Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 265 van 265 worden weergegeven.

Discussie: Saw 3

  1. #251

    Standaard

    Heb ik dalijk een Steelbook, een slipcase en weer een Steelbook.

  2. #252

    Standaard

    saw 1 goed, goed einde
    saw 2, was een stuk minder
    saw 3, zit ik niet op te wachten, teveel van het goede

  3. #253

    Standaard

    Wanneer komt er nou een dvd-release?

  4. #254

    Standaard

    3 juli komt de steelbook uit. Daarna komt de filmpakker (1 disc).

  5. #255

    Standaard

    Idioot gedoe gewoon. Deel 1 in een steelbook, deel 2 in een slip, en nu weer een steelbook. Welke mafketel zit er achter het roer van deze releases?
    Is er al iets bekend over een boxset..?

  6. #256

    Standaard

    Ik wacht wel lekker op die filmpakker. Extra's kijk ik toch vrijwel nooit en past dan tenminste bij de versies van 1 en 2 die ik heb.

  7. #257

    Standaard

    Ik vond Saw 3 helemaal niet vet in vergelijking met Saw 1. Saw 2 vond ik ook al iets minder dan deel 1 maar had toch nog een beetje die claustrofobische sfeer uit het 1ste deel, Saw 3 is eigenlijk gewoon de ene gore marteling na de andere en dan hoeft het voor mij ook niet echt...ik zit dus zeker niet te wachten op een 4de deel.

  8. #258

    Standaard

    De UK versie is op het moment 10.99 euro bij play.
    Staat al in bestelling.

  9. #259

    Standaard

    Met deze tempo wordt Saw 4 nog eerder op dvd gereleased dan Saw 3.
    Dvd had er al minstens een half jaar geleden al uit moeten komen.

  10. #260

    Standaard

    Is er al bekend of er een box van de trilogie uitkomt?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Idioot gedoe gewoon. Deel 1 in een steelbook, deel 2 in een slip, en nu weer een steelbook. Welke mafketel zit er achter het roer van deze releases?
    Is er al iets bekend over een boxset..?
    Helemaal geen idioot gedoe. Als je er een BEETJE was ingedoken, was je er achter gekomen dat de nederlandse rechten voor Saw bij DFW (Dutch Filmworks) ligt, voor Saw II bij Universal en Saw III weer bij DFW. Vandaar het verschil in verpakking en indeling op de achterkant. Gebeurt vaker. Kijk maar naar bijv. de Die Hard releases in nederland. Deel 1+2 bij 20th Century Fox, deel 3 bij Buena Vista en deel 4 (volgens het bios scherm) weer bij 20th Century Fox.

    En om deze zelfde reden is het vrij onwaarschijnlijk dat er een box van uitkomt. Hoe het bij Die Hard toch is gelukt, is vrij zeldzaam.

  12. #262

    Standaard

    enkele dagen geleden gezien en wat een slechte film is Saw III zeg.. Voorspelbaar en een lachertje van een verhaallijn.. Zonde want deel 1 was geweldig. Deel 2 redelijk en deel 3 bagger. beter stoppen ze met die Saw films
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    Ik sluit me bij Rotterdam aan, een goede eerste film die al minder werd gedaan met het eerste vervolg en bij de tweede totaal uit de bocht vliegt....
    Hadden ze het beter bij een deel kunnen houden, en een vierde deel lijkt me helemaal een ramp.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  15. #265

    Standaard

    Vond een ook een goede film. Wel iets minder dan deel 1 + 2, maar alles werd netjes afgerond (wat in de eerste twee films soms onduidelijk was (plotgaten)). Altijd weer een gaaf einde vind ik.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •