Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 9151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 480 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Heeft iemand de 3e box van de Vlaamse Filmklassiekers in huis? Ik heb de 1ste 2 al. De 3e zou vorige week ofzo al moet uitgekomen zijn.
    De 3e box bevat o.a. Hector en Max.

  2. #452

    Standaard

    Crimi Clowns seizoen 2, die wil ik!! Is er iemand uit Vlaanderen genegen deze voor mij aan te schaffen en te versturen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #453

    Standaard

    Crimi Clowns seizoen 2, deze is volgens mij nog niet uit en is zelfs nog niet op tv geweest,er is wel crimi clowns the movie,bedoel je die misschien ?

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demonio Bekijk bericht
    Crimi Clowns seizoen 2, deze is volgens mij nog niet uit en is zelfs nog niet op tv geweest,er is wel crimi clowns the movie,bedoel je die misschien ?
    Nee, ik heb het echt over seizoen 2, zie:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor de belgische fans de serie Crimi Clowns. Het tweede seizoen wordt vanaf morgen bij Media Markt al verkocht. Opmerkelijk want het tweede seizoen moet nog worden uitgezonden volgend voorjaar. Ik maal er niet om! Morgen naar Media Markt. Ze hadden wel eens ander artwork mogen kiezen... Na seizoen 1 en de DVD nu ook weer seizoen 2 met dezelfde cover.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #455

    Standaard

    Peptalk bedoeld wel degelijk seizoen 2 want ik heb deze vandaag zelf gekocht in Media Markt Oostakker. 24.95EUR

    Inderdaad een beetje vreemd omdat de serie pas volgend voorjaar zal worden uitgezonden. Waarschijnlijk halen ze zo meer geld binnen. Maar seizoen 2 is wel degelijk te koop sinds vandaag enkel bij Media Markt.

    Heb een foto van een exemplaar :
    foto.jpg

    Trailer of liever reclame spot voor de dvd van seizoen 2 :

    https://www.youtube.com/watch?v=vhowfe-f910
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-11-2013 om 20:55

  6. #456
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pepijn, als je nog niemand gevonden hebt dan wil ik deze wel voor je oppikken en versturen. Laat maar wat weten.

    Prijs in MM Roeselare zal denk ik wel in dezelfde lijn liggen met die in Oostakker.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Pepijn, als je nog niemand gevonden hebt dan wil ik deze wel voor je oppikken en versturen. Laat maar wat weten.

    Prijs in MM Roeselare zal denk ik wel in dezelfde lijn liggen met die in Oostakker.
    Nee nog niemand gevonden, dus als je dat wilt doen zodra je in de MM bent graag. PM even je gegevens en de kosten dan maak ik het z.s.m. over.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #458
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pepijn, ga morgen eens passeren bij de MM en dan laat ik je iets weten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #459

    Standaard

    Al wat meer bekend over een release van Merlina Reeks 4 op DVD?

    Wordt zo langzamerhand wel eens tijd dat die verschijnt

  10. #460

    Standaard

    .. en het Liegebeest?

  11. #461

    Standaard

    (Technisch) gisteren Crimi Clownsseizoen 2 binnen gehad en dat is eigenlijk Crimi Clowns The Movie, maar dan de heel erg lange extended cut of is The Movie nou een hele korte samenvatting van seizoen 2???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    (Technisch) gisteren Crimi Clownsseizoen 2 binnen gehad en dat is eigenlijk Crimi Clowns The Movie, maar dan de heel erg lange extended cut of is The Movie nou een hele korte samenvatting van seizoen 2???
    Ze hebben goed met ons kloten en 25 EUR gerammeld. Heb het "seizoen" nog niet gezien maar hieruit zou seizoen 2 blijkbaar bestaan :

    * De film (gerecycleerd als S2 met extra beeldmateriaal, wss ook de beelden van de 2 afleverigen die NL extra heeft gehad)
    * 2 laatste afleveringen van S2 zijn blijkbaar nieuw. Het einde van de film komt blijkbaar na 8 minuten in aflv 9/10 en dan gaat het verhaal verder. (Volgens andere forums maar heb dit zelf nog niet gecontroleert)

    Wel cheap om dit te verkopen als "seizoen 2". We hebben al 9 eur aan die film opgehoest en dan krijgen we als seizoen 2 een Director's cut van die film en nog "2" afleveringen die het verhaal verder voort zetten. Belachelijk zeker voor die prijs. Als je weet dat seizoen 1 20 euro was.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-12-2013 om 08:18

  13. #463
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oei dat is heel wat minder. Vond het eigenlijk reeds zéér vreemd dat de DVD eerder verkrijgbaar is dan dat seizoen 2 werd uitgezonden, dat alleen reeds lijkt me een uniek ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze hebben goed met ons kloten en 25 EUR gerammeld. Heb het "seizoen" nog niet gezien maar hieruit zou seizoen 2 blijkbaar bestaan :

    * De film (gerecycleerd als S2 met extra beeldmateriaal, wss ook de beelden van de 2 afleverigen die NL extra heeft gehad)
    * 2 laatste afleveringen van S2 zijn blijkbaar nieuw. Het einde van de film komt blijkbaar na 8 minuten in aflv 9/10 en dan gaat het verhaal verder. (Volgens andere forums maar heb dit zelf nog niet gecontroleert)

    Volgens mij klopt dat wel, heb heel snel een stukje van de laatste disc gekeken en daar leek wel wat nieuw materiaal op te staan. Als ik de beschrijving van die afleveringen lees klinkt het ook wel nieuw.


    Gelukkig vind ik dit wel fantastisch allemaal en kan ik er op één of andere manier helemaal niet boos om zijn, maar ik wil graag meer en dus nieuwe afleveringen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #465

    Standaard

    Voor de belgen :

    De serie Met Man en Macht wordt door Woestijnvis zelf uitgebracht op dvd. En is verkrijgbaar bij Standaardboekhandel met de bon uit de krant "de standaard" van vandaag14.95 EUR.


  16. #466

    Standaard

    Geen idee of dit enkel een fout is bij ik, maar bij disc 2 van Man en Macht blokkeert aflevering 6 na een goeie 15 minuten en gaat deze niet meer verder.
    Nog iemand problemen?
    BD (1243) What i Watch

  17. #467

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vanaf vrijdag 13/12 kan je een nieuwe exemplaar halen bij Standaard Boekhandel.

    Vanaf 20/12 is ook de vlaamse serie Safety First te koop.

  19. #469

    Standaard

    Ben inmiddels toch ook wel benieuwd waar Salamander blijft

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBH Bekijk bericht
    Ben inmiddels toch ook wel benieuwd waar Salamander blijft
    Die is al lang uit hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #471

    Standaard

    Over Vlaamse films op DVD gesproken; een vriend van me heeft me de trailer van de wanstaltige 'Kiekeboefilm' Misstoestanden (zeg dat wel) uit 2000 toegezonden, stond destijds op een promotie-CD-Rom.

    Man man, ik mag hopen dat die film nooit meer het levenslicht ziet. Wat een armoedige zooi was dat. De Kiekeboestrip 'The Simstones' van Merho kun je beter je tijd in steken.

  22. #472
    rakker
    Guest

    Standaard

    Voor de liefhebbers: De VRT reeks In Vlaamse Velden krijgt haar DVD uitgave via de krant Het Laatste Nieuws.
    De reeks is verdeeld over 5 schijfjes en is aan 1€ per DVD verkrijgbaar als bijlage elke zaterdag bij die krant.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rakker Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: De VRT reeks In Vlaamse Velden krijgt haar DVD uitgave via de krant Het Laatste Nieuws.
    De reeks is verdeeld over 5 schijfjes en is aan 1€ per DVD verkrijgbaar als bijlage elke zaterdag bij die krant.
    Pff weer zo'n ingewikkeld gedoe… Vond de serie niet super denderend, dus dit kan nog wel even wachten. Waarom ook geen blu-ray ?

  24. #474

    Standaard

    Er komen weer een aantal vlaamse series uit op dvd komende tijd. Helaas geen blu-ray. Segunda verzorgt grotendeels weer de releases.

    Foute Vrienden Seizoen 2 : 02/10
    Nieuw Texas - 09/10
    De Bunker - 09/10 (al denk ik dat dit ook een week of 2 later kan zijn, serie loopt nog steeds)
    Voor Wat Hoort Wat (incl. Soundtrack) - 16/10
    Vermist Seizoen 6 - 23/10

    Bevergem - 13/11 (wordt door cinéart/twin pics uitgegeven)

  25. #475

    Standaard

    Even dit oud topic omhoog schoppen voor een interessant nieuwtje

    Waar vroeger nogal wat VRT-reeksen uitgebracht werden door Bridge Entertainment, liggen er tegenwoordig nogal wat releases van Segunda in de winkels; in reeksen als 'Het beste van Vlaanderen' worden o.a. reeksen als Merlina, Katarakt, De Collega's, Stille Waters etc. hernomen. Nu was mijn grote kritiek dat dit altijd 'oude' releases van Bridge betrof, en dat Segunda geen vinger uitstak om van de bestaande reeksen nieuwe titels uit te brengen.

    Maar wat vind ik vandaag in de Mediamarkt? Het tweede seizoen van Langs De Kade, toch wel een titel die ten stelligste nooit door Bridge is uitgebracht geweest. De indeling is wel wat veranderd, het 'deel 2' bevat de afleveringen 7 tot en met 15, dat zijn dus de drie laatste van deel 1 dat al bij Bridge was verschenen, maar ook de zes afleveringen van het laatste seizoen ! Thuis dadelijk opengemaakt, en inderdaad, het zijn alle ontbrekende afleveringen !

    Here's hope... komaan Segunda, breng ons dat laatste seizoen van Heterdaad!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 9151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •