Pagina 55 van 102 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Hmz misschien dan toch maar een kijkje gaan nemen..... Hij draait woensdag al wel in een speciale premiere in Groningen.
    Inderdaad, maar de sneak draait niet in zaal 1 denk ik? En hoe zeker is het dat het deze film gaat worden? Ik kan geen andere bron vinden die dit bevestigt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #1352

    Standaard

    Sneak draait bijna altijd in zaal 1 en soms zelfs in twee zalen.

  3. #1353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Tijd voor een overzicht.

    De imDb top 250 statistieken van The Dark Knight:

    Drie dagen geleden nog geen stemmen.
    Eergisteren: #4 met 4,600 stemmen en een cijfer van 9,7 (regular voting 9,0).
    Gisteren: #3 met 7,041 stemmen en een cijfer van 9,6 (regular voting 9,1).
    Vandaag: #1 met 23,611 stemmen en een cijfer van 9,7 (regular voting 9,5).

    Ben benieuwd waar het uiteindelijk eindigd.
    Je ziet wel: hoe ouder degene die stemt, hoe lager het cijfer.
    Onder 18: 9.9
    18 - 29: 9.7
    30 - 44: 9.3
    45+: 8.5

    Aangezien verreweg de meeste stemmers op imdb in de 18 - 29 groep zitten (zie ook de stemmen bij andere films), dan kom je aan dat hoog cijfer. Het zal nog wel iets bijtrekken, als de "oudere" stemmers hun stem uitgebracht hebben, al zal hij niet snel uit de top-100 verdwijnen denk ik.

  4. #1354

    Standaard

    Misschien ligt het aan mij hoor, maar komt het misschien dat dit gewoon een HELE goede film is? Eén van die films die maar eens in de tien jaar voorbij komt?

    Ik ga 'm woensdag in Utrecht bekijken. Kan niet wachten!!!

  5. #1355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankMiller Bekijk bericht
    Misschien ligt het aan mij hoor, maar komt het misschien dat dit gewoon een HELE goede film is? Eén van die films die maar eens in de tien jaar voorbij komt?!!!
    Zover wil ik niet gaan maar het is een erg goede film..........

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankMiller Bekijk bericht
    Misschien ligt het aan mij hoor, maar komt het misschien dat dit gewoon een HELE goede film is? Eén van die films die maar eens in de tien jaar voorbij komt?

    Ik ga 'm woensdag in Utrecht bekijken. Kan niet wachten!!!
    Dat zou kunnen, alleen hebben veel mensen moeite met de hype rond de film .

  7. #1357

    Standaard

    Maar dit is dan ook eindelijk eens keer een film die zijn hype meer dan waar maakt.
    De hype rond Cloverfield was ook groots, maar de film kon die niet helemaal waarmaken. Om over SW: TPM helemaal maar niet te spreken.

  8. #1358

    Standaard

    The Dark Knight breekt alle records in de VS
    Strenge filmkeuring nieuwe Batman

    De nieuwe Batman-film is in Nederland goedgekeurd voor 16 jaar en ouder.

    12 jaar
    In de VS, waar de film in het eerste weekend het recordbedrag van 66,4 miljoen dollar (42 miljoen euro) opbracht, is de leeftijd 13 jaar. In Groot-Brittannië mogen kinderen zelfs al vanaf 12 jaar naar binnen. Canada hanteert 14 jaar, Noorwegen, Zuid-Korea en Ierland 15 jaar.

    Kijkwijzer
    "Er zitten genoeg momenten en beelden in de film die heel duidelijk niet voor jong publiek zijn bedoeld," zegt filmdistributeur Warner Bros. De keuring is gebaseerd op de criteria van de Kijkwijzer.

    Première
    De film gaat komende donderdag in Nederland in première.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  9. #1359

    Standaard

    @ FrankMiller,

    SW: TPM?
    The future is Blu

  10. #1360

    Standaard

    Star Wars - The Phantom Menace. Deze had idd en enorme hype, maar de teleurstelling was dan ook wereldwijd toen ze het eindresultaat zagen. Ik was eerst bang dat The Dark Knight deze hype ook niet waar zou kunnen maken, maar blijkbaar is het hen toch geluk. Dit maakt dat men geduld nog meer op de proef gesteld word door de enorm goeie reviews.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #1361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankMiller Bekijk bericht
    Misschien ligt het aan mij hoor, maar komt het misschien dat dit gewoon een HELE goede film is? Eén van die films die maar eens in de tien jaar voorbij komt?

    Ik ga 'm woensdag in Utrecht bekijken. Kan niet wachten!!!
    The Dark Knight is bovendien pas de vijfde film die ooit op imDb de nummer 1 positie heeft gehaald.
    http://www.timo-schreiter.de/imdb/al....php?sort=rank

  12. #1362

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Frank
    The Dark Knight breekt alle records in de VS
    Strenge filmkeuring nieuwe Batman

    De nieuwe Batman-film is in Nederland goedgekeurd voor 16 jaar en ouder.

    12 jaar
    In de VS, waar de film in het eerste weekend het recordbedrag van 66,4 miljoen dollar (42 miljoen euro) opbracht, is de leeftijd 13 jaar. In Groot-Brittannië mogen kinderen zelfs al vanaf 12 jaar naar binnen. Canada hanteert 14 jaar, Noorwegen, Zuid-Korea en Ierland 15 jaar.

    Kijkwijzer
    "Er zitten genoeg momenten en beelden in de film die heel duidelijk niet voor jong publiek zijn bedoeld," zegt filmdistributeur Warner Bros. De keuring is gebaseerd op de criteria van de Kijkwijzer.

    Première
    De film gaat komende donderdag in Nederland in première.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.
    Volgens mij heeft TDK in NL de hoogste keuring, i.v.m. de rest van de wereld.
    Dit gaat denk ik zeker nadelig zijn voor de NL bezoekersaantallen.
    En daar komt ook nog bij dat ie in Belgie gewoon KT (Kinderen Toegelaten) is.
    En in de UK is ie 12A, wat betekent dat ook nog jongere kinderen onder ouderlijke begeleiding erin mogen. In de USA kan werkelijk iedereen er heen, net als in Belgie, omdat PG-13 geen restrictie is, alleen een advies.
    Volgens mij als NL een 14+ keuring had gehad, dat ie die wel zou hebben gekregen.

    Oftewel, het NL systeem gooit z'n eigen ruiten in.
    Dit wordt vrijwel zeker de grootste kaskraker van dit jaar, en dan ga je zulke strenge resticties opleggen...
    Tuurlijk moet niet iemand van 10 jaar er heen, uiteraard, maar 14 jaar moet toch wel kunnen?

  13. #1363

    Standaard

    Ik ben er blij mee, scheelt een hoop gedonder in de bioscoop...


  14. #1364

    Standaard

    In de zaal wel, maar bij de kassa...
    Die 16+ keuring wordt wel duidelijk aangegeven in reclames, maar niet iedereen weet dat het een restrictie is, i.i.t. tot 12+, wat eigenlijk een advies is.

  15. #1365

    Standaard

    Ja dat is ook zo, bij onze bioscoop zeggen ze het altijd netjes als je reserveert dus hier zal het wel mee vallen!

    Eerst hem maar eens bewonderen in IMAX


  16. #1366

    Standaard

    Net op het laatste moment kaartjes gehaald voor de premiere in Rotterdam ( 23e )
    En nog netjes bovenaan in het midden ook!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  17. #1367

    Standaard

    Donderdag middag is het voor mij zover, weet alleen nog niet of het Zoetermeer, Scheveningen of Den Haag word.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  18. #1368

    Standaard

    openningsweekend 156 miljoen, 5 meer dan spiderman 3.
    wie had dat ooit gedacht,dat een batman movie alle records zal verbreken, ze gaan uit van de totale opbrengs van meer dan 1 miljard

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    ze gaan uit van de totale opbrengs van meer dan 1 miljard
    Wereldwijd of alleen in de VS? Ik verwacht wereldwijd een half miljard meer.
    Titanic heeft het record met 1,8 mld, LOTR Return Of The Ring volgt met 1,1 mld en POTC Dead Men's Chest heeft ook meer dan een miljard gehaald.

  20. #1370

    Standaard

    Als er een film is die een kans maakt om het wel te halen, is het wel The Dark Knight.
    Wel een gewaagde schattig, maar niet onmogelijk als je rekening houdt met in hoeveel zalen het draait, hoe groot de franchise is, hoe veel de film gepromoot wordt, hoe groot de hype is, enz.

  21. #1371

    Standaard

    het record van Titanic (in Amerika) zal nooit verbroken worden door een film die frontloaded is. Ik denk niet dat we snel op een nieuw record moeten rekenen.
    Enkel en alleen als er opnieuw heel veel mensen een film 3 keer of meer willen zien geef ik het een kans. Titanic gaf ons weekend na weekend een opbrengst van meer dan 20 miljoen.

    Wat ik wel tof vind is de nr 1 (voorlopig) op imdb, het breken van heel veel records, de erg goede (understatement) besprekingen. Dus als ik er dit jaar een film het gun is het den deze om de grootste te worden.

    Wall-E kreeg ook goede reviews en kijk eens. Nog mijlenver van de 300 miljoen opbengst die hem zou krijgen.

    MAAR ... er is ook nog DVD, Blu Ray en dus ... zal Batman nog lang blijven bestaan.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  22. #1372

    Standaard

    het eerste weekend in amerika is inderdaad indrukwekkend maar je ziet vaak dat de kaartverkoop daarna sterk inzakt ik moet nog zien hoever hij komt maar dat hij heel hoog zal eindigen is zeker .

  23. #1373

    Standaard

    door de inflatie door de jaren heen krijg je eigenlijk een vertekend beeld je zou beter naar het aantal verkochtte kaartjes moeten kijken

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pete928 Bekijk bericht
    door de inflatie door de jaren heen krijg je eigenlijk een vertekend beeld je zou beter naar het aantal verkochtte kaartjes moeten kijken
    Klopt maar eigenlijk doet niemand dat. Zeker de filmstudio's niet.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  25. #1375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Als er een film is die een kans maakt om het wel te halen, is het wel The Dark Knight.
    Wel een gewaagde schattig, maar niet onmogelijk als je rekening houdt met in hoeveel zalen het draait, hoe groot de franchise is, hoe veel de film gepromoot wordt, hoe groot de hype is, enz.
    Dat lijkt mij erg sterk, je denkt toch niet dat deze film opeens bijna een dubbele opbrengst gaat halen t.o.v. de nummer één op dit moment (Titanic)......zeker in deze tijd dat de film zeer binnenkort alweer in allerlei nieuwsgroepen zal staan.
    Laat je niet allemaal meeslepen in de hype , ik twijfel er niet aan dat hij erg goed zal zijn, maar wel een beetje realistisch blijven ......

Pagina 55 van 102 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •