Pagina 23 van 36 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #551

  2. #552

    Standaard

    Het is trouwens wel bijzonder dat Cameron nu een eerste en een tweede plaats domineert op de worldwide top boxoffices of alltime. Volgens mij is dit nog nooit eerder voorgekomen.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Nog ff de soundtrack aan het luisteren en je hoort soms echt de Titanic deuntjes tussendoor. Maar ja, dat blijf je houden met dezelfde composer...
    Je wilt toch niet zeggen, dat je een soundtrack van John Williams (één van mijn favorieten) of Hans Zimmer niet herkent aan het geluid hè. De meeste composers hebben toch hun eigen identieke geluid waardoor dingen misschien op elkaar gaan lijken of lijken te lijken (snap je?). Ik vond de soundtrack van Avatar persoonlijk erg goed (ik vind overigens ook de beide soundtracks van Titanic erg goed).
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Je wilt toch niet zeggen, dat je een soundtrack van John Williams (één van mijn favorieten) of Hans Zimmer niet herkent aan het geluid hè. De meeste composers hebben toch hun eigen identieke geluid waardoor dingen misschien op elkaar gaan lijken of lijken te lijken (snap je?).
    De soundtrack van Avatar lijkt meer dan eens op een mengelmoes van eerdere soundtracks van dezelfde componist. Ik vind Horner over het algemeen een goede componist, maar de soundtrack van Avatar bevat stukken van z'n eerdere soundtracks op een manier die wel wat verder gaat dan 'een eigen geluid'; Het is gewoon recycling van thema's en melodieën. Ik hoor Titanic nu voor het eerst genoemd worden (mezelf niet opgevallen, omdat ik die film lang geleden en slechts gedeeltelijk heb gezien), maar ik heb zelf al stukken van Troy en Enemy at the Gates gehoord en ik heb ook al mensen opvallende overeenkomsten met de soundtrack van Aliens horen noemen (ook al te lang niet meer gezien om dat zelf te kunnen bepalen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #555

    Standaard

    Film Avatar zet aan tot zelfmoordgedachten


    De filmhit Avatar, die al meer dan een miljard dollar opgebracht heeft, zet volgens CNN aan tot zelfmoordgedachten. Sommige fans vinden de film zeer realistisch en raken depressief door hun verlangen naar de buitenaardse wereld van Pandora die in de film wordt voorgesteld.

    Op een fan-forum, 'Avatar Forums', staat een topic met de titel 'Hoe om te gaan met depressies door het onbereikbare Pandora.' Inmiddels hebben hier duizenden mensen gepost die te kampen hebben met depressieve gevoelens. Ook zijn er vele posts te vinden van fans die hen willen helpen. De software waar het topic op draait was schijnbaar niet berekend op zoveel berichten, want er moest een tweede topic bijgemaakt worden om de stroom aan posts op te kunnen vangen.

    "Ikzelf ben niet depressief geworden na het zien van de film," zegt Phillipe Baghdassarian, eigenaar van 'Avatar Forums'. "De film maakte mij juist gelukkig. Maar ik begrijp de ontwikkeling wel. De film is zo schitterend. Zij laat iets zien wat we hier op aarde missen: dat we dat we in een compleet andere wereld kunnen leven.

  6. #556

    Standaard

    Wat een onzin artikel....maar goed, je mot wat om Titanic van nr.1 te stoten he....bovendien kan Avatar door menig fantasie film ingevuld worden natuurlijk...

    Tip voor de depressieven onder ons: Koop straks lekker de dvd of blu ray zodat je elke dag naar Pandora kunt gaan....Of misschien beter niet. Krijgen we weer een artikel over Pandora verslaafden....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    ik wil nog niet zeggen dat Titanic in gevaar is. Daarvoor moet Avatar nog wel iets meer dan 600 miljoen. Hij is ongeveer op 2/3. Maarja, Avatar draait nog wel ff.
    Nu nog minder dan 500mln te gaan.....

    http://www.boxofficemojo.com/news/?id=2636&p=.htm

  8. #558
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat een onzin artikel....maar goed, je mot wat om Titanic van nr.1 te stoten he....bovendien kan Avatar door menig fantasie film ingevuld worden natuurlijk...

    Tip voor de depressieven onder ons: Koop straks lekker de dvd of blu ray zodat je elke dag naar Pandora kunt gaan....Of misschien beter niet. Krijgen we weer een artikel over Pandora verslaafden....
    Pandoittis
    Pandora Complex
    Post Natale Pandora Depressie
    Bi Polaire Pandora Depressie

    Pandora's box




    Pandora featurette


    Of maak hier je starpagina van

    En als je er echt niet meer uitkomt
    http://www.e-psychiater.nl/

    Boek lekker een ticket naar de regenwouden van de Amazone.
    Of gooi een Mario spel erin, die zijn net zo zoetsappig.
    En een blauwtje lopen hebben we allemaal wel eens gehad, ook degene die het ontkennen.

    Met andere woorden dit interview is like a bucket of shit
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-01-2010 om 11:58
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #559

    Standaard

    http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio...-in-2011.dhtml

    HILVERSUM - RTL4 heeft de televisierechten verworven van de bioscoophit Avatar, op voorwaarde dat de film pas in 2011 op tv te zien is. Dat maakte de zender woensdag bekend. De actiefilm van regisseur James Cameron (Titanic) behaalde als snelste ooit de grens van 1 miljard dollar omzet (binnen zeventien dagen).

    Avatar, de duurste film ooit, was de afgelopen weken de best bezochte film in de Nederlandse bioscopen.

    Wanneer de film precies te zien zal zijn op de Nederlandse tv, is nog niet bekend. Vooralsnog is het niet mogelijk de film in 3D op tv uit te zenden. ''In Amerika werken ze hard aan die techniek. Mocht het tegen 2011 ook hier mogelijk zijn, dan zullen we daar zeker naar kijken'', aldus een woordvoerder van RTL. (ANP)

    Behoorlijk snel op tv.

  10. #560

    Standaard

    Maar goed, wie wil Avatar op tv zien???
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Je wilt toch niet zeggen, dat je een soundtrack van John Williams (één van mijn favorieten) of Hans Zimmer niet herkent aan het geluid hè. De meeste composers hebben toch hun eigen identieke geluid waardoor dingen misschien op elkaar gaan lijken of lijken te lijken (snap je?). Ik vond de soundtrack van Avatar persoonlijk erg goed (ik vind overigens ook de beide soundtracks van Titanic erg goed).
    Niet bij alle. Sommige films lijken heel erg op mekaar, zoals Hans Zimmer met Gladiator, die hoor je overal.. Je hoort wel meteen aan het geluid wie de composer is, en dat zal we de bedoeling zijn..

  12. #562
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Blu-ray release datum bekend.
    Bron; onze eigen nederlandse Blu-ray releaselijst draad.

    15-04-2010 Avatar 2D (FOX Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-01-2010 om 19:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Blu-ray release datum bekend.
    Bron; onze eigen nederlandse Blu-ray releaselijst draad.

    15-04-2010 Avatar 2D (FOX Blu-Ray)
    Dat is wel snel zeg. Is het overigens mogelijk om een 3D Blu-Ray uit te brengen? In de bioscoop heb je schijnbaar speciale projectoren nodig.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 13-01-2010 om 20:56
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #564
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd, zelfs thuis vergt het wederom een flinke investering.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-01-2010 om 22:49
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #565

    Standaard

    Er zijn al meerdere BD's uitgekomen met 3D versies van films. De techniek is echter minder ver thuis, dus het zal er nooit zo mooi uitzien als in de bios. In de toekomst moet het allemaal beter worden, maar als hij echt in april komt zal er wel geen 3D opstaan.

  16. #566

    Standaard

    Er rust bij mij een vloek op deze film...
    De eerste keer in de bios, zaten we op rij 1
    Hadden we kunnen voorkomen, door vooraf te vragen waar we zaten. Door ons enthousiasme niet aan gedacht...
    Later nog met wat andere mensen geweest, houdt halverwege de film een speaker het voor gezien, waardoor de dialogen bijna onverstaanbaar waren
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #567
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Er zijn al meerdere BD's uitgekomen met 3D versies van films. De techniek is echter minder ver thuis, dus het zal er nooit zo mooi uitzien als in de bios. In de toekomst moet het allemaal beter worden, maar als hij echt in april komt zal er wel geen 3D opstaan.
    De review in mijn post verwijst naar de nieuwe 3D blu-ray speler en benodigde hdmi 1.4 HD scherm.
    Dat moet een hele andere techniek worden dan de huidige pseudo 3D films die momenteel zijn uitgebracht.

    Dan mag je toch wel wat verwachten, waarom anders deze nieuwe apparaten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-01-2010 om 23:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Er rust bij mij een vloek op deze film...
    De eerste keer in de bios, zaten we op rij 1
    Hadden we kunnen voorkomen, door vooraf te vragen waar we zaten. Door ons enthousiasme niet aan gedacht...
    Later nog met wat andere mensen geweest, houdt halverwege de film een speaker het voor gezien, waardoor de dialogen bijna onverstaanbaar waren
    Gewoon je geld terugvragen in geval 2!
    Want met een niet-werkende center speaker kan je een film echt niet fatsoenlijk volgen/bekijken.

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Gewoon je geld terugvragen in geval 2!
    Want met een niet-werkende center speaker kan je een film echt niet fatsoenlijk volgen/bekijken.
    In Brussel had ik zoiets met Street Kings. Daar ging het geluid aan het einde van de film ook raar doen. Precies natuurlijk vanaf het moment, dat de clou wordt uitgelegd. Maar iedereen kreeg wel na afloop vrijkaartjes voor een film naar keuze.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    *pick me , pick me*

    Ik ben het helemaal met je eens wbt Avatar. Ik wist precies wat er ging gebeuren, had 0,0 band met de karakters en het boeide me naar het einde toe steeds minder.
    Ik had daar echt geen last van.

    Na het dramatsiche 2012, kan echt geen film voorlopig meer slechter wat verhaal betreft.

    Nee, ik vond het verhaal best wel goed uitgewerkt, voorspelbaar misschien, maar dat interesseerde me echt geen drol. En ik kon goed meeleven met de karakters, wellicht kijk ik er anders naar of zo ... en daarnaast valt er altijd wel wat te zeiken ... ik geniet liever ......... hoewel ik mijn geld van 2012 wel terug wil ... jammer he, dat dat niet kan ... dat vond ik echt zonde namelijk.
    I find your lack of faith disturbing

  21. #571

    Standaard

    Ik zag vanmiddag bij Van Leest de dvd en blu-ray liggen van die laatste Final Destination-film en daarop stond dat je hem op dvd in 2D en 3D kunt bekijken.. en op de blu-ray stond dat ook, maar dan was de 3D-versie de standaard-versie (ik neem aan dat dat betekent dat het geen bluray-beeldkwaliteit heeft, maar gewoon dvd-kwaliteit?)...
    Wat ik me afvraag is hoe dat werkt dan? Zit er dan een brilletje bij als je de dvd koopt of kun je 3D ook ervaren zonder zo'n brilletje op je neus? nee toch?
    Of stel ik nu hele domme vragen? hahaha....

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fonotic Bekijk bericht
    Ik zag vanmiddag bij Van Leest de dvd en blu-ray liggen van die laatste Final Destination-film en daarop stond dat je hem op dvd in 2D en 3D kunt bekijken.. en op de blu-ray stond dat ook, maar dan was de 3D-versie de standaard-versie (ik neem aan dat dat betekent dat het geen bluray-beeldkwaliteit heeft, maar gewoon dvd-kwaliteit?)...
    Wat ik me afvraag is hoe dat werkt dan? Zit er dan een brilletje bij als je de dvd koopt of kun je 3D ook ervaren zonder zo'n brilletje op je neus? nee toch?
    Of stel ik nu hele domme vragen? hahaha....
    Ja je stelt domme vragen!:wink:

    Nee, je kan de film in dit tijdperk onmogelijk zien zonder brilletjes... Ik denk dat je deze discussie beter in het betreffende topic doet...


  23. #573

    Standaard

    Heb Avatar op 2de kerstdag in Cinemec, Ede gezien en was er zeer onder de indruk van. Ik wil alleen nog maar films in de bios op deze manier ervaren.
    Door de digitale projectie zag de film er in Cinemec fantastisch scherp uit maar ik wil hem ook nog wel in Imax gaan zien. In Ede en ook in Imax Arena gebruiken ze polarisatie brillen voor het 3D effect. Zijn er zalen in Nederland waar ze shutter brillen gebruiken? Heb een foto in de krant gezien waar mensen in de zaal een hele stellage als bril op hadden, alleen de vraag of dat bij een Avatar film was.
    uh, uh, It's a dinosaur

  24. #574

    Standaard

    Shutterglasses kom je heel veel tegen in Nederland, bv. in alle 3D zalen van Cinemec, BEHALVE de XL zaal.

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Shutterglasses kom je heel veel tegen in Nederland, bv. in alle 3D zalen van Cinemec, BEHALVE de XL zaal.
    En ik ben in de XL zaal geweest.

    Heeft iemand ervaring bij het kijken naar Avatar met polarisatiebril en Shutterbril?
    uh, uh, It's a dinosaur

Pagina 23 van 36 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •