SONY weer met zijn langzame levering, in de UK en US zijn ze allemaal al te verkrijgen, waarom Nederland nog niet.

    En diegenen, die seizoen 3 al hebben gezien van Atlantis zijn ILLEGAAL bezig !!! - Goed dat ik dat weet !!!
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Simon Elzinga
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Komt dan ook omdat Fox nu terug de DVD's van MGM uitbrengt.
    Ik heb werkelijk geen idee, maar Sony heeft ons vaker laten hangen.
    Hoop dat ze ook doorgaan met Andromeda, dat stopte ook plots na het 2e seizoen(heeft 5 seizoenen, als mis je echt 10x niks aan het laatste seizoen :wink: )
    Ik hoop, dat ze een betere uitgave uitbrengen, dan die stomme domino uitgaven van SPHE.

    Wordt trouwens tijd, dat ze seizoen 3 uitbrengen op DVD, zit er al ruim 6 maanden op te wachten, want seizoen 2 heb ik ook al meer dan een half jaar in bezit.

    Wat andromeda betreft, daar mogen ze OOK wel mee opschieten, SONY weer met zijn langzame levering, in de UK en US zijn ze allemaal al te verkrijgen, waarom Nederland nog niet.

    En diegenen, die seizoen 3 al hebben gezien van Atlantis zijn ILLEGAAL bezig !!! - Goed dat ik dat weet !!!
    Seizoen 3 loopt nog in Amerika dus hij kan nog niet worden uitgegeven voor dat alles klaar is. Ik heb serie 3 nog niet gezien maar weet al wel dat Amanda Tapping een (gast-?) rol heeft in het vierde seizoen, hier verheug ik me erg op.

  24. #24

    Standaard

    S3 is in Canada al helemaal uitgezonden.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen
    S3 is in Canada al helemaal uitgezonden.
    Ja maar als de VS nog niet zover is ben ik bang dat we nog even moeten wachten.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •