Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    is dit dan niet die aktie om een dvd te maken met 30 gb ?

  2. #52

    Standaard 3x meer op DVD

    Ik zie het al gebeuren. Straks brengen ze de Godfather trilogie op 1 DVD uit om kosten te sparen ...
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  3. #53

    Standaard

    Als ze een andere compressie gaan gebruiken, kun je weer nieuwe apparatuur gaan kopen.

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    hier weten we inmiddels alles over en inderdaad.....nieuwe spulletjes kopen voor vele euro tjes

  5. #55

    Standaard

    Er kan toch al superveel op een dvd dus waarom nog meer?!?!
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bondfreak

    Maar zo'n vaart zal het voorlopig niet lopen, want de DVD is nog lang niet genoeg uitgemolken om een vervanger te introduceren.
    hhhmmm?.........blu ray inmiddels in opkomst

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: 50 GB DVD in 2003

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite


    50 GB op 1 DVD schijfje
    en meer zoals inmiddels bekend is

  8. #58
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Er kan toch al superveel op een dvd dus waarom nog meer?!?!
    nog betere kwaliteit van zowel beeld als geluid
    en als het mogelijk is waarom dan niet benutten

  9. #59

    Standaard

    Is dit hetzelfde systeem als waar het in die andere thread over gaat? ik weet zo niet hoe ik die kan linken.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  10. #60
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Kan het nog beter dan?
    Zeker weten! Het medium DVD heeft absoluut beperkingen waar nog veel aan verbeterd kan worden.

    [list=1][*]DVD's zijn kwetsbaar (Blu-Rays zitten straks in een 'omhulsel' om beschadigingen tegen te gaan, net als VHS)[*]Er wordt veel informatie gecomprimeerd (waardoor transfer-artefacten kunnen ontstaan)[*]Er wordt gebruik gemaakt van meerdere lagen (laagwisselingen)[*]Door de beperkte schijfruimte zijn meerdere disks nodig voor series, extra's, etc.[/list=1]

  11. #61
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra


    Zeker weten! Het medium DVD heeft absoluut beperkingen waar nog veel aan verbeterd kan worden.

    [list=1][*]DVD's zijn kwetsbaar (Blu-Rays zitten straks in een 'omhulsel' om beschadigingen tegen te gaan, net als VHS)
    dit is inderdaad ook wel een heel groot voordeel ja

  12. #62

    Standaard

    Ik zou dan eerst de prijs willen weten van dag apparaat en de prijzen van de films en wat de voordelen is tegenover dvd en of de kwaliteit beter is....maar ik hou het voorlopig dan nog bij dvd.

    DVD-RULES!!
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  13. #63
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    geen idee dit is een oudje die ik ergens tegenkwam
    zou best kunnen dus
    dus eigenlijk is die andere dus hetzelfde als deze(deze is ouder en dus eerder geplaats)
    wat zou het eigenlijk we hebben weer wat om over te lullen

  14. #64
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    prijzen van de films en wat de voordelen is tegenover dvd en maar ik hou het voorlopig dan nog bij dvd.
    je moet ook nooit gelijk iets kopen wat nieuw is
    altijd 2 a 3 generaties wachten want in het begin word er altijd nog veel verbeterd kwa techniek
    mocht het vandaag op de markt komen dan moet je pas over zo,n 2 jaar gaan denken om het eventueel te gaan kopen
    is ook beter voor je euro,s want dan is het ook goedkoper

  15. #65

    Standaard

    Ik heb drie threads met ditzelfde onderwerp samengevoegd.
    Eric van Ballegoie

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    je moet ook nooit gelijk iets kopen wat nieuw is
    altijd 2 a 3 generaties wachten want in het begin word er altijd nog veel verbeterd kwa techniek
    mocht het vandaag op de markt komen dan moet je pas over zo,n 2 jaar gaan denken om het eventueel te gaan kopen
    is ook beter voor je euro,s want dan is het ook goedkoper
    Als iedereen blijft wachten flopt het product.

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Als iedereen blijft wachten flopt het product.
    ja oke maar de liefhebbers kopen het toch wel gelijk want vele willen de eerste zijn met iets nieuws
    ikzelf vind het nieuwe wel mooi maar heb gelukkig dus ook het geduld om jaartje of 2 a 3 te wachten
    dan zijn zulke apperaten weer verbeterd en nog goedkoper ook

  18. #68

    Standaard

    Prachtig mooi allemaal en net als jullie allemaal ben ik gek van DVD's, we vergeten met ze allen echter één ietsie pietsie klein dingetje " WE MOETEN ALLEMAAL WEER NIEUWE SPELERS KOPEN VAN HEB IK JOUW DAAR". De fabrikanten kennende zullen die eerste spelers niet voor weinig geld laten gaan en heb je net als ik net een leuk spelertje (DENON DVD 3800) van ongeveer 1700 eurootjes gekocht, dan heb je toch niet gelijk trek om daar weer een andere speler voor te kopen.

    Ik bedoel te zeggen: vanaf de jaren 70 hebben we VHS video en sinds een paar jaar !! hebben we DVD, de techniek gaat nu zo rap dat het eigenlijk ongezond is om in wat voor techniek te gaan investeren. Oftewel kon het tijdspad niet een ietsie pietsie langer zijn zodat je het gevoel hebt dat je op je huidige apparatuur kan afschrijven. Want laten we eerlijk zijn, wij met zijn allen staan als eerste uiteraard in de winkel te hijgen naar deze nieuwe apparatuur en zullen het ook als eerste uiteraard thuis hebben.
    groetjes allemaal en mogen we voor de toekomst blijven investeren.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •