Pagina 68 van 102 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Wat ik matig vond was de overgang van Dent naar two-face. Dit ging veel te gemakkelijk. Zo'n sterke openbaar aanklager die zich zo makkelijk de verdommenis in laat praten door the Joker. Het was veel logischer imho geweest als hij verder achter the Joker aan was gegaan.
    Je vergeet dat de vriendin van Dent even daarvoor aan duizend stukjes is geblazen. Het praatje van The Joker vormt daarna slechts de druppel...

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Je vergeet dat de vriendin van Dent even daarvoor aan duizend stukjes is geblazen. Het praatje van The Joker vormt daarna slechts de druppel...
    Plus dat ze lieten zien dat het in z'n hoofd al niet helemaal goed zat toen ie na de mislukte aanslag op de burgemeester die handlanger van The Joker meenam en doordraaide

  3. #1678

    Standaard

    Daarom vond ik de overgang wel goed Hij verliest zijn liefde van zijn leven, en hij zegt ook meermaals voordat ze dood gaat dat hij het niet alleen kan...
    was het maar alvast dinsdag


  4. #1679

    Standaard

    wat is er dinsdag dan?

  5. #1680

    Standaard

    dan ga ik nog een keer


  6. #1681

    Standaard

    Heh, ben ook al twee keer geweest, ga over een maandje denk ik nog een derde maal.


  7. #1682

    Standaard

    Vrijdag gezien, inderdaad een zeer goeie film die ik absoluut vaker moet zien. Of het de beste film ooit is weet ik niet, voor mij persoonlijk niet, maar hij is wel ijzersterk!

  8. #1683

    Standaard

    Gisteren ook voor de tweede keer geweest. Nu wilt men ma hem nog zien, dus dat word volgende week vast nog een bezoekje. En dan wilt een vriend hem binnen een maand nog ens zien. Dan komt het totaal op 4 keer in de bios. De tweede keer kon ik het geheel nog beter appreciëren. Vooral idd de overgang van Dent naar Two-face kwam beter uit de verf voor mij. Ook lette ik nu meer op de kleine dingen. Zoals de sticker van de I belive in Harvey Dent campagne die the Joker aanhad toen hij als zuster verkleed in het ziekenhuis rondliep. En ook de woorden die op de truck geschreven staan.
    Ook lette ik meer op de sublieme muziek van Hans Zimmer en James Newton Howard. De film bleef ook een tweede keer enorm spannend en ik zat terug op het puntje van men stoel bij elke scéne. Heath Ledger blijft geweldig en Christian Bale vond ik subliem in het stukje nadat Rachel ontploft is en hij zegt tegen Alfred dat ze ging wachten op hem.
    Ik denk dat dit de film van het jaar is en dat er geen enkele release deze zal overtreffen in 2008. Zelf Quantum of Solace niet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #1684

    Standaard

    Die sticker was mij inderdaad ook opgevallen.. De manier hoe the Joker ook gewoon loopt als hij dat zusterpakje aan heeft... geweldig!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  10. #1685

    Standaard

    Afgelopen vrijdag gezien. Ik vind em zeker goed, maar niet geniaal. Ik kreeg nergens ook een WOW gevoel behlave bij het spel van Ledger. Het verhaal, de actie: zeker goed maar nergs steeg het bij mij uit ver boven het niveau. Wel zag ik wel elementen van de thematiek van Heat erin zitten, dus Nolan heeft zeker wat van zijn invloeden erin verwerkt. Vond de stem van Batman wel erg lachwekkend en daarom vond ik Batman wel iets aan kracht inboeten voor mij.

  11. #1686

    Standaard

    Afgelopen vrijdag gezien.. moet zeggen dat ik er wel van onder de indruk was! De rol die Ledger neerzet is geweldig, en ik ben het met de reactie van de grote massa eens dat dit een oscarwaardige rol was. Ook de rol van Bale vond ik geweldig.. ik las hierboven al een reactie waar ik me graag bij aansluit... de stem van Batman wekte bij mij af en toe ook wel wat irritatie op.. dit was eigenlijk ook het enige minpuntje wat ik kan noemen..

    Dit is een waardig vervolg op Batman Begins.. grimmig, ruw en spannend zijn woorden die mij meteen te binnen schieten!

    Een dikke 9 vond ik het zeker waard!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Plus dat ze lieten zien dat het in z'n hoofd al niet helemaal goed zat toen ie na de mislukte aanslag op de burgemeester die handlanger van The Joker meenam en doordraaide

    je komt er later achter dat je munt aan twee kanten identiek was dus hij was neit van plan hem te vermoorden... pas nadat de munt verbrand is werd het 50/50

    en ik vond de stem van batman eigelijk best cool smaken verschillen...

  13. #1688

    Standaard

    weer een record weekend in Amerika.
    Wel misschien moet ik mijn eerdere bewering toch terugtrekken. Hij maakt een kans om het record van Titanic te breken. Als iedereen hem meerdere keren gaat zien moet dat lukken. Zal zeker boven de 450 miljoen komen.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #1689

    Standaard

    De film is nu 1 1/2 week in de bioscopen in de usa en de teller staat sinds vandaag op $314 miljoen dollar...
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  15. #1690

    Standaard

    Oja, nog iets opgemerkt en weet niet of dit al voorbij gegaan is. Ook op gelet dat er op de zijkant van de truck die de Joker dan bediend "LAUGHTER IS THE BEST MEDICINE" staat? Vond ik geweldig!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #1691

    Standaard

    WAUW… Wat een adrenaline shot is dit geworden zeg!

    De vaart zat er al vanaf minuut 1 in en zakt eigenlijk nooit in.
    De humor was aanwezig, de gadgets, het realisme, de muziek en acteerprestaties van de bovenste plank.
    Ledger zet werkelijk een geweldig krankzinnige Joker neer, niks meer dan respect.

    Dé film waar ik al jaren naar uitkeek en ik kan niet anders zeggen dat Nolan “delivered”…
    Chapeau.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Oja, nog iets opgemerkt en weet niet of dit al voorbij gegaan is. Ook op gelet dat er op de zijkant van de truck die de Joker dan bediend "LAUGHTER IS THE BEST MEDICINE" staat? Vond ik geweldig!
    Je vergeet de "S" die ervoor is gezet .

  18. #1693

    Standaard

    Die heb ik niet opgemerkt. Zal er de volgende kijkbeurt op letten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #1694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    De film is nu 1 1/2 week in de bioscopen in de usa en de teller staat sinds vandaag op $314 miljoen dollar...
    Waar kan je dat zien en geldt dit voor alleen Amerika? Dan zou dit echt fout zijn. Ik meen dat Titanic een miljard heeft opgebracht in alleen de bioscoop.

  20. #1695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Waar kan je dat zien en geldt dit voor alleen Amerika? Dan zou dit echt fout zijn. Ik meen dat Titanic een miljard heeft opgebracht in alleen de bioscoop.
    Kijk op www.boxofficemojo.com daar staan alle cijfertjes en lijstjes die je maar kunt wensen.

  21. #1696

    Standaard

    In een woord geweldig..... Van begin tot eind superboeiend en The Joker is geweldig
    zeker met het 'verdwijnen' van het potlood en als verpleegster

  22. #1697

    Standaard

    gisteravond gezien en hij heeft alle verwachtingen waar gemaakt. echt een supergoede film! van het begin tot het einde spannend en ookal duurt hij 2,5 uur heb ik geen moment gehad van pfff is hij al afgelopen. sterker nog ik vond het jammer dat hij afgelopen was!

    en het is al vaak genoeg gezegd maar nogmaals. wat een geweldige acteerprestatie van Heath Ledger zeg! beter had hij de joker gewoon niet weg kunnen zetten!!!

    ga binnenkort nog maar een keer naar de bios toe denk ik voor deze film
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  23. #1698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    gisteravond gezien en hij heeft alle verwachtingen waar gemaakt. echt een supergoede film! van het begin tot het einde spannend en ookal duurt hij 2,5 uur heb ik geen moment gehad van pfff is hij al afgelopen. sterker nog ik vond het jammer dat hij afgelopen was!
    Gedurende het kijken van een film heb ik nog nooit het gevoel gehad "pff is hij al afgelopen"...

    Gisteren ook gezien en hij was toppie De Joker was uiteraard fantastisch (dat begint een beetje een 'duh' te worden) en ook Two-Face mag er wezen. Ik vind de manier waarop Dent in deze film Two-Face wordt eigenlijk vele malen beter dan het oorspronkelijke - volgens de strips gooit Maroni zuur in zijn gezicht (maarja, wie gooit er nou precies in een verticale lijn?!).

    De eerdere Batman-films waren al een beetje een lachertje; als je ze hiermee vergelijkt zijn ze helemaal knudde. Ik bedoel, kijk naar Tommy Lee Jones..
    Beter goed gestolen dan slecht gejat.

  24. #1699

    Standaard

    Morgen waarschijnlijk nog eens kijken

    Het mooie is dat het grootste deel van de omzet die The Dark Knight op weekdagen heeft binnengehaald afkomstig is van "repeat business" ofwel mensen die opnieuw naar de film komen kijken. Het is zo dat Titanic zijn record heeft kunnen halen dus wie weet

    Maar die box office maakt me allemaal weinig uit. En ondanks dat awards me niet zo heel veel zeggen ben ik meer benieuwd naar hoe deze film het gaat doen in het award-seizoen. Het zou ronduit schandalig zijn als deze film over het hoofd gezien wordt gewoon omdat het een blockbuster is, dit is zonder twijfel één van de beste films van het jaar (zoniet dé beste) en dat moet dan ook beloond worden.

    Ik vind het ten slotte ook erg goedkoop hoe sommige critici de film afbreken gewoon omdat ze niet mee willen gaan in wat ze zelf de Heath Ledger hype noemen. Met alle respect maar als die rol slecht was dan zou ik de film niet beter vinden gewoon omdat die acteur overleden is, het is gewoon een pracht van een villain-rol zoals je er maar zelden eentje ziet.

  25. #1700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tumbo Bekijk bericht

    De eerdere Batman-films waren al een beetje een lachertje; als je ze hiermee vergelijkt zijn ze helemaal knudde. Ik bedoel, kijk naar Tommy Lee Jones..
    De eerste twee van Tim Burton zijn ook prima films hoor, hij heeft het alleen heel anders aangepakt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 68 van 102 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •