Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 735 worden weergegeven.
  1. #151
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Otnemen: Het is dezelfde Werner. Soms vind ik zijn scores ook gewoon veel te mager. En wat betreft de site. Ze mogen nog wel een punt opnemen in hun reviews. De inhoud bijvoorbeeld. Net zoals ze het hier doen.

    Ze hebben het alleen over:

    -Beeld
    -Geluid
    -Extra's
    -Film
    ------------------
    Bij seizoen 6, heeft hij bij de extra's het over de verpakkingen. Een hoofd of een kartonnenversie. Dit kun je beter veranderen naar de inhoud.
    Want nu valt de verpakking onder de extra's en krijgt hij als cijfer maar een zes(je). En bij seizoen 7 het zelfde verhaal. Dit brengt verwarring met zich mee. Want met de inhoud is niks mis mee. Zo zie ik het teminste. Voor de rest, niks op aan te merken hoor .

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    @ Werner: Ik neem aan dat jij de Werner bent van dvdinfo.be? Zo ja, schaam je. Ik quote 'Extra's: 4,5/10'. WAT?! Audicommentaar voor elke aflevering verdient alleenstaand al zeker een solide 7, of 8 ( zéker als je de kwaliteit ervan meerekend). Ongeveer 25 minuten aan deleted scenes (altijd leuk). En de rest is ook redelijk interessant voor mensen die animatie processen en dergelijke leuk vinden.
    Als jij nou als geobsedeerde gek nog meer wil (ik neem aan uitgebreidere documentaires, behind the scenes, een blowjob van Matt groening) ben je ontzettend verwend bezig. Ik merkte al de zeer opvallened lage scores bij je vorige reviews van de boxsets, maar dit slaat werkelijk nergens op.

    Voor de rest, niets op je review aan te merken.
    Ik vind hem geen gelijk hebben, en doe mee met Werner, audiocommentaar is leuk maar niet noodzakelijk, zou ook liever meer extra's zien.
    BD (1243) What i Watch

  3. #153

  4. #154

    Standaard

    ik vind die plastieken hoofden van homer en marge eigenlijk wel tof, staat leuk in de collectie, zeker als bart en lisa nog komen

    blijkbaar ben ik hier een van de weinigen in

  5. #155

    Standaard

    lekker balen.
    bestel ik voor 30 euro bij mediadis in belgie de 'gewone' seizoensbox, krijg ik het homer hoofd. ik vind het idee persoonlijk wel leuk, maar het is enorm fragiel en staat niet leuk in de kast. maargoed, ik hoop dat ze em willen omruilen....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #156

    Standaard

    Ze zijn verplicht. Als je de kartonnen versie besteld hebt verwacht je deze te krijgen in je brievenbus.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Ze zijn verplicht. Als je de kartonnen versie besteld hebt verwacht je deze te krijgen in je brievenbus.
    net een mail gehad van ze. ze willen hem ook omruilen. ze waren zeer verbaasd.
    ik moet hem nu opsturen, dan komt mijn saldo daar op een soort rekening en ze betalen mijn verzendkosten ook nog eens. erg netjes opgelost vind ik zelf.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #158

    Standaard

    idd, altijd vriendelijk bij DVDzone2.
    Heb er nog nooit geen problemen mee gehad.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #159

    Standaard

    ik heb juist van ne bon van -20 euro gehad , omdat ik donderdag dat homer hoofd gekocht had aan 50 euro

    wie is eigelijk nu het volgende hoofd ?

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    ik heb juist van ne bon van -20 euro gehad , omdat ik donderdag dat homer hoofd gekocht had aan 50 euro

    wie is eigelijk nu het volgende hoofd ?
    wel marge haar haar voor seizoen 7

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    ik heb juist van ne bon van -20 euro gehad , omdat ik donderdag dat homer hoofd gekocht had aan 50 euro

    wie is eigelijk nu het volgende hoofd ?
    wel marge haar haar voor seizoen 7
    ja da weet ik ook maar daarna :P

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    ik heb juist van ne bon van -20 euro gehad , omdat ik donderdag dat homer hoofd gekocht had aan 50 euro

    wie is eigelijk nu het volgende hoofd ?
    wel marge haar haar voor seizoen 7
    ja da weet ik ook maar daarna :P
    geen flauw idee, ik vermoed bart, van oud naar jong, homer, marge, bart, lisa maggie

    ook omdat bart relatief makkelijk is, lisa en maggie.....

  13. #163

    Standaard

    Het is Homer, Marge, Lisa, Maggie en Bart als laatste. Starten en eindigen met de populairsten, smart.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Het is Homer, Marge, Lisa, Maggie en Bart als laatste. Starten en eindigen met de populairsten, smart.
    weet je ook hoe die eruit zullen zien?

  15. #165

  16. #166

    Standaard

    Seizoen 8 komt 15 augustus uit in Regio 1. Daarna wordt het wachten op de regio 2 release (en het gaat Maggie's hoofd worden)

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Ze zijn verplicht. Als je de kartonnen versie besteld hebt verwacht je deze te krijgen in je brievenbus.
    net een mail gehad van ze. ze willen hem ook omruilen. ze waren zeer verbaasd.
    ik moet hem nu opsturen, dan komt mijn saldo daar op een soort rekening en ze betalen mijn verzendkosten ook nog eens. erg netjes opgelost vind ik zelf.
    Ik had ook de collectors edition besteld en na enkele dagen checkte ik mijn bestelling nog eens, bleek dat die pagina plots verwees naar de editie met het hoofd. Ik heb hen dan gemaild en ze hebben het vervangen.

    Ik ben eigenlijk vrij zeker dat ik die collectors edition had besteld, foutje bij Mediadis denk ik maar goed als ze het willen ruilen, goeie service daaro.

  18. #168

    Standaard

    Ik vraag me af wat de kartonnen versie zal worden ... Maggy die door met één oog door haar rammelaar kijkt zou leuk zijn. Kwaad naar de baby met één wenkbrauw would be nice also. Enfin, je suis kerieuze.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan
    Seizoen 8 komt 15 augustus uit in Regio 1. Daarna wordt het wachten op de regio 2 release (en het gaat Maggie's hoofd worden)
    Wat een extreem mooie box! Maggie rules!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #170

    Standaard

    wel stom dat zij er helemaal opstaat

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    wel stom dat zij er helemaal opstaat
    Tja, ze is een baby en dus kleiner hè
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #172

    Standaard

    Heb de digi van seizoen 6 of 7 nog steeds nergens in de winkels gezien. Ik heb de indruk dat ze in sommige winkels eerst de "limited" hoofden kwijt willen alvorens de gewone boxen te releasen.
    Ik bestel ze wel ergens online...

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Heb de digi van seizoen 6 of 7 nog steeds nergens in de winkels gezien. Ik heb de indruk dat ze in sommige winkels eerst de "limited" hoofden kwijt willen alvorens de gewone boxen te releasen.
    Ik bestel ze wel ergens online...
    Ik heb ze gister bij de MM alkmaar zien liggen

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Heb de digi van seizoen 6 of 7 nog steeds nergens in de winkels gezien.
    Extrazone Oostende had er liggen een week of wat geleden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #175

Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •