Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 83 worden weergegeven.

Discussie: Ghostbusters 3

  1. #1

    Standaard Ghostbusters 3



    Regisseur Harold Ramis (Groundhog Day, Analyze This) heeft te kennen gegeven dat hij de Ghostbusters serie nieuw leven in wil blazen. Volgens hem heeft Dan Aykroyd
    (Dr. Raymond Stantz in de eerste twee films) een nieuw script geschreven, getiteld Ghostbusters in Hell. Ramis, verantwoordelijk voor de scripts van de eerste twee delen, wil Ben Stiller toevoegen aan de cast. Of Ben Stiller dat ook wil, is niet bekend.

    Opnieuw zullen de avonturen van de geestenverschalkers zich afspelen in New York, waar de (anti-)helden via een warenhuis terechtkomen in een soort parallel universum. Ramis omschrijft die plek als "een hel die bestaat uit de ergste dingen die het moderne stadsleven te bieden heeft, maar dan uitvergroot." Het is te hopen dat daar ook nog plek is voor geesten.
    bron: filmtotaal.nl

  2. #2

    Standaard

    Het eerste wat in me op komt wanneer ik dit lees: "WTF moet Ben Stiller in de Ghostbusters??" De eerste 2 zijn puur nostalgie voor me, en er hoeft van mij niet echt een derde deel te komen. En al helemaal niet wanneer Stiller mee doet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het eerste wat in me op komt wanneer ik dit lees: "WTF moet Ben Stiller in de Ghostbusters??" De eerste 2 zijn puur nostalgie voor me, en er hoeft van mij niet echt een derde deel te komen. En al helemaal niet wanneer Stiller mee doet
    Knap dat je al over een film kunt oordelen als hij nog gemaakt moet worden!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het eerste wat in me op komt wanneer ik dit lees: "WTF moet Ben Stiller in de Ghostbusters??" De eerste 2 zijn puur nostalgie voor me, en er hoeft van mij niet echt een derde deel te komen. En al helemaal niet wanneer Stiller mee doet
    Knap dat je al over een film kunt oordelen als hij nog gemaakt moet worden!
    das natuurlijk onzin he
    ik oordeel toch niet over de film, maar ik geef m`n mening over het nieuwtje dat in de openingspost staat. Tuurlijk oordeel ik niet over film, zie jij ergens staan "ik vind t een ***film"???
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Owned
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    Owned
    :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Dat ze een tweede deel maakten was al een grote fout.. Blijkbaar kan daar niet van worden geleerd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat ze een tweede deel maakten was al een grote fout.. Blijkbaar kan daar niet van worden geleerd.
    Daar ben ik het mee eens! Het tweede deel vond ik persoonlijk zeer zwak. Alleen Bill Murray hield het nog enigszins overeind met zijn typerende stijl en vette quotes. Maar dat was in het eerste deel ook sterker.

    Voor een deel 3 ben ik altijd te porren. Ik was eerst geen fan van Stiller, toen weer wel, nu weer niet. Maar soms kan hij toch iets toevoegen, mits hij überhaupt interesse heeft. Wat ik mij wel afvraag, wie zouden er gecast worden? De originele mensen zijn toch redelijk op een leeftijd waarbij gezegd kan worden, dat het lichamelijk niet meer verantwoord is om op spoken te jagen?
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het eerste wat in me op komt wanneer ik dit lees: "WTF moet Ben Stiller in de Ghostbusters??" De eerste 2 zijn puur nostalgie voor me, en er hoeft van mij niet echt een derde deel te komen. En al helemaal niet wanneer Stiller mee doet
    Knap dat je al over een film kunt oordelen als hij nog gemaakt moet worden!
    das natuurlijk onzin he
    ik oordeel toch niet over de film, maar ik geef m`n mening over het nieuwtje dat in de openingspost staat. Tuurlijk oordeel ik niet over film, zie jij ergens staan "ik vind t een ***film"???
    Zo komt het bij mij wel over.
    Zo van als Stiller meedoet is de film bij voorbaat al mislukt!
    Daarom vind ik het knap dat je dat nu al kan zeggen ZONDER de film eerst gezien te hebben.
    Je hebt gewoon een vooroordeel.

  10. #10

    Standaard

    Ok, dit bericht is dus onzin. Ik zie het trouwens ook niet eens staan op filmtotaal.nl.

    In ieder geval, dit gerucht is waarschijnlijk ontstaan doordat iemand die niet zo goed Engels kan dit interview met Harold Ramis heeft gelezen. Ramis vertelt hierin dat er inderdaad ooit plannen waren voor een derde Ghostbusters film. Hierin zouden de Ghostbusters inderdaad naar de hel gaan en inderdaad, hij zegt ook dat ze Ben Stiller in hun hoofd hadden om eventueel een rol te spelen.

    Hij zegt echter ook dat ze Chris Farley in gedachten hadden voor een rol. Juist ja, de Chris Farley die 8 jaar geleden overleden is. In andere woorden: de plannen voor deze film zijn al zeer oud en nooit van de grond gekomen. In het interview noemt Ramis Ghostbusters 3 ook de "non-existent film".

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Volgens hem heeft Dan Aykroyd (Dr. Raymond Stantz in de eerste twee films) een nieuw script geschreven, getiteld Ghostbusters in Hell.
    Quote van Ramis uit het interview:

    Well, we never really got down to an actual scenario.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het eerste wat in me op komt wanneer ik dit lees: "WTF moet Ben Stiller in de Ghostbusters??" De eerste 2 zijn puur nostalgie voor me, en er hoeft van mij niet echt een derde deel te komen. En al helemaal niet wanneer Stiller mee doet
    Knap dat je al over een film kunt oordelen als hij nog gemaakt moet worden!
    das natuurlijk onzin he
    ik oordeel toch niet over de film, maar ik geef m`n mening over het nieuwtje dat in de openingspost staat. Tuurlijk oordeel ik niet over film, zie jij ergens staan "ik vind t een ***film"???
    Zo komt het bij mij wel over.
    Zo van als Stiller meedoet is de film bij voorbaat al mislukt!
    Daarom vind ik het knap dat je dat nu al kan zeggen ZONDER de film eerst gezien te hebben.
    Je hebt gewoon een vooroordeel.
    En jij voegt echt wel iets toe aan deze discussie...

    Laat deel 3 maar komen. Met of zonder Stiller, belangrijkste is dat Murray goed op dreef is en hij meedoet aan dit deel.
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ok, dit bericht is dus onzin. Ik zie het trouwens ook niet eens staan op filmtotaal.nl.

    In ieder geval, dit gerucht is waarschijnlijk ontstaan doordat iemand die niet zo goed Engels kan dit interview met Harold Ramis heeft gelezen. Ramis vertelt hierin dat er inderdaad ooit plannen waren voor een derde Ghostbusters film. Hierin zouden de Ghostbusters inderdaad naar de hel gaan en inderdaad, hij zegt ook dat ze Ben Stiller in hun hoofd hadden om eventueel een rol te spelen.

    Hij zegt echter ook dat ze Chris Farley in gedachten hadden voor een rol. Juist ja, de Chris Farley die 8 jaar geleden overleden is. In andere woorden: de plannen voor deze film zijn al zeer oud en nooit van de grond gekomen. In het interview noemt Ramis Ghostbusters 3 ook de "non-existent film".

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Volgens hem heeft Dan Aykroyd (Dr. Raymond Stantz in de eerste twee films) een nieuw script geschreven, getiteld Ghostbusters in Hell.
    Quote van Ramis uit het interview:

    Well, we never really got down to an actual scenario.
    Goeie vermelding, een uit de llucht gegrepen bericht. Slotje dan maar, ziet er niet naar uit dat deze film er komt!
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Het eerste wat in me op komt wanneer ik dit lees: "WTF moet Ben Stiller in de Ghostbusters??" De eerste 2 zijn puur nostalgie voor me, en er hoeft van mij niet echt een derde deel te komen. En al helemaal niet wanneer Stiller mee doet
    Knap dat je al over een film kunt oordelen als hij nog gemaakt moet worden!
    das natuurlijk onzin he
    ik oordeel toch niet over de film, maar ik geef m`n mening over het nieuwtje dat in de openingspost staat. Tuurlijk oordeel ik niet over film, zie jij ergens staan "ik vind t een ***film"???
    Zo komt het bij mij wel over.
    Zo van als Stiller meedoet is de film bij voorbaat al mislukt!
    Daarom vind ik het knap dat je dat nu al kan zeggen ZONDER de film eerst gezien te hebben.
    Je hebt gewoon een vooroordeel.
    dat zeg ik toch niet??
    Maar ik zie Ben Stiller gewoon niet in de rol van Ghostbuster. En dat wil ik graag zo houden. Hij past, gezien al z`n voorgaande rollen, gewoon niet in deze film thuis. Denk dat t dan eerder een parodie gaat worden dan een "serieus" 3e deel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ok, dit bericht is dus onzin. Ik zie het trouwens ook niet eens staan op filmtotaal.nl.
    Ja als iets niet op Filmtotaal staat is het onzin...


    Wel jammer dat het niet van de grond is gekomen, zou een leuke film geweest zijn.

    Leuke Rol voor Stiller, Iedereen loopt altijd wel op hem te zeiken..
    OK hij is geen top acteur, maar ik vind em vaak wel grappig, al is het alleen maar omdat ie altijd van de lelijke personages speelt ( zoolander, meet the Parents/Fockers )

  15. #15

    Standaard

    Ik heb er geen problemen mee als de film ooit gemaakt zou worden

    We krijgen ook een Rambo 4, Rocky 6 en Die Hard 4.0, dus Ghostbusters 3 mag van mij ook wel

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ok, dit bericht is dus onzin. Ik zie het trouwens ook niet eens staan op filmtotaal.nl.
    Het stond er wel op gisteravond maar is nu weggehaald zie ik. Jammer, had het wel leuk gevonden wanneer er nog een derde deel zou zijn gemaakt

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gi1337
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ok, dit bericht is dus onzin. Ik zie het trouwens ook niet eens staan op filmtotaal.nl.
    Ja als iets niet op Filmtotaal staat is het onzin...
    In de eerste post stond "bron: filmtotaal.nl" vandaar dat ik zei dat ik het niet op filmtotaal.nl zag staan.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  18. #18

    Standaard

    SLECHTSLECHTSLECHTSLECHTSLECHTSLECHTSLECHT
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gi1337
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ok, dit bericht is dus onzin. Ik zie het trouwens ook niet eens staan op filmtotaal.nl.
    Ja als iets niet op Filmtotaal staat is het onzin...
    Zal wel Meevallen :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  20. #20

    Standaard

    Zolang Bill Murray geen Ghostbusters 3 wilt komt ER GEEN Ghostbusters 3. Het is namelijk een feit dat Ghostbusters (de licentie) in bezit is van 3 personen (en de studio natuurlijk): Harold Ramis, Dan Akroyd en Bill Murray. Harold Ramis en Dan Akroyd (en de studio natuurlijk :P) willen wel maar Bill Murray vind een derde lang niet zo interessant omdat hij uitdagende projecten zoals Lost In Translation en Broken Flowers wil doen. Alle drie moeten akkoord gaan anders komt een derde deel er gewoon niet. Net zoals bij Indiana Jones 4, Steven Spielberg, George Lucas en Harrison Ford het volledig met elkaar eens moeten zijn over het script. En sowieso ookal krijgen Ramis en Akroyd de rechten van Murray los, kunnen jullie je een Ghostbusters zonder Bill Murray voorstellen???? En dan uitgerekend i.p.v. hem een acteur als freakin' Ben Stiller?!? Nou ik niet....
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Zolang Bill Murray geen Ghostbusters 3 wilt komt ER GEEN Ghostbusters 3. Het is namelijk een feit dat Ghostbusters (de licentie) in bezit is van 3 personen (en de studio natuurlijk): Harold Ramis, Dan Akroyd en Bill Murray. Harold Ramis en Dan Akroyd (en de studio natuurlijk :P) willen wel maar Bill Murray vind een derde lang niet zo interessant omdat hij uitdagende projecten zoals Lost In Translation en Broken Flowers wil doen. Alle drie moeten akkoord gaan anders komt een derde deel er gewoon niet. Net zoals bij Indiana Jones 4, Steven Spielberg, George Lucas en Harrison Ford het volledig met elkaar eens moeten zijn over het script. En sowieso ookal krijgen Ramis en Akroyd de rechten van Murray los, kunnen jullie je een Ghostbusters zonder Bill Murray voorstellen???? En dan uitgerekend i.p.v. hem een acteur als freakin' Ben Stiller?!? Nou ik niet....
    Mee eens. Ghostbusters is nix zonder Bill Murray, maar toch hoop ik dat ze voor één keer terug keren voor een derde en laatste deel.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #22

    Standaard

    Oh... mijn... hemelse... god -_-

    Ghostbusters was een fijngevoelige en leuke komedie, met warempel zelfs een geloofwaardig liefdesverhaal tussen het absurde spookzuigen inverweven. Nu gaan ze me toch niet zeggen dat ze deze prachtige franchise de grond gaan inboren door Ben Stiller er ook maar een minieme rol in te laten spelen? -_-
    Bill Murray is een geweldig acteur, die er op zich erg serieus uitziet, maar door de minste subtiele gelaatsuitdrukking of lichaamstaal een lach of een traan kan uitlokken, kortom, een grootmeester zoals je die maar ERG weinig meer tegenkomt.
    Murray heeft Ghostbusters simpelweg GEMAAKT, en heeft ervoor gezorgd dat een film met cartoon special effects tot op de dag van vandaag nog altijd weet te verbazen.
    Geen enkele moderne acteur buiten hem kan dit effect nog bereiken.

    My two cents...

    *edit* Oef, het is onzin xD ik moet echt beter doorlezen eer ik een tirade afschiet xD
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #23

    Standaard

    Er komt inderdaad een derde deel, maar niet in de vorm van een film:

    Ghostbusters to Become Game Franchise

    Vivendi Games is teaming with Sony Pictures to turn Ghostbusters into a video game franchise, reports Variety.

    The first title in what the publisher hopes will be a series of "Ghostbusters" games is set for release in fall '08 from Vivendi's Sierra label.

    All four members of the movie team -- Dan Aykroyd, Ernie Hudson, Bill Murray and Harold Ramis -- will be giving voice and likeness rights for the game. Some supporting castmembers have signed up as well, including William Atherton, Brian Doyle Murray and Annie Potts.

    In addition, film writers Aykroyd and Ramis will pen a story for the game that takes place in the early '90s, after Ghostbusters II, during a new ghoul invasion of New York City.

    Developer Terminal Reality is making a "Ghostbusters" game for PC, PlayStation 3 and Xbox 360 aimed primarily at the core gamer demographic, while Red Fly Studios is making a version for PlayStation 2, Wii and DS designed more for families and casual gamers.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  24. #24

    Standaard

    Nieuws:

    Dan Aykroyd en de crew hebben zoveel aandacht gekregen rond de nieuwe Ghosbusters game dat ze misschien de verhaallijn van de nieuwe game gaan verfilmen.
    De geruchten gaan dat de hele cast, zelfs Bill Murray, er aan mee willen werken.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  25. #25

    Standaard

    Dat zou supergoed nieuws zijn, ghostbusters 3 met dezelfde crew.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •