Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb net m'n regiovrije Pioneer DV-585-S ontvangen. Fraai klein spelertje, en werkt prima!

    Jij al een keuze gemaakt, Coen?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #52

    Standaard

    Ik ben nu zelf 3 a 4 jaar in het bezit van een Pioneer 656A-K. Helaas begint deze ook steeds kuren te vertonen. RW-s steeds slechter lezen en meerdere malen tijden afspelen zomaar stoppen en niet meer kunnen resumen. Ook bij orginele DVD's stotteringen of zomaar stoppen en niet meer kunnen resumen.

    Zelf zit ik ook te denken aan een Denon 1910 of 1920

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ik heb net m'n regiovrije Pioneer DV-585-S ontvangen. Fraai klein spelertje, en werkt prima!

    Jij al een keuze gemaakt, Coen?
    yep.

    Een kleine Philips DVP3010 (met 3 jaar garantie erbij genomen).

    En een nieuwe scartkabel, Monster II.

    En meteen regiovrij gemaakt, dus ik kan er weer even tegenaan!

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #54

    Standaard

    ik heb een Oppo 971H gekocht. Is voor zijn prijs van 200 euro over DVI op beeldkwaliteit niet te verslaan. Sterker de gebruikte componenten zijn vergelijkbaar met een denon 3910. De Oppo presteert qua DVD beeld kwaliteit duidelijk beter dan een denon 1910 op dezelfde setup.
    Voordeel is verder dat de Oppo alles vreet. Nadeel is weer wel dat de Oppo niet al te solide oogt en voelt dus voor jouw waarschijnlijk niet de juiste keus. Ik hoop dat 'ie het bij mij wel een tijdje volhoud 8)

  5. #55
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ik heb net m'n regiovrije Pioneer DV-585-S ontvangen. Fraai klein spelertje, en werkt prima!

    Jij al een keuze gemaakt, Coen?
    yep.

    Een kleine Philips DVP3010 (met 3 jaar garantie erbij genomen).

    En een nieuwe scartkabel, Monster II.

    En meteen regiovrij gemaakt, dus ik kan er weer even tegenaan!

    gr, Coen
    gefeli met je aankoop! mooie scartkabel ook!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bartnl
    ik heb een Oppo 971H gekocht. Is voor zijn prijs van 200 euro over DVI op beeldkwaliteit niet te verslaan. Sterker de gebruikte componenten zijn vergelijkbaar met een denon 3910. De Oppo presteert qua DVD beeld kwaliteit duidelijk beter dan een denon 1910 op dezelfde setup.
    Voordeel is verder dat de Oppo alles vreet. Nadeel is weer wel dat de Oppo niet al te solide oogt en voelt dus voor jouw waarschijnlijk niet de juiste keus. Ik hoop dat 'ie het bij mij wel een tijdje volhoud 8)
    Er zijn meerdere spelers, o.a. van mitsumi die ook een erg mooi beeld via dvi kunnen geven, maar geloof me een 3910 is toch echt wat solider en mooier qua geluid en beeld. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57
    gitaargab
    Guest

    Standaard Re: nwe dvdspeler, ditmaal mag het wel wat kosten...

    Als ik je een tip mag geven lees eerst ook even wat recensies leuke site hiervoor is www.hifi.nl

    heb zelf de cambridge audio azur dvd speler gekocht ook mede door de goede recensies zit ook in het midden segment en ben er heel erg blij mee .

    en vergeleken met mijn vorige speler een echte openbaring deze heeft nu meer dan 5 jaar goed gespeelt maar ik ga een grote plasma kopen en dan heb je wel degelijk een betere speler nodig.

    veel geluk met het zoeken

    ps er zit wel degelijk verschil in prijs kwaliteit als andere zeggen dat een speler van 100 euro net zo goed is denk dan een lada is ook een auto deze brengt je ook overal maar een porche is toch echt wel een iets andere auto

    aan jouw de keuze.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Hallo allen,

    ik heb een vraag aan jullie. Mijn laatste 2 dvdspelers (vrij goedkope philips) heb ik na beide na ong 1,5 jaar speeltijd versleten. Haperen, stotteren, problemen met het lezen van de discs. [allen origineel]

    Nu is mijn vraag of het zin heeft om een te investeren in een duurdere/betere dvdspeler. Gaat een duurdere bij zeer regelmatig gebruik langer mee? Zo ja, wat is dan een goede speler?

    Mijn beide philipsspelers (type 623 en 728) waren rond de 100 a 130 euro. Ik zat zelf aan een budget te denken van maximaal 300 a 400 euro.

    De speler moet iig dus voldoen aan;
    - makkelijk regiovrij te maken
    - probleemloos gebruik voor langere duur
    - maximaal 400 euro

    Wat zijn jullie aanbevelingen?

    alvast bedankt,
    Coen

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Er zijn meerdere spelers, o.a. van mitsumi die ook een erg mooi beeld via dvi kunnen geven, maar geloof me een 3910 is toch echt wat solider en mooier qua geluid en beeld. :wink:
    ben ik bijna helemaal met je eens tot het laatste woordje (en de momitsu die je waarschijnlijk bedoeld is duidelijk minder dan de Oppo )

    Ik heb ze hier beide gehad en qua looks, constructie en CD geluid heb je zeker gelijk. Beeld via component is met de Denon waarschijnlijk ook beter maar dat heb ik niet geprobeerd. Alleen qua beeld over DVI is de Oppo naar mijn indruk beter. Een DVD ziet er via de Oppo cleaner uit. Ik heb dit vergeleken via een panasonic ae900 beamer op een 2 meter groot scherm waarbij de DVD speler de upscaling doet naar de native resolutie van de beamer.

    Ik verwacht dat je echt nog een slag hoger in het denon segment moet zitten voor een speler die als DVD speler over DVI echt beter beeld geeft als de Oppo.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bartnl
    Ik verwacht dat je echt nog een slag hoger in het denon segment moet zitten voor een speler die als DVD speler over DVI echt beter beeld geeft als de Oppo.
    Nog hoger dan een 3910? Dat gaat echt te ver hoor vind ik.

    Weet uit ervaring dat dergelijke budget spelers welliswaar overeenkomsten hebben met duurdere spelers maar ze nimmer 100% kunnen evenaren. Projecteer zelf met de 3910 via HDMI. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bartnl
    Ik verwacht dat je echt nog een slag hoger in het denon segment moet zitten voor een speler die als DVD speler over DVI echt beter beeld geeft als de Oppo.
    ... dergelijke budget spelers welliswaar overeenkomsten hebben met duurdere spelers maar ze nimmer 100% kunnen evenaren...
    dat ben ik met je eens maar ik denk dat je de Oppo ten onrechte onder de grote noemer "dergelijke budget spelers" plaatst. We worden het hier niet over eens :wink:

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bartnl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bartnl
    Ik verwacht dat je echt nog een slag hoger in het denon segment moet zitten voor een speler die als DVD speler over DVI echt beter beeld geeft als de Oppo.
    ... dergelijke budget spelers welliswaar overeenkomsten hebben met duurdere spelers maar ze nimmer 100% kunnen evenaren...
    dat ben ik met je eens maar ik denk dat je de Oppo ten onrechte onder de grote noemer "dergelijke budget spelers" plaatst. We worden het hier niet over eens :wink:
    Eeh, € 200.-- is toch een budget speler? De 3910 kost nieuw ca. € 1300.--

    Maar geef je gelijk dat de verschillen erg klein kunnen zijn hoor. Neemt niet weg natuurlijk dat een 3910 solider aanvoelt enz. enz. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Eeh, € 200.-- is toch een budget speler? De 3910 kost nieuw ca. € 1300.--
    ik bedoel dat niet elke budget speler gelijk is en dat de Oppo juist de uitzonderling is op jouw stelling.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bartnl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Eeh, € 200.-- is toch een budget speler? De 3910 kost nieuw ca. € 1300.--
    ik bedoel dat niet elke budget speler gelijk is en dat de Oppo juist de uitzonderling is op jouw stelling.
    Dat is erg leuk en je hebt inderdaad altijd uitzonderingen, maar het wordt natuurlijk nooit een 3910. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #64

    Standaard haperende (zelfgebrande) DVD

    Ook ik heb problemen met haperende DVD's. De gekochte geven (tot heden) geen probleem, maar die ik zelf als videofilmer brand op een DVD gaan na een tijdje haperen. Het eerste jaar gaat het goed en in de loop van de tijd treed het probleem op. Niet altijd op de zelfde plaats. Ik heb al een schoonmaak DVD gedraaid en het probleem treed ook op op andere DVD spelers. Overigens allemaal van de goedkope soort ong. EUR 45,00 bij ITS of Kijkshop.

    Ik besticker ze wel met de NEATO DVD labels. Heeft iemand met die zelfgelabelde DVD's ervaring? Ik vertrouw het niet meer en ga het maar een tijd zonder labels doen. Jammer, want het ziet er wel profi uit.
    Het zou kunnen zijn, dat temperatuur en vochtigheidsgraad invloed hebben op de gelabelde DVD en de foutcorrectie van de goedkope afspeler onvoldoende is.

    Zijn er meer filmers, die dit soort DVD problemen hebben?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Calepos
    Wat is zo beetje de levens duur van het merk Denon?
    Lastig te zeggen voor Denons in het algemeen, je hebt namelijk altijd uitzonderingen. Mijn Denon DVD-speler doet 't na 2,5 jaar intensief gebruik voor (SA)CD en DVD nog prima.

    Hiervoor had ik een Onkyo en speelt nog steeds prima bij m'n ouders. Die is inmiddels al 5 jaar oud.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  16. #66

    Standaard Re: haperende (zelfgebrande) DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roland44
    Ik besticker ze wel met de NEATO DVD labels. Heeft iemand met die zelfgelabelde DVD's ervaring? Ik vertrouw het niet meer en ga het maar een tijd zonder labels doen. Jammer, want het ziet er wel profi uit.
    Zijn er meer filmers, die dit soort DVD problemen hebben?
    Ik bestickerde mijn DVDs vroeger ook (weliswaar met CD-labels), maar kreeg na verloop van tijd ook haperingen.
    Sindsdien besticker ik mijn DVDs niet meer, maar maak ik gebruik van printable DVDs (en een printer die ze kan beprinten): geen problemen meer. EN.... de DVDs zien er ook profi uit
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  17. #67

    Standaard Re: haperende (zelfgebrande) DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door roland44
    Ik besticker ze wel met de NEATO DVD labels. Heeft iemand met die zelfgelabelde DVD's ervaring? Ik vertrouw het niet meer en ga het maar een tijd zonder labels doen. Jammer, want het ziet er wel profi uit.
    Zijn er meer filmers, die dit soort DVD problemen hebben?
    Ik bestickerde mijn DVDs vroeger ook (weliswaar met CD-labels), maar kreeg na verloop van tijd ook haperingen.
    Sindsdien besticker ik mijn DVDs niet meer, maar maak ik gebruik van printable DVDs (en een printer die ze kan beprinten): geen problemen meer. EN.... de DVDs zien er ook profi uit
    Beste Bambi,

    Ik heb sterk het vermoeden dat de labels de boosdoener zijn. Ik ga het eerst een tijdje zonder etiketten proberen en als er geen problemen optreden ga ik maar over op printable DVD's.
    Bedankt voor je reactie,

    Roland

  18. #68

    Standaard Re: haperende (zelfgebrande) DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roland44
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door roland44
    Ik besticker ze wel met de NEATO DVD labels. Heeft iemand met die zelfgelabelde DVD's ervaring? Ik vertrouw het niet meer en ga het maar een tijd zonder labels doen. Jammer, want het ziet er wel profi uit.
    Zijn er meer filmers, die dit soort DVD problemen hebben?
    Ik bestickerde mijn DVDs vroeger ook (weliswaar met CD-labels), maar kreeg na verloop van tijd ook haperingen.
    Sindsdien besticker ik mijn DVDs niet meer, maar maak ik gebruik van printable DVDs (en een printer die ze kan beprinten): geen problemen meer. EN.... de DVDs zien er ook profi uit
    Beste Bambi,

    Ik heb sterk het vermoeden dat de labels de boosdoener zijn. Ik ga het eerst een tijdje zonder etiketten proberen en als er geen problemen optreden ga ik maar over op printable DVD's.
    Bedankt voor je reactie,

    Roland
    Het is voor (bijna) 100% zeker dat het label de boosdoener is.

    Die dingen hebben nog altijd problemen gegeven. In dvd, cd en cd-rom spelers.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #69

    Standaard

    Idd trek die labels eraf je zult zien dat je speler prima in orde is Ben al jaren geleden van de labels afgestapt. Daarbij zijn printables niet meer aan de prijs

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phreaky
    Idd trek die labels eraf je zult zien dat je speler prima in orde is Ben al jaren geleden van de labels afgestapt. Daarbij zijn printables niet meer aan de prijs
    Sta er dan wel niet van te kijken als je gelijk de toplaag er af trekt....
    Rotel RSX-1056, Rotel RDV-1050, B&W CDM-1NT, B&W SCC6 S1, REL Quake 200, Qed Original Bi-wire MKII, Qed Qunex SR-CV, Philips 32PF3321 LCD

  21. #71

    Standaard NEATO labels

    Gelukkig heb ik overal een origineel van zonder label, dus kan ik die op een Writable DVD copieren en dan printen.

    Wat is een goed merk voor printable DVD+r?

    Orlando

  22. #72
    gjnvh
    Guest

    Standaard

    Schoonmaken kan echt wel zin hebben, als je garantie termijn toch verstreken is dan is dat natuurlijk altijd het proberen waard.

    moet de asjes van de lezer ook is goed schoon maken
    na het schoon maken de asjes met naaimachine olie in smeren dat werk super
    dat werk echt pas nog ps2 gedaan doet het weer prima

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •