Pagina 65 van 102 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik dacht ook dat ik al heel wat had gezien in de diverse trailers en de massa's korte stukjes in verschillende TV-programma's waarmee we de afgelopen maanden en vooral de afgelopen weken mee gebombardeerd zijn, maar geloof me dan heb je nog echt niet veel van de film gezien hoor.
    Gelukkig maar (de film duurt tenslotte 2,5 uur). Probeer de laatste +/- maand/5 weken alles te mijden... En dan sla je een pagina in een magazine open... !*)!^#(^$%

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Joris Springer:

    Volgens mij draait deze film NIET digitaal.
    Klopt dat?
    Ik zie 't niet staan op de Utopolis site.
    En ook niet op de site van een andere bioscoop die digitale voorstellingen op hun site vermeld.
    Hij draait inderdaad (helaas) niet digitaal bij ons. Andere bioscopen kan ik niet voor spreken natuurlijk maar Utopolis draait hem niet digitaal naar wat ik heb gehoord iig want meestal staat het er gewoon bij. (7 aktes is de film maar, een grote verassing voor mij maar wel 7 grote aktes en dus echt 2.5 uur)
    Waarom weet ik niet, kan er wel over speculeren maar daar heeft niemand wat aan. Hij draait in Almere bijvoorbeeld in zaal1 wat een van onze digitale zalen is echter is hij gewoon 35mm, misschien omdat hij dan later gewoon alle andere zalen af kan gaan en lekker lang door kan blijven draaien .

    Vanavond trouwens The Dark Knight in onze zaal1 zitten kijken. Fantastische film . Heath Ledger speelt briljant en van mij mocht de film nog langer duren, kreeg er geen genoeg van.
    Ikran is not horse!

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Gelukkig maar (de film duurt tenslotte 2,5 uur). Probeer de laatste +/- maand/5 weken alles te mijden... En dan sla je een pagina in een magazine open... !*)!^#(^$%
    Ik ben ook wel over een paar kleine spoilers gestruikeld voor de film uiteindelijk te zien, maar van de belangrijkste gebeurtenissen in de film was gelukkig weinig of niets te zien of te lezen in trailers en dergelijke. Maar het internet (en ook TV of magazines) kan soms natuurlijk één grote spoiler zijn dus moet je blijven oppassen inderdaad

  4. #1604

    Standaard

    Ik was erg blij met de paktjespost vanavond!






  5. #1605

    Standaard

    net gezien in euroscoop tilburg,echt een topper!zeer passende sfeer in de film,betere batman als ooit tevoren.k vind christian bale hier wel nie echt uit de verf komen af en toe,heath ledger steelt de show zoals al gezegd...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #1606

    Standaard

    Net terug van de Must-see en hij is inderdaad erg goed.
    Acteerwerk subliem van iedereen en natuurlijk met heath voorop.

    Toen de film was afgelopen bleef heel de zaal ook een minuutje zitten om even uit te blazen. 2,5 uur gingen in een sneltreinvaart voorbij.
    The horror...the horror...

  7. #1607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Hij draait inderdaad (helaas) niet digitaal bij ons.
    Beste Nederlanders,
    Zak met zijn allen lekker naar Antwerpen af. Ga naar Metropolis. Kies een zaal. En geniet DIGITAAL van The Dark Knight
    Sorry, een beetje leedvermaak op donderdagavond moet kunnen vind ik...

    Ik ben wel een geluksvogel dat ik een kwartier rijen van Metropolis woon...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Beste Nederlanders,
    Zak met zijn allen lekker naar Antwerpen af. Ga naar Metropolis. Kies een zaal. En geniet DIGITAAL van The Dark Knight
    Sorry, een beetje leedvermaak op donderdagavond moet kunnen vind ik...

    Ik ben wel een geluksvogel dat ik een kwartier rijen van Metropolis woon...
    Ik ga volgende week weer hier in mijn eigen woonplaats, als het goed is draait hij hier wel digitaal.. althans dat hoop ik haha

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie Bekijk bericht
    Ik was erg blij met de paktjespost vanavond!





    Ik wil niet lullig zijn ,maar ik vind dit geen mooi figuur, hij lijkt in de verste verte niet op Heath's Joker en is totaal niet eng...


  9. #1609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Merk nu pas op dat Spawn ook in de film zit.

  10. #1610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Beste Nederlanders,
    Zak met zijn allen lekker naar Antwerpen af. Ga naar Metropolis. Kies een zaal. En geniet DIGITAAL van The Dark Knight
    Sorry, een beetje leedvermaak op donderdagavond moet kunnen vind ik...

    Ik ben wel een geluksvogel dat ik een kwartier rijen van Metropolis woon...
    Vanuit provincie Utrecht rijd ik binnen een uur naar Metropolis... Heb kaarten voor zaterdag in de grote zaal van Metropolis, net naast midden (en mag gezegd: Ben al een jaar niet in een andere bios geweest (oh.. op 1 uitzondering na)... 8) Geweldig complex!).
    Laatst aangepast door gompier : 24-07-2008 om 23:19

  11. #1611

    Standaard

    Als het goed is draait de Mustsee in de Euroborg hem ook in digitaal. Zaterdag mag ik hem eindelijk zien, en ik probeer ook zo weinig mogelijk spoilers op te vangen wel lastig nu de film al een paar dagen heeft gedraaid


  12. #1612

    Standaard

    Waar heb je die info vandaan?
    Ik kan het zo 1 2 3 niet op hun site vinden.
    Of heb je zo'n papiertje met het programma?
    Daar staat namelijk wel op of films Digitaal vertoond worden.

  13. #1613

    Standaard

    Kom ook net terug van de bios en tis weer voor het eerst sinds jaren dat ik de kriebels kreeg van een gespeeld personage... Godsamme wat is die Joker toch een creep zeg !! Me nekharen steeds maar overeind.... vooral bij die lach van hem. Salut Heath !!
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  14. #1614

    Standaard

    God als ik nu weer die Batman Forever trailer zie, merk je pas echt op hoe verpest die Two Face van Tommy Lee Jones was zeg. Die schumacher films leken echt op kermis atracties.

  15. #1615

    Standaard

    Vandaag 2 keer gezien en ik kan niets anders zeggen dan dat dit voor mij de film van 2008 is. Eindelijk weer een blockbuster met interessante personages die voor echte problemen en dilemma's staan (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Incredible Hulk). Het helpt ook wel dat de cast geweldig acteert. Heath Ledger's Joker is simpelweg de beste villain OOIT!!!

    Voor mij kan een eventueel derde deel niet snel genoeg komen, maar tegelijkertijd besef ik mij dat The Dark Knight nauwelijks te overtreffen zal zijn... Ook denk ik dat er weinig villains overblijven die in deze realistische filmreeks op hun plaats zullen zijn. Ik denk eigenlijk alleen The Riddler.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  16. #1616

    Standaard

    Zelden werd er wereldwijd zo toegeleefd naar de première van een film als bij The Dark Knight, het vervolg op de goed ontvangen Batman Begins.

    Terwijl verschillende criminele organisaties Gotham City onveilig maken, slaat Batman de handen ineen met commissaris James Gordon en de nieuwe Openbare Aanklager Harvey Dent om de psychotische bankovervaller The Joker in te rekenen.

    In 2008 was er geen film die een grotere hype wist te creëren dan The Dark Knight. Allerlei viral websites van Gotham werden gelanceerd, er werden filmpjes getoond waarin Harvey Dent de lokale verkiezingen won en er was een wedstrijd waarvoor je jezelf als Joker moest fotograferen bij een trekpleister. Ook de tragische dood van Heath Ledger wist helaas veel publiciteit op te leveren. Daarnaast was Batman Begins een zeer sterke comicverfilming, dus de verwachtingen voor The Dark Knight waren hooggespannen.

    Toen Christopher Nolan (Memento, The Prestige) vertelde dat hij een Batman meets Heat wilde maken, kon ik me daar weinig bij voorstellen, maar het zien van deze film is het me volledig duidelijk. Dat begint al direct bij de eerste scène, waarin we een spectaculaire bankoverval voorgeschoteld krijgen . Het is duidelijk; nog meer dan bij Batman Begins wordt het idee van superhelden en -schurken naar een duister realisme getild.



    Het zijn de details die duidelijk maken met hoeveel liefde The Dark Knight gemaakt is. Zo is Wayne Manor bijvoorbeeld nog niet herbouwd en heeft de rijke playboy zijn intrek genomen in een verlaten loods en rekent Batman af met Scarecrow, die hem in het vorige deel nog wist te ontsnappen. Daarnaast is het verfrissend te noemen dat deze film daadwerkelijk weet te verrassen. Zo overleeft niet iedereen van het eerste deel deze film en dat mag een unicum heten.

    De belangrijkste tegenstander van Batman is zonder meer The Joker. Door hem totaal geen verleden mee te geven (hoewel dat in eerste instantie wel zo lijkt te zijn), wordt zijn karakter nog dreigender. De monsterlijke grijns, de vieze groenige haardos, de uitgelopen make-up, de ziekelijke zenuwtrekjes, de hakkelende stem en het ongebruikelijke loopje maken dit de duistere Joker die thuishoort in het door Nolan geschapen universum. Dit is geen vrolijke grappenmaker, maar een totaal verknipte misdadiger die leeft om chaos te scheppen.

    Waar de meeste comicverfilmingen de bocht uit vliegen door veel te veel tegenstanders aan te dragen, slaagt The Dark Knight er wonderwel in om ook dat vooroordeel te ontkrachten. Batman neemt het namelijk op tegen de maffia met aan het hoofd Salvatore Maroni, Scarecrow, Two-Face en uiteraard The Joker en alle personages krijgen de juiste screentime (hoewel je van The Joker echt geen genoeg krijgt) . Ook bij de helden is er niet op een mannetje meer of minder gekeken, want naast de terugkerende Alfred, Gordon en Lucius Fox is er een grote rol toegevoegd voor Harvey Dent .

    Wat mij in Batman Begins tegenviel, waren de warrige gevechten en onduidelijke actie. Gelukkig heeft ook Nolan daar blijkbaar genoeg van, want in deze film is alles een stuk beter te volgen. Door de rauwe vechtstijl van Batman komt hij ook een stuk dreigender over.

    Het enige dat op The Dark Knight is aan te merken, zijn kleine schoonheidsfoutjes, zoals een crimineel die wel heel makkelijk tot inkeer komt en de nog altijd niet natuurlijk aanvoelende relatie tussen Bruce en Rachel . Maar deze zaken storen nergens en de aandacht blijft tweeënhalf uur gegarandeerd op het scherm. Christopher Nolan flikt het; hij maakt de hooggespannen verwachtingen grotendeels waar. Met The Dark Knight presenteert hij een sequel die zijn voorganger op alle vlakken overtreft.



    Christian Bale (The Prestige) neemt gelukkig weer de hoofdrol op zich, want hij diept de rol met gemak verder uit. Als de arrogante playboy Bruce Wayne weet hij alweer menig mens te irriteren en als Batman is hij stoerder dan ooit tevoren. Heath Ledger (Casanova) bereide zich intens voor op zijn rol als The Joker. Hij leefde een maand alleen, las de donkere comics The Killing Joke en hij oefende tot in detail de maniertjes aan die zijn rol kenmerken. En dat werkt, want zijn Joker is gevaarlijker dan degenen die we tot nu toe zagen. Het resultaat is dan ook te vergelijken met de eerste Batman, want wederom draait de film feitelijk om de moordende grapjas.

    De nieuwe Openbare Aanklager Harvey Dent wordt vertolkt door Aaron Eckhart (Conversations With Other Women), die deze rol totaal eigen maakt. Als hij zijn gang kan gaan als Two-Face, lijkt hij helemaal in zijn element. Batman wordt bijgestaan door zijn butler Alfred, schitterend vertolkt door Michael Caine (Children Of Men). Ook Gary Oldman (Léon) speelt een prachtrol als luitenant Gordon, die zichtbaar emotionele bagage meedraagt. De laatste grote hulp is uiteraard Lucius Fox en met een acteur als Morgan Freeman (Lucky Number Slevin) kan weinig fout gaan. Ten slotte maakt ook Rachel wederom haar opwachting, maar omdat Katie Holmes geen zin meer had, ging de rol naar Maggie Gyllenhaal (Criminal), die er helaas ook niet haar stempel op weet te drukken.

    Maar ook de kleinere bijrollen zijn tot in de puntjes verzorgd. Eric Roberts heeft de perfecte kop als gangsterbaas Salvatore Maroni. Cillian Murphy (Girl With A Pearl Earring) keert kort terug als de demonische Scarecrow, en dat is vooral een leuke knipoog naar het eerste deel. In kleinere rolletjes zijn ook nog wat bekende gezichten aangetrokken. Nestor Carbonell (Smokin’ Aces) is te zien als burgemeester, Tommy 'Tiny' Lister (Jackie Brown) speelt een grote gevangene, William Fichtner (Blades Of Glory) laat zich zien als bankbediende en Anthony Michael Hall (Dead Zone) flitst voorbij als reporter.

    Voorlopig de volgende score, maar na een tweede bioscoopbezoek kan dit binnenkort nog veranderen en zal ook de review nog worden aangepast misschien.

    Score: 8.8


  17. #1617

    Standaard

    Wat valt er nog te vertellen over dit prachtige stukje cinema dat je nog geen tientallen keren eerder hebt gelezen? Er weinig! De hype rondom de film wordt waargemaakt en alle lof voor Ledger is terecht. De film is nu al een klassieker met enkele legendarische momenten (potloodscene). Valt er dan niet op de film aan te merken? Bijna niet. Wat ik alleen wat minder vond was de verandering van stem van Bale, het verschil tussen Bruce Wayne en Batman. 9.0

  18. #1618

    Standaard

    Ik was juist teleurgesteld dat Scarecrow echt maar 2 of 3 minuten in de film zit! Ik had gehoopt dat hij een veel grotere rol in deze film zou hebben!

  19. #1619

    Standaard

    Welke merchendise? Kheb hier in Rotterdam echt nog niets gezien bij de speelgoedwinkels... Inc. de importshop...
    Check: Gator.nl ,lacitedesnauges.be

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #1620

    Standaard

    Gisteravond nog een keer geweest puur alleen voor de details en The Joker maar ik blijf me verbazen hoe strak de film in elkaar zit. Ik wil Heath Ledger terug! Er zit zeker nog een derde keer in...!

    Batman & Robin zou een goed vervolg kunnen zijn hoewel Nolan er niet naar hint kan de zoon van de politiechef dat wel worden. Of denken jullie daar anders over?

  21. #1621

    Standaard

    Ik snap echt niet wat iedereen nu zo goed vond aan TDK. Het was zeker een aardige film, daar niet van. Joker was idd goed, maar ik vond het verhaal niet echt sterk en ook niet echt spannend Het idee van die 2 boten die elkaar moesten opblazen was wel goed gevonden. voor de rest werd er veel geleend van andere batmanfilms zoals de entree van joker op het feest (vergelijk dat met die van twoface op een feest in Batman Forever) en het kiezen wie je gaat redden (ook Batman Forever). De scene met de batmobiel die zich eerst onder vuur laat nemen en dan terug'slaat' komt recht uit de originele batman van 1989. Voor de rest had ik er totaal geen moeite mee dat Rachel Dawes dood ging (zo'n nietszeggend figuur in de film was het voor mij). Daarnaast: sinds wanneer is Batman James Bond geworden met al die supervergezochte gadgets? Aktie was soms ook moeilijk te volgen Voor de rest wat ik al zei, een aardige film, maar je moet echt je verstand op 0 zetten.
    Hoe komt het nu dat deze film zo scoort? Ligt dat aan de marketing, dat ie zo gehyped wordt en dat het grote publiek daar massaal in meegaat? Ik vond Batman Begins iig beter.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 25-07-2008 om 10:25

  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waar heb je die info vandaan?
    Ik kan het zo 1 2 3 niet op hun site vinden.
    Of heb je zo'n papiertje met het programma?
    Daar staat namelijk wel op of films Digitaal vertoond worden.
    Op de hyves van Mustee Euroborg hebben de medewerkers van de bios dat gezegd. Ik zeg 'als het goed is', want het is ofcourse gewoon hyves (hoewel de hyve wel via de Mustsee site te bezoeken is )


  23. #1623

    Standaard

    Gisterenavond de film gezien en ik vond hem ongelofelijk goed.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie Bekijk bericht
    Ik was juist teleurgesteld dat Scarecrow echt maar 2 of 3 minuten in de film zit! Ik had gehoopt dat hij een veel grotere rol in deze film zou hebben!
    En dan Spiderman 3 taferelen krijgen ? Nee dank je. Ik vond hem goed zoals die was.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    En dan Spiderman 3 taferelen krijgen ? Nee dank je. Ik vond hem goed zoals die was.
    Zwijg me van Spider-man 3, heb hem nu al 2 keer proberen te herzien en het lukt me gewoon niet, heb hem al 2 keer uitgezet
    BD (1243) What i Watch

Pagina 65 van 102 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •