Pagina 21 van 36 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #501

    Standaard

    Vandaag gezien in de bios en vond het een retestrakke film. Het verhaal was niet echt baanbrekend, maar welke film heeft dat nog wel? Het zat in ieder geval goed genoeg in elkaar om de gehele speelduur te boeien. Vooral tegen het einde vond ik het echt spannend worden, ook al hoef je geen genie te zijn om te bedenken hoe alles gaat eindigen. Qua CGI is dit echt de beste en mooiste film ooit gemaakt. De vergelijkingen met andere films snap ik niet echt, dit is echt baanbrekend. Heel veel scenes bestaan alleen uit CGI en overtuigen doet het allemaal. De natuur is prachtig gemaakt en bovendien levensecht. De meeste dieren wat minder, maar het zijn dan ook fantasiedieren. De avatars en de bevolking vond ik ook echt goed gemaakt, met veel emotie in de gezichten en de manier van bewegen. Een moderne topper, Cameron flikt het weer.

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Snap het ook niet. Vooral als ik dan de kritieken lees hier. Verhaal was niet goed of vonden de leden slecht. Acteerwerk ook standaard, maar toch geven er veel hier een 8-9 aan deze film. Enkel dan voor de CGI?
    Nee in dit geval was het voor de film ervaring als geheel, dus incl. die geweldige 3D ervaring
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #503

    Standaard

    Ga hem binnenkort ook maar es bekijken en zal dan mijn eindoordeel vellen.

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Ga hem binnenkort ook maar es bekijken en zal dan mijn eindoordeel vellen.
    Oeh spannend!
    The future is Blu

  5. #505

    Standaard

    Juist terug van de bios en ik heb al heimwee naar pandora. Nog nooit heb ik zo'n andere en prachtige leefwereld mogen ervaren. Prachtig hoe de harmonie van pandora in beeld gebracht werd. De 3D elementen hebben dit alles nog eens extra versterkt. Toch wil ik ook de digitale versie gaan bekijken. Vooral om de film in een scherper beeld, dat ik toch wel mis bij 3D films, te kunnen beleven en om van de totaliteit van het scherm te kunnen genieten. Maar dit zal wss aan mijn ogen liggen.

  6. #506

    Standaard

    Verhaal is zeer stereotiep en voorspelbaar, maar ik hou wel van een goed happy end. Qua visualisatie lijkt Avatar op niets wat ik ooit elders heb gezien
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brlggs Bekijk bericht
    Juist terug van de bios en ik heb al heimwee naar pandora. Nog nooit heb ik zo'n andere en prachtige leefwereld mogen ervaren. Prachtig hoe de harmonie van pandora in beeld gebracht werd.
    Heimwee. Dat is nou precies de juiste omschrijving van mijn gemoedstoestand toen ik de bioscoop verliet, nadat ik de film voor de eerste keer gezien had.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Heimwee. Dat is nou precies de juiste omschrijving van mijn gemoedstoestand toen ik de bioscoop verliet, nadat ik de film voor de eerste keer gezien had.
    Sluit ik me bij aan. Hier mag ook wel een deel 2 van komen. Het betreft hier geen weergaloos verhaal, maar enkel onovertroffen CGI, dat is bij een sequel makkelijker in stand te houden.
    The future is Blu

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Sluit ik me bij aan. Hier mag ook wel een deel 2 van komen. Het betreft hier geen weergaloos verhaal, maar enkel onovertroffen CGI, dat is bij een sequel makkelijker in stand te houden.
    Misschien is het verhaal niet revolutionair, de uitvoering zeker wel.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Misschien is het verhaal niet revolutionair, de uitvoering zeker wel.
    Ja dat bedoel ik. Ik ben het helemaal met je eens! Ik wilde na de film ook direct terug naar Pandora. Dat is allemaal zooo mooi gemaakt. En ik vind het verhaal ook niet slecht. Maar soms heb je van die films die een dermate goed verhaal hebben dat het beter is om geen sequel te maken om de status niet aan te tasten. Het beste aan deze film is niet het verhaal maar AL het andere. Het is makkelijker om deel 2 nog een keer zo mooi te maken als deel 1 dan op verhaalgebied als deel 1 een overweldigend verhaal had.

    Snapt u?
    The future is Blu

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pete928 Bekijk bericht
    en dat is juist zo jammer , dat die bezoekersaantallen nooit zijn bijgehouden zodat we de films echt qua populariteit met mekaar zouden kunnen vergelijken .
    Die zijn dus wel bijgehouden..

    zie: http://www.boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm

    Avatar staat hier nog geen eens in de top 100.

    Maar ja, hier in delft kost een filmpje nu 9.20, terwijl het enkele jaren geleden 6.75 was. Dan heb je al snel veel hogere opbrengsten. The dark knight staat in de top 30..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Die zijn dus wel bijgehouden..

    zie: http://www.boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm
    Dit is niet wereldwijd. Dit is alleen de VS. daar haalt Avatar tot nu toe maar ongeveer 1/3 uit.
    The future is Blu

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Die zijn dus wel bijgehouden..

    zie: http://www.boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm

    Avatar staat hier nog geen eens in de top 100.

    Maar ja, hier in delft kost een filmpje nu 9.20, terwijl het enkele jaren geleden 6.75 was. Dan heb je al snel veel hogere opbrengsten. The dark knight staat in de top 30..
    plus de opbrengst voor Avatar ligt sowieso al wat hoger : tickets 3D/IMAX kosten al wat meer...

  14. #514

    Standaard

    ik bedoel dus de bezoekersaantallen en niet het geld .
    ik las in de krant vanmorgen dat avatar tot nu toe in nederland net over de 500000 bezoekers heeft gehaald en dat harry potter and the half blood prince de best bezochte film van 2009 was met 1.3 miljoen bezoekers

  15. #515

    Standaard

    Mijn vriendin is zo lief geweest twee plaatsen te reserveren....links achterin. Zijn de beste plaatsen volgens de medewerkster. Is dat zo? Moet je perse in het midden zitten om van dat 3D te kunnen genieten? We gaan zaterdag en we hadden alle keuze maar links achterin schijnt het beste te zijn...mmmmm....ik vraag het me af. Maar ik neem dus aan dat het niet echt uitmaakt waar je zit?

  16. #516

    Standaard

    Bij IMAX in rotterdam adviseerden ze om vanaf rij 5 tot rij 10 te gaan zitten (in tegenstelling tot een niet-3dfilm dus)...
    heb m gister nogmaals gezien in een gewone 3D-zaal in den bosch en toen zaten we bijna achterin en k moet zeggen: vooraan beleef je NOG meer de wereld van Pandora en is het toch echt wel mooier!
    Dus plaatsen linksachterin lijken mij echt niet de allerbeste hoor...

  17. #517
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Van plaats 30 naar 31 vandaag gegaan, in de IMDB top 250.

    http://www.imdb.com/title/tt0499549/

  18. #518

    Standaard

    In welke bios in Den Bosch is deze in 3D te zien?

  19. #519

    Standaard

    gisteren weer gezien..blijft een mooie film.. vind het verhaal fantastisch..hedendaags zitten in de meeste verhaal lijnen van films cliches, so who cares..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In welke bios in Den Bosch is deze in 3D te zien?
    Doet Belbios het niet bij jou?
    Antwoord: Theater aan de Parade

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fonotic Bekijk bericht
    Bij IMAX in rotterdam adviseerden ze om vanaf rij 5 tot rij 10 te gaan zitten (in tegenstelling tot een niet-3dfilm dus)...
    En hoe kun je bepalen waar je gaat zitten bij IMAX in Rotterdam?
    The future is Blu

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Doet Belbios het niet bij jou?
    Antwoord: Theater aan de Parade
    Theater aan de Parade inderdaad Daar zat gisteravond de zaal gewoon vol!

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    En hoe kun je bepalen waar je gaat zitten bij IMAX in Rotterdam?
    Eigenlijk heb je daar vaste plaatsen, maar omdat ik smiddags om 1u ging en er hooguit 20 mensen in de zaal zaten, zei het personeel dat je zelf een plekje mocht uitkiezen.

  24. #524

    Standaard

    En toen had Avatar LOTR 3 ingehaald en neemt James Cameron plaatsje 1 en 2 in van de meest opbrengende films ooit. And counting...

    http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/
    The future is Blu

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fonotic Bekijk bericht
    Eigenlijk heb je daar vaste plaatsen, maar omdat ik smiddags om 1u ging en er hooguit 20 mensen in de zaal zaten, zei het personeel dat je zelf een plekje mocht uitkiezen.
    Dan ga ik toch maar een keer een middagvoorstelling opzoeken. Ik was r op de releasedag (vol dus) en toen zat ik op de achterste rij, beetje zonde van de IMAX ervaring.
    The future is Blu

Pagina 21 van 36 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •