Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 169 worden weergegeven.

Discussie: The Prestige

  1. #26

    Standaard

    [CTRL+C, CTRL+V] :P

    In de States staat de film op het moment op 1 en heeft een hoge waardering op IMDB.
    Op 25 januari volgend jaar zou die hier te zijn en ik moet zeggen dat n.a.v. de trailer het een interessante film beloofd te worden. Maar dat is Nolan wel toevertrouwd natuurlijk en met Bale één van de betere acteurs van het moment.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    [CTRL+C, CTRL+V] :P

    In de States staat de film op het moment op 1 en heeft een hoge waardering op IMDB.
    Op 25 januari volgend jaar zou die hier te zijn en ik moet zeggen dat n.a.v. de trailer het een interessante film beloofd te worden. Maar dat is Nolan wel toevertrouwd natuurlijk en met Bale één van de betere acteurs van het moment.
    25 Januari pas???

    Dan zal de DVD al wel bijna uit zijn op R1 :wink:
    Kortom ik koop de DVD wel dan, want het lijkt me wel weer een typische Nolan film te worden.

    Lees trouwens in veel reviews dat Jackman beter is dan Bale in deze film.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    [CTRL+C, CTRL+V] :P

    In de States staat de film op het moment op 1 en heeft een hoge waardering op IMDB.
    Op 25 januari volgend jaar zou die hier te zijn en ik moet zeggen dat n.a.v. de trailer het een interessante film beloofd te worden. Maar dat is Nolan wel toevertrouwd natuurlijk en met Bale één van de betere acteurs van het moment.
    25 Januari pas???

    Dan zal de DVD al wel bijna uit zijn op R1 :wink:
    Kortom ik koop de DVD wel dan, want het lijkt me wel weer een typische Nolan film te worden.

    Lees trouwens in veel reviews dat Jackman beter is dan Bale in deze film.
    Dat zou me niks verbazen als 'ie rond die tijd al op R1 te krijgen is.
    Vind het sowieso raar dat er zulke lange tijdsverschillen zit voor bioscoopreleases ter wereld.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #29

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Posters





    'A thing of beauty, is a joy forever'

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Lees trouwens in veel reviews dat Jackman beter is dan Bale in deze film.
    Jackman IS beter dan Bale... En wat deze film betreft: ziet er weer heel erg veelbelovend uit!

  6. #31

    Standaard

    Wat een posters toch.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #32

    Standaard

    Hele aparte posters dit.
    Echt cool gedaan. 8)
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #33

    Standaard

    Zeker erg mooie posters, fijn dat ze ook met wat nieuws komen i.p.v. altijd die standaard posters.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #34

    Standaard

    Mooie posters!
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #35

    Standaard

    Woensdag gezien:


    The Prestige
    Christopher Nolan`s nieuwe film is wederom een sterke film geworden. Met een goed acterende cast en een interessant verhaal heeft ie een film gemaakt die de ruime 2 uur dat ie duurt weet te boeien. Het verhaal wordt in Memento style verteld, al is het hier niet zo erg als bij Memento en blijven de flashback en forwards duidelijk en goed te volgen. Jammer is dat het op het einde een minuut of 5-10 te lang wordt gerekt, waarin te veel wordt uitgelegd. Dat had niet gehoeven. Maar verder valt er weinig te klagen: het acteerwerk is erg goed, met een geweldige Bale en Caine, een leuke Johansson en een redelijke Jackman (die tegen het einde wel wat beter werd). En net als je denkt dat de film een beetje dood dreigt te bloeden, geeft Nolan je een heel cool laatste shot. Dat vond ik wel erg stoer.
    Zeker een bioscoop bezoek waard!
    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Film staat nu al in de IMDB top 250: 204

  12. #37

    Standaard

    deze ga ik zeker zien, hugh jackman en christian bale (twee van mijn favo acteurs) in dezelfde film... dat geeft vuurwerk, lijkt me
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #38

    Standaard

    De trailer prikkelt, het smaakt naar meer en lijkt mij ook zeer interessant om te gaan zien, lijkt mij ook een stuk beter dan zijn magische tegenhanger The Illusionist.
    Ikran is not horse!

  14. #39

    Standaard

    Zaterdag gezien in de bioscoop. Mijn verwachtingen lagen wat te hoog (maar ze lagen dan ook wel heeeeeeeeeel hoog en dat is nooit goed). Uiteindelijk is het wel een heel degelijke film, enkel jammer van het wat teleurstellende einde dat ik al van ver had zien aankomen. Gelukkig is het geen film die staat of valt met het einde. Puike regie van Nolan, alsook indrukwekkende acteerprestaties van Jackman en Bale.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ladyshavebobsled.blogspot.com
    Dat regisseur Christopher Nolan meer talent heeft in zijn rechteroorlel dan de rest van Hollywood samen, is al lang geen publiek geheim meer. Nolan is een vakman van de oude stempel, geen hyperkinetische montage of goedkope actie, maar broeierige, intrigerende psychofilms die de donkere kantjes van uw medemens in een gedimd spotlicht weten te zetten. Alleen al voor zijn gitzwarte reboot van de Batmanfranchise en de neo-noir Memento verdiende de man ons respect, maar wat hij met The Prestige heeft geklaard, neigt naar het briljante.

    In deze vrij losse bewerking van de gelijknamige Christopher Priest-roman raken goochelaars Alfred Borden (een immer heerlijke Christian Bale) en Robert Angier (Jackman) door ambitie, obsessie en wederzijdse jaloezie verzeild in een allesverterende concurrentieslag. Bezeten om elkaars methodes te pikken en elkaar de loef af te steken, raken ze niet alleen hun geliefden (oa Michael Caine als ingénieur Cutter en de onvermijdelijke Johansson als de assistente), maar ook zichzelf kwijt.

    Hoe graag we u ook hadden willen vertellen over het indrukwekkende product-design, de meeslepende muziek, de magische beelden, de ingenieuze plot of de exquise vertolkingen, we kunnen het niet. Want wat Nolan in zijn vorige films (net) niet wist te bereiken, is hier maar al te goed aanwezig: hij neemt u vast bij u nekvel, keilt u 1900 binnen, en laat u niet meer los tot Thom York over de credits knalt en u met open mond beseft waar u bent. Absolute topklasse van een kaliber dat we niet meer gewoon zijn.
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  16. #41

    Standaard

    Mijn verwachtingen zijn ook erg hoog voor deze film, ik ben zeer benieuwd!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Ook hoge verwachtingen, net gezien en viel me helemaal niet tegen! Echt een goede film. Minder voorspelbaar dan The Illusionist en een en ander bleef tot op het einde echt geheim. [spoiler:06c9ac015c] Ik dacht dat hij Root had laten verzuipen. Dat hij steeds gekloned zou worden had ik pas later door. Het enige wat wel vrij hard is dat hij zijn broer (?) laat hangen voor iets wat hij helemaal niet gedaan heeft.[/spoiler:06c9ac015c] Als ze echt heel slecht zijn brengen ze over het laatste nog een sequel uit
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #43

    Standaard

    goeie film, maar had helaas bijna alle twists door [spoiler:b47e64e0ae] behalve die van Scarlett Johansson, waarom ze dat boekje door had gegeven aan Jackman [/spoiler:b47e64e0ae]

  19. #44

    Standaard

    Ik heb deze ook, met heel hoge verwachtingen, afgelopen weekend gezien. Afgaande op de aankondigingen en de Taglines ("na afloop vraag je je verbaasd af wat je zojuist gezien hebt" "a finale that will leave you in shatters") verwachtte ik eindelijk nog eens een goede film die mij bovendien met een gigantische en onverwachtte ontknoping om de oren zou slaan. Wat het eerste betreft werd ik niet teleurgesteld, de film is prima. Helaas bekroop mij na een uur het gevoel dat ik wist welke kant het verhaal opgaat (bepaalde clou's en zinspelingen) en dit werd in het verdere verloop van de film alleen maar duidelijker. Tegen het einde was de ontknoping niet echt spectaculair meer (op enkele details na). Daardoor bleef ik met gemengde gevoelens achter. Enerzijds een mooie film met prima acteerwerk, anderzijds niet de gehoopte "knal"-finale. (Of heb ik toch nog wat gemist???
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  20. #45

    Standaard

    Toffe film. Goeie twist die niet zo voor de hand ligt als hier gesuggereerd wordt. Een acht!

  21. #46

    Standaard

    vandaag gezien, topfilm wordt dvd aankoop
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #47

    Standaard

    Gisteravond voor de tweede keer gezien (even geen trek in het voetballen). Volgens mij zag ik aan het begin van de film de personage "Borden" [spoiler:4c45f9a355]2x in het publiek zitten van "Angier"[/spoiler:4c45f9a355]. Waarmee dus een vette hint weggegeven wordt. Maar dat moet ik nog eens nakijken...

    Iemand anders dit opgevallen?

  23. #48

    Standaard

    Van het weekend gezien. Erg coole en vermakelijke film.
    7,5/10
    Turn around and feel the vibe.....

  24. #49

    Standaard

    ECht een prima film met een lugubere twist.


  25. #50

    Standaard

    Wellicht is dit iets te ver gezocht, maar toch....:

    [spoiler:3a0fa43354]
    Borden is dus eigenlijk een tweeling. Voordat dit bekend gemaakt wordt, geeft Borden aan Angier het blaadje met "Tesla" erop. Heeft Borden ook gebruik gemaakt van de "kloon-techniek", of is hij daadwerkelijk gewoon een 'normale tweeling'.
    [/spoiler:3a0fa43354]

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •