Pagina 32 van 36 EersteEerste ... 22282930313233343536 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht

    Oke het verhaal was dus ongeveer van hetzelfde niveau als een smurfenaflevering.
    Je bedoelt ongeveer net zo kinderachtig als je post ?

  2. #777

    Standaard

    Het verhaal is niet bepaald simpeler dan menig andere blockbuster dus dat bashen hierop ontgaat mij. Dat de karakters blauw zijn vind ik ook niet echt geslaagd maar overall moet ik eerlijk zeggen dat mijn projector visueel naar ongekende hoogtes wordt gegooid door de beeldenpracht van de Avatar bluray. Zo scherp, zoveel diepte, de kleuren, details enz. Ongekend mooi en pracht demo materiaal....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #778
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was getekend de zeiksmurf, maar hij brengt het wel leuk..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #779

    Standaard

    Leuke post man
    Hij heeft nog een beetje gelijk ook........het niveau is gewoon bijna hetzelfde.

  5. #780

    Standaard

    Het niveau van het verhaal van de gemiddelde Bruce Willis, Steven Seagal, Vin Diesel - film is nog belabberder. Heb me er ook niet aan gestoord.

  6. #781

    Standaard

    Hij doelde duidelijk op aandacht en reacties anders maak je niet zon lang verhaal over een film die je compleet bagger vind, maar, missie geslaagd in ieder geval.

  7. #782

    Standaard

    Maar daar was niet zo'n hype over...........na al die ophef over Avatar had ik niet zo'n inhoudsloze film verwacht.

  8. #783

    Standaard





    Toch best mooie smurfen als je gaat vergelijken..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Maar daar was niet zo'n hype over...........na al die ophef over Avatar had ik niet zo'n inhoudsloze film verwacht.
    Alle ophef is vooral geweest over de nieuwe technieken, het 3D gedeelte en hoe dat verwerkt werd in de film. Het verhaal is nooit echt ophef over geweest anders dan dat het een vrij eenvoudig verhaal werd.

  10. #785

    Standaard

    De ophef kwam ook een groot deel over de zogehete wereld, alles leefde en was uniek blabla.

    Geef een kleuter een paar kleurpotloden en hij verzint hetzelfde.


  11. #786

    Standaard

    veel te grote hype niet origineel verhaal alleen eerste minuten dat ge die blauwe venten ziet is nog oke daarna kunt ge film afzetten en een andere zien.

  12. #787

    Standaard

    Hoogbegaafde kleuters dan, die kleuters van jou.

  13. #788

    Standaard

    Wat een onzin Daan. Ik heb de steelbook met daarbij een 200 pagina dik boek met alle machines, planten enz. uit Pandora waardoor heel duidelijk wordt hoeveel werk er in deze film is gaan zitten. Je hoeft de film heus niet geweldig te vinden, maar het gaat nergens over om een gigantisch project als Avatar af te doen als simpel. Misschien eens vaker the making off bekijken want dan ga je toch echt anders denken over het maken van een film hoe klein ook. Dit is echt heel veel werk en verdient wat meer respect in mijn ogen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat een onzin Daan. Ik heb de steelbook met daarbij een 200 pagina dik boek met alle machines, planten enz. uit Pandora waardoor heel duidelijk wordt hoeveel werk er in deze film is gaan zitten. Je hoeft de film heus niet geweldig te vinden, maar het gaat nergens over om een gigantisch project als Avatar af te doen als simpel. Misschien eens vaker the making off bekijken want dan ga je toch echt anders denken over het maken van een film hoe klein ook. Dit is echt heel veel werk en verdient wat meer respect in mijn ogen....
    In elke film zit veel werk, dus dan zou je geen enkele film af mogen kraken. De meeste dieren in de film zijn voornamelijk kruisingen tussen bestaande beesten, of beesten met extra ledematen. Ook het feit dat alles aan elkaar verbonden is (maar dan letterlijk, via de staarten!) is natuurlijk niets nieuws. Ook had Cameron wel iets meer aan het scenario mogen doen, want je kan nog wel leuk een planeet bedenken maar als het script niet goed is, heb je er niets aan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #790
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euh....,

    Ik vind groen een mooie kleur.
    Beetje belachelijk dat jij groen niet een mooie kleur vindt.
    Ook belachelijk dat jij vindt dat groen wat meer roodachtig had moeten zijn. Eigenlijk snap ik niet goed waarom jij groen geen mooie kleur vindt.
    Sorry hoor, maar groen is gewoon een goed gelukte kleur, en ik vind dat jij dat ook maar moet vinden, want ik heb toch duidelijk gemaakt dat groen top is.

    Conclusie, ik vind wat ik vindt, en dan vind jij wat jij vindt.
    Zijn we allebei blij.

    Waar hebben we het over :veryfunny:

    Voor een ieder die zich aangesproken voelt
    Uiteraard met een en een

    Ps ik heb het niet over blauw, daar heb ik geen mening over...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #791
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    In elke film zit veel werk, dus dan zou je geen enkele film af mogen kraken. De meeste dieren in de film zijn voornamelijk kruisingen tussen bestaande beesten, of beesten met extra ledematen. Ook het feit dat alles aan elkaar verbonden is (maar dan letterlijk, via de staarten!) is natuurlijk niets nieuws. Ook had Cameron wel iets meer aan het scenario mogen doen, want je kan nog wel leuk een planeet bedenken maar als het script niet goed is, heb je er niets aan.
    Er is een groot verschil tussen alles bedenken en het effectief uitwerken (tot in de kleinste details).
    En als je enorm perfectionistisch bent aangelegd, dan kruipt daar aanzienlijk veel tijd en energie in.

    Zo simpel uitgelegd van "het zijn enkel een paar kruisingen" of "extra ledematen", is het niet helemaal.

    Het scenario is klassiek (zo kan je het ook noemen), maar heeft wel een herkijkwaarde. En is een leuke film voor tussendoor. Dat laatste kan ik van niet veel films zeggen. De zogenaamde must-have's die enkel maar stof staan te verzamelen. Maar soit, dat doet er niet toe.

    Je mag natuurlijk de film helemaal niet goed vinden en afbreken tot in het oneindige bij wijze van spreken.
    Maar 'scheld niet om te schelden'. Want zo komt het nu wel een beetje over.

  17. #792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    In elke film zit veel werk, dus dan zou je geen enkele film af mogen kraken. De meeste dieren in de film zijn voornamelijk kruisingen tussen bestaande beesten, of beesten met extra ledematen. Ook het feit dat alles aan elkaar verbonden is (maar dan letterlijk, via de staarten!) is natuurlijk niets nieuws. Ook had Cameron wel iets meer aan het scenario mogen doen, want je kan nog wel leuk een planeet bedenken maar als het script niet goed is, heb je er niets aan.
    Ik zie niet in waarom je geen commentaar zou mogen leveren, puur omdat iets veel werk heeft gekost. Ik geef ook graag commentaar, is alleen maar leuk. Ik heb alleen een probleem als het nogal ongefundeerd is. Jij legt nu ook goed uit waar jij een probleem mee hebt en dat is prima. Maar veel mensen kramen iets uit zonder na te denken of stil te staan hoe iets tot stand is gekomen, laat staan dat ze zelf ook maar iets creatiefs zouden kunnen afleveren dat nog niet eens aan de aftiteling kan tippen. Gewoon roepen dat iets prut is kan elke kleuter om in dezelfde strekking te reageren.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #793

    Standaard

    Exclusief bij Pathé: Avatar terug in de bioscoop!

    Vanaf 2 september vertoont Pathé exclusief Avatar: Special Edition in Digital 3D. Deze nieuwe versie van James Camerons epische actie-avonturenfilm onthult meer dan acht minuten aan nieuw materiaal!

    Avatar: Special Edition is exclusief te zien bij Pathé Buitenhof, De Kuip en Tuschinski (grote zaal).

    http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=2329 (met een trailer)

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    In elke film zit veel werk, dus dan zou je geen enkele film af mogen kraken. De meeste dieren in de film zijn voornamelijk kruisingen tussen bestaande beesten, of beesten met extra ledematen. Ook het feit dat alles aan elkaar verbonden is (maar dan letterlijk, via de staarten!) is natuurlijk niets nieuws. Ook had Cameron wel iets meer aan het scenario mogen doen, want je kan nog wel leuk een planeet bedenken maar als het script niet goed is, heb je er niets aan.
    Wat is er mis met het script? Toch een lekkere vertelling van een veldslag op een andere planeet. Is niet van minder niveau dan bijvoorbeeld Star Wars, Jaws of Harry Potter. En bovendien goedvoor 3 miljard opbrengst.

    Volgens mij heb jij een verkeerde definitie van 'niet goed'.

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Wat is er mis met het script? Toch een lekkere vertelling van een veldslag op een andere planeet. Is niet van minder niveau dan bijvoorbeeld Star Wars, Jaws of Harry Potter. En bovendien goedvoor 3 miljard opbrengst.

    Volgens mij heb jij een verkeerde definitie van 'niet goed'.
    Het is Pocahontas gezien door een blauwe bril. Dat is mis met het script. Het bestaat al.
    The future is Blu

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Wat is er mis met het script? Toch een lekkere vertelling van een veldslag op een andere planeet. Is niet van minder niveau dan bijvoorbeeld Star Wars, Jaws of Harry Potter. En bovendien goedvoor 3 miljard opbrengst.

    Volgens mij heb jij een verkeerde definitie van 'niet goed'.
    Als jij een 'lekkere vertelling' al goed genoeg vind dan stel jij gewoon lagere eisen.

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Het is Pocahontas gezien door een blauwe bril. Dat is mis met het script. Het bestaat al.
    The new world is eigenlijk ook pocahontas in een nieuw jasje...

    Neemt niet weg dat Avatar het inderdaad meer moet hebben van pracht en praal dan diepgang. Het is leuk vermaak.

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht




    Toch best mooie smurfen als je gaat vergelijken..
    Wie houdt nu niet van smurfinnetje...

  24. #799

    Standaard

    Het verhaal was niet alleen slecht, de acteer prestaties waren ook niet super goed.

    Het enige goede aan avatar zijn de mooi plaatjes maar dat is ook alles.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    Het verhaal was niet alleen slecht, de acteer prestaties waren ook niet super goed.

    Het enige goede aan avatar zijn de mooi plaatjes maar dat is ook alles.
    Het verhaaltje was niet slecht, alleen een beetje simpel. Dat heb je met pron toch ook, mooie beelden maar een slecht verhaal en acteerprestaties.

Pagina 32 van 36 EersteEerste ... 22282930313233343536 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •