Pagina 7 van 102 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 2541 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    ja want daredevil was een goede film

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    ja want daredevil was een goede film

    Correctie: IS een goede film

  3. #153

    Standaard

    Ben Affleck in een superhelden pakje? nee dankje!

    The dark knight zal vast weer geweldig worden, ik vertrouw op Nolan en natuurlijk op Christian Bale!

  4. #154

    Standaard

    De Director's Cut van Daredevil vond ik wel goed. De bioscoopversie zoog idd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #155

    Standaard

    Ik ben nu Batman Begins aan het kijken, en dat is dan de tweede keer, eerste keer was in de bios toen ie net draaide.Echt geweldig blijft ie, al moet ik zeggen dat ik nog steeds vind dat hij wat apart klinkt wanneer hij praat als Batman.

  6. #156

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Eckhart Joining The Dark Knight!



    Source: The Hollywood Reporter February 16, 2007

    Aaron Eckhart is in final talks to play Harvey Dent/Two Face in The Dark Knight, Warner Bros. Pictures' sequel to Batman Begins, says The Hollywood Reporter.

    In Batman lore, Dent is the district attorney of Gotham City and an ally of Batman. After half his face is disfigured by acid, Dent becomes the insane crime boss known as Two Face. He chooses to do good or evil by flipping a coin. Tommy Lee Jones played the character in 1995's Batman Forever.

    "Knight" sees Christopher Nolan back in the director's chair with Christian Bale reprising his role as Bruce Wayne/Batman. Morgan Freeman, Michael Caine and Gary Oldman are also returning. Heath Ledger will play The Joker.

    The script was written by Nolan's brother, Jonathan, from a story by Christopher Nolan and David Goyer. Producing are Emma Thomas, Charles Roven and Christopher Nolan.

    The Hollywood Reporter
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  7. #157

    Standaard

    Mooi nieuws het gerucht ging al een tijdje rond. Erg blij met deze keuze.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #158

    Standaard

    Dat is wel een goede keuze volgens mij, ik hoop echter wel dat Jack Nicholson een cameo gaat doen, als die eerste baas van Dent oid.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    ik hoop echter wel dat Jack Nicholson een cameo gaat doen, als die eerste baas van Dent oid.
    waar baseer je die hoop op?
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    ik hoop echter wel dat Jack Nicholson een cameo gaat doen, als die eerste baas van Dent oid.
    waar baseer je die hoop op?
    Nergens op, dat hoop ik gewoon :P

    Edit: Oeps, ik was in de war met The Joker :P
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #161

    Standaard

    Nou ik niet.
    Ik vindt Eckhart een prima keuze, ben benieuwd.



  12. #162

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Gyllenhaal Confirmed for The Dark Knight



    Source: Variety March 9, 2007

    Maggie Gyllenhaal is in final talks to star opposite Christian Bale in Christopher Nolan's The Dark Knight, reports Variety.

    She'll play the role of Rachel Dawes, played by Katie Holmes in Batman Begins. Holmes dropped out of the project earlier in the year.

    The cast also includes Heath Ledger, Morgan Freeman, Michael Caine, Gary Oldman and Aaron Eckhart.

    Nolan is set to start filming in the late spring or early summer. Warner Bros. Pictures is eyeing a July 18, 2008 release.

    The producers are Emma Thomas, Charles Roven and Nolan. Legendary Pictures and Warner are co-financing partners on the project.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  13. #163

    Standaard

    Ben niet bekend met haar werk. Ken haar alleen uit Donnie Darko.
    Had liever Katie Holmes, maar goed het mocht niet zo zijn.
    Was lang niet uitgekeken op haar in deze rol.. :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #164

    Standaard

    Ik vind het nog altijd dom om Rachel Dawes te gebruiken in de sequel als ze door een andere actrice gespeeld moet worden, maar ik denk dat Maggie Gyllenhaal wel een goede keuze is aangezien toch nog enigszins lijkt op Holmes.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Ik vind het nog altijd dom om Rachel Dawes te gebruiken in de sequel als ze door een andere actrice gespeeld moet worden, maar ik denk dat Maggie Gyllenhaal wel een goede keuze is aangezien toch nog enigszins lijkt op Holmes.
    idd, daar ben ik het ook mee eens... als het niet anders kan dan is Maggie nog te doen, maar heb ook liever dat ze het personages van Rachel er dan gewoon schrappen... ik hou er niet van als personages plots door iemand anders worden gespeeld... dat komt altijd zo fake en geforceerd over...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  16. #166

    Standaard

    Vond eigelijk het karakter van Katie Holmes echt het minst belangrijke persoon in Batman Begins (wat mij betreft had ze d'r uitgeschrapt mogen worden ).

    Dus laten we hopen dat Maggie deze keer wat meer te doen krijgt dan Katie.
    Vind Gyllenhaal sowieso viel symphatieker en een beter actrice.....dus ik zou zeggen: goed gedaan Christopher!!

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Vond eigelijk het karakter van Katie Holmes echt het minst belangrijke persoon in Batman Begins (wat mij betreft had ze d'r uitgeschrapt mogen worden ).
    Ik vond het stom dat Katie Holmes die rol had, aangezien ze de uitstraling van een tienerseutje had. Was het enige wat slecht was aan "Batman Begins" volgens mij.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Vond eigelijk het karakter van Katie Holmes echt het minst belangrijke persoon in Batman Begins (wat mij betreft had ze d'r uitgeschrapt mogen worden ).
    Ik vond het stom dat Katie Holmes die rol had, aangezien ze de uitstraling van een tienerseutje had. Was het enige wat slecht was aan "Batman Begins" volgens mij.
    Amen.

    Ik hoop dat ze gewoon stopt met acteren nu ze toch met Hollywood's grootste eikel getrouwd is

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Vond eigelijk het karakter van Katie Holmes echt het minst belangrijke persoon in Batman Begins (wat mij betreft had ze d'r uitgeschrapt mogen worden ).
    Ik vond het stom dat Katie Holmes die rol had, aangezien ze de uitstraling van een tienerseutje had. Was het enige wat slecht was aan "Batman Begins" volgens mij.
    he....dat wilde ik nou net niet zeggen, maar dat is zeker wel wat ik bedoelde.
    Wat dat betreft mag ze er misschien leuk uitzien (niet mijn mening), maar als je zo'n beetje al haar rollen in films bekijkt is ze nou niet bepaald iemand met een enorm acteertalent (of misschien krijgt ze alleen maar van dit soort rollen aangeboden met weinig diepgang, laat ik niet "te" kortzichtig zijn )

    Een "seutje"???...daar had ik trouwens nog nooit van gehoord, bedoelde je niet gewoon "sletje"?!

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Vond eigelijk het karakter van Katie Holmes echt het minst belangrijke persoon in Batman Begins (wat mij betreft had ze d'r uitgeschrapt mogen worden ).
    Ik vond het stom dat Katie Holmes die rol had, aangezien ze de uitstraling van een tienerseutje had. Was het enige wat slecht was aan "Batman Begins" volgens mij.
    he....dat wilde ik nou net niet zeggen, maar dat is zeker wel wat ik bedoelde.
    Wat dat betreft mag ze er misschien leuk uitzien (niet mijn mening), maar als je zo'n beetje al haar rollen in films bekijkt is ze nou niet bepaald iemand met een enorm acteertalent (of misschien krijgt ze alleen maar van dit soort rollen aangeboden met weinig diepgang, laat ik niet "te" kortzichtig zijn )

    Een "seutje"???...daar had ik trouwens nog nooit van gehoord, bedoelde je niet gewoon "sletje"?!
    Misschien krijgt ze ze zelfs wel omdat ze met Tom Cruise getrouwd is . Holmes bracht in de eerste film een beetje hetzelfde als was Jessica Alba bracht aan The Fantastic Four, eye candy.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Vond eigelijk het karakter van Katie Holmes echt het minst belangrijke persoon in Batman Begins (wat mij betreft had ze d'r uitgeschrapt mogen worden ).
    Ik vond het stom dat Katie Holmes die rol had, aangezien ze de uitstraling van een tienerseutje had. Was het enige wat slecht was aan "Batman Begins" volgens mij.
    he....dat wilde ik nou net niet zeggen, maar dat is zeker wel wat ik bedoelde.
    Wat dat betreft mag ze er misschien leuk uitzien (niet mijn mening), maar als je zo'n beetje al haar rollen in films bekijkt is ze nou niet bepaald iemand met een enorm acteertalent (of misschien krijgt ze alleen maar van dit soort rollen aangeboden met weinig diepgang, laat ik niet "te" kortzichtig zijn )

    Een "seutje"???...daar had ik trouwens nog nooit van gehoord, bedoelde je niet gewoon "sletje"?!
    Misschien krijgt ze ze zelfs wel omdat ze met Tom Cruise getrouwd is . Holmes bracht in de eerste film een beetje hetzelfde als was Jessica Alba bracht aan The Fantastic Four, eye candy.
    ja maar dat deed Jessica toch wel veel beter... ik vind haar persoonlijk niet echt knap (ik weet het, ik ben een van de weinigen) maar wat Katie Holmes in Batman Begins was al helemaal niets buiten die stijve tepels op het einde... 8)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    ik hou er niet van als personages plots door iemand anders worden gespeeld... dat komt altijd zo fake en geforceerd over...
    100% mee eens, vind het ook raar dat Nolan hiervoor kiest.. Dawson is nu niet bepaald een vitaal personage voor de films.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #173

    Standaard

    Agree! Vooral als het om een trilogie zal gaan en er nog een deel volgt waarbij er weer een gedaante wisseling is.

    Ik vind Eckart twouens een goeie keuze voor Two Face Harvey.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #174

    Standaard

    Het blijft natuurlijk een Hollywood-film dus ze willen zoveel mogelijk mensen naar de bios trekken. Een romantisch verhaallijntje mag natuurlijk niet ontbreken om een zo ruim mogelijk publiek aan te spreken en naar de bios te trekken.

  25. #175

    Standaard

    Wie speelt er trouwens voor de Joker, Jack Nicholson weer?

Pagina 7 van 102 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •