Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 193 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Best een goede aflevering weer ,met veel shots van de toekomst!
    Krijg zin in Terminator 4

  2. #52

    Standaard

    Idd leuke aflevering, ik ben benieuwd wat er in het kamertje gebeurt is .
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  3. #53

    Standaard

    Ondanks de "Dawsons Creek Sob" gehalte vind ik de serie niet slecht..
    En die "inconsistancies" daar kijk ik doorheen, ben allang bij dat er weer een serie is
    met een onderwerp dat mij boeit anders dan "the L word" of "horny housewifes"

  4. #54

    Standaard

    Trouwens, weet iemand waar ik die posters in het groot kan bestellen,
    nouja, groter dan die gierige 30cm x 17cm ofzo die je op ebay ziet.
    Ik wi het liefst eentje van 2 meter hoog, en dan die met cameron als de borg queen :P

  5. #55

    Standaard

    Al 6 episodes gezien en ze zijn best leuk. Vooral de toekomst scenes zijn aardig goed uitgewerkt voor een serie

  6. #56

    Standaard

    Ik vond de laatste aflevering de minste aflevering tot nu toe maar voor de rest ben ik zeer te spreken over deze serie, geen Terminator3 misstap maar gewoon lekker verder gaan waar Terminator2 ophield. Hoop dat ze ook verder gaan na het eerste seizoen.
    Ikran is not horse!

  7. #57

    Standaard

    Aardige seizoensfinale met een naar mijn smaak totaal verkeerde muziekskeuze op 1 punt. en als Summer Glau niet meer meedoet volgend seizoen, hoef ik de rest niet meer te zien

  8. #58

    Standaard

    Lol, is t seizoen alweer voorbij dan??

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Lol, is t seizoen alweer voorbij dan??
    Ooit gehoord van de schrijversstaking? Heel hollywood lag plat, dus ook de Terminator serie. Nieuwe afleveringen komen volgend tv-seizoen weer.

  10. #60

    Standaard

    Daarnet episode 8 en 9 gezien. De 9e was best aardig, maar het mag voor mij allemaal wel wat spannender. Heb telkens het gevoel dat ik naar die serie Saved by the Bell zit te kijken. Ik wil eens een constante zaak in de serie, niet continu iedere week een ander smoesje om wat herrie te schoppen.
    Wbt het lot van Summer Glau kan ik kort zijn, als er volgend jaar nieuwe afleveringen mochten zijn, en zij wil ook nog van de partij zijn dan zal ze vast wel weer mee doen. Een Terminator heeft wel ergere dingen overleefd dan alleen een bomaanslag in de auto.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Ooit gehoord van de schrijversstaking? Heel hollywood lag plat, dus ook de Terminator serie. Nieuwe afleveringen komen volgend tv-seizoen weer.
    Tuurlijk wel pikkie, had alleen niet begrepen dat t een dubbele aflevering was, dus had alleen ep. 8 gezien. Beetje rare seizoenbreak/einde dan hè.

  12. #62

    Standaard

    schrijverstaking gebruiken ze als excuus! Ze gebruiken de schrijverstaking om nog meer aandacht te trekken en zie daar het werkt!
    allemaal tuinen ze erin. tssss. ze willen gewoon hoge kijkcijfers voordat de volgende afleveing begint.

    hype hype hype. we zullen die "schrijverstaking" smoes nog lang horen denk ik. en iedereen hier doet eraan zolang erover gelu... gepraat wordt.

  13. #63

    Standaard

    Einde van het 'seizoen' kwam een beetje geforceerd over maargoed. En idd een terminator heeft wel erger overleefd. Cameron is toch wel het leukste personage dus het zal wel meevallen. Ben het ook met AgentSmith eens dat er in een eventueel tweede seizoen wel meer rechtlijnigheid moet zitten, had nu echt af en toe het idee dat de schrijvers per aflevering maar wat bedachten om John te laten computeren en Cameron te laten slopen.

    btw. met wie moet Morris nu naar het bal , is toch een droom die in duigen valt; als buitenbeentje naar het bal met het lekkerste mokkel van de school 8).
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  14. #64

    Standaard

    Ze willen een romance laten bloeien tussen Cam en Emo John..
    Wie zegt Yay, wie zegt Nay! ?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ze willen een romance laten bloeien tussen Cam en Emo John..
    Wie zegt Yay, wie zegt Nay! ?
    Bron?

    Nay, John/Cheri en Cameron/Morris lijkt me beter. Daar hebben ze de opzet ook voor gegeven dit seizoen.
    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  16. #66

    Standaard

    Ik zeg yah, ik zou ook als een blok vallen voor cameron
    Een echte sex machine

  17. #67

    Standaard

    Zojuist de pilot gezien, viel me niet tegen. Komt over als een big-budget hollywood film
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ze willen een romance laten bloeien tussen Cam en Emo John..
    Wie zegt Yay, wie zegt Nay! ?
    Haha, waarom opeens Emo John? Zijn kapsel is aangepast naar hoe dat al 16 jaar geleden in T2 zat.

    En een bron zou wel fijn zijn

  19. #69

    Standaard

    Hmz ga hier ook maar eens aan beginnen denk ik.

  20. #70

    Standaard

    Ik ben gisteren dan ook maar eens begonnen aan deze serie. Voorlopig heb ik enkel de eerste 2 afleveringen gezien.

    Qua productiewaarde zit het wel goed, deze serie lijkt inderdaad wel met filmbudgetten te werken, de actie ziet er goed uit. Maar dat was eigenlijk ook wel het minste van mijn zorgen.

    Mijn probleem is dat het voorlopig gewoon niet aanvoelt als een Terminator-verhaal. Reeds in de 2 eerste afleveringen moet je als fan een paar keer een serieuze "leap of faith" nemen bijv. dat tijdreizen van 1999 naar 2007 is zoooo overbodig; daar waar tijdreizen in de films werd voorgesteld als iets uitzonderlijks lijkt het in deze serie wel een nieuwe vorm van openbaar vervoer, hoeveel mensen/robotten reizen er in de eerste 2 aflevering al niet door de tijd?; dan dat hoofd van een Terminator dat naar de toekomst reist waarna het lichaam dat hoofd terug gaat zoeken --> what the fuck? en dat is echt niet bevorderlijk om je te kunnen inleven in dit verhaal en de serie te kunnen zien als een waardige toevoeging op het Terminator-universum. Positief is wel dat ze zoveel mogelijk links met de eerste 2 films in de serie proberen te verwerken. Maar dan nog vind ik het voorlopig maar een zeer matig uitgangspunt voor een serie dat hopelijk een boeiendere richting uitgaat in volgende afleveringen.

    Summer Glau is mooi om naar te kijken, Thomas Dekker is de meest waardeloze John Connor tot nu toe (en gezien de commentaar op de andere acteurs die deze rol al vertolkt hebben, kan dat wel tellen). Sarah Connor is wel redelijk goed gecast. De Terminators zijn voorlopig maar flauwe afkooksels van Arnie (een stel brede kerels van het type "ex-worstelaar op zoek naar filmcarriëre", maar zonder het charisma of dreigende uiterlijk van iemand als Schwarzenegger). Bovendien zie ik liever één zeer sterke Terminator dan iedere aflevering een nieuwe, en voorlopig lijkt het eerder dat laatste te zullen worden.

    Kortom, conclusie na 2 afleveringen is voor mij dat het best nog veel slechter had kunnen zijn, maar dat het even goed ook nog een stuk beter had kunnen zijn dan wat ze nu doen. Ik vind het maar erg middelmatig en hoop dat het ofwel snel beter wordt ofwel snel gecancelled wordt.

  21. #71

    Standaard

    Ik proef uit je reactie dat je het voornamelijk niet zo denderend vindt, omdat je nogal fan bent van de films. Ik heb de films wel in mijn collectie maar ben geen die-hard fan. Vind de serie tot nu toe minstens net zo genietbaar als de films. Ben het met je mening over miscasting ook niet helemaal eens. De hoofdrollen vind ik eigenlijk allemaal prima en de terminators zijn er toch alleen voor actie, dus dat het geen topacteurs zijn, boeit me niet zo.

    Alles hangt wel af van hoe het op de lange termijn stand houdt, maar dat geld natuurlijk voor elke serie. Ben benieuwd
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik proef uit je reactie dat je het voornamelijk niet zo denderend vindt, omdat je nogal fan bent van de films.
    Daar komt het eigenlijk wel zo'n beetje op neer ja. Ik vind de raakpunten tussen de films en de serie te beperkt voorlopig, maar ik hoop dat gedurende dit eerste seizoen nog een boeiende verhaallijn ontstaat, met niet al teveel vage dingen zoals ik in het spoilergedeelte van mijn vorige post aanhaal.

  23. #73

    Standaard

    Heb vandaag de pilot gezien, viel me niks tegen moet ik zeggen.

  24. #74

    Standaard

    ik heb alle 9 episodes dit weekend bekeken en heb er erg van genoten. Ik hoop dat het 2e seizoen er komt want of dit zo is is nog niet 100% officieel. Wel hebben de makers nieuwe ideeën gepitched naar FOX maar deze heeft nog niets goed gekeurd.

    En dan ook maar afwachten wat Terminator 4 gaat doen, al zie ik nu toch liever de serie dan de 4e film.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht

    >>>Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H.
    >>>Ik proef uit je reactie dat je het voornamelijk niet zo denderend vindt, omdat je nogal fan bent van de films.

    Daar komt het eigenlijk wel zo'n beetje op neer ja. Ik vind de raakpunten tussen de films en de serie te beperkt voorlopig, maar ik hoop dat gedurende dit eerste seizoen nog een boeiende verhaallijn ontstaat, met niet al teveel vage dingen zoals ik in het spoilergedeelte van mijn vorige post aanhaal.
    Vaag man dat je dat zo ziet, Intexor. Ik ben zelf ook HEEL erg fan van T2 (zeker 10-20x gezien) en had bij het zien van de 1ste 3 afleveringen echt het gevoel: COOL reliving the past!! Het deuntje, wat ik zelf de terminator hartbeat noem, is weer een beetje terug. Net als sommige catchphrases als "Come with me if you want to live" HEERLUK! OK, die was misschien voorspelbaar maar dan zit ik gewoon te glunderen op de bank hoor. En ondanks dat zit er toch een aardig 2007/2008 sausje overheen. Ik had even wat technische probleempjes maar anders had ik binnen 3 dagen alle 9 episodes gekeken. Ik ga daar vanavond maar eens mee verder denk ik

    Verder is het Cameron natuurlijk die de show steelt als is het maar de manier waarop ze lekker droog voor zich uit kan kijken of dat d'r naam misschien iets weg heeft van een niet nader te noemen T2 regisseur .

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •