Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 636 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Wat is er nou zo speciaal aan die kruidvat box behalve de mooiere box?
    Kan hier nergens wat over vinden
    Dat het een box met de digipacks in plaats van de snappers is.
    Dat boeit me niet echt veel, wat mij boeit zijn de extended afleveringen en bloopers.. daarvoor zal ik toch wel twijfelen aan de digipack versie..

  2. #152

    Standaard

    shit, niet meer leverbaar joh??
    dat zou wel balen zijn.... zou mijn R2 box graag vervangen voor de R1, maar dan wel de mooie houten box met glazen deurtje

  3. #153

    Standaard

    Weet iemand toevallig al of amazon ze nog binnen krijgt? anders morgen maar es mailen

  4. #154

    Standaard

    Geen idee. Ik wou ook al gaan mailen maar heb het adres niet. Daarvoor moet je eerst een account hebben. Of ik zoek misschien niet goed genoeg.

  5. #155

    Standaard

    Ik net trouwens dat DVD pacific ze weer heeft. Wel is het een "Low Stock"

  6. #156

    Standaard

    die winkel vertrouw ik niet helemaal aangezien Paul nog steeds niks binnen heeft?

  7. #157

    Standaard

    Paul heeft eindelijk wat binnen ik zal morgen eindelijk een review plaatsen 8)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #158

    Standaard

    Hoeveel was je totaal kwijt?? Verzendkosten inbegrepen enz?

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22
    die winkel vertrouw ik niet helemaal aangezien Paul nog steeds niks binnen heeft?
    Als er nou een winkel te vetrouwen is is het wel dvdpacific.
    Heb al zo veel daar besteld, en altijd alles netjes verpakt geleverd zonder extra douane kosten (ze verlagen de prijs op het pakketje..)

    En als er iets mis is? Geen probleem, je kan alles terug sturen en ze vergoeden het meteen (incl. verzendkosten!)

    Weet het, klinkt net alsof ik aandelen dvdpacific heb, maar ben gewoon erg happy met deze winkel....

  10. #160

    Standaard

    hehe ok.
    Nu nog hopen dat me dvdspeler R1 aankan

  11. #161

    Standaard

    rond de 200 euro 8)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  12. #162

  13. #163

    Standaard

    Ik heb sinds gisteren mijn Friends Region 1 Collector's Box binnen en bij deze dus een kleine review ervan..

    De box is ten eerste in goede staat bij mij aangekomen, op 1 klein krasje op de achterkant van de houten doos na, dit was voor mij geen echt probleem, bovendien staat die kant toch naar de muur..

    De box zelf ziet er als volgt uit :









    hij is vervolgens onderverdeeld in de 10 dvdboxen die elk bestaan uit 4 dvd's, 6 afleveringen per disc en op de 4e disc de extra's, bestaande uit trivia's, gag reels, en soms een kleine friends of friends docu met daarin interviews met regelmatig terugkerende gasten uit friends ( denk aan de ouders van ross en monica, janice, mr. heckles enz. )

    elk seizoen ziet er uitgeklapt zo uit :



    allemaal heel netjes en vooral ook veel praktischer nu je die discs nite meer hoeft om te draaien..ook zijn het allemaal extended cuts van de afleveringen, wat je trouwens alleen opvalt als je de afleveringen kan dromen zoals ik 8)

    al met al zeker je geld waard en ook de moeite om eraan te komen, een speciaal bedankje dan ook voor Maick Werner die de moeite heeft genomen om deze box voor mij te bestellen en bij mij thuis te bezorgen zonder er ook maar 1 cent extra voor te vragen..bovendien hoefde ik hem pas te betalen toen de box bij mij voor de deur stond, dus ook nog is veel vertrouwen gehad van hem ook.. top !
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  14. #164

    Standaard

    ziet er erg mooi uit moet ik zeggen!
    heb net die nieuwe gekocht bij de kruitvat en ben ik ook wel tevreden mee, maar ALS ik mocht ruilen :wink:
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  15. #165

    Standaard

    oei oei oei, die is wel heel fraai zeg.....
    twijfel twijfel twijfel...

  16. #166

    Standaard

    is het beeld en geluid nou ook duidelijk verbeterd?

  17. #167

    Standaard

    Bedankt voor je review Paul.
    Ik ga hem zekers bestellen. Zal vanavond ff dvdpacific doorlezen over betaalmethodes

  18. #168

    Standaard

    oei, €45 verzendkosten joh bij de goedkoopste...
    kom op €211 dan...

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22
    Zal vanavond ff dvdpacific doorlezen over betaalmethodes
    Is vrij simpel: Credit Card, Credit card en Credit Card :wink:

    Box ziet er zeer fraai uit, maar heb er geen €200 voor over aangezien ik alle NL digipacks al heb.

    Voor iemand die ze nog niet heeft is die keus een stuk makkelijker, de R1 is duidelijk het mooist en heeft de meeste extra's. Eigenlijk ie het belachelijk dat de "nieuwe versie" in NL ook niet deze extra's en langere afleveringen heeft gekregen...

  20. #170

    Standaard

    Oe das mooi, kan ik nog ff een creditcard gaan aanschaffen :x

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22
    Oe das mooi, kan ik nog ff een creditcard gaan aanschaffen :x
    Tsja...Das toch een probleem wat je blijft houden bij R1 bestellingen...

    Een alternatief is axelmusic.com Die verkoopt deze box ook (Wel tegen €268) en bied de mogelijkheid om met PayPal te betalen. Je kunt dan via je bankrekening geld overmaken naar je PayPal account en op de manier axelmusic betalen.

    Zie hier de friends box op axelmusic.com

  22. #172

    Standaard

    Thanxx voor je info.

    Maar ik moet idd toch maar gewoon een creditcard aanschaffen. is veel makkelijker

  23. #173

    Standaard

    Het kleine beetje twijfel wat ik nog had is nu wel weg . Deze box wil ik hebben. Bedankt voor de reveiw Paul

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    allemaal heel netjes en vooral ook veel praktischer nu je die discs nite meer hoeft om te draaien..ook zijn het allemaal extended cuts van de afleveringen, wat je trouwens alleen opvalt als je de afleveringen kan dromen zoals ik 8)
    Dit had ik dus anders om. Eerst had ik een heel aantal afleveringen gedownload en nu ik ze op de NL dvd aan het kijken ben mis ik dus steeds stukjes

  24. #174

    Standaard

    Het leven zuigt als je geen CreditCard hebt...

    en je beste vriend um niet voor je kan bestellen.

    Iemand hier zo lief misschien....?

    Nah... het zal een mooie droom blijven...
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #175

    Standaard

    het beeld en geluid is zeker van de eerste 2 seizoenen een stuk beter dan op de nl releases..

    wel heel vervelend dat je de afleveringen uit amerika gewend bent en dan allemaal stukjes mist

    EDIT: was niet duidelijk, ik bedoelde dat Brain Overflow allemaal stukjes mist..omdat hij de nl afleveringen heeft.. de usa afleveringen zijn compleet natuurlijk :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •