Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 94 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    trailer ziet er erg goed uit :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #28

    Standaard

    Ziet er niet slecht uit....!!! Denk dat ik even het boek ga aanschaffen..
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  4. #29

    Standaard

    Ik zat al een paar keer naar de 2 boeken te gluren ... hmm .... vandaag de nieuwe Robin Hobb gekocht ... en da's weer .... veeeeel leeswerk ... zijn deze boeken echtzo goed dan?
    I find your lack of faith disturbing

  5. #30

    Standaard

    Trailer ziet er erg goed uit,kan wel wat worden!

  6. #31

    Standaard

    Ik was en ben een fan van LotRs. Eerst van het boek, later van de film.
    Ik ben zo bang dat andere fantasyfilms zo tegen zullen vallen.

    Wat dat betreft kunnen ze een miljard in deze film pompen ... voor mij gaat hij het toch niet halen bij ...

    Ik denk dat veel mensen, daar het zelfde over denken ... het beste is al geweest ...


    P.s Kijk eens naar dat zwaard van John Malcovitch ... potsierlijk en goedkoop! (t is toch een visitekaartje!)
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  7. #32
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik ben ook een fan van LOTR maar daarnaast is fantasy ook een genre wat ik geweldig vind.
    De trailer is naar mijn mening geweldig, ik ben erg benieuwd! 8)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Ik was en ben een fan van LotRs. Eerst van het boek, later van de film.
    Ik ben zo bang dat andere fantasyfilms zo tegen zullen vallen.

    Wat dat betreft kunnen ze een miljard in deze film pompen ... voor mij gaat hij het toch niet halen bij ...

    Ik denk dat veel mensen, daar het zelfde over denken ... het beste is al geweest ...


    P.s Kijk eens naar dat zwaard van John Malcovitch ... potsierlijk en goedkoop! (t is toch een visitekaartje!)
    je maakt een fout door zulk soort films met lotr te vergelijken, misschien proberen om deze film op zich te bekijken zonder bij elke scene aan lotr te denken? zal moeilijk zijn maar anders krijgt deze film geen eerlijke kans lijkt mij.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #34

    Standaard

    Heb het boek gelezen vrij standaard fantasy verhaal van een jongen die een drakenei vindt en daardoor een drakenrijder wordt. Om het even kort en krachtig samen te vatten.

    Het was geen slecht boek maar het is zeker geen LOTR niveau qua boek meer richting HP denk ik(niet gelezen).

    Trailer ziet er goed uit.

  10. #35

    Standaard

    Ik vind het ook fout om deze film (en welke film dan ook) te vergelijken met LOTR. LOTR was een unieke filmtrilogie. Zoiets maken we niet nog eens mee. Dat hoeft wat mij betreft ook niet. Films zijn er in alle soorten en maten en dat moet vooral zo blijven.

    Verwacht dus niet zoiets als LOTR, dan valt het altijd mee.

  11. #36

    Standaard

    Alles ziet er gelikt uit...behalve de acteurs...
    Ze passen gewoon niet bij de rest, ze lijken net een stel uit een themepark ontsnapte werknemers...
    Als het ergens mis gaat zal het om de interactie tussen de characters zijn vrees ik.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Als je het boek leest zie je echter wel dat de schrijver zo ontzettend veel van LotR gejat heeft (en ook uit Wheel of Time zeer duidelijk) dat je met de film de vergelijking ook wel kunt maken.

  13. #38

    Standaard

    hoe is dat gezegde ook alweer? beter goed gejat dan....?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #39

    Standaard

    ...tien in de lucht.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Verwacht dus niet zoiets als LOTR, dan valt het altijd mee.
    Nee, dat kan je ook niet verwachten ... Maar het is natuurlijk logisch dat je het iedere keer weer hoopt (dat het in ieder geval in de buurt komt) ... en verwachtingen komen dan niet uit...

    Misschien inderdaad maar gewoon niet meer op hopen
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  16. #41

    Standaard

    Niet hopen lijkt me het beste, want zoiets als LOTR maak je (voorlopig) niet meer mee.

  17. #42

    Standaard

    Tja, alleen de titel al doet erg Tolkien aan.
    Maar goed, de film zal wel een kans verdienen bij mij, dus afwachten maar.

  18. #43

    Standaard

    ...

    en Malkovich karakter komt uit Asterix en Obelix, en weer een ander uit de Arthur legende...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #44

    Standaard

    Altijd maar weer die vergelijkingen met LOTR. Kap daar nou eens mee. Dit is weer iets totaal anders. Puur gezeik van die LOTR fanboys! LOTR was erg goed, maar niet perfect.

    Zo...

    En nu on topic:

    Dit lijkt me simpelweg weer een geweldige fantasyfilm die ik graag ga kijken in Antwerpen in de Metropolis
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Altijd maar weer die vergelijkingen met LOTR. Kap daar nou eens mee. Dit is weer iets totaal anders. Puur gezeik van die LOTR fanboys! LOTR was erg goed, maar niet perfect.

    Zo...

    En nu on topic:

    Dit lijkt me simpelweg weer een geweldige fantasyfilm die ik graag ga kijken in Antwerpen in de Metropolis
    Ja nu nog naar Metropolis, maar over een jaartje hopelijk op Stappegoor 8)
    Sorry voor de offtopic :wink:

  21. #46

    Standaard

    Het vergelijken van iedere fantaasy film met LOTR zal wel doorgaan tot het einde der tijd ... of in ieder geval een lange tijd .

    Dat laat mij niet minder genieten van andere films zoals deze. En deze zal op zeker gezien gaan worden. Ik heb 't boek alleen niet gelezen, dus weet niet hoe het verhaal loopt.

    De zwaarden zien er op zich wel ok uit, die uit Narnia waren erger zal ik maar zeggen, maar ook dat vond ik een leuke film (eentje die ook ten onrechte vergeleken werd met ... terwijl het een kinderboek is ).

    De acteurs zagen er op het eerste gezicht ok gecast uit moet ik zeggen, niet super, maar Dungeons en Dragons was pas erg (de enige goeie daaruit zit ook weer in deze film).

    Ik geef toe, ik kijk net iets meer uit naar Pan's Labyrinth, maar deze lijkt me zeker goed te doen. Hoop wel dat íe minimaal 2 uur duurt, en ik hoop op 3 .
    I find your lack of faith disturbing

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    hm bij nader inzien is het misschien iet eerlijk om deze film te vergelijken met lotr maar met dragonheart, aankomende zaterdag ga ik hem kijken, ben benieuwd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #49

    Standaard

    gun deze film ook wel een kans, maar ben bang dat hij teleur zal stellen.
    Eigenlijk heeft LOTR de nieuwe standaard bepaald voor dit soort films.
    Films in dit genre die een stuk minder zijn dan LOTR kan ik eigenlijk al geen goede film meer noemen. eerder leuk tijdsverdrijf :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  25. #50

    Standaard

    Hij duurt maar 104 minuten?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •