Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ERAGON---Nieuwe Epische Fantasy Coming December 2006



    Eragon is de nieuwste epische fantasie film die nu in productie is. Ik weet er verder niet veel over, maar misschien dat sommigen van jullie een van de boeken heeft gelezen. Draken schijnen in ider geval een grote rol te gaan spelen. De cast is ook indrukwekkend met John Malkovich, Robert Carlyle, Djimon Hounsou, Jeremy 'please laat deze beter zijn dan Dungeons & Dragons' Irons, Sienna Guillory, Garrett Hedlund, Joss Stone (?!) en nieuwkomer Edward Speleers als Eragon. Het budget is 100 miljoen dollartjes dus met de SFX moet het wel goed komen. Als het verhaal nu ook nog goed is en de regie van Stefen Fangmeier (een naam die mij niet veel zegt) dan word deze film misschien een van de groten van 2006....
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #2

    Standaard

    Mijn vrouw is alvast wég van de boeken... die ga ik in het oog houden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Heb het eerste deel gelezen en was een vrij standaard fantasy-verhaal. Volgens mijn is deel 2 ook al uit. Ben benieuwd of het wat wordt maar met deze cast is het zekers interessant.

  4. #4

    Standaard

    Even 'n oude topic omhoog halen




    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #5

    Standaard

    Casting ziet er nog steeds voortrefflijk uit. En laat nu "vrij standaard fantasy verhalen" nét mijn domein van expertise zijn. Kortom dit is voor mij een must-see. Als ik die niet zou gaan zien, zou mijn vrouw me ongetwjfeld bij mijn schamele haren naar de cinema sleuren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Weet er al iemand releasedata, specs, ...?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Weet er al iemand releasedata, specs, ...?
    14 december
    Kweet alleen niet of dat ook dezelfde releasedatum is in België...
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  8. #8

    Standaard

    Hey, dit lijkt me wel wat! Cast om van te watertanden en ik hou wel van Fantasy. Ik had geen flauw idee dat dit eraan zat te komen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Casting ziet er nog steeds voortrefflijk uit. En laat nu "vrij standaard fantasy verhalen" nét mijn domein van expertise zijn. Kortom dit is voor mij een must-see. Als ik die niet zou gaan zien, zou mijn vrouw me ongetwjfeld bij mijn schamele haren naar de cinema sleuren...
    Dat zou ik dan wel eens willen zien, dat zou intens lachen worden.
    Ik kan haast niet wachten tot ie op DVD komt en dan vooral de SE.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  10. #10

    Standaard

    Hmmm, dit stinkt echt helemaal naar "LOTR meets Dungeons & Dragons" en een snuifje Reign of Fire...
    Laat ons hopen dat ik ongelijk heb -_-
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #11

    Standaard

    Ik heb een presentatie bijgewoond van de regisseur en de hoofdrolspeler waar ze ook veel footage lieten zien van de film tijdens London Expo en het deed me eigenlijk vrij weinig. De cast is wel goed, maar de beelden vond ik nou niet echt 100 miljoen dollar waardig. Maar goed, kan nog veel gebeuren in de sfx chambers van de studio e.d.

  12. #12

    Standaard

    ziet er aardig uit
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #13

    Standaard

    Nou ik vindt het er een beetje B-movie-achtig uitzien. Ik ken de boeken niet en als 'neutrale toeschouwer' voel ik me niet echt aangetrokken.

  14. #14

  15. #15

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Hmm, hoewel ik het boek best ok vond ben ik niet echt overtuigd van de trailer.

  18. #18

    Standaard

    No thanks. De stijl op de poster en screenshots ziet er in mijn ogen maar standaard uit. Cast vind ik helemaal niet erbij passen (poster-wise dan).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #19

    Standaard

    Oew nice! Laat maar komen. Ben altijd wel te vinden voor een leuke fantasy trilogie.

  20. #20

    Standaard

    Trouwens, het ziet er weer uit als een ontzettende jatfilm. Met name een hoop jatshots van LotR maar dan met mindere kostuums en sullige wapens.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    No thanks. De stijl op de poster en screenshots ziet er in mijn ogen maar standaard uit. Cast vind ik helemaal niet erbij passen (poster-wise dan).
    wanneer gaan we het bekijken? :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    No thanks. De stijl op de poster en screenshots ziet er in mijn ogen maar standaard uit. Cast vind ik helemaal niet erbij passen (poster-wise dan).
    wanneer gaan we het bekijken? :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    No thanks. De stijl op de poster en screenshots ziet er in mijn ogen maar standaard uit. Cast vind ik helemaal niet erbij passen (poster-wise dan).
    wanneer gaan we het bekijken? :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #24

    Standaard

    Hmmm ... beetje makkelijk te zeggen dat er weer van LotR gejat wordt ... gaan we dat nu bij iedere fantasy film krijgen?

    Er zullen best nog meer fantasy films volgen. En er zijn genoeg andere genres van films waarbij er op de lopende band dingen gejat worden, dan hoor je niemand .

    Eerst film zien, en dan oordeel ik pas of ik de film goed vind!!!
    I find your lack of faith disturbing

  25. #25

    Standaard

    Het is redelijk lastig om een fantasy film te maken zonder een deel van LOTR erin omdat die film met zijn 13 (EE)uur zo'n beetje alles laat zijn op gebied van fantasy.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •