Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 193 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    gisteren aflevering 11 en 12 gezien van 2e seizoen, aardig, smaakt naar meer
    en die riley is idd een irritante freak
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #152

    Standaard

    Vandaag gaat de serie weer verder na een maand!

  3. #153

    Standaard

    Halverwege seizoen 1 zou ik het niet gezegd hebben, maar nu heb ik wel zin in een nieuwe aflevering van deze serie

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Halverwege seizoen 1 zou ik het niet gezegd hebben, maar nu heb ik wel zin in een nieuwe aflevering van deze serie
    En 2 afleveringen na de winterstop is dat gevoel al weer heel wat minder. Teveel soap opera, pakweg 1 minuut Cameron per aflevering, weinig progressie in het verhaal, veel te weinig actie. Het lijkt wel bijna alsof de makers ook geen zin hebben in een derde seizoen want op deze manier gaan ze alleen maar meer kijkers verliezen.

    Dieptepunt was waarschijnlijk in aflevering 14 waar ze een kind zonder acteertalent met de meest overduidelijke fake baard ooit de rol van Kyle Reese laten vertolken. Wat een schande, of beter gezegd heiligschennis!

  5. #155

    Standaard

    Idd, vond ik ook een echte afbreuk aan de eerste Terminator-film. Michael Biehn verdiende meer dan zo'n opvolger!

    Cameron is ook één van de redenen dat ik kijk en ze komt idd bitter weinig aan bod. Vind ik enorm jammer. Ik hoop ook dat het terug wat vlotter verloopt, want nu gebeurt er zeer weinig die me boeit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #156

    Standaard

    Weeral een aflevering die me niet echt verschrikkelijk kon boeien. Maar als ik Josh Friedman goed begrepen heb in een blog-post waarin hij reageert op de kritiek op deze serie, dan was deze aflevering de laatste die deel uitmaakt van een trilogie die helemaal rond Sarah draaide. Ik weet dat het The Sarah Conor Chronicles noemt maar ik kijk echt niet voor haar. Op naar betere verhaallijnen, meer Cameron (ze was wel al wat "meer" te zien in deze aflevering ) en meer actie.

  7. #157

    Standaard

    Serie 1 gekocht omdat ik eigenlijk gewoon benieuwd er naar was, aangezien de prijzen in de UK zo laag zijn, en die versie ook NL subs bevatte gewoon besteld.

    Terminator ken ik alleen van "vroeger", ben dus geen die-hard fan ervan (tot gisteren T3 nog niet eens gezien). Maar ik was aangenaam verrast door de serie, kijkt prettig weg vind ik zelf. Persoonlijk vind ik Lena Headey een stuk betere Sarah Connor dan Linda Hamilton in de eerste 2 films, evenals Thomas Dekker die John Connor een stuk beter uitbeeld dan die in T3. Summer Glau is ook een zeer aangename toevoeging aan de serie, ook heerlijk hoe dat ze bijna de gehele serie emotieloos rondloopt.

    Normaal ben ik niet iemand die vaak series kijkt (doorlopende dan, met 1 verhaal ipv elke aflevering iets anders). Daarom kijk ik zulk soort series graag in 1 keer achter elkaar. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 uitkomt op dvd, aangezien ik dus alles achter elkaar wil zien en niet telkens een week wil wachten tot de volgende aflevering.

    Ik ben ook blij dat ik de UK uitgave heb, die cover ziet er een stuk beter uit dan de US en NL uitgave namelijk.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Op naar betere verhaallijnen, meer Cameron (ze was wel al wat "meer" te zien in deze aflevering ) en meer actie.

  9. #159

    Standaard

    De afleveringen van de afgelopen weken waren beter dan de Sarah-central afleveringen waarmee ze na de break begonnen zijn. Toch mist de serie wat vaart, al zitten er op het moment best een aantal interessante verhaallijnen in de serie. Ik hoop nog steeds op een derde seizoen zodat ze het wat verder kunnen ontwikkelen maar die kans is gezien de huidige kijkcijfers toch erg klein vrees ik.

  10. #160

    Standaard

    Ben ook wel blij dat Jesse en Riley er niet meer inzitten.

  11. #161

    Standaard

    Ook deze week een goede aflevering. De ratings stijgen ook beetje bij beetje iedere aflevering, maar of het genoeg zal zijn voor een derde seizoen is nog even afwachten.

  12. #162

    Standaard

    Laatste aflevering smaakt naar meer, maar lees net op de imdb boards dat er geen season 3 komt en de show gecancelled is.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  13. #163

  14. #164

    Standaard

    Het is nog niet officieel gecancelled, maar het zou me verbazen als er een derde seizoen komt.

  15. #165

    Standaard

    stel dat T4 een enorme hit zou worden, zie ik ze nog wel een seizoen 3 maken, binnen enkele maanden weten we dus meer
    vooral de verhaallijn rond Catherine Weaver vind ik interessant, tot nu toe hebben we nog geen echte link tussen haar en John Connor, het zou jammer zijn om daar niets verder mee te doen
    ik vind Shirley Manson als T1000 trouwens zeker even goed Summer Glau

  16. #166

    Standaard

    Is de T1000 die we in de toekomst zagen en die "nee" als antwoord gaf aan Connor op z'n vraag dezelfde als Weaver die nu bezig is met John Henry???
    (spoiler tags toegevoegd)
    Laatst aangepast door Brakel : 03-04-2009 om 20:56

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    stel dat T4 een enorme hit zou worden, zie ik ze nog wel een seizoen 3 maken, binnen enkele maanden weten we dus meer
    vooral de verhaallijn rond Catherine Weaver vind ik interessant, tot nu toe hebben we nog geen echte link tussen haar en John Connor, het zou jammer zijn om daar niets verder mee te doen
    ik vind Shirley Manson als T1000 trouwens zeker even goed Summer Glau
    fijn speculeren

  18. #168

    Standaard

    Heel tof hoe reese doodging . Heel erg anticlimax, zo goed. Anyway, volgende week de finale van seizoen 2! er staat wel season finale en niet series finale, dus misschien gaan het nog wel door naar seizoen 3! (denk het niet)

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Heel tof hoe reese doodging . Heel erg anticlimax, zo goed.
    ik vond dit ook prachtig, heel passend bij het verhaal van de superieure terminator als killing machine
    vooral op dit vlak komt de serie wat te kort
    in de films zie je dat de terminator slechts één doel heeft en naar de rest niet omkijkt
    het is eigen aan een terminator dat hij alles vernield/iedereen doodschiet wat in zijn weg komt, om het wat "leuker" te maken laat de serie de terminators te snel afleiden of ze zijn te braaf
    het hoogepunt vind ik nog steeds Arnie die het politiebureau bestormt in T1

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Heel tof hoe reese doodging . Heel erg anticlimax, zo goed. Anyway, volgende week de finale van seizoen 2! er staat wel season finale en niet series finale, dus misschien gaan het nog wel door naar seizoen 3! (denk het niet)
    Persoonlijk dacht ik eerst ook dat het de Series Finale zou zijn maar Fox spreekt zelf van een Season Finale, misschien heeft de serie nog een kans gekregen. (ik hoop het)
    Ikran is not horse!

  21. #171

    Standaard

    Vond het één van de coolste kill/death in de serie! Kwam onverwacht en enorm snel in de ep. Zeer realistisch in die setting vond ik. Jammer van het personage, want voor mij was hij na Summer Glau de favoriet.Alhoewel de serie gedoemd lijkt te zijn. Ik hoop op een S3 en dan liever 13 eps zodat het sneller verteld kan worden. S2 had tal van rek episodes die het verhaal maar niet vooruit deden gaan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #172

    Standaard

    Zojuist de finale van seizoen 2 gezien, kwam sloom op gang maar eindigde toch wel oke.

  23. #173

    Standaard

    Ben net begonnen met het opnieuw kijken van seizoen twee, na het zien van de finale krijg je een totaal andere blik op het begin en worden dingen een stuk duidelijker.
    Ikran is not horse!

  24. #174

    Standaard

    Vond de finale eigenlijk enorm goed. Na de Sarah-centric episodes vond ik het een pak beter geschreven. Jammer dat ze die trend niet door het hele seizoen getrokken hebben. Na de winterpauze werd alles maar gerekt tot de laatste 4-5 eps. Wel hoop ik nu op een derde seizoen na die leuke cliffhanger.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #175

    Standaard

    Ik vond de finale wat gerushed overkomen, toch wel een beetje alsof het de series-finale zou kunnen zijn als de serie niet verlengd wordt.

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •