Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 193 van 193 worden weergegeven.
  1. #176

  2. #177

    Standaard

    Volgens Entertainment Weekly is de serie gecancelled, maar ze lijken hetzelfde bericht van een insider over te nemen die enkele weken geleden al beweerde dat het gedaan was met de serie (de sets waren blijkbaar al afgebroken). Nog altijd geen officiële bevestiging dus.

  3. #178
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Als ik Fox was zou ik ook de respons op de film T4 afwachten, en als hij succesvol is a.d.h.v. de film enige aanpassingen doen aan de serie.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #179

    Standaard

    De bevestiging of verlenging van de serie komt pas denk ik eind mei als Fox zijn line-up voor volgend tv seizoen bekend maakt.
    Ik blijf hopen op een derde seizoen. Een korter of terug 22 tellend seizoen kan me niet schelen. De laatste 5 eps liet me naar meer smaken. En ik wil men wekelijkse portie Summer Glau!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Volgens Entertainment Weekly is de serie gecancelled, maar ze lijken hetzelfde bericht van een insider over te nemen die enkele weken geleden al beweerde dat het gedaan was met de serie (de sets waren blijkbaar al afgebroken). Nog altijd geen officiële bevestiging dus.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat ze de film sets gaan gebruiken of dat ze de verkeerde Terminator set wilde bekijken en dat de medewerker haar vraag niet begreep. (sorry, ik hoop gewoon heel erg op een vervolg van de serie, er zijn maar een paar series die ik op Blu-ray aanschaf en deze is er voor mij een van en ik wil meer terug kunnen zien later ).
    Ikran is not horse!

  6. #181

    Standaard

    Ik vond het ook maar een zwakke uitleg hoor. Het lijkt me immers helemaal niet zo vreemd dat sommige sets tijdelijk afgebroken worden als het seizoen afgelopen is, zo'n back-lot van een studio heeft nu ook weer niet oneindig veel ruimte Het zal gewoon wachten zijn op een officiële reactie van Fox.

  7. #182

    Standaard

    Blijkbaar heeft Fox de serie gecancelled. Geen S3 aangekondigd... Jammer.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft Fox de serie gecancelled. Geen S3 aangekondigd... Jammer.
    Een meer officiele aankondiging.

    It won’t be back.

    Fox, which announces its 2009-2010 schedules today, has formally pulled the plug on “Terminator: The Sarah Connor Chronicles.”
    We’ll never find out now what liquid-metal Shirley Manson was planning with John Henry and his Turk chess-computer innards. Maybe John Connor will reveal this via flashback in “Terminator: Salvation,” opening Friday. But probably not.
    In other cancellation news, ABC’s “The Unusuals” is officially dead, and CBS’ long-running “Without A Trace” appears be circling the drain.
    Find all of Mike Ausiello’s update here.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #184

    Standaard

    Zonde, zonde, zonde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #185

    Standaard

    Nu snap ik ook wrm iedereen zijn seizoenen ineens verkoopt :P haha

    En ik ze koop niet wetend dat ze zijn gecanceld :S Maar er zit dus een open einden aan het 2de seizoen?

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nu snap ik ook wrm iedereen zijn seizoenen ineens verkoopt :P haha

    En ik ze koop niet wetend dat ze zijn gecanceld :S Maar er zit dus een open einden aan het 2de seizoen?
    Er is idd een open einde aan het einde van seizoen 2 , maar het is wel de moeite waard om het te bekijken, al is het om te zien welke weg ze nog konden inslaan met de serie, en ik vind het echt jammer dat die gecanceled werd op zo'n moment, want nu blijft het gissen wat er volgt.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nu snap ik ook wrm iedereen zijn seizoenen ineens verkoopt :P haha

    En ik ze koop niet wetend dat ze zijn gecanceld :S Maar er zit dus een open einden aan het 2de seizoen?
    Wat is dat voor lulkoek? Als je alle series moet wegdoen die ooit gecanceld zijn ga je héél weinig overhouden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Wat is dat voor lulkoek? Als je alle series moet wegdoen die ooit gecanceld zijn ga je héél weinig overhouden.
    Hoezo lulkoek? kun je ook op een andere manier zeggen...
    En mag ik niet zeggen dat het me opvalt dat mensen die de serie hebben hem via dit forum weer verkopen?

    En dat ik daarbij het idee krijg dat ze hem daarom verkopen. (dat was het eerste wat in mij op kwam) Zeg ook niet dat ik gelijk heb, maar sarah conner S1&2 staan ineens verdacht veel te koop op dit forum... daar trok ik mijn conclusie een beetje uit na het lezen van dit topic!

  14. #189

    Standaard

    De serie voelt helaas erg onaf, ik zal hem dan ook niet snel weer eens her kijken.


  15. #190

    Standaard

    Vandaag het laatste gedeelte van S2 gekeken, en toch wel jammer dat de serie gestopt is. Er staan nog net iets te veel verhaallijnen open. Het 2e gedeelte van het seizoen had trouwens net iets te veel matige afleveringen.
    Er is trouwens een site waar men probeert de serie terug te brengen:
    http://www.savethescc.com/
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #191

    Standaard

    vorige week seizoen 1 op BR gekeken en vind het een goede serie met nette special effects en goed verhaal; spannend en overtuigende rollen (vooral rol Sarah Connor is sterk, tough woman with a heart)

    vreemd dat de serie gecancelled is maar heb seizoen 2 nog niet gezien
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 20-01-2010 om 10:02
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #192

    Standaard

    De voorbije week seizoen 1 van deze serie gekeken. Goede, entertainende serie en ben benieuw naar seizoen 2. Jammer dat ze na seizoen 2 er al mee gestopt zijn. Of is seizoen 2 zoveel minder als seizoen 1?

  18. #193

    Standaard

    De laatste paar dagen het volledige seizoen 2 op Blu Ray gekeken en het is enorm jammer dat deze serie is gecanceld. Ik hoop dat ze toch nog ooit een nieuw seizoen gaan maken. Het viel me ook op dat warner de serie op blu ray/dvd heeft uitgebracht. Kunnen zij geen nieuw seizoen uitbrengen ipv Fox?

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •