Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 480 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Seizoen 1 is alweer een tijd terug, daar liggen nu enkel goede discs van in de winkel.

    Seizoen 3 zal na deze week ook bij vrijwel elke winkel in orde zijn. (wanneer je van plan bent om de box te kopen, doe dan gewoon even navraag of het al een goede lichting is)
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDfans
    weet iemand dat de volgende dvd gaan uitkomen

    ASPE 2
    Spoed
    Witse 3
    heterdaad 2
    recht op recht 2
    thuis 3

    nederlandse series
    kees en co 3
    toen was geluk heel gewoon
    zeg eens aa
    oppassen
    samsam
    _________________
    Ik zal je even antwoorden omdat je me ook al een PB hebt gestuurd. Ik weet het niet, je kan beter wachten op een persbericht. Werner is dan zeker je man wat betreft kwaliteitsreleases op DVD (dus geen VTM Familie of TV1 Thuis). Hij zal de persberichten wel posten dan (denk ik - hoop ik).

    PS: Gebruik voortaan hoofdletters en leestekens en gebruik een juiste zinsbouw, dat leest wat makkelijker :wink:

    PS2: Witse Reeks 3 zal wss pas komen in december of januari volgend jaar, voor de start van reeks 4.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #253

    Standaard

    Voor alle titels is tot op heden niks officieel bekend gemaakt. Kees en Co zou ik ook niet op rekenen, dat ligt (voorlopig) stil.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Seizoen 1 is alweer een tijd terug, daar liggen nu enkel goede discs van in de winkel.

    Seizoen 3 zal na deze week ook bij vrijwel elke winkel in orde zijn. (wanneer je van plan bent om de box te kopen, doe dan gewoon even navraag of het al een goede lichting is)
    Toen ik seizoen 1 ging ruilen, zei het aardige mokkel achter de balie op de hoogte ervan te zijn en dat de nieuwe schijfjes zekersteweten nieuw en goed waren. Helaas was dat dus niet het geval.

    Ik heb geen zin om vier of vijf keer terug te moeten gaan naar een winkel. Iemand de schijfjes al geruild en gecheckt? Enzoja...waar heb je de box gekocht (en geruild)?
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #255

    Standaard

    Waar je seizoen 1 ook koopt, ik kan me niet voorstellen dat daar nu nog foute discs van in omloop zijn. Als dat wel zo is bij een bepaalde winkel zou ik díe winkel in ieder geval nooit meer binnenlopen. Na al die maanden kán het toch niet anders dan dat de goede discs in de winkel liggen. Anders is het gewoon wanbeleid van de zaak.

    Zou overigens niet meer weten waar ik hem gekocht heb ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Waar je seizoen 1 ook koopt, ik kan me niet voorstellen dat daar nu nog foute discs van in omloop zijn. Als dat wel zo is bij een bepaalde winkel zou ik díe winkel in ieder geval nooit meer binnenlopen. Na al die maanden kán het toch niet anders dan dat de goede discs in de winkel liggen. Anders is het gewoon wanbeleid van de zaak.

    Zou overigens niet meer weten waar ik hem gekocht heb ...
    Ik had het meer over Seizoen 3.
    Zojuist ben ik naar Van Leest in Dordrecht gegaan. Mevrouw wist uiteraard niets van 'defecte' schijfjes. En als er iets was, kon ik altijd mijn geld terug krijgen. Ze had al 8 boxen verkocht sinds 13-09 en nog geen klachten gehad. Toch maar gekocht. En het zal mij benieuwen.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #257

    Standaard

    De goede discs worden deze of volgende week geleverd aan de winkels (hangt van de distributiesnelheid af). Als er wat mis is, gewoon nog eens binnenlopen. Meer advies kan ik je niet geven
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  8. #258

    Standaard

    Gister de releaselijst weer eens kunnen updaten Het is rustig de laatste tijd ... Slachtnacht toegevoegd.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yohan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    Weet iemand of luifel en luifel en wildschut en de vries op dvd wordt uitgebracht? en de serie tax free met piet bambergen?
    Luifel & Luifel zou ik ook graag op dvd willen hebben. Vooral de eerste seizoenen, waarin Chris Luifel nog niet bij de politie zit.

    Het enige wat we kunnen doen is ons verzoek mailen. Naar info@sbs6.nl, en naar info@strengholtmultimedia.nl (die heeft de rechten).
    goede actie

    weet iemand trouwens of seizoen 4 en 5 van russen op dvd verschijnt?

  10. #260

    Standaard

    Weer wat toegevoed. Dennis van Rita en Wittekerke en al wat releasedata voor 2007 van grote titels van A-Film !
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #261

    Standaard

    [quote=basbrem][quote="basbrem"

    weet iemand trouwens of seizoen 4 en 5 van russen op dvd verschijnt?[/quote]

    Niet. Voorlopig niet althans. Men is bang dat daar onvoldoende vraag naar is, omdat de eerste seizoenen ook niet zo goed verkochten.

  12. #262

    Standaard

    Is er nog niets bekend over De Collega's serie 3???

  13. #263

    Standaard

    Op de site van NCRV Winkel staat nu ook deze artwork,denk dat dit dan toch de uiteindelijk versie is,hij gaat daar overigens 16,95 incl. verzenden kosten:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #264

  15. #265

    Standaard

    De ZEVENsprong Zal ongetwijfeld verband met elkaar hebben.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Staat daar: "7DVD - 312 minuten"? Kan toch makkelijk op een schijfje of 2/3?
    Misschien dat we superbeeld ala Star Wars krijgen een een DTS track met de hoogste bitrate :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    De goede discs worden deze of volgende week geleverd aan de winkels (hangt van de distributiesnelheid af). Als er wat mis is, gewoon nog eens binnenlopen. Meer advies kan ik je niet geven
    Nou, ben gisteren gebeld door VanLeest dat de vervangende discs binnen waren. Dus ik er meteen heen gegaan, waren er alleen vervangende discs voor disc 4 en 5. Dus ik zeg dat ook disc 3 problemen heeft. Reageert helemaal geschokt en wantrouwig. Dus ik kijk hem echt zo aan van "Take a chill-pill, dude."

    Ik vroeg hem of hij geen nieuwe disc 3 had en dat had hij niet. Dat ik dan morgen terug moest komen met mijn hele box en dat hij dan alle schijfjes wel zou omruilen. Wederom kijk ik hem aan, denkende dat ik dan alsnog een defecte disc 3 zal hebben. Hij realiseerde gelukkig zelf ook dat ie onzin aan het uitkramen was. God, wat erger ik me vaak aan die gast zeg.

    Ik heb het overigens over VanLeest in Donner in Rotterdam Centrum.

    Kan ik niet gewoon mijn discs naar Bridge sturen?
    Zo heeft LimeLight het wel opgelost met Will&Grace
    en dat ging een stuk beter iig.
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #268

    Standaard

    Lijstje gister ge-update. Staan weer een paar mooie dingen op de stapel! Natuurlijk De Zevensprong en De Legende van de Bokkerijders, maar ook Olivetti 82 en de mooie serie Koos Tak van Theo van Gogh met een glansrol (zoals zo vaak) van Gerard Thoolen. En ... eindelijk films uit de jaren '30! Vorige maand zijn er al twee uitgebracht en in november volgen er weer een paar.

    Klik.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #269

    Standaard

    Ik vraag mij eigen wel eens af of we ooit nog eens een dvdrelease krijgen van In De Schaduw Van De Overwinning...........

    Die zou ik echt graag willen hebben maar tot nu toe niks
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock
    Ik vraag mij eigen wel eens af of we ooit nog eens een dvdrelease krijgen van In De Schaduw Van De Overwinning...........

    Die zou ik echt graag willen hebben maar tot nu toe niks
    Die is er al lang,alleen in een belabberde kwaliteit
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #271

    Standaard

    Inderdaad, alleen kan het zijn dat ie out of print is. Bridge had begin dit jaar plannen om de Hollands Glorie reeks te remasteren en te rereleasen, zal binnenkort nog eens informeren of dat ook werkelijkheid gaat worden.

    Hier staat ie nog in het assortiment (In de schaduw van de Overwinning):
    http://www.dvdtime.nl/catalog/produc...roducts_id=685
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Bridge had begin dit jaar plannen om de Hollands Glorie reeks te remasteren en te rereleasen, zal binnenkort nog eens informeren of dat ook werkelijkheid gaat worden.
    Dit zou wel mooi zijn,er zijn wel 2 goede versies van Wildschut en Dokter Vlimmen te verkrijgen die ook in de Hollands Glorie reeks zitten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #273

  24. #274

    Standaard

    Artwork van De legende van de bokkerijders:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #275

    Standaard

    Echt schitterend he ?

    Bovendien zijn de opdrukken van de dvd's erg mooi (met de gezichten van hoofdrolspelers). Echt supermooi, hopelijk is het beeld en geluid ook nog gewoon in orde. Kan niet wachten ! Het is en blijft mijn favoriete serie.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •