Pagina 31 van 36 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #751

    Standaard

    Weer gezien,blijft een prachtige film! De soundstrack en movie score is prachtig,vooral in de 2e helft van de film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #752

    Standaard

    Vandaag gezien op DVD lekker thuis.
    Het verhaal is standaard goed-kwaad soort-soort gedoe. OK, maar wat een beleving. Dat hele Pandora en de Na'vi uitwerkingen zijn ook op DVD schitterend. Bovendien ook al is het verhaal vrij eenvoudig toch is er eigenlijk niets mis mee. Het is een film, een visueel meesterwerkje waar ik van genoten heb.

  3. #753

    Standaard

    Avatar is wat mij betreft toch wel de grootste teleurstelling van de afgelopen jaren, moet ik eerlijk bekennen. Ik had me al ingesteld op een eenvoudig verhaaltje waar ik niet al te veel van moest verwachten, maar Cameron maakt het wel érg bont hier. Is het werkelijk waar nodig de kijker aan te spreken alsof 'ie een imbeciel is? Het verhaal zit de kijkervaring enorm in de weg, want ik hoopte nog in de wereld van Pandora te kunnen worden gezogen, maar de constante stroom clichés waar je mee overspoelt wordt, herinnert je er voortdurend aan dat je een (Hollywood)film zit te kijken, wat enige inleving in de weg staat. Het verplichte liefdesverhaaltje was ook zo oninteressant dat ik eigenlijk hoopte dat de mensen zouden winnen, zodat dat blauwe geval eindelijk eens van het scherm verdween, maar helaas...

    De rerelease hoeft van mij dan ook totaal niet. Het lijkt me sterk dat de deleted scenes iets wezenlijks toevoegen.

  4. #754
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Vandaag gezien op DVD lekker thuis.
    Het verhaal is standaard goed-kwaad soort-soort gedoe. OK, maar wat een beleving. Dat hele Pandora en de Na'vi uitwerkingen zijn ook op DVD schitterend. Bovendien ook al is het verhaal vrij eenvoudig toch is er eigenlijk niets mis mee. Het is een film, een visueel meesterwerkje waar ik van genoten heb.
    Op DVD..????

    Dat kan echt niet meer als crewmember hoor...
    Overigens ook als niet crewmember.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #755

    Standaard

    Ik ga hier niet eens op in Claudio, die vette kluif mag je houden .

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karl91 Bekijk bericht
    Avatar is wat mij betreft toch wel de grootste teleurstelling van de afgelopen jaren, moet ik eerlijk bekennen. Ik had me al ingesteld op een eenvoudig verhaaltje waar ik niet al te veel van moest verwachten, maar Cameron maakt het wel érg bont hier. Is het werkelijk waar nodig de kijker aan te spreken alsof 'ie een imbeciel is? Het verhaal zit de kijkervaring enorm in de weg, want ik hoopte nog in de wereld van Pandora te kunnen worden gezogen, maar de constante stroom clichés waar je mee overspoelt wordt, herinnert je er voortdurend aan dat je een (Hollywood)film zit te kijken, wat enige inleving in de weg staat. Het verplichte liefdesverhaaltje was ook zo oninteressant dat ik eigenlijk hoopte dat de mensen zouden winnen, zodat dat blauwe geval eindelijk eens van het scherm verdween, maar helaas...

    De rerelease hoeft van mij dan ook totaal niet. Het lijkt me sterk dat de deleted scenes iets wezenlijks toevoegen.
    ben het met je eens dat het vol van cliche's zit, maar als je de film in imax 3d hebt gekeken dan wordt je echt wel meegezogen in al het visuele van de film hoor

  7. #757

    Standaard

    Wat zijn dat toch voor mensen die films als Transformers en Avatar afkraken omdat er geen verhaal in zit? Hoe draai je dan? alleen met een center of zo?? Wat is er mis met op zijn tijd wat domme actie in glorieus hd beeld en geluid. Gewoon 2.5 uur mooie beelden actie en fun. Big deal!. De boog kan nu eenmaal niet altijd gespannen zijn. My 2 cents...

    Stephen Lang zag ik gisteren op ITV HD en die zegt zelf ook dat het just fun is. Die man glunderde nog na van het plezier dat hij tijdens de opnames had. Leuk om te zien...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karl91 Bekijk bericht
    Avatar is wat mij betreft toch wel de grootste teleurstelling van de afgelopen jaren, moet ik eerlijk bekennen. Ik had me al ingesteld op een eenvoudig verhaaltje waar ik niet al te veel van moest verwachten, maar Cameron maakt het wel érg bont hier. Is het werkelijk waar nodig de kijker aan te spreken alsof 'ie een imbeciel is? Het verhaal zit de kijkervaring enorm in de weg, want ik hoopte nog in de wereld van Pandora te kunnen worden gezogen, maar de constante stroom clichés waar je mee overspoelt wordt, herinnert je er voortdurend aan dat je een (Hollywood)film zit te kijken, wat enige inleving in de weg staat. Het verplichte liefdesverhaaltje was ook zo oninteressant dat ik eigenlijk hoopte dat de mensen zouden winnen, zodat dat blauwe geval eindelijk eens van het scherm verdween, maar helaas...

    De rerelease hoeft van mij dan ook totaal niet. Het lijkt me sterk dat de deleted scenes iets wezenlijks toevoegen.

    Dit is wat mij betreft wel de negatiefste resentie die op dit forum te lezen is over Avatar.

    Als je deze film zo een sof vind waarom kijk je dan in godsnaam?
    Of hebben al die mensen die reeds de film gezien hebben totaal geen inzicht?
    Of heb jij een dusdanige filmkennis dat de rest van de mensen die de film wel boeiend vind het helemaal verkeerd ziet,en totaal geen filmkennis heeft !

    Deze film breekt alle records op iedere aspect bijna techniek,muziek,casting en noem maar op wat mij betreft terecht.

    Doe jezelf een plezier de volgende keer, als je een film niet leuk vind of niet boeiend ventileer het dan ergens anders.

    Of doe het op een opbouwende manier afkraken is makkelijk.


    mvg
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrSissor Bekijk bericht
    Dit is wat mij betreft wel de negatiefste resentie die op dit forum te lezen is over Avatar.

    Als je deze film zo een sof vind waarom kijk je dan in godsnaam?
    Of hebben al die mensen die reeds de film gezien hebben totaal geen inzicht?
    Of heb jij een dusdanige filmkennis dat de rest van de mensen die de film wel boeiend vind het helemaal verkeerd ziet,en totaal geen filmkennis heeft !

    Deze film breekt alle records op iedere aspect bijna techniek,muziek,casting en noem maar op wat mij betreft terecht.

    Doe jezelf een plezier de volgende keer, als je een film niet leuk vind of niet boeiend ventileer het dan ergens anders.

    Of doe het op een opbouwende manier afkraken is makkelijk.


    mvg
    Karl heeft net zo goed een recht op een mening als jij, en die mag die ventileren. Ik snap eigenlijk niet dat je zegt "Als je deze film zo een sof vind waarom kijk je dan in godsnaam?" Hoe kan Karl nu weten of hij de film goed vindt of niet vooraleer hij 'm bekeken heeft? En wat the hell heeft het ervaren van een film met filmkennis te maken? De dictatuur van de intelligentia: enkel wie kennis heeft van filmtechniek mag over een film meepraten?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #760

    Standaard

    Vind ik ook. Je hoeft Avatar niet leuk te vinden omdat toevallig miljoenen anderen dit wel doen. Smaken verschillen nu eenmaal en iedereen heeft recht zijn mening te ventileren. Laten we dit ook vooral zo houden hier....

    Edit:

    review Avatar
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 27-04-2010 om 11:48
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #761

    Standaard

    Laten we elkaar hier niet persoonlijk aan gaan vallen omdat iemand deze film niet kan waarderen. Zoals Werner ook al zegt heeft iedereen recht op zijn of haar mening en mag deze hier ventileren. De reactie van MrSissor is dan ook zeer ongepast! Ook bewoordingen als 'dan is er iets mis met je' gaan wat mij betreft veels te ver.

  12. #762

    Standaard

    En wat krijg ik net in mijn schoot geworpen door ome post........

    TATTATTATATTATAAAAAAAAAA:



    Cool
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #763

    Standaard

    Vanaf nu weer ontopic over de film Avatar

  14. #764

    Standaard

    Toch even een kleine reactie

    Op de eerste plaats is het helemaal mijn bedoeling niet om iemand te kwetsen of beledigen.En volgens mij deed ik dat ook niet.

    Het is echter wel zo dat deze meneer een resentie schrijft die niet niet echt mals is.
    Door de resentie zo te schrijven met naar mijn mening ongefundeerde kritiek ,kan men een reactie verwachten.

    Dus ik ben het zeer mee eens dat ierdereen een mening mag hebben op dit forum ,maar het mag ook wel opbouwend zijn het hoeft niet zo neerbuigend te zijn.
    Het afbreken of afkraken van een film is zo makkelijke en totaal overbodig.

    Dus laten we proberen het postief te houden en vooral opbouwend.

    mvg
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  15. #765

    Standaard

    Dus er mag alleen maar positief gepost worden over een film en anders niet?
    Dat is wat je nu zegt namelijk en dat lijkt me niet de bedoeling. Zoals al gezegd, iedereen mag zijn/haar mening over een film posten ongeacht of die positief of negatief is. Je mag ook aangeven het daar niet mee eens te zijn. Maar persoonlijke aanvallen of beledigingen willen we niet hier.

    Maar genoeg nu, we gaan weer ontopic over de film Avatar

  16. #766

    Standaard

    Ik heb even vlug het boekje, an activist survival guide to Pandora, doorgeslagen en dan kun je pas zien hoe veel werk er in Avatar is gaan zitten. Meer dan 200 pagina's over planten, bomen, wapens, bevolking enz. Leuk om te hebben... Al vind je de film niks, je moet wel respect krijgen als je ziet hoeveel werk in alles is gaan zitten...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #767
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...ostcount=383Ik krijg hier steeds een beetje een dubbel gevoel van :veryfunny:
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-04-2010 om 15:57
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Vind ik ook. Je hoeft Avatar niet leuk te vinden omdat toevallig miljoenen anderen dit wel doen. Smaken verschillen nu eenmaal en iedereen heeft recht zijn mening te ventileren. Laten we dit ook vooral zo houden hier....

    Edit:

    review Avatar
    Maar dat werkt ook andersom, ik wil niet zeggen dat dat nu het geval is, maar er zijn ook mensen die het bij voorbaat al niks vinden omdat de grote meute er massaal achter aan loopt.
    Qua verhaal vind ik dat het prima in elkaar zit, je kan toch niet zeggen dat het een standaard goed tegen kwaad verhaal is ? want zo kan je elke film wel zo zwart/wit beoordelen.
    Het verhaal is zeker niet minder dan de menig andere film en over orginaltiteit kan je twisten, volgens mij is het redelijk onmogelijk om nog met een totaal orgineel verhaal te komen.
    Maar voorlopig moet ik nog mooi wachten tot hij in de bus valt

    mumble, mumble, lucky bastards

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Qua verhaal vind ik dat het prima in elkaar zit, je kan toch niet zeggen dat het een standaard goed tegen kwaad verhaal is ?
    Jawel, dat kun je wel degelijk. Er zit afgezien van de vormgeving niks origineels in en is het wel degelijk een erg standaard goed tegen kwaad verhaal. Hoewel er in grote lijnen vaak bepaalde overeenkomsten zitten in dit soort verhalen, trekt Avatar praktisch elk cliché uit de kast en zijn de specifieke overeenkomsten met bepaalde films wel erg nadrukkelijk aanwezig. Zelfs de muziek was regelmatig een herhalingsoefening van eerdere soundtracks van dezelfde componist.
    Het was dan ook een film die in hoge mate voorspelbaar was. En ook daarmee bedoel ik niet de grote lijnen, maar ook bepaalde details. Op het moment dat bijvoorbeeld werd opgemerkt dat de übergrote vliegende draak pas door een handvol individuen ooit getemd is was wel duidelijk dat de hoofdpersoon dat later op een cruciaal punt in het verhaal wel even ging lukken . Van dat soort ongein.

    Daarvoor hoef je er niet eens specifiek op te letten of met cynische houding de bioscoop in te gaan. Ik had ook liever gehad dat ik het een fantastische film had gevonden, maar het stond zo stijf van de clichés dat het wat mij betreft niet veel meer dan een showcase voor hoogwaardige special effects was. Leuk om een keer te zien, maar afgezien van de vormgeving niets dat blijvende waarde heeft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Jawel, dat kun je wel degelijk. Er zit afgezien van de vormgeving niks origineels in en is het wel degelijk een erg standaard goed tegen kwaad verhaal. Hoewel er in grote lijnen vaak bepaalde overeenkomsten zitten in dit soort verhalen, trekt Avatar praktisch elk cliché uit de kast en zijn de specifieke overeenkomsten met bepaalde films wel erg nadrukkelijk aanwezig. Zelfs de muziek was regelmatig een herhalingsoefening van eerdere soundtracks van dezelfde componist.
    Het was dan ook een film die in hoge mate voorspelbaar was. En ook daarmee bedoel ik niet de grote lijnen, maar ook bepaalde details. Op het moment dat bijvoorbeeld werd opgemerkt dat de übergrote vliegende draak pas door een handvol individuen ooit getemd is was wel duidelijk dat de hoofdpersoon dat later op een cruciaal punt in het verhaal wel even ging lukken . Van dat soort ongein.

    Daarvoor hoef je er niet eens specifiek op te letten of met cynische houding de bioscoop in te gaan. Ik had ook liever gehad dat ik het een fantastische film had gevonden, maar het stond zo stijf van de clichés dat het wat mij betreft niet veel meer dan een showcase voor hoogwaardige special effects was. Leuk om een keer te zien, maar afgezien van de vormgeving niets dat blijvende waarde heeft.
    Hier ben ik het helemaal mee eens.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  21. #771

    Standaard

    Ik heb even gezocht naar een leuke vergelijking over hoe ik de film nou eigenlijk vond want ik snap het verhaal over de cliche's wel.

    Mijn visie: Avatar is als een achtbaanrit, je weet precies waar je naar beneden stort en waar je de looping in gaat, je ziet het ruim van te voren aankomen. Toch blijft het leuk om die rit te ervaren. Avatar dus ook, je ziet de cliche's mijlenver aankomen maar juist vanwege de spectaculaire CGI uitwerking blijft het toch een mooie ervaring. Dat is mijn mening erover.

  22. #772
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn mening...

    Elke film is voorspelbaar, op enkele uitzonderingen na.
    Alles is al een keer verteld, elke melodie is al een keer bedacht.
    Veel verhalen hebben we al honderd keer gehoord.
    Al vanaf de eerste sprookjes herhalen we verhalen over goed en kwaad, geloof en oorlog, liefde en haat. En toch onderbewust willen we die verhaallijnen steeds maar weer gevoed krijgen.
    We willen zien, terwijl we weten hoe het eindigt.

    Op het moment dat ik mensen overal om me heen hoor vertellen over Avatar, ook mensen die totaal niets met films hebben. zegt dat toch wel iets over waar deze film staat.


    Mijn persoonlijke eis is dat een film mij vervoerd, dat is redelijk gelukt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #773

    Standaard

    Mijn probleem met deze film was niet zozeer de voorspelbaarheid, maar ik had geen enkele binding met de karakters en de wereld.

    Vandaar dat ik net zoals Nerra zat, "Tsja, het zal allemaal wel.."

    Normaal ben ik echt wel te porren voor een Sci fi/ avonturen film en mijn vriendin ook, maar deze had tijdens de film ook weer eens wat slaap ingehaald


  24. #774

    Standaard

    Dat is dan vooral het 1e deel van de film lijkt mij, avatar is een film dat geintroduceerd moet worden, nieuwe planeet pandora wat er daar gebeurd enzv..tja aan onvoorspelbaarheid dat is voor ieder persoon verschillend,alleen als je zo gaat denken dat dan zul je dat ook sneller verwachten...het is natuurlijk de been there , done that story des al te min in een ander jasje...met een orgineel tintje..en boodschap.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #775

    Standaard avaflop

    Gisteren dan eindelijk gezien op mijn beamer.
    Heb Avatar expres gekeken op groot doek voor de optimale film beleving.
    Dat was dus zonde van mijn branduren......

    Leuk! Zo'n extra lang aflevering van de smurfen...
    Potige smurf in de dop krijgt les van Smurfin maar Gargamel is boos ('ik haaaaat smurfen!') en wil de steenkooltjes van de smurfen om het vuur op te stoken voor zijn grote toverpan. Helaas liggen die kooltjes onder het smurfendorp en dus steekt hij uiteindelijk met zijn antismurfmachines de fik in het smurfendorp.

    (Helaas pas op het eind want halverwege de film had ik al zoiets van: 'pfff duurt het nog lang, grote smurf?')

    Maar goed, potige smurf vind dat Gargamel gestraft moet worden en samen met zijn blauwe vrindjes, zijn staart en natuurlijk de grote boze wonderdraak pest hij die lelijke ouwe toveraar weg uit hun smurfenbos.

    Oke het verhaal was dus ongeveer van hetzelfde niveau als een smurfenaflevering. De graphics waren wel iets beter: high tec smurfen!

    Lichtpuntje was het smurfenbos, dat zag er wel lekker warm uit met dat haardvuurtje.

    1 voordeel: we zien deze film vast wel weer terug op cartoonnet.

Pagina 31 van 36 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •