Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 735 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Ik weet het ook niet meer. Al Jean blijft beweren dat hij hard aan het proberen is om ze terug te brengen maar daar ben ik niet eens zo zeker meer van. Ik denk dat het enige wat we nog kunnen verwachten een monsterbox is wanneer de serie eindelijk stopt. Maar zelfs dat is onwaarschijnlijk...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #702

    Standaard

    GOOD NEWS EVERYONE !!! Maar liefst twéé jaar na de stopzetting, worden de Simpsons Seizoenen alsnog hervat. Ze zijn gezwicht. Op San Diego Comic Con werd Seizoen 18 aangekondigd. Nu maar hopen dat FOX Benelux volgt, want daar vrees ik voor ...



    Ps: Ik ben hier al lang niet meer actief, maar wou dit toch even komen melden.

  3. #703

    Standaard

    Fantastisch nieuws voor de completisten onder ons, en al helemaal voor de krimpende DVD-markt. Er is vooralsnog geen melding van een Blu-Ray uitgave, dus da's minder. Beggars can't be choosers...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #704

    Standaard

    En wat met seizoen 16 en 17? Die zijn hier ook nog niet gereleased.

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En wat met seizoen 16 en 17? Die zijn hier ook nog niet gereleased.
    Jawel hoor. Ik heb ze hier liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En wat met seizoen 16 en 17? Die zijn hier ook nog niet gereleased.
    Misschien eens bol.com raadplegen.
    BD (1243) What i Watch

  7. #707

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #708

    Standaard

    Afgelopen 28 juli op FOX de seizoen 28-marathon opgenomen en ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast. Na alle (ook wel terechte) kritiek over mindere seizoenen, lijkt de serie eindelijk zijn weg terug te hebben gevonden True, de serie is veranderd, maar ik vind het passen. ^^

  9. #709

    Standaard

    Het zou leuk zijn voor de fans dat ze tenminste ook nog seizoen 19 uitbrengen. Dan is dat gat tot seizoen 20 tenminste opgelost.

  10. #710

    Standaard

    Ga me de overige seizoenen ook eens moeten aanschaffen. Gestopt aan seizoen 13 wegens geen engelse dolby digital 5.1.

  11. #711

    Standaard

    Nog steeds geen nieuws over dat 18de seizoen bij ons? Fox wil maar niet antwoorden.

    En dan nog deze ... (mooi, jammer van de ontbrekende hoofdjes op de zijkant)

    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=Jv3y4wKZyfg

  12. #712

    Standaard

    Hier niet, maar ik ben nu in Duitsland en hier komt deel 18 de 21e uit (op mijn huwelijksverjaardag, kan het nog symbolischer? Aangezien de vorige bij ons ook Duitse ondertitels hadden, en aangezien het niet de eerste Fox- titel met NL ondertitels zou zijn die bij ons gewoon niet verschijnt, heb ik hoop.
    Laatst aangepast door Werner : 18-12-2017 om 23:47
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hier niet, maar ik ben nu in Duitsland en hier komt deel 18 de 21e uit (op mijn huwelijksverjaardag, kan het nog symbolischer? Aangezien de vorige bij ons ook Duitse ondertitels hadden, en aangezien het niet de eerste Fiitse titel met NL ondertitels zou zijn die bij ons gewoon niet verschijnt, heb ik hoop.
    Bedankt voor de tip. Komende vrijdag maar eens kijken bij Saturn Düsseldorf.

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Komende vrijdag maar eens kijken bij Saturn Düsseldorf.
    Mocht je'm kopen, laat dan iets weten welke ondertitels er op staan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mocht je'm kopen, laat dan iets weten welke ondertitels er op staan.
    Ik neem aan dat als er Nederlands op zit het ook op de verpakking staat? Ik kijk normaal altijd of het erbij staat. Staat het niet erbij dan is de kans dat ik hem laat liggen. Of de prijs is te hoog.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik neem aan dat als er Nederlands op zit het ook op de verpakking staat? Ik kijk normaal altijd of het erbij staat. Staat het niet erbij dan is de kans dat ik hem laat liggen. Of de prijs is te hoog.
    Het is een Fox-release, dus die zijn altijd karig op hun cover met aanwezige ondertitels. Meestal vermelden ze in Duitsland alleen Duits en Engels, terwijl er meestal nog veel meer op staat. Maar Nederlands of geen Nederlands, that's the million dollar question.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is een Fox-release, dus die zijn altijd karig op hun cover met aanwezige ondertitels. Meestal vermelden ze in Duitsland alleen Duits en Engels, terwijl er meestal nog veel meer op staat. Maar Nederlands of geen Nederlands, that's the million dollar question.
    Dat is dan lastig. Als ik google kom ik alleen Duits, Engels en Frans tegen als ondertitel.

  18. #718

    Standaard

    Ik zal het eens proberen na te vragen op een internationaal forum. Na morgen, welteverstaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #719

    Standaard

    Hoe langer ik zoek, hoe meer ik begin te vrezen dat wij deze niet gaan krijgen ...

  20. #720

    Standaard

    Hij komt er inderdaad (voorlopig) niet.
    Mailtje van Fox:
    Bedankt voor je mail.
    Het klopt inderdaad dat het 18e seizoen van The Simpsons in sommige landen al uit is op DVD.
    Echter hebben we nog geen nieuws ontvangen dat dit ook het geval zal zijn voor België. Voorlopig staat de DVD release hier dus nog niet op de planning.
    Moesten we daar in de toekomst bericht van krijgen, houden we je op de hoogte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zal het eens proberen na te vragen op een internationaal forum. Na morgen, welteverstaan.
    Had je al iets gelezen of er Nederlandse ondertiteling op de Duitse box staat?

  22. #722

    Standaard

    All signs point towards 'no'.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hij komt er inderdaad (voorlopig) niet.
    Mailtje van Fox:
    Verdorie toch! Zit je daar jaren op te wachten, komt die eindelijk, ... mogen wij er (vermoedelijk) weer naar fluiten. Ik heb op andere fora reeds het nieuws ontvangen dat er nergens NL subs te bespeuren zijn.

  24. #724

    Standaard

    De verantwoordelijke van Fox Benelux ging nochtans voor mij Fox Duitsland eens contacteren... ik hou jullie op de hoogte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #725

    Standaard

    Antwoord van Fox:

    Het blijkt een beslissing te zijn van 20th Century Fox in LA (hoofdkantoor), en daar kunnen ze op lokaal niveau jammer genoeg niets aan veranderen. Het 18e seizoen zal enkel uitgebracht worden in een beperkt aantal landen, waar België niet bij hoort.
    In de toekomst zal The Simpsons dan ook niet meer uitkomen op DVD in de Benelux.
    Nu ja, ze zijn toch tenminste achter mijn vraag aangegaan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •