Pagina 12 van 20 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 480 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Echt schitterend he ?

    Bovendien zijn de opdrukken van de dvd's erg mooi (met de gezichten van hoofdrolspelers). Echt supermooi, hopelijk is het beeld en geluid ook nog gewoon in orde. Kan niet wachten ! Het is en blijft mijn favoriete serie.
    Ziet er mooi uit,alleen ik hoop dat waar miniserie in staat in dat kaadertje een sticker is.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #277

    Standaard

    Dat hoop ik inderdaad ook niet nee ...

    Heb even geïnformeerd bij TDM Entertainment welke oude Nederlansche films we binnenkort kunnen gaan verwachten en deze titels staan gepland (een deel is al uitgebracht):

    - Bleeke Bet
    - De Jantjes
    - Oranje Hein
    - Het Meisje met den blauwen hoed
    - Op Stap
    - Pygmalion
    - Spooktrein
    - Morgen gaat het beter

    En als alles volgens plan verloopt wordt er volgend jaar nog een reeks van acht oude films uitgebracht !
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Artwork van De legende van de bokkerijders:
    echt schitterend

  4. #279

    Standaard

    Hier twee besprekingen van de films De Jantjes en Bleeke Bet, de eerste vooroorlogse Nederlandse films die op dvd zijn uitgebracht:

    http://www.neerlandsfilmdoek.nl/DVD65.htm
    http://www.neerlandsfilmdoek.nl/DVD67.htm

    Op naar november, de maand van Oranje Hein, Op Stap, Diamant (seizoen 2) en De Zevensprong en ...
    De Legende van de Bokkerijders!!
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  5. #280

    Standaard

    Morgen de dvd-presentatie van De Zevensprong. Benieuwd wat ze daarvan gaan maken. Die van de Paul Verhoeven box was in ieder geval erg leuk. Eens kijken of ik een kort vraaggesprekje met Karst kan aanknopen
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Morgen de dvd-presentatie van De Zevensprong. Benieuwd wat ze daarvan gaan maken. Die van de Paul Verhoeven box was in ieder geval erg leuk. Eens kijken of ik een kort vraaggesprekje met Karst kan aanknopen
    Zullen er ook nog spelers uit de serie aawezig zijn?
    Jammer dat er trouwens niet wat extras op de dvds staan zoals interviews,foto,s toen en nu en een reportage of iets.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #282

    Standaard

    Joost Prinsen is er sowieso ook. Daarnaast nog een aantal andere castleden (wie weet ik niet), al zal ik die moeilijk kunnen herkennen vrees ik

    Inderdaad jammer dat er geen extra's opstaan. Foto's zijn er (ook van op de set) en er is vorig jaar een reportage van zo'n 20 minuten uitgezonden door omroep Gelderland dacht ik in 'De Geschiedenisbus'. Was wel leuk om te zien. Daar heb ik Just nog over getipt en ze hebben die reportage ook bekeken, maar uiteindelijk niet op de dvd geplaatst (waarom wilde/kon men niet zeggen). Zal wel te duur zijn geweest, Nederland kennende
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  8. #283

  9. #284

    Standaard

    Heb vorige week de box van de Zevensprong meegenomen ruim voor releasedatum.
    Leuke set moet hem alleen nog bekijken
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #285

    Standaard

    Binnenkort een interview met Karst van der Meulen en een uitgebreid verslag van de dvd-presentatie. In afwachting daarvan kunnen we misschien wat mensen blij maken met de dvd-box van De Zevensprong. We mogen er drie weggeven in samenwerking met Just Entertainment. Wat is het toch heerlijk om dat weer terug te zien. Over een weekje De Bokkerijders

    En voor de liefhebbers van advocatenseries:
    Op 20 november komt het 1e seizoen van Keyzer en De Boer advocaten uit op dvd!
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #286

    Standaard

    Zag dit alvast op Dvd-Home staan:
    Hoofdrolspelers van de populaire tv-serie De Zevensprong, Joost Prinsen, Peter Bos, Ger van der Grijn en filmmaker Karst van der Meulen, wisselen leuke anekdotes uit op de perspresentatie van de DVD Box.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #287

    Standaard

    Hier alvast een verslag van de presentatie van de dvd-box van De Zevensprong.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Hier alvast een verslag van de presentatie van de dvd-box van De Zevensprong.
    Erg leuk om te lezen,snel maar is ff op zoek naar de dvd-box.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #289

    Standaard

    Ik zag 'm vandaag liggen bij de Media Markt in Eindhoven. Ik weet niet meer wat de prijs was.

  15. #290

    Standaard

    Hier een recensie van de box.

    Aan het release-overzicht overigens de geflopte komedieserie Met één been in het graf toegevoegd.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Binnenkort een interview met Karst van der Meulen
    Et voila!
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  17. #292

    Standaard

    Zoals het er nu naar uitziet komen er van Zwartboek op 26 april 2007 een 2 disc uit (adviesprijs 24,99) en een zgn. luxury-edition (adviesprijs 39,99). Klinkt mooi, al is over de inhoud nog niks bekend.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  18. #293

    Standaard

    Het is even rustig aan het front, maar in december komen er een aantal series en documentaires uit op dvd, naast de topfilm Het Woeden der Gehele Wereld natuurlijk.

    Voor de Swiebertje en Pommetje fans: volgens jaar volgen van beide series nog 4 zwart-wit dvd's, zodat al het bewaard gebleven materiaal van Pommetje in ieder geval op dvd beschikbaar is. Hoe het met Swiebertje zit, weet ik niet precies, daar duikt namelijk steeds weer iets nieuws van op.

    Ook de serie Hollands Glorie (met Hugo Metsers) staat in de planning (maar ook nog niet conreet).
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #294

    Standaard

    Heb net een recensie geschreven over Willem van Oranje. Eigenlijk belachelijk -ik kan me daar soms echt boos over maken- dat er bijna nooit extra's te vinden zijn op dvd's van (oude) NL producties en als ze er dan eens op staan (zoals nu) er ook weer flink in geknipt is. Hopelijk gaat alles beter nu Beeld en Geluid ook steeds meer materiaal beschikaar maakt.

    Op dit moment wordt trouwens -in samenwerking met Beeld en Geluid- gewerkt aan een Ko van Dijk box met daarin zeker de trilogie Marius, Fanny en Cesar en De Dood van een Handelsreiziger. Op dit moment wordt er nog naar meer materiaal gezocht. Op de officiele website over Ko van Dijk (gemaakt door de zoon van Ko) zijn fragmenten te bekijken en te downloaden uit o.a. die stukken. Op die site zal ook wel meer nieuws over de dvd-box komen te staan wanneer dat bekend is. Het gaat hier trouwens om televesiestukken én theaterstukken.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  20. #295

    Standaard

    Voor de Bassie & Adriaan liefhebbers: vorig jaar zijn al diverse van hun lange series in een luxe versie op dvd verschenen, in januari verschijnt B&A en de Diamant in een dergelijke uitvoering op de markt. In maart volgt dan De Huilende Professor. De overige series zullen ook in 2007 nog allemaal in een luxe versie op de markt verschijnen.

    Verder nog toegevoegd Keyzer & De Boer Advocaten (seizoen 1). Die dvd-box is voorlopig exclusief verkrijgbaar bij de KRO en NCRV (geloof ik), maar vanaf 19 januari ook in de reguliere handel verkrijgbaar. Voor de rest is het nog even afwachten wat het begin van 2007 ons precies brengt, het is nog relatief rustig aan het front. Tevens weer een aantal nieuwe dvd-recensies toegevoegd.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Voor de Bassie & Adriaan liefhebbers: vorig jaar zijn al diverse van hun lange series in een luxe versie op dvd verschenen, in januari verschijnt B&A en de Diamant in een dergelijke uitvoering op de markt. In maart volgt dan De Huilende Professor. De overige series zullen ook in 2007 nog allemaal in een luxe versie op de markt verschijnen.

    Verder nog toegevoegd Keyzer & De Boer Advocaten (seizoen 1). Die dvd-box is voorlopig exclusief verkrijgbaar bij de KRO en NCRV (geloof ik), maar vanaf 19 januari ook in de reguliere handel verkrijgbaar. Voor de rest is het nog even afwachten wat het begin van 2007 ons precies brengt, het is nog relatief rustig aan het front. Tevens weer een aantal nieuwe dvd-recensies toegevoegd.
    Dat klopt (van KRO en NCRV), 2007 is op het moment idd nog niet veel soeps kwa Nederlandse DVD's echt jammer!

    Maar gelukkig is er nu net veel uitgekomen!

  22. #297

    Standaard

    Witse Reeks 3 is uitgekomen!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Witse Reeks 3 is uitgekomen!
    officiele datum is 2 januari maar in sommige winkels ligt hij al

  24. #299

    Standaard

    Volgen nog in 2007:
    Maart De Collega's seizoen 3
    Mei Heterdaad seizoen 2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #300

    Standaard

    Mooi, jammer dat het opeens zo stil is rondom die VRT Klassiekers. Overigens hoop ik ook dat er een vervolg komt op de Vlaamse Film Collectie en de reeks van het Belgisch Filmarchief. Dat waren nog eens prachtige releases! Zo'n behandeling voor het eigen erfgoed kom je bijna nergens tegen. En zeker in Nederland lijkt dat een taboe.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 12 van 20 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •