Pagina 54 van 142 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 3537 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Wacht maar tot je de XBox 360 op een HDTV ziet draaien in 720p of 1080i, dan ga je pas echt kwijlen.
    Nou, ik heb hem dus in 1080i draaien. Welliswaar via component maar toch. Als het goed is komt er nog een HDMI-kabel aan waarmee ie 'echt' HD kan draaien maar dit ziet er al super uit.
    Een component kabel kan ook een 'echt' HD signaal weergeven hoor. Verschil is enkel dat component analoog is en HDMI digitaal. Denk een beetje aan het verschil tussen een VGA kabel voor de PC en een DVI kabel. Beiden kunnen zeer hoge resoluties doorgeven, alleen DVI is digitaal en VGA is analoog.

    Maar gaaf in ieder geval. Wist niet dat je een HDTV had staan. Thou lucky one!

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    E3: Lucas Arts geïnteresseerd in 'light saber' spel voor Wii
    LucasArts, het bedrijf achter de vele Star Wars-spellen, heeft bekend gemaakt dat men wel geïnteresseerd is in een ‘light saber’ spel voor de Nintendo Wii. De ontwikkelaar heeft nog geen concrete plannen en heeft ook nog niets officieel bevestigd, maar is op dit moment bezig met het uitwerken van ideeën voor een eventuele ‘light saber’ game voor de Nintendo Wii

    Of er überhaupt titels van LucasArts op de Nintendo Wii zullen verschijnen, is ook nog niet bekend.
    Ik poep (met alle respect) op die StarWars spellen, heeft LucasArts nu nog niet genoeg van die games gemaakt? Hartstikke leuk zo'n saber-game, maar wat mij betreft mag LucasArts er direct mee ophouden en eens gaan nadenken wat een Wii-nunchaku kan doen met andere games. Op zo'n innovatief platform moet je natuurlijk niet dezelfde reut uitbrengen zoals je al jaren doet op ieder platform wat er maar is.

    Tip: Met "andere" games doel ik op adventure games. Als LucasArts een Monkey Island, Full Throttle of een ander, nieuw adventure (voor ik mezelf weer tegenspreek) zou maken die effectief gebruik maakt van de nunchaku (zaklampen, point & click op de console of god verhoede, de ultieme Insult Sword Fight) dan kunnen ze wel eens op een goudmijntje zitten.

  3. #1328

    Standaard

    Om maar eens te illustreren wat voor een gigantische hype (dat bedoel ik positief!) de Wii wel niet is op de E3 hier een filmpje van de wachtrij voor de 'booth' van Nintendo: http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA

    Die vent heeeeeelemaal aan het eind is een HELD.

  4. #1329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Om maar eens te illustreren wat voor een gigantische hype (dat bedoel ik positief!) de Wii wel niet is op de E3 hier een filmpje van de wachtrij voor de 'booth' van Nintendo: http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA

    Die vent heeeeeelemaal aan het eind is een HELD.
    Wow, het duurt al twee minuten om aan het einde van de rij te komen... hoe lang duurde die E3 ook alweer?

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Om maar eens te illustreren wat voor een gigantische hype (dat bedoel ik positief!) de Wii wel niet is op de E3 hier een filmpje van de wachtrij voor de 'booth' van Nintendo: http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA

    Die vent heeeeeelemaal aan het eind is een HELD.
    Wow . Zijn die mensen gek. 2,14 minuten kijken naar een hele lange rij mensen, terwijl de cameraman toch behoorlijk doorloopt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Tip: Met "andere" games doel ik op adventure games. Als LucasArts een Monkey Island, Full Throttle of een ander, nieuw adventure (voor ik mezelf weer tegenspreek) zou maken die effectief gebruik maakt van de nunchaku (zaklampen, point & click op de console of god verhoede, de ultieme Insult Sword Fight) dan kunnen ze wel eens op een goudmijntje zitten.
    Goed nieuws voor jou (en mij als adventure fan natuurlijk). Sam en Max keren terug op de PC. Bij TellTale Games. Bekijk de Officiële site voor de trailer.

    Overigens ben ik minder tevreden met het feit dat TellTale Games het opdeelt in episodes. Dit deden ze met Bone ook. 4 uur plezier voor 12,99 Dollar is wel erg prijzig. Als dat maar goedkomt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Een component kabel kan ook een 'echt' HD signaal weergeven hoor. Verschil is enkel dat component analoog is en HDMI digitaal. Denk een beetje aan het verschil tussen een VGA kabel voor de PC en een DVI kabel. Beiden kunnen zeer hoge resoluties doorgeven, alleen DVI is digitaal en VGA is analoog.

    Maar gaaf in ieder geval. Wist niet dat je een HDTV had staan. Thou lucky one!
    Ach ja, ik heb me tot eind vorig jaar moeten behelpen met een gewoon 4:3 tv van een niet eens zo groot formaat dus ik ben er wel erg blij mee. :wink:

    En nou ben ik geen graphics-slaaf maar ik toch eerlijk zeggen dat 360-graphics er op een HD-scherm toch echt FINGER LICKING GOOD uitzien. Ik zal vast niks nieuws zeggen maar diegenen die uitkijken naar 360 of een PS3 kan ik echt aanraden om vanaf nu een paar maanden droog brood te eten om met het uitgespaarde geld een goeie HD tv aan te schaffen, want het is het echt waard. In Burnout Revenge heb ik vaak de neiging om m'n hoofd in te trekken als er weer eens een auto door de lucht vliegt, zo realistisch is het. Het is echt erg, erg, ERG mooi.

    Inmiddels heb ik trouwens ook Live aan de praat gekregen (door de kabel tijdelijk direct op m'n modem aan te sluiten) en ook daar ben ik aardig van onder de indruk. Op zich is Live niets revolutionairs maar de manier waarop ze online gamen toegankelijk maken en je er allerlei goodies kunt downloaden is echt super-gelikt. Ik moet zeggen dat ik altijd m'n twijfels had als de Xbox-fanboys op liepen te scheppen over Live maar ik moet eerlijk bekennen (en ik krijg het bijna m'n muil niet uit) dat ze gelijk hadden: als je met een console online wilt dan kan dat bijna niet fijner dan met Live.

  8. #1333

    Standaard

    Filmpje waarin Robin Williams Spore aan het spelen is _O_.

    http://stadium.weblogsinc.com/joysti...reCutdown3.mov

    Dit wordt echt een topgame.

  9. #1334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Inmiddels heb ik trouwens ook Live aan de praat gekregen (door de kabel tijdelijk direct op m'n modem aan te sluiten) en ook daar ben ik aardig van onder de indruk. Op zich is Live niets revolutionairs maar de manier waarop ze online gamen toegankelijk maken en je er allerlei goodies kunt downloaden is echt super-gelikt. Ik moet zeggen dat ik altijd m'n twijfels had als de Xbox-fanboys op liepen te scheppen over Live maar ik moet eerlijk bekennen (en ik krijg het bijna m'n muil niet uit) dat ze gelijk hadden: als je met een console online wilt dan kan dat bijna niet fijner dan met Live.


    Heb je de demo van moto gp al binnen gehaald, deze demo heeft ook een live functie, en is zeer verslavend

    Dat E3 gebeuren pakt microsoft zeer goed op vind ik, elke dag wel nieuwe trailers en demo's te downloaden. Mijn harde schijf was halverwege deze week al vol met als gevolg dat ik weer enkele demo's moest deleten.

    De Ghost recon demo is trouwens ook een dikke aanrader
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  10. #1335

    Standaard



    vanmorgen gekocht, nog geen tijd gehad om te spelen, maar dat ga ik zo zeker doen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M


    vanmorgen gekocht, nog geen tijd gehad om te spelen, maar dat ga ik zo zeker doen

    heb een tijdje zitten spelen, en ik moet zeggen dat het erg leuk is, ik ben altijd al groot fan geweest van Worms op de PC, en toen ik deze DS versie begon te spelen voelde het meteen weer vertrouwd, erg leuk spel, touchscreen word ook leuk gebruikt voor het spel trouwens
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Die Halo triple pack werkt wel, maar mocht je de GTA Pack kopen, deze werkt weer niet backwardscompatible... :P
    Dat zeg je maar de losse spellen staan wel op de de Xbox/Xbox 360 compatibility lijst.

    Ik ben trouwens een beetje aan het graven in de lijst met 'oude' Xbox-spellen naar titels die misschien nog interessant zijn om te proberen. Iemand die nog speciale tips heeft? Ik heb een vrij brede smaak maar het moeten wel spellen zijn die echt de moeite waard zijn, die nu voor een leuke prijs te krijgen zijn en die compatibel zijn met de Xbox 360.

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Die Halo triple pack werkt wel, maar mocht je de GTA Pack kopen, deze werkt weer niet backwardscompatible... :P
    Dat zeg je maar de losse spellen staan wel op de de Xbox/Xbox 360 compatibility lijst.

    Ik ben trouwens een beetje aan het graven in de lijst met 'oude' Xbox-spellen naar titels die misschien nog interessant zijn om te proberen. Iemand die nog speciale tips heeft? Ik heb een vrij brede smaak maar het moeten wel spellen zijn die echt de moeite waard zijn, die nu voor een leuke prijs te krijgen zijn en die compatibel zijn met de Xbox 360.
    Tip:Ninja gaiden het beste spel van 2005 echt meesterlijk maar wel erg pittig.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    En nou ben ik geen graphics-slaaf maar ik toch eerlijk zeggen dat 360-graphics er op een HD-scherm toch echt FINGER LICKING GOOD uitzien. Ik zal vast niks nieuws zeggen maar diegenen die uitkijken naar 360 of een PS3 kan ik echt aanraden om vanaf nu een paar maanden droog brood te eten om met het uitgespaarde geld een goeie HD tv aan te schaffen, want het is het echt waard. In Burnout Revenge heb ik vaak de neiging om m'n hoofd in te trekken als er weer eens een auto door de lucht vliegt, zo realistisch is het. Het is echt erg, erg, ERG mooi.
    Nou, sinds kort kun je wel wat op dat brood doen hoor

    Ik heb die Philips HD CRT in levenden lijve kunnen zien bij een vriend van me en ik (ooit een van de sceptici) moet toegeven dat vooral de 360 er, zoals je al zegt, donders lekker uit ziet in HD (720/1080)! En die kost rond de € 650,- en biedt alles wat je nodig hebt om de komende maanden te overleven in de gameswereld, zonder honger te lijden of naakt rond te hoeven lopen.

    Ok, het is geen plat ultra-modern ontwerp, maar OH WAT MOOI
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  15. #1340

    Standaard

    Ik heb donderdag dan toch eindelijk de Xbox 360 aangeschaft, zat er al de hele week over te piekeren .

    Had eerst de spellen Dead Or Alive 4 en Oblivion er bij aangeschaft.
    Na een uur in de grotten en een uur in de wereld van het spel Oblivion rond te hebben gebracht, kwam ik er achter dat dit toch niet mijn type spel is.
    Dat spel dus omgeruild tegen Ghost Recon Advanced Warfighter, wat wel een erg strak spel is. Moeilijk, maar wel erg gaaf.

    Volgende maand zal ik waarschijnlijk Far cry aanschaffen, die ook erg strak moet zijn.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Ok, het is geen plat ultra-modern ontwerp, maar OH WAT MOOI
    Heb je daar een plaatje van?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Tip:Ninja gaiden het beste spel van 2005 echt meesterlijk maar wel erg pittig.
    Goeie tip. Het is niet echt het type spel wat ik vaak gespeeld is maar ik ga me er eens in verdiepen.

  18. #1343

    Standaard

    Gears of war wordt de bom! Heb een gameplay filmpje gezien en het is echt tering mooi

    Ga volgende maand ook een HDTV kopen, eindelijk mn xbox360 in volle glorie


  19. #1344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik heb donderdag dan toch eindelijk de Xbox 360 aangeschaft, zat er al de hele week over te piekeren .

    Had eerst de spellen Dead Or Alive 4 en Oblivion er bij aangeschaft.
    Na een uur in de grotten en een uur in de wereld van het spel Oblivion rond te hebben gebracht, kwam ik er achter dat dit toch niet mijn type spel is.
    Dat spel dus omgeruild tegen Ghost Recon Advanced Warfighter, wat wel een erg strak spel is. Moeilijk, maar wel erg gaaf.

    Volgende maand zal ik waarschijnlijk Far cry aanschaffen, die ook erg strak moet zijn.

    Goeie aankoop en GRAW is inderdaad 8) .

    Ik doe Kameo & Fifa: Road to the Worldcup weg dus als je er belang bij hebt hoor ik het wel.
    What ?

  20. #1345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    En nou ben ik geen graphics-slaaf maar ik toch eerlijk zeggen dat 360-graphics er op een HD-scherm toch echt FINGER LICKING GOOD uitzien. Ik zal vast niks nieuws zeggen maar diegenen die uitkijken naar 360 of een PS3 kan ik echt aanraden om vanaf nu een paar maanden droog brood te eten om met het uitgespaarde geld een goeie HD tv aan te schaffen, want het is het echt waard. In Burnout Revenge heb ik vaak de neiging om m'n hoofd in te trekken als er weer eens een auto door de lucht vliegt, zo realistisch is het. Het is echt erg, erg, ERG mooi.
    Nou, sinds kort kun je wel wat op dat brood doen hoor

    Ik heb die Philips HD CRT in levenden lijve kunnen zien bij een vriend van me en ik (ooit een van de sceptici) moet toegeven dat vooral de 360 er, zoals je al zegt, donders lekker uit ziet in HD (720/1080)! En die kost rond de € 650,- en biedt alles wat je nodig hebt om de komende maanden te overleven in de gameswereld, zonder honger te lijden of naakt rond te hoeven lopen.

    Ok, het is geen plat ultra-modern ontwerp, maar OH WAT MOOI
    Inderdaad, heb je een linkje ? Ben zeer benieuwd (en geïnteresseerd uiteraard ).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Ik doe Kameo & Fifa: Road to the Worldcup weg dus als je er belang bij hebt hoor ik het wel.
    Fifa heb ik net tegen me broertje zitten spelen, vind er nogal wat bugs in zitten.
    Op het einde als de wedstrijd is afgelopen veranderd het veld opeens, krijgt meer detail ofzo.
    Veel doeltrappen dat eigenlijk corners moesten zijn.
    Ik werd door de keeper onderuit gehaald in de 16, krijg ik een vrije trap 2 meter buiten de 16

    Vind dit toch wel hinderlijke dingen als je zit te spelen.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #1347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Gears of war wordt de bom! Heb een gameplay filmpje gezien en het is echt ****** mooi
    Gears of War ziet er inderdaad supergoed uit. Nu hopen dat ze die framerate-issues er uit weten te krijgen in de retailversie, want de demo op E3 stotterde af en toe als een idioot.

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    En nou ben ik geen graphics-slaaf maar ik toch eerlijk zeggen dat 360-graphics er op een HD-scherm toch echt FINGER LICKING GOOD uitzien. Ik zal vast niks nieuws zeggen maar diegenen die uitkijken naar 360 of een PS3 kan ik echt aanraden om vanaf nu een paar maanden droog brood te eten om met het uitgespaarde geld een goeie HD tv aan te schaffen, want het is het echt waard. In Burnout Revenge heb ik vaak de neiging om m'n hoofd in te trekken als er weer eens een auto door de lucht vliegt, zo realistisch is het. Het is echt erg, erg, ERG mooi.
    Nou, sinds kort kun je wel wat op dat brood doen hoor

    Ik heb die Philips HD CRT in levenden lijve kunnen zien bij een vriend van me en ik (ooit een van de sceptici) moet toegeven dat vooral de 360 er, zoals je al zegt, donders lekker uit ziet in HD (720/1080)! En die kost rond de € 650,- en biedt alles wat je nodig hebt om de komende maanden te overleven in de gameswereld, zonder honger te lijden of naakt rond te hoeven lopen.

    Ok, het is geen plat ultra-modern ontwerp, maar OH WAT MOOI
    Inderdaad, heb je een linkje ? Ben zeer benieuwd (en geïnteresseerd uiteraard ).
    Vanzelfsprekend,

    klik

    Ik hoop deze aan het eind van de maand ook te mogen begroeten :razz:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #1349

    Standaard

    Ik zou zelf niet voor die philips gaan, omdat deze niet HD ready is maar HD prepared. Dus geen optimale 720p ondersteuning.

    Wacht dan liever op de Samsung HDTV CRT, die is wel HD ready...


  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik zou zelf niet voor die philips gaan, omdat deze niet HD ready is maar HD prepared. Dus geen optimale 720p ondersteuning.

    Wacht dan liever op de Samsung HDTV CRT, die is wel HD ready...
    Dit staat op de site van Philips:

    81 cm Real Flat breedbeeld-TV met Pixel Plus
    32PW9551/12

    Verruim uw kijkervaring

    met Pixel Plus en geschikt voor HD

    Deze Philips Cineos breedbeeld-TV verhoogt beeldkwaliteit naar een tot dusver ongekend niveau met Pixel Plus, dat garant staat voor High Definition-beeldscherpte, een groter dieptegevoel, natuurlijke beelden en heldere en levendige kleuren, altijd en bij elke HD-bron.


    Lijkt me dan toch gewoon HD ready???

    En hoeveel zou die Samsung gaan kosten als ie uit komt?
    Misschien daar ook een link voor?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 54 van 142 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •