Pagina 7 van 36 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #151

    Standaard

    **** Kwaliteit:

    http://tinypic.com/player.php?v=4hawwj&s=4

    DAMN!!

    Stiekem toch wel kippenvel. Wel met de gedachte dat ze dit keer hopelijk wat geniale scenario stukken hebben bewaard. Niet zoals Terminator Salvation dat je de plottwist en alle belangrijke actie al gezien hebt.

    Kan niet wachten op HD trailer.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  2. #152

    Standaard

    Dat lijkt me wel een bioscoopbezoekje waard. (in 3D uiteraard)

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Dat lijkt me wel een bioscoopbezoekje waard. (in 3D uiteraard)
    hij is zo en zo in 3d

  4. #154

    Standaard

    Deze trailer is wel heel anders dan de vorige,mede door het verhaal uit de doeken,lijkt me dit toch een aangename film om te zien..De vorige trailer vond ik teleurstellend maar deze trailer verast me toch wel weer..Nice

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #155

    Standaard

    Wacht "geduldig" (NOT!) op de HD trailer!
    De bagger kwaliteit trailers kijk ik niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    hij is zo en zo in 3d
    Je bedoeld zeker ''sowieso''?
    Hij gaat ook gewoon in 2D vanaf 35mm draaien natuurlijk, want met alleen digitale 3D voorstellingen mis je een hoop publiek.
    Uiteraard is deze film wel BEDOELD om in 3D bekeken te worden.
    20th Century Fox heeft met Ice Age 3 bewezen dat het ze lukt om een film in heel veel 3D zalen uit te brengen!

  7. #157

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=2LQkTQ1foSU

    Nieuwe trailer. Voor een HD versie klik op het kleine logo HD.

  8. #158

    Standaard

    Toegegeven, deze nieuwe trailer maakt me enorm nieuwsgierig. Het ziet er echt fantastisch uit en daarnaast lijkt het een enorm actiespektakel te gaan worden. Wordt een klapper denk ik, mede gesteund door de enorme hype rond het project.

  9. #159

    Standaard

    Wow die nieuwe trailer, ik hoop dat wij hem snel op mijn werk binnenkrijgen want ik wil hem wel eens op het grote scherm zien. Het ziet er heel erg tof uit. Nog beter tot nu toe dan ik had gedacht.
    Gelukkig is het alweer bijna december.
    Ikran is not horse!

  10. #160

    Standaard

    hier staat ie ook nog eens in HD

    Net gezien: impressed as f*ck. Ben er nu toch wel heel erg benieuwd naar! Bring it on!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #161

    Standaard

    Ik ben ook echt onder de indruk. Ziet er fantastisch uit.

    Oordelen over de film doe ik pas nadat ik de film gezien heb. Trailers kunnen erg misleidend zijn.

  12. #162

    Standaard

    Inderdaad stukken beter dan de vorige trailer!

  13. #163

    Standaard

    het verhaal doet me denken aan pocahontas

  14. #164

    Standaard

    Is er al een HD format te downloaden? Krijg het niet voor elkaar bij Yahoo, *** site!

    Geweldige trailer, brengt het gevoel wat ik had na de preview van 20 minuten weer HELEMAAL terug! BRING IT ON!


  15. #165

  16. #166

    Standaard

    Al mijn HD-trailers haal ik hiervandaan:

    http://www.hd-trailers.net/

    Staan er al meerdere van Avater

  17. #167

    Standaard

    Volgens mij wordt deze film een flop.
    Ik heb de trailer gezien en dat ziet er aardig uit maar ik heb toch het idee dat de massa dit links laat liggen.

    Maar goed, we shall see.

  18. #168

    Standaard

    Ben ook erg benieuwd!
    Het zal vast niet zo'n klapper worden als PotC 3 of The Dark Knight.

  19. #169

    Standaard

    Ik weet het niet. De blu ray kan ik niet laten liggen want ik hou best van dergelijke films en hey it's Cameron, maar die blauwe karakters kunnen mij nu al niet boeien. Het riekt naar een overhypte overgewaardeerde sf film die het zo leuk doet in 3d en niet meer dan dit.....maar hoop dat ik er naast zit.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik weet het niet. De blu ray kan ik niet laten liggen want ik hou best van dergelijke films en hey it's Cameron, maar die blauwe karakters kunnen mij nu al niet boeien. Het riekt naar een overhypte overgewaardeerde sf film die het zo leuk doet in 3d en niet meer dan dit.....maar hoop dat ik er naast zit.....
    Ik vind het knap dat je dat al kan zeggen na een paar trailers. Natuurlijk kan de film tegenvallen, maar om hem nu al af te schrijven is wat voorbarig. Maar ja, er zit ook een enorm verschil tussen gewoon een goede film en de compleet revolutionaire film die Cameron er zelf van maakt. Ik hoop op het laatste, maar met 'gewoon een goede film' ben ik zelf al erg tevreden
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik vind het knap dat je dat al kan zeggen na een paar trailers. Natuurlijk kan de film tegenvallen, maar om hem nu al af te schrijven is wat voorbarig. Maar ja, er zit ook een enorm verschil tussen gewoon een goede film en de compleet revolutionaire film die Cameron er zelf van maakt. Ik hoop op het laatste, maar met 'gewoon een goede film' ben ik zelf al erg tevreden
    Dat is ook zo, maar het is meer een gevoel.
    Vliegende smurfen boeien gewoon niet zo vermoed ik. Het verhaal an sich lijkt me ook niet erg aansprekend.

    We gaan het zien...

  22. #172

    Standaard

    De film moet wel een kaskraker worden want het budget was 500 miljoen dollar

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik vind het knap dat je dat al kan zeggen na een paar trailers. Natuurlijk kan de film tegenvallen, maar om hem nu al af te schrijven is wat voorbarig. Maar ja, er zit ook een enorm verschil tussen gewoon een goede film en de compleet revolutionaire film die Cameron er zelf van maakt. Ik hoop op het laatste, maar met 'gewoon een goede film' ben ik zelf al erg tevreden
    ?? Ik schrijf de film helemaal niet af, dat maak jij er nu van.

    Maar ik moet het wel nog zien of de film die echte Cameron vibe gaat hebben....dat heeft de trailer in ieder geval voor mij niet.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    ?? Ik schrijf de film helemaal niet af, dat maak jij er nu van.
    Dat maak ik er van? De onderstaande quote van jou heeft er toch aardig wat van weg:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Het riekt naar een overhypte overgewaardeerde sf film die het zo leuk doet in 3d en niet meer dan dit
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dat maak ik er van? De onderstaande quote van jou heeft er toch aardig wat van weg:
    Yep, nogmaals. Jij maakt het er van. Je interpreteert het postje verkeerd. Ik schrijf de film niet af. Er staat duidelijk het riekt / lijkt erop en ik spreek bovendien de hoop uit dat dit niet het geval is. Ik zeg nergens dat het een overhypte overgewaardeerde film is of dat hij afgeschreven is door mij...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 7 van 36 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •