Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Highlander 2: The Director's Cut (SE) [DVD]

    Highlander 2: The Director's Cut (SE) [DVD]

    Zeer fraaie uitgave van de director’s cut versie van de tweede Highlander film.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hey, die heb ik gisteren ook niet gezien. Wat het verhaal betreft zitten er nog altijd plotholes in - to Zeist or not to Zeist - , maar de herwerking van de speciale effecten heeft wel zijn doel niet gemist vind ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik vind de inhoudelijke verschillen marginaal, qua vorm en SFX is deze versie wel veel beter afgewerkt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    De film speelt zich vooral af in scènes mijn weinig licht,

    Ik wist niet dat recensenten tegenwoordig ook licht geven... :P

  6. #6

    Standaard

    Zeer matig vervolg op het eerste deel van Highlander, ik kan me niet voorstellen dat een DC dit zoveel beter kan maken dat het een goede film wordt. Christopher Lambert kan imo gewoon niet acteren, dat was in deel 1 ook al zo, maar dat werd enigzins verbloemd door de geweldige rol van Clancy Brown en de flashbacks naar de mooie Schotse Hooglanden. En de muziek van Queen natuurlijk. 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    De bioscoopversie leek echt totaal nergens op. Ik vond de Renegade versie eerlijk gezegd weinig beter.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  8. #8

    Standaard

    Ik heb al een tijdje de amerikaanse "Renegade" version in huis en ik moet zeggen dat ik het verschil met de bioscoop release toch wel belangrijk vind. De stompzinnige verhaallijn die de onsterfelijken terug dateert naar de planeet Zeist (...) is vervangen door het (iets beter aanneembare) idee dat ze uit een "ver verleden" stammen. Afgezien daarvan moet je na dit 2e deel, naar mijn mening, echt stoppen met kijken. Deel 1 was een leuke (jaren 80) actie/fantasy film die ik nog afentoe kijk en waarbij het niet-kunnen-acteren van Dhr. Lambert nauwelijks stoort.
    Deel 2 (in deze versie dan) een redelijke vervolgfilm, waarbij toch al het gevoel je besluipt dat ze dit niet hadden moeten doen.
    Vanaf deel 3 t/m deel 5 (inmiddels al) vind ik het een steeds krampachtigere en saaie bedoening worden die de charme van het origineel teniet doen.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  9. #9

    Standaard

    Highlander was een goede film! Helaas valt dit verhaal in het niet door de slechte sequels en de serie.... vooral omdat de originele film meer droeg dan slechts een verhaallijntje over immortals die vechten tot de laatste man.
    make your life Sway

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Deel 5?
    OK, beetje voorbarig misschien. Komt in 2006, heet: Highlander, the source. Adrian Paul speelt de hoofdrol en er gaan geruchten dat (jaja) Christopher Lambert een korte rol voor z'n rekening gaat nemen...zucht...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  12. #12

    Standaard

    Zullen wel flash-backs zijn.


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    De film speelt zich vooral af in scènes mijn weinig licht,

    Ik wist niet dat recensenten tegenwoordig ook licht geven... :P
    Effe verder zeuren : films spelen zich niet af in scenes, ze bestaan uit scenes.

    Verder niet mijn type film. Sean Connery heeft natuurlijk veel betere dingen gedaan. Christopher Lambert helaas niet...

  14. #14

    Standaard

    Slecht verhaal maar toch heeft de film wel wat.

    Ik ga deze niet kopen omdat ik nogsteeds opzoek ben naar de Digipack met 5 Discs...
    Superman Returns

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Ik ga deze niet kopen omdat ik nogsteeds opzoek ben naar de Digipack met 5 Discs...
    Ja die heb ik dus! Weet iemand eigenlijk welke versie van Highlander 2 hier bij zit? Op de DVD staat namelijk niets vermeld! :wink: Zal wel de gewone versie zijn zeker?

  16. #16

    Standaard

    Voor diegenen die deel 1 niet hebben gezien...

    highlander in 30 sec.

    :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Ik ga deze niet kopen omdat ik nogsteeds opzoek ben naar de Digipack met 5 Discs...
    Ja die heb ik dus!
    Waar woon je precies?
    Superman Returns

  18. #18

    Standaard

    Nog even dit, omdat ik graag muggenzift: dit is niet de Renegade Version, maar de Director's Cut. De Renegade Version is diegene die vroeger reeds verkrijgbaar was, en onder meer terug te vinden is in de 5-disc digipack. Het verschil:
    * De theatrical cut is een dikke 90 minuten, Renegade en DC allebei zo'n 105.
    * In de RV ziet het Schild rood, in de DC blauw. Het waarom hiervan wordt in de extra's uitgelegd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Is deze eigenlijk al verkrijgbaar, ik vind hem nog nergens??
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    Is deze eigenlijk al verkrijgbaar, ik vind hem nog nergens??
    WAS verkrijgbaar - met mazzel kan je hem nog vinden in winkels die hem op voorraad hebben. Kreeg net bericht van dvdoutlet dat mijn bestelling voor deze titel was vervallen. Bij navraag vertelde ze me dat de fabrikant de release wel op de markt heeft gezet, maar nu al heeft laten vervallen uit hun catalogus.. geheel niet meer te bestellen dus. (maar hij is er wel geweest.. dus zoekt en gij zult vinden .. en dat maakt de hele review (die ik overigens met plezier had gelezen, en wat die me allen maar blij maakte dat ik 'm had besteld) eigenlijk ook wel zonde van de tijd.. (maar wat doen jullie nou eigenlijk met dat recensie-exemplaar ?? )

  21. #21

    Standaard

    ik heb de boxset lang,lang,zeer lang geleden aangeschaft en ik vind dat de 3de de beste is uit de serie.

    is deze 2de highlander anders dan de versie die in die box zat?
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shihuandgi
    is deze 2de highlander anders dan de versie die in die box zat?
    Ja, zie mijn bespreking op dvdinfo met vergelijkende screenshots. Alhoewel de verschillen inhoudelijk marginaal zijn, en eerder op het technische gebied moeten gezocht worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Het is weer apart dat een film die door iedereen, mij inlcuis, als een absoluut cinematografisch dieptepunt tòch weer 3 sterren krijgt hier. Ik zeg niet dat de massa altijd gelijk heeft, maar Highlander 2: The Quickening ***/*****? Erg bijzonder!

    Misschien wordt mijn insteek zo duidelijk:

    Een 3,4 op IMDb

    Roger Ebert: "This movie has to be seen to be believed. On the other hand, maybe that's too high a price to pay."

    0% (juist, N U L) positief commentaar op Rottentomatoes.com

  24. #24

    Standaard

    Nu moet ie nog verkrijgbaar zijn.


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    * In de RV ziet het Schild rood, in de DC blauw. Het waarom hiervan wordt in de extra's uitgelegd.
    En wat is die reden dan? Ik ben wel benieuwd, maar ik ga daar niet deze versie voor kopen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •