Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 480 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nederlandse / Vlaamse films en series op dvd

    Een volledige lijst van toekomstige releases is hier te vinden:
    http://www.neerlandsfilmdoek.nl/DVDrelease.htm
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #2

    Standaard

    Een lijst met releases die al verschenen zijn vind ik persoonlijk interessanter

  3. #3

    Standaard

    Een archief vanaf januari 2005 is hier te vinden:
    http://www.neerlandsfilmdoek.nl/DVDrelease.htm
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #4

    Standaard

    Er zitten mooie films/titels tussen, welke ik zeker ga aanschaffen zijn de films van wim verstappen zeker pastorale 1943 bijna net zo sterk als Soldaat van Oranje.
    When the light Comes oftewel Licht, ben benieuwd naar de Paul Verhoeven Box ben benieuwd wat de prijs zal zijn?

  5. #5

    Standaard

    Zitten enkele mooie releases tussen: De Paradijsvogels, Licht, Kampioenenbox, Terug Naar Oosterdonk... maar waar ik mijn hoofd over breek is who the f*ck het in zijn hoofd zou halen om een gedrocht als Thuis dan nog eens integraal te releasen. Ik zou zo zeggen dat er interessantere dingen in het VRT-archief te vinden zijn.

    De Pak De Poen show aflevering 1 bijvoorbeeld...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    maar waar ik mijn hoofd over breek is who the f*ck het in zijn hoofd zou halen om een gedrocht als Thuis dan nog eens integraal te releasen. Ik zou zo zeggen dat er interessantere dingen in het VRT-archief te vinden zijn.
    Ik kan hetzelfde zeggen over de Kampioenen. Ik kijk persoonlijk liever naar Thuis dan naar 99% van de huidige series op tv. Niet dat er nog maar 1 haar op mijn hoofd aan denkt om er een DVD van te kopen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Ik kan hetzelfde zeggen over de Kampioenen. Ik kijk persoonlijk liever naar Thuis dan naar 99% van de huidige series op tv. Niet dat er nog maar 1 haar op mijn hoofd aan denkt om er een DVD van te kopen.
    Ik had het ook niet over kijken naar nieuwe afleveringen, alhoewel ik Thuis en alle andere soortgelijke soaps kt met prn vind, maar wie gaat er nu zijn tijd vergooien met 1000+ afleveringen van een soap te herbekijken??? Wie leeft daar überhaupt lang genoeg voor??? Terwijl er zoveel mooie films zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard Re: Nederlandse / Vlaamse films en series op dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    November 2005
    08-11 Als je begrijpt wat ik bedoel
    Ah, eindelijk... 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    ik ben al blut als ik die lijst zo zie
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  10. #10

    Standaard

    All Stars lijkt definitief ge-canceld


  11. #11

    Standaard Re: Nederlandse / Vlaamse films en series op dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    08-11 Als je begrijpt wat ik bedoel

    WOOHOO fantastisch zeg.

    Bedankt Lex, had het zelf niet opgemerkt

  12. #12

    Standaard

    Voor de mensen die De Kleine Waarheid hebben aageschaft : Bij de NCRV is exclusief een dvd verschenen met daarop anderhalf uur bonusmateriaal. Zie hier : http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=vurqsCsHtGDTMPsL
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  13. #13

    Standaard

    Thuis rulet ! Maar wel raar dat ze een dagelijkse soap op dvd
    smijten. Hoe succesvol Thuis ook is, de dvd zal dit jammer genoeg niet zijn

  14. #14

    Standaard

    22-02 Pompy de Robodoll
    Voor zover ik weet is dat een ingesproken serie/film. Nog matig ingesproken ook.

    Grt. Deweb

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    All Stars lijkt definitief ge-canceld
    Begin dit jaar was het inderdaad van de baan, maar had men bij Universal de hoop nog niet opgegeven. Maar aangezien we nu zo'n 9 maanden verder zijn en er nog niks gebeurd is, mogen we ervan uitgaan dat het helaas niet doorgaat. Zal binnenkort nog eens mailen naar Universal.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #16

    Standaard

    Ik geloof nooit dat Thuis op DVD komt, daar wachten ze beter mee tot het op HD-DVD of Blu ray komt. Je kan ongeveer 180 minuten kwijt op een DL. Elke thuis aflevering duurt 25 minuten, dus pakweg 7 aflveringen per dvd. We zitten aan +/- 1800 afveringen: --> 257 glimmende dvd's.

    Dat geloof ik nooit

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Ik geloof nooit dat Thuis op DVD komt, daar wachten ze beter mee tot het op HD-DVD of Blu ray komt. Je kan ongeveer 180 minuten kwijt op een DL. Elke thuis aflevering duurt 25 minuten, dus pakweg 7 aflveringen per dvd. We zitten aan +/- 1800 afveringen: --> 257 glimmende dvd's.

    Dat geloof ik nooit
    Het is nochtans waar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Ik geloof nooit dat Thuis op DVD komt, daar wachten ze beter mee tot het op HD-DVD of Blu ray komt. Je kan ongeveer 180 minuten kwijt op een DL. Elke thuis aflevering duurt 25 minuten, dus pakweg 7 aflveringen per dvd. We zitten aan +/- 1800 afveringen: --> 257 glimmende dvd's.

    Dat geloof ik nooit
    Het is nochtans waar...
    Wie koopt nu zoiets..., dat ze eens ander kwalitatief volle televisie releasen. Ik denk aan Niet Voor Publicatie, de verdere reeksen Heterdaad & de Collega's.

  19. #19

    Standaard

    Het blijft ook wachten op Midas...
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  20. #20

    Standaard

    Indies :

    Voor wat betreft de korte films, moet ik je meedelen dat deze niet in de PV box komen. Wel het interview wat in 1980 en 2004 is opgenomen door Dick Rijneke en Ruud den Drijver met Paul Verhoeven en Wim verstappen.

    Flesh & Blood zal niet in de box komen, daar wij hier toch de rechten niet voor hebben. De korte films als idd de worstelaar zullen ook niet in de box komen, daar de rechten hiervoor te duur waren om als 'extra' in een box te doen.


    Helaas ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zitten enkele mooie releases tussen: De Paradijsvogels, Licht, Kampioenenbox, Terug Naar Oosterdonk... maar waar ik mijn hoofd over breek is who the f*ck het in zijn hoofd zou halen om een gedrocht als Thuis dan nog eens integraal te releasen. Ik zou zo zeggen dat er interessantere dingen in het VRT-archief te vinden zijn.

    De Pak De Poen show aflevering 1 bijvoorbeeld...
    En toch heb ik enkele boxen van Thuis in bestelling staan. Er is dus blijkbaar een markt voor dergelijke soups op DVD.

    En tja, als je ziet wat je krijgt voor een 55 EUR, dan is dat toch een aankoop waard denk ik, althans, toch voor de echte fan.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zitten enkele mooie releases tussen: De Paradijsvogels, Licht, Kampioenenbox, Terug Naar Oosterdonk... maar waar ik mijn hoofd over breek is who the f*ck het in zijn hoofd zou halen om een gedrocht als Thuis dan nog eens integraal te releasen. Ik zou zo zeggen dat er interessantere dingen in het VRT-archief te vinden zijn.

    De Pak De Poen show aflevering 1 bijvoorbeeld...
    En toch heb ik enkele boxen van Thuis in bestelling staan. Er is dus blijkbaar een markt voor dergelijke soups op DVD.

    En tja, als je ziet wat je krijgt voor een 55 EUR, dan is dat toch een aankoop waard denk ik, althans, toch voor de echte fan.
    Op sommige on line sites staat die zelfs €50,00

  23. #23

    Standaard

    Paul Verhoeven box is tot nader order uitgesteld.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Lijstjes aangepast.

    Indies doet er alles aan om de Paul Verhoeven box 8 december te releasen. In 2006 mogen we nog een aantal leuke series verwachten, niks is zeker, maar deze staan 'losjes' in de planning :

    - Vrouwenvleugel
    - Hollands Glorie
    - Dossier Verhulst
    - De Zomer van '45
    - Axel Nort
    - w817
    - Maria Speermalie
    - Sedes & Belli (compleet)
    - De Collega's (seizoen 2)
    - Hard Labeur
    - Jeroom & Benzamien
    - De Kolderbrigade
    - Keromar
    - Recht op Recht
    - De Vorstinnen van Brugge
    - Pleidooi
    - Westenwind (seizoen 2)
    - In de Vlaamsche Pot (seizoen 2 en 3)
    - Medisch Centrum West (seizoen 4 t/m 7)
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •