Pagina 22 van 36 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    En toen had Avatar LOTR 3 ingehaald en neemt James Cameron plaatsje 1 en 2 in van de meest opbrengende films ooit. And counting...

    http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/

    Titanic voor het eerst in gevaar na 12 jaar.......

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    Titanic voor het eerst in gevaar na 12 jaar.......
    ik wil nog niet zeggen dat Titanic in gevaar is. Daarvoor moet Avatar nog wel iets meer dan 600 miljoen. Hij is ongeveer op 2/3. Maarja, Avatar draait nog wel ff.
    The future is Blu

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    ik wil nog niet zeggen dat Titanic in gevaar is. Daarvoor moet Avatar nog wel iets meer dan 600 miljoen. Hij is ongeveer op 2/3. Maarja, Avatar draait nog wel ff.
    En nog steeds volle zalen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    En nog steeds volle zalen.
    Ja ik ben ook benieuwd naar wat hij komend weekend gaat doen en waar hij uiteindelijk eindigt. Ik denk niet dat hij bij Titanic komt maak ik sluit het zeker niet uit. Ik ga zelf bijvoorbeeld ook nog wel 2/3 keer, waarvan ik 1 keer niet IMAX 3D wil.
    The future is Blu

  5. #530

    Standaard

    Ik ga hem ook zeker nog één maal zien. Ondertussen de 3d versie gezien. Volgende week de digitale versie eens bekijken.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    ik wil nog niet zeggen dat Titanic in gevaar is. Daarvoor moet Avatar nog wel iets meer dan 600 miljoen. Hij is ongeveer op 2/3. Maarja, Avatar draait nog wel ff.
    Idd, 2/3 na 3,5 week release!! Titanic heeft volgens mij langer Dan een half jaar gedraaid..... Ik denk dat de us record van 600mln er zeker aangaat

  7. #532

    Standaard

    Volgens mij heeft Titanic zelfs een jaar in de bios gedraaid of zo.. Kan me herinneren dat t echt super lang was. Als Avatar al na 3 weken zover is gekomen denk k wel dat ie Titanic gaat inhalen...

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Titanic zelfs een jaar in de bios gedraaid of zo.. Kan me herinneren dat t echt super lang was. Als Avatar al na 3 weken zover is gekomen denk k wel dat ie Titanic gaat inhalen...
    ... als hij ook zo lang zal draaien als Titanic. Wat ik ten zeerste betwijfel. Hij heeft met 700 miljoen nog een lange weg te gaan. Ik denk niet dat hij Titanic inhaalt, maar het zou wel kunnen. Dat zou wat zijn zeg, 1 regisseur met 2 films zwaar lonely at the top.
    The future is Blu

  9. #534

    Standaard

    Film review Humo

    De computergame ligt al een tijdje in de winkels, en nu is ook de hoofdschotel eindelijk gearriveerd: 'Avatar', de film die volgens regisseur James Cameron - twaalf jaar na 'Titanic' eindelijk weer boven water - de loop van de filmgeschiedenis zal wijzigen.

    Zoals 'The Jazz Singer' ooit de era van de geluidsfilm inluidde, zo zou 'Avatar' voor de definitieve doorbraak van de 3D-cinema moeten zorgen. Of Camerons nieuwste nu écht zo revolutionair is? Laten we het zo stellen: vooraf zijn we vijf volle minuten bezig geweest met het proper wrijven van een smerig, zichtbaar vol vieze microben zittend brilletje, en achteraf wervelde er slechts één gedachte in ons hoofd: is het dát maar?

    Belangrijkste vaststelling: 'Avatar' biedt zeker níét die buitengewone, grensverleggende, hyperzintuiglijke sensatie die de geruchten (of was het de marketingmachine?) ons voorspiegelden. Ja, voor je ogen ontvouwt zich een prachtig fluorescerende, met wonderlijke fauna en flora volgestouwde junglewereld ('Jurassic Park' is nooit ver weg), maar wie de verwachting koestert om ook echt in de actie te zitten en tussen de personages te staan, zal zwaar worden teleurgesteld.

    Het veelbesproken, ultrageavanceerde en miljoenen dollars kostende stereoscopische Fusion Camera System, door Cameron zelf bedacht en ontwikkeld, levert alles bij mekaar nauwelijks betere effecten op dan een ouderwetse Viewmaster. Bovendien is Cameron er niet in geslaagd om een oplossing te vinden voor het beruchte probleem van de helderheid: 't is alsof je door een zonnebril naar het scherm zit te turen. Of was ons kijkglas nóg niet proper genoeg?

    Tweede vaststelling: het scenario, de acteurs en de ietwat simplistische groene 'Wij zijn één met de planeet!'-filosofie die uit het struikgewas van de planeet Pandora opkringelt kunnen de meubelen niet redden. Camerons welbekende obsessie met aliens, hitech-wapentuig en militaire outfits is weliswaar intact gebleven, maar de tijd dat hij duizelingwekkende actie feilloos wist te combineren met prikkelende ideeën ('The Terminator', 'The Abyss', 'Aliens') lijkt voorbij.

    De plot (eigenlijk een doorslagje van 'Dances with Wolves'), de karaktertekeningen en vooral de dialogen zijn van een hemeltergende, 'Transformers'-achtige infantiliteit. Alles bij mekaar ontbreekt het 'Avatar' vooral aan een ziel ('t is meer een computergame dan een film), maar laten we ook weer niet té streng wezen: de kids zullen die azuurblauwe Na'vi met hun lieve puntoortjes en hun traditionele handbogen waarschijnlijk best wel cool vinden. Wij daarentegen gaan nu meteen 3 Duveltjes drinken: om de kater weg te spoelen.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    Het veelbesproken, ultrageavanceerde en miljoenen dollars kostende stereoscopische Fusion Camera System, door Cameron zelf bedacht en ontwikkeld, levert alles bij mekaar nauwelijks betere effecten op dan een ouderwetse Viewmaster.
    Bullshit!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    De plot (eigenlijk een doorslagje van 'Dances with Wolves'), de karaktertekeningen en vooral de dialogen zijn van een hemeltergende, 'Transformers'-achtige infantiliteit.
    Okee, Avatar had niet het beste plot ter wereld, maar om het nou te vergelijken met Transformers, dat gaat veel te ver. Deze recensent houdt duidelijk van overdrijven. Ik ben blij dat ik Humo niet lees, wat een slechte recensie.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Bullshit!


    Okee, Avatar had niet het beste plot ter wereld, maar om het nou te vergelijken met Transformers, dat gaat veel te ver. Deze recensent houdt duidelijk van overdrijven. Ik ben blij dat ik Humo niet lees, wat een slechte recensie.
    Deze niet vergeten:
    "de kids zullen die azuurblauwe Na'vi met hun lieve puntoortjes en hun traditionele handbogen waarschijnlijk best wel cool vinden".
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #537

    Standaard

    Ik ken Humo niet zo goed, maar het is toch een serieus blad? Want ik vind het moeilijk om deze recensie serieus te nemen. Natuurlijk valt er wel wat op Avatar aan te merken, maar dit is gewoon regelrechte onzin.

  13. #538

    Standaard

    Die Humo klinkt wel erg ''Telegraaf-achtig''... (qua toonzetting)

    Btw, w.b.t. vieze brillen:
    Als je regelmatig in een RealD zaal komt, koop dan voor een paar euro gewoon je eigen brilletje op eBay en maak 'm thuis gewoon schoon in een sopje.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 10-01-2010 om 14:09

  14. #539

    Standaard

    Humo's recensie is totaal ongeloofwaardig. De 3D is nog niet op 100 %, maar op zo'n manier deze film afkraken is verschrikkeljk.

  15. #540

    Standaard

    ik vond Avatar ook niet geweldig, maar bij Humo overdrijven ze wel vaker in besprekingen van heel populaire films/cd's/boeken.

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    bij Humo overdrijven ze wel vaker in besprekingen van heel populaire films/cd's/boeken.
    Dus ze staan erom bekend dat ze populaire films afkraken, enkel omdat ze populair zijn? Hmm... dat gaat dan ten koste van hun geloofwaardigheid.

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    ... als hij ook zo lang zal draaien als Titanic. Wat ik ten zeerste betwijfel. Hij heeft met 700 miljoen nog een lange weg te gaan. Ik denk niet dat hij Titanic inhaalt, maar het zou wel kunnen. Dat zou wat zijn zeg, 1 regisseur met 2 films zwaar lonely at the top.
    Avatar staat inmiddels op ruim 1,3 miljard dollar: meer dan 400 miljoen in Amerika (opnieuw een weekendopbrengst van ongeveer 50 miljoen) en 900 miljoen in de rest van de wereld. In dit tempo gaat het record van Titanic sneuvelen denk ik.

  18. #543
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ik kan er kort over zijn

    Ik vond de film i.c.m. met 3D en IMAX wel een hele beleving!
    Ik vind het iig een ongeëvenaarde ervaring.
    Ben juist blij dat het niet zo over de top 3D was zoals Jaws 3D en Friday the thirteen 3D vroeger waren.

    En wat de heren recensisten daarover te vertellen hebben kan me al helemaal niet boeien.
    Ik maak zelf wel uit of ik een film goed is of niet.
    Dan laat een 'mening' van iemand anders mij helemaal koud!

    En dat deze Titanic zal overtreffen ben ik niet bang voor, alhoewel dit minder tevens een vrouwen film is als Titanic, maar zelfs dan...

    En dan tevens vooruit lopend...

    We gaan toch wel een 3D BD leveren,die dan ook echt 3D is, en niet zoals de recente quasi 3D BD's met rood blauw brilletje.............., toch!!!

    Maar dat zal wel niet.
    Oeps was toch iets langer dan kort zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Avatar staat inmiddels op ruim 1,3 miljard dollar: meer dan 400 miljoen in Amerika (opnieuw een weekendopbrengst van ongeveer 50 miljoen) en 900 miljoen in de rest van de wereld. In dit tempo gaat het record van Titanic sneuvelen denk ik.
    Ja ik ben ook benieuwd. Het is wel nog steeds een lange weg te gaan. Maar het zou nu zeker kunnen.
    The future is Blu

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En wat de heren recensisten daarover te vertellen hebben kan me al helemaal niet boeien.
    Ik maak zelf wel uit of ik een film goed is of niet.
    Dan laat een 'mening' van iemand anders mij helemaal koud!
    Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen... +1 overigens...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #546

    Standaard

    Vorige week heb ik Avatar dan eindelijk gezien en ik kwam de film uit met een kater.

    Positief: Werkelijke prachtige beelden! De special effects zijn fenomenaal. Ze hoeven de genomineerden voor de visual effects oscar niet meer bekend te maken, want Avatar wint deze toch. Voornamelijk de overzicht shots van de planeet en het landschap zijn super, maarrrrrr...

    Negatief: Inhoudsloos. Het boeit niet, veels te standaard en vanaf minuut 1 voorspelbaar. Tegen het einde zat ik zo van, laat dat hele 'verhaal' maar achterwege en gooi wat actie scenes achter elkaar, want dit gaat nergens over.

    Als 'visual effects' film is dit een hoogstandje, als 'drama' film is het letterlijk een drama. Jammer. Sherlock Holmes is duidelijk beter (Robert Downey Jr. rulez!).

    Anyone agree?

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht

    Anyone agree?
    *pick me , pick me*

    Ik ben het helemaal met je eens wbt Avatar. Ik wist precies wat er ging gebeuren, had 0,0 band met de karakters en het boeide me naar het einde toe steeds minder.


  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Btw, w.b.t. vieze brillen:
    Als je regelmatig in een RealD zaal komt, koop dan voor een paar euro gewoon je eigen brilletje op eBay en maak 'm thuis gewoon schoon in een sopje.
    Bij Pathé De Kuip kregen we gisteren allemaal een bril die nog in zn plastic omhulsel zat en die we aan het einde ook gewoon mee naar huis mochten nemen. Die neem ik dus de volgende keer weer mee..

  24. #549

    Standaard

    Nog ff de soundtrack aan het luisteren en je hoort soms echt de Titanic deuntjes tussendoor. Maar ja, dat blijf je houden met dezelfde composer...

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Nog ff de soundtrack aan het luisteren en je hoort soms echt de Titanic deuntjes tussendoor. Maar ja, dat blijf je houden met dezelfde composer...
    Ik heb de soundtrack al vaak beluisterd en ik herken niets hieruit uit Titanic. Maar dat natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.
    The future is Blu

Pagina 22 van 36 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •