Pagina 4 van 36 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Oja, Almere en Ede was het. Het zit ze ook niet mee daar in Amersfoort.

    Mocht de Avatar-roadshow nog wat westelijker komen, dan wil ik misschien wel een kijkje nemen. Bedankt in elk geval! (Vilnix ook bedankt!)
    No Problem!


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Oja, Almere en Ede was het. Het zit ze ook niet mee daar in Amersfoort.

    Mocht de Avatar-roadshow nog wat westelijker komen, dan wil ik misschien wel een kijkje nemen. Bedankt in elk geval! (Vilnix ook bedankt!)
    Yups Almere en Ede, Ede doet het met stereoscopische projectie (2 projectoren), wij doen het met het XPANDD systeem (de actieve brillen dus). Ik moet helaas werken maar ben heel benieuwd er naar, het schijnt trouwens om hetzelfde te gaan als wat er op de Cinema Expo is vertoond maar dat weet ik niet zeker. Wat we te zien gaan krijgen weet ik niet maar iedere keer als ik daar over vragen stel krijg ik te horen dat ik het met mijn eigen ogen moet zien om te geloven. Toegang is trouwens gewoon gratis, je moet alleen snel zijn want het schijnt razendsnel te gaan met de kaarten.
    Ikran is not horse!

  3. #78

    Standaard

    Jij moet werken, maar kan je niet later de film nog even voor jezelf starten?
    Of hebben jullie een key voor eenmalige vertoning ofzo?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Jij moet werken, maar kan je niet later de film nog even voor jezelf starten?
    Of hebben jullie een key voor eenmalige vertoning ofzo?
    Ik zit stiekem te hopen dat ik later die avond er nog naar kan kijken, wij draaien hem in ieder geval 4 keer die dag, 1 keer besloten en 3x voor iedereen die wilt.
    Ikran is not horse!

  5. #80

    Standaard

    Jullie hebben 'm zeker al binnen, maar is-ie nog niet afspeelbaar door de key?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Jullie hebben 'm zeker al binnen, maar is-ie nog niet afspeelbaar door de key?
    Naar verwachting krijgen wij de Avatar beelden vrijdag pas binnen (ga ik tenminste vanuit), voor zo ver ik weet is hij nog niet binnen (maar ik was twee dagen vrij dus hij kan wel binnen zijn gekomen maar dan ben ik nog niet op de hoogte gebracht).
    Ikran is not horse!

  7. #82

    Standaard

    Ik zie het al voor me:
    Voorstelling afgelast, operateur heeft mail met KDM weggegooit.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik zie het al voor me:
    Voorstelling afgelast, operateur heeft mail met KDM weggegooit.

    Oei, als dat zou gebeuren... (dan hebben we nog 2 backup mail adressen en staat het nog wel op de mail server (A) ).
    Het is beveiligd tegen digibeten hoorde ik .
    Ikran is not horse!

  9. #84

    Standaard

    Ik ga hem morgen ook zien


  10. #85

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Heeft me geen wauw effect
    BD (1243) What i Watch

  13. #88

    Standaard

    Leuke trailer. Deze ga ik zeker in de cinema kijken.
    Het gekke is, dat ik aan Poccahontas moest denken vanaf het midden van de trailer. Een zuivere leefwereld aangetast door 'visiters' en een heel biotoop wat de gevolgen kan dragen. De goude combinatie van actie en drama Dat kan alleen maar spectakel opleveren.

  14. #89

    Standaard

    Bwei, wat een slecht gekozen muziek voor een trailer! Ziet er visueel natuurlijk super uit!


  15. #90

    Standaard

    in mijn ogen is cameron de beste actie regisseur die de wereld ooit gekent heeft,en dat lijkt ie weer te bewijzen met de actiescenes die in de trailer te zien zijn, ik ben erg benieuwd,maar een ding is zeker 18 december zit ik in de kuip.

  16. #91

    Standaard

    WOW!! bring it
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #92

    Standaard

    Gemengd gevoel. Mooie wereld en heb vertrouwen in Camera, maar wel héél erg veel CGI, het lijkt wel een mocap film van Zemeckis. Kwalificeert dit nog wel voor live action?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #93

    Standaard

    Hmm, is dit een volledige animatie film ofzo? Ik vind de CGI er tot nu toe niet overtuigend uitzien.
    Vooral de blauwe wezens zien er imo niet uit, bij dergelijke creaties vind ik altijd de ogen ontzettend slecht gedaan, aangezien deze wezens nogal grote ogen hebben, valt het op :P.

    Ik kijk zeker wel uit naar deze film, maar ik snap niet waarom Avatar op deze manier gepromoot moet worden, het kan dan alleen maar tegenvallen toch?

  19. #94

    Standaard

    Lijkt me zeker een gave film die ik zeker ga zien maar de beelden komen niet echt realistisch op me over, beetje nep.

  20. #95

    Standaard

    ik denk dat het zeker het beste tot nu toe is, zeker de wereld, maar de blauwe mannetjes zijn het nog net niet

  21. #96

    Standaard

    Ik ben niet echt overtuigd, al die geheimzinnigheid en dan zo'n eerste matige teaser afleveren. De muziek is inderdaad erg slecht gekozen, voegt vrijwel niets toe. De beelden maken me an sich wel benieuwd maar het is wel érg veel CGI inderdaad. Ik vrees voor een flop.

  22. #97

    Standaard

    Zojuist de preview bekeken. Ik moest mijn mond even oprapen want die bleef maar open staan, het ziet er zo ongelofelijk mooi uit in 3D (en geen simpele trucjes zoals in veel films maar echt het gevoel alsof je er tussen staat/zit). Het duurt ongeveer een kwartier maar dat kwartier ziet er wel adembenemend uit. Cameron zegt zelf dat het alleen maar uit de eerste helft van de film is dus dat het niet eens grote spoilers bevat maar het is echt iets wat je moet zien.
    Ikran is not horse!

  23. #98

    Standaard

    Nou, ik vind die trailer toch echt wel moddervet hoor.
    Helemaal in 1080p, wat een kleuren!!
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Nou, ik vind die trailer toch echt wel moddervet hoor.
    Helemaal in 1080p, wat een kleuren!!
    Dan moet je echt naar de preview gaan . Die blaast de trailer helemaal weg . (al zal de film natuurlijk weer de preview wegblazen denk ik)

    Okay, ik ben helemaal gehyped .
    Ikran is not horse!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Zojuist de preview bekeken. Ik moest mijn mond even oprapen want die bleef maar open staan, het ziet er zo ongelofelijk mooi uit in 3D (en geen simpele trucjes zoals in veel films maar echt het gevoel alsof je er tussen staat/zit). Het duurt ongeveer een kwartier maar dat kwartier ziet er wel adembenemend uit. Cameron zegt zelf dat het alleen maar uit de eerste helft van de film is dus dat het niet eens grote spoilers bevat maar het is echt iets wat je moet zien.
    Officieel jaloers
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 4 van 36 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •