Pagina 55 van 142 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 3537 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Okee, dit gaat een heeeeeel lange post worden, maar het leek mij wel een geinig idee om te horen welke classic videogame systemen jullie hebben gekocht in het verleden, om welke redenen en hoe jullie nu op die systemen terugkijken.
    Ik zal even een voorzetje doen.

    Nintendo Gameboy
    De originele Gameboy was mijn allereerste spelcomputer en hier heb ik nog steeds goede herinneringen aan. Ik heb hem ooit gekocht omdat ik te arm was om een grote spelcomputer te kunnen betalen en de Gameboy speelde heerlijk bij de test-kiosks bij Intertoys enzo, dus vandaar.
    De Gameboy was toentertijd 199 gulden en dat was een gigantisch bedrag voor een beginnende puber. Meer dan de helft ervan heb ik gespaard met mijn zakgeld (maandenlang!!!) en de rest kreeg ik voor mijn verjaardag. Tetris en Super Mario Land waren mijn eerste games en die heb ik helemaal grijs gespeeld.

    Leukste herinnering: Tetris, Super Mario Land 1 en 2, Tiny Toons
    Slechtste herinnering: bijna klaar zijn in Super Mario Land als je batterijen het begeven

    Super NES
    Ik weet nog dat ik zo rond 1991 een keer in Zwolle de V&D binnenkwam en een demo-unit zag staan voor de Super NES, met Super Mario World. Vanaf dat moment was ik verkocht. We hebben toen een weekend lang een Super NES gehuurd bij de plaatselijke videotheek en samen met mijn zusje helemaal los gegaan op Super Mario World.
    Die komende sinterklaasviering kun je wel raden welke machine er bovenaan het lijstje stond van mij en mijn zusje. Die december hebben we Super Mario World dan ook helemaal binnenstebuiten gekeerd. En al die SEGA vs. Nintendo discussies met klasgenoten waren kostelijk als ik er nu op terugkijk.

    Leukste herinnering: Super Mario World, Zelda 3, Starwing, Donkey Kong Country
    Slechtste herinnering: geen eigenlijk, de SNES is een van de fijnste consoles ooit.

    Nintendo 64
    Jawel. Maar liefst drie consoles op een rij was ik een echte Nintendo fanboy. Dus de N64 kwam er bij mij ook snel in. Ook hiervoor heb ik behoorlijk moeten sparen, maar het was het waard.
    Heb eerst nog zo'n ding een keer gehuurd bij Videoland, omdat ik niet zeker wist of het wel de moeite waard was. Ik weet nog goed dat ik voor de borgsom (300 gulden!!!) het langst heb moeten sparen... het eigenlijke huurbedrag viel best mee. Maar na dat weekendje Mario 64 was ik verkocht en heb zo snel mogelijk een N64 in huis gehaald.

    Leukste herinnering: Super Mario 64, Zelda: Ocarine of Time, Banjo-Kazooie, GoldenEye
    Slechtste herinnering: Body Harvest en South Park, wat een baggerspellen waren dat...

    Playstation 1
    Tsja, en toen kwamen Final Fantasy VII en Gran Turismo uit op de Playstation en heb ik voor het eerst in mijn leven een niet-Nintendo console gekocht. Ik liep toentertijd stage en het was vanwege een royale stagevergoeding ook goed te doen om er een tweede console bij te nemen. Nog nooit spijt van gehad.
    En de Playstation was toen heerlijk betaalbaar, en ik had het voordeel dat de Dual Shock controller net uit was, want ik was inmiddels al helemaal gewend aan analoge bediening bij games (dankzij de N64).

    Leukste herinnering: Final Fantasy VII en VIII, Gran Turismo, Metal Gear Solid
    Slechtste herinnering: fucking laadtijden en inmiddels al iets achterhaalde graphics

    Gameboy Color
    Door de jaren heen ben ik ook een aanhanger van de Gameboy gebleven. Heb de Gameboy Pocket gekocht toen hij uitkwam. Niet lang daarna een Gameboy Color.
    Omdat ik (vooral toen) nogal veel met de trein reis heb ik altijd de behoefte gehad aan portable games.

    Leukste herinnering: Tetris DX (GBC), Pokémon (GB)
    Slechtste herinnering: genoeg licht hebben om te kunnen spelen

    Okee, dat was het wat betreft mijn classic consoles. Ik heb expres de Gameboy Advance, GameCube, PS-2 en de Nintendo DS niet vermeld omdat die nog relatief nieuw zijn en ik deze post ook weer niet te lang wil maken. Zodra ik straks een PS-3 en een Wii in huis heb ga ik wel weer een keer terugblikken.

  2. #1352

    Standaard

    Gameboy: Geweldig, totdat de GBA uitkwam (die technisch uiteraard vooruit liep). Tetris was het hoogtepunt.

    NES: Eerste echte console en heb er nog altijd goede herinneringen aan. Super Mario Bros. (en opvolgers) was voor mij het hoogtepunt.

    SNES:
    Ook hier waren de Mario Bros. games (en spin-offs) het hoogtepunt. Met uiteraard het magnifieke Mario Kart multiplayer en Zelda A Link To The Past.

    PlayStation:
    Resident Evil 2 joeg me toendertijd de stuipen op het lijf. Nog altijd een klassieker en voor mij het enige interessante op de PSX.

    Nintendo 64: Mario 64 en Zelda waren ditmaal het hoogtepunt. Toendertijd ook helemaal uitgespeeld. Was uiteraard verschrikkelijk onder de indruk toen ik voor het eerst de Mario 64 'demo's' in de winkels speelde.

    Dreamcast: Nog altijd een van de beste consoles ooit uitgebracht. Met games als Jet Grind Radio, Soul Calibur, Headhunter, Samba De Amigo en Grandia II. Ik speel er tot op heden nog steeds graag op.

    Gameboy Advance/GBA SP: Voor die tijd een geweldige opvolger van de originele Gameboy en oh wat zag het er mooi uit. Heb uiteraard ook de gerestylede opvolgers gekocht die nog beter waren. Mario Bros en Zelda games waren, ondanks dat het ports waren, de hoogtepunten die tijd.

    GameCube: Wederom Zelda en Mario als hoogtepunten (Resident Evil ook, maar die is uiteraard later weer geport). Speel er nog steeds graag op, vooral op zonnige dagen.

    Gameboy Micro: Leuk voor GBA games, maar daar houdt het uiteraard ook gelijk bij op. Mooier design dat wel, maar weinig toegevoegde waarde.

    PSP: Geweldig strak scherm met een verslavende Tetris variant; Lumines. Dat is voor mij ook de meest gespeelde game geweest toendertijd. Zaten echter teveel functies op die ik niet gebruikt; kortom, dat was in mijn ogen zonde van het geld.

    Nintendo DS/Lite: Beide geweldig (alhoewel de 2de zoveel beter is). Eerste games waren voor mij een gimmick. Tegenwoordig worden er steeds betere games uitgebracht met Mario Kart, Mario 64 en New Mario Bros. Wi-Fi is geweldig !

    Playstation 2: God Of War is overweldigend. Graphics vielen wat tegen (maar waren niet slecht). Gelukkig veel games waardoor er veel keuze is en je je eigenlijk nooit hoeft te vervelen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #1353

    Standaard

    Mijn console-historie is nog te jong, dus ik sla nog even over. :wink:

    Heb trouwens twee nieuwe Xbox-titels aangeschaft: Ghost Recon Advanced Warfighter en Sid Meiers Pirates!. Die eerste is verbluffend mooi maar ook allemachtig moeilijk. Dit is echt een spel waarin je je echt moet gedragen zoals je je in werkelijkheid ook door zo'n gevaarlijke omgeving zou bewegen want bij het minste geringste wordt je voor je kop geschoten. Ik heb echt moeite om de eerste missie te overleven.

    Pirates blijkt (ondanks de beloofde compatibiliteit op de Xbox-site) niet te werken op de 360. Ik ben dus nu even een boos mailtje aan het schrijven richting MS want er schijnt wel een werkende patch voor dit spel te hebben bestaan maar deze lijkt te zijn ingetrokken.

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Gameboy: Geweldig, totdat de GBA uitkwam (die technisch uiteraard vooruit liep). Tetris was het hoogtepunt.

    NES: Eerste echte console en heb er nog altijd goede herinneringen aan. Super Mario Bros. (en opvolgers) was voor mij het hoogtepunt.

    SNES:
    Ook hier waren de Mario Bros. games (en spin-offs) het hoogtepunt. Met uiteraard het magnifieke Mario Kart multiplayer en Zelda A Link To The Past.

    PlayStation:
    Resident Evil 2 joeg me toendertijd de stuipen op het lijf. Nog altijd een klassieker en voor mij het enige interessante op de PSX.

    Nintendo 64: Mario 64 en Zelda waren ditmaal het hoogtepunt. Toendertijd ook helemaal uitgespeeld. Was uiteraard verschrikkelijk onder de indruk toen ik voor het eerst de Mario 64 'demo's' in de winkels speelde.

    Dreamcast: Nog altijd een van de beste consoles ooit uitgebracht. Met games als Jet Grind Radio, Soul Calibur, Headhunter, Samba De Amigo en Grandia II. Ik speel er tot op heden nog steeds graag op.

    Gameboy Advance/GBA SP: Voor die tijd een geweldige opvolger van de originele Gameboy en oh wat zag het er mooi uit. Heb uiteraard ook de gerestylede opvolgers gekocht die nog beter waren. Mario Bros en Zelda games waren, ondanks dat het ports waren, de hoogtepunten die tijd.

    GameCube: Wederom Zelda en Mario als hoogtepunten (Resident Evil ook, maar die is uiteraard later weer geport). Speel er nog steeds graag op, vooral op zonnige dagen.

    Gameboy Micro: Leuk voor GBA games, maar daar houdt het uiteraard ook gelijk bij op. Mooier design dat wel, maar weinig toegevoegde waarde.

    PSP: Geweldig strak scherm met een verslavende Tetris variant; Lumines. Dat is voor mij ook de meest gespeelde game geweest toendertijd. Zaten echter teveel functies op die ik niet gebruikt; kortom, dat was in mijn ogen zonde van het geld.

    Nintendo DS/Lite: Beide geweldig (alhoewel de 2de zoveel beter is). Eerste games waren voor mij een gimmick. Tegenwoordig worden er steeds betere games uitgebracht met Mario Kart, Mario 64 en New Mario Bros. Wi-Fi is geweldig !

    Playstation 2: God Of War is overweldigend. Graphics vielen wat tegen (maar waren niet slecht). Gelukkig veel games waardoor er veel keuze is en je je eigenlijk nooit hoeft te vervelen.
    Bijna XBox vergeten. Alhoewel, die vergeet ik liever ook :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #1355

    Standaard

    Ik ben snel klaar als ik de GBA en de DS buiten beschouwing laat. Heb ook een aantal GBC spellen, maar ook die laat ik buiten beschouwing, omdat ik die op de GBA speelde.

    Nintendo Gameboy
    Prachtig natuurlijk, kreeg hem voor mijn verjaardag samen met Tetris en Heianky Alien. Mooie was dat die goed in hand lag(en nog steeds ligt) en ik het beeld zelfs beter vond dan die van de pocket. Omdat mijn zakgeld vroeger niet erg hoog was ben ik dat nu aan het inhalen. Zelda pas nog gekocht. Wat andere games betreft Tetris was machtig en die speel ik soms nog steeds op de GBA om een high score neer te zetten. Vind het zelfs nog beter dan Tetris DX op de GBC. Ook de Mario/Wario games waren geweldig en samen met Mega Man en Adventure Island heerlijk platform games. Gargoyle´s Quest vond ik helemaal top. RPG en vechten, het zat goed in elkaar, zag er prachtig uit en ik heb daar heel wat fijne uurtjes in gestoken. Pokemon Yellow was en is nog steeds een heerlijke RPG achtige game, met schattige beestjes en lekker vechten. Bulbasaur rules.

    Leukste herinnering: De mega raket die in Tetris opstijgt na een high score. En keer op keer mijn record breken. Ook King of the Zoo had ik één keer gespeeld en dat maakte een blijvende indruk op me. Vreugde was dan ook groot toen ik hem laatste op eBay kon bemachtigen.
    Slechtste herinnering: Het verpesten van mijn ogen in donkere kamers en het niet kunnen saven van Super Mario Land 1.

    Super NES
    Machtig natuurlijk. Het zag en ziet er nog steeds prachtig uit en speelde geweldig. Was ook geweldig voor mij om een game op een groot scherm te spelen. NES heb ik niet meegemaakt, maar dit vond ik geweldig. De muziek, de prachtige beelden, kleuren en special effecten. Wat games betreft zijn de Mario World en de Donkey Kong games toch wel de mooiste platform games. Ook Mr. Nutz is geweldig, vooral omdat de achtergronden er zo verschikkelijk mooi uitzagen. De absolute topgame op de SNES is Mario Kart, ontzettende lekkere racer. Vooral tegen een vriend racen was top. Ook Killer Instinct is een game die ik nog steeds speel. Heerlijke knokker en ondanks dat ik de Street Fighter games ook erg goed vind, blijft Killer Instinct mijn favoriet. Mijn vreemde eend in de bijt is Donald in Maui Mallard. Geweldige game met de perfecte mix tussen Donald en Kung Fu Donald die echt geweldig speelt. Net als Tiny Toon: Buster Busts Loose. Humor is top en het speelt geweldig. Zijn gewoon games die ik soms nog even oppakt. O en Super Tennis. Ben geen tennisgame fan, maar deze speelde toch wel erg lekker en vooral in multi player mode was het lekker tennisen.

    Leukste herinnering: De spectaculaire combo´s in Killer Instinct en het supersnelle racen in Mario Kart. Ook de atmosfeer en achtergronden van Donkey Kong 1 blijft me altijd bij. Die beelden van sneeuw, oerwoud, magma, industrie en water. En de mooie muziek erbij. Prachtig.
    Slechtste herinnering: Er nu net achter komen dat ik Super Mario Allstars en Tiny Toon: Buster Busts Loose kwijt ben. En dan ben ik altijd zo zuinig op mijn spullen. Waar zijn ze nou ?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik zou zelf niet voor die philips gaan, omdat deze niet HD ready is maar HD prepared. Dus geen optimale 720p ondersteuning.

    Wacht dan liever op de Samsung HDTV CRT, die is wel HD ready...
    Dit staat op de site van Philips:

    81 cm Real Flat breedbeeld-TV met Pixel Plus
    32PW9551/12

    Verruim uw kijkervaring

    met Pixel Plus en geschikt voor HD

    Deze Philips Cineos breedbeeld-TV verhoogt beeldkwaliteit naar een tot dusver ongekend niveau met Pixel Plus, dat garant staat voor High Definition-beeldscherpte, een groter dieptegevoel, natuurlijke beelden en heldere en levendige kleuren, altijd en bij elke HD-bron.


    Lijkt me dan toch gewoon HD ready???

    En hoeveel zou die Samsung gaan kosten als ie uit komt?
    Misschien daar ook een link voor?
    Nou, dat klopt helemaal! De Philips is HD-Prepared. Maar deze past zich zo goed aan, dat het er toch geweldig uitziet

    De Samsung was ook mijn eerste keuze, maar na het lezen van zeer veel tekst, heb ik toch te veel minpuntjes gelezen (vraag me niet waar, want dat is een speurwerk van jewelste!).

    Ik was zelf behoorlijk sceptisch erover, maar ben sinds het eerste oogopslag vrij enthousiast!

    EDIT:

    Dit ging over EEN Samsung trouwens. Misschien dat de Samsung die jij bedoelt een andere is. Zo ja, kun je mij een typenummer geven, dan ga ik toch nog even wat meer info daarover inwinnen en wacht ik nog even af
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  7. #1357

    Standaard

    leuk onderwerp nathan:

    snes :vanwege de streetfighter games

    sega megadrive :veel keuze aan spellen

    ps1: veel keuze aan spellen, toppers waren mgs 1 en front mission 3 :P
    soul edge,mk enz

    ps2 8) :grote keuze aan spellen,god of war,mgs3,gta reeks,dmc,tekken,kessen,killzone,black

    dreamcast:aardige games, jammer dat ie geflopt is.

    xbox:snel doorverkocht gelukkig

    psp:mooi design,aardige games

    Neo geo: meer uit jeugdsentiment, maar de games zijn nog steeds verrekte duur, maar king of fighters is cool, metal slug,samurai showdown.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #1358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Gargoyle´s Quest vond ik helemaal top. RPG en vechten, het zat goed in elkaar, zag er prachtig uit en ik heb daar heel wat fijne uurtjes in gestoken.
    Die was ik zelf ook nog vergeten te vermelden. Heerlijke game inderdaad. En zeker een kandidaat voor beste Gameboy graphics ooit.

    Ik hoop dat er hiervan ooit nog eens een nieuw deeltje gaat verschijnen.

  9. #1359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Gargoyle´s Quest vond ik helemaal top. RPG en vechten, het zat goed in elkaar, zag er prachtig uit en ik heb daar heel wat fijne uurtjes in gestoken.
    Die was ik zelf ook nog vergeten te vermelden. Heerlijke game inderdaad. En zeker een kandidaat voor beste Gameboy graphics ooit.

    Ik hoop dat er hiervan ooit nog eens een nieuw deeltje gaat verschijnen.
    Zeker. Echt mooie graphics op de GB. Inderdaad raar dat ze hier geen vervolgen op zijn gaan maken. Maar denk dat dat komt omdat ze al een RPG franchise hadden (Zelda).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1360

    Standaard

    Mijn "consoles" op een rijtje:

    NES
    Mijn allereerste zelf betaalde spelcomputer. Uiteraard de bundel met Super Mario Bros. en Duckhunt. Duckhunt was een spel waar ik snel op uitgekeken was maar Super Mario Bros niet. Balen natuurlijk als weer de tekst verscheen: ".... but our princess is in another castle".

    Leukste herinnering: de Super Mario en Zelda spellen
    Slechtste herinnering: het irritant trillende beeld en het feit dat ik bij Bart Smit Super Mario 3 niet kon reserveren. Ik heb hem wel op de datum van release kunnen kopen, maar ik reserveer er nu als straf nooit een spel

    Gameboy
    Lang getwijfeld of ik hem zou kopen, maar natuurlijk kon ik het niet laten. De enige spellen die ik echt vaak gespeeld heb waren Tetris, Zelda: Link's Awakening (beste Gameboy spel !), en Kirby's Pinball Land.

    Leukste herinnering: zie hierboven
    Slechtste herinnering: gebrek aan licht en het verschrikkelijke groene scherm

    Super NES
    Samen met mijn oudere broer de Super NES gekocht. Vele nachten Super Smash TV, Zelda: A Link To The Past, Secret Of Mana en natuurlijk Super Mario World gespeeld. Wat mij betreft nog steeds de beste console...

    Leukste herinnering: Secret Of Mana, Super Mario World, Super Mario Kart, Street Fighter II (vooral het bijten van Blanka, het gejoel van Chun Li en Sho Ryu Ken vond ik echt fantastisch!), Parodius enz.
    Slechtste herinnering: de prijs die je voor Street Fighter moest betalen ( als ik me niet vergis 219 gulden!)

    Sega Megadrive
    De Megadrive had ik pas vrij laat, want die had ik overgenomen van mijn broer. Zaten een paar spellen bij: Pitfighter, Sonic en Moonwalker. Alleen Sonic vond ik wel leuk, maar kon niet tippen aan Super Mario World. Ik heb hem dan ook niet lang in mijn bezit gehad...

    Leukste herinnering: kostte niet veel
    Slechtste herinnering: Moonwalker

    Nintendo 64
    Toen de Nintendo 64 uitkwam in een bundel met Super Mario 64, kon ik het niet langer laten. De 3D werelden waren voor die tijd natuurlijk helemaal top en revolutionair.

    Leukste herinnering: Super Mario 64, Super Mario Kart, Banjo Kazooie, Zelda: Ocarina Of Time
    Slechtste herinnering: Geen deel 2 van Super Mario 64, GoldenEye (vond er niks aan ), Super Smash Bros (vond er niks aan, maar na het fantastisch Melee wel weer gekocht)

    Dreamcast
    Ooit 2e hands van eBay gekocht met wat spellen (tot mijn spijt vooral illegale). Door spellen als Skies Of Arcadia, Grandia II, Soul Calibur, Samba De Amigo nooit spijt van gehad. Jammer dat het een verloren zaak was voor Sega...

    Leukste herinnering: Skies Of Arcadia
    Slechtste herinnering: de winkels die spellen voor de Dreamcast verkocht waren hier op een vinger te tellen

    Gameboy Color
    Ik wilde toch graag nog games on the go kunnen spelen dus werd deze ook maar aangeschaft. Waren helaas geen bundels verkrijgbaar maar het beeld was toch al veel beter én in kleur.

    Leukste herinnering: Pokémon Pinball (was ik echt aan verslaafd), Warioland 3
    Slechtste herinnering: gebrek aan licht

    Dat waren de oudjes; nu heb ik nog een GameCube, PS2, GBA, GBA SP en een DS. De DS wordt hier met voorsprong het meest van gebruikt...

    Behalve de originele GameBoy en de Megadrive, heb ik alle systemen nog in mijn bezit. Ik koop ook nog wel eens spellen op bijv. eBay voor de consoles (behalve voor de NES).

  11. #1361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die eerste is verbluffend mooi maar ook allemachtig moeilijk. Dit is echt een spel waarin je je echt moet gedragen zoals je je in werkelijkheid ook door zo'n gevaarlijke omgeving zou bewegen want bij het minste geringste wordt je voor je kop geschoten. Ik heb echt moeite om de eerste missie te overleven.
    Ik had hier inderdaad ook veel moeite mee, tot ik de de functie ontdekte dat ie automatisch locked op een tegenstander. Blijft het moeilijk, maar heb ik tenminste me kop minder lang in zicht tijdens het schieten

    Ben wel blij dat je niet steeds de gehele missie opnieuw hoeft te doen, hij saved regelmatig als je bepaalde doelen hebt bereikt.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #1362

  13. #1363

    Standaard

    Hopelijk komen daar wat mooie games uit voort.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #1364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Gargoyle´s Quest vond ik helemaal top. RPG en vechten, het zat goed in elkaar, zag er prachtig uit en ik heb daar heel wat fijne uurtjes in gestoken.
    Die was ik zelf ook nog vergeten te vermelden. Heerlijke game inderdaad. En zeker een kandidaat voor beste Gameboy graphics ooit.

    Ik hoop dat er hiervan ooit nog eens een nieuw deeltje gaat verschijnen.
    Zeker. Echt mooie graphics op de GB. Inderdaad raar dat ze hier geen vervolgen op zijn gaan maken. Maar denk dat dat komt omdat ze al een RPG franchise hadden (Zelda).
    Er is in 1992 wel een vervolg verschenen op de NES. Gargoyle's Quest II: The Demon Darkness.




    En er is een versie gemaakt voor de Super NES, getiteld Demon's Crest.




    Maar de laatste jaren is het helaas erg stil rondom Firebrand.

  15. #1365

    Standaard

    Gelijk maar even op zoek naar de SNES versie (NES heb ik dus niet). Eentje gevonden in Amerika. Gevraagd wat de Shipping is, hoop dat het een beetje mee valt.

    Krijg overigens gelijk weer zin om de GB versie te spelen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1366

    Standaard

    10 Dollar verzendkosten . Laat dan maar zitten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #1367

    Standaard

    Mijn eerste ( als je de com 64 niet meerekent )


    Met het onvergetelijke "Riverraid" en natuurlijk "Donkey Kong"

    verder ging het met de



    Sonic heeft me blaren bezorgd

    Toen volgde de Nintendo 64, Playstation one, Nintendo gamecube, xbox en de xbox 360

    en al gaan de jaren tellen, dit lijsteje is nog niet ten einde
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #1368

    Standaard

    Ok dan, ik heb Xbox Live aan de praat gekregen op de 360.

    Voor mensen die me willen toe voegen: The real T Man

    Zal hoofdzakelijk Halo 2, Dead or alive 4 en Ghost Recon spelen
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #1369

    Standaard

    Microsoft heeft bekend gemaakt dat er in totaal 24 miljoen downloads zijn geweest via Xbox Live Marketplace. Vorige week tijdens de E3 heeft Microsoft veel content op de Marketplace gezet en er zijn toen ook vijf miljoen downloads geweest. Deze vijf miljoen downloads staan gelijk aan 600 terabytes aan data.

    Er is ook een top tien vrijgegeven van de meest gedownloade content via de Marketplace en niet heel verassend om te zien staat de Halo 3 trailer bovenaan. Op de volgende drie plaatsen zijn echter de drie demo's te vinden.

    * 1. Halo 3 Game Trailer
    * 2. Lost Planet: Extreme Condition Free Playable Demo
    * 3. Test Drive Unlimited Free Playable Demo
    * 4. MotoGP ‘06 Free Playable Demo
    * 5. X-Men: The Last Stand Pack
    * 6. Gears of War GameTrailer
    * 7. Call of Duty 2: Skirmish Map Pack
    * 8. Spiderman 3 Game Trailer
    * 9. Fable 2 Trailer
    * 10. Uno Xbox Live Arcade Game

    Peter Moore: "While others talk about online entertainment in the console space, we are delivering it in glorious high-definition to the millions of members we have across 24 countries."


    bron:Fok
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  20. #1370

    Standaard

    Nice
    600 teradingflopbipsbytes is niet niks, en 2,2gig is van mij, van miiiiijjjjjj!

    Hmmm, mijn console verleden ?

    (het begon met een Sharp MZ 800, maar das dus geen console)
    - NES : Zelda 1 en 2 het meest gedaan, verders veel Mario 1-3, Duck Hunt en Goonies.
    - Gameboy : Veel uhm, Tetris, Mario en Dr Franken.
    - SNES : Veeeeel Donkey Kong Country
    - N64 : Mario en Zelda uiteraard.
    - GameCube : Ik was echt een Nintendo fanboy, maar de slappe uitmelkpraktijken van Nintendo franchises en de PC multiplayer bekoelde de liefde.
    - Xbox360 : Oblivion is geil!

    en verder ? Ik verwacht een Wii te gaan kopen, en misschien rond kerst ook een DS. Ik kijk het nog even aan met Nintendo...

  21. #1371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    GameCube
    Zucht, daar gaan we weer. Ik heb ook een PS2 dus dat wordt ook meteen een GayStation 2?

    Grow up !

  22. #1372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    GameCube
    Ik heb ook een PS2 dus dat wordt ook meteen een GayStation 2?
    Ja dat klopt, daarom moet je ook voor de Xbox gaan :P
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    GameCube
    Ik heb ook een PS2 dus dat wordt ook meteen een GayStation 2?
    Ja dat klopt, daarom moet je ook voor de Xbox gaan :P
    als je van crap houdt wel ja
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    GameCube
    Ik heb ook een PS2 dus dat wordt ook meteen een GayStation 2?
    Ja dat klopt, daarom moet je ook voor de Xbox gaan :P
    als je van crap houdt wel ja
    Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij er op reageerd John :P
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #1375

    Standaard

    Sinds een paar dagen een 360 via een draadloze router aan m'n pc geknoopt. FANTASTISCH!!!

    Prachtige spellen (Blazing Angels, Ridge racer 6, Far cry: instincts, Perfect Dark Zero en Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter).

    MP3's (ook mijn playlists) over de receiver (buurtjes ook weer blij) en zo verder.

    Nu nog even een echte HDTV, sponsoren iemand?

    Echt heel, heel erg mooi allemaal!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Pagina 55 van 142 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •